Gå til innhold

Prøverør 2020


TiiBii

Anbefalte innlegg

Er dette grei stigning på 2 dager? Har mensmurringer og er overnervøs tror jeg.😓 Så testet med lik test i dag som for 2 dager siden for å sammenligne. Hva tenker dere?

Øverste test er fra i dag på utvannet urin 2 timer etter siste dobesøk.

IMG_20200610_172613.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et lite spørsmål ang lutinus,  hvor lenge går dere på den? Jeg har fått til å gå på til uke 6. Men redd for om jeg stopper da, at det da går galt? Er det noe farlig å gå på det lengere evt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Juneasi skrev:

Er dette grei stigning på 2 dager? Har mensmurringer og er overnervøs tror jeg.😓 Så testet med lik test i dag som for 2 dager siden for å sammenligne. Hva tenker dere?

Øverste test er fra i dag på utvannet urin 2 timer etter siste dobesøk.

IMG_20200610_172613.jpg

Skjønner godt at du er det💜 den er jo sterkere så da går det vel rette veien? 🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Juneasi skrev:

Er dette grei stigning på 2 dager? Har mensmurringer og er overnervøs tror jeg.😓 Så testet med lik test i dag som for 2 dager siden for å sammenligne. Hva tenker dere?

Øverste test er fra i dag på utvannet urin 2 timer etter siste dobesøk.

IMG_20200610_172613.jpg

Det er nok en bedre ide å bruke tolking av tester-tråden til slike spm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Neutral90 skrev:

Det er nok en bedre ide å bruke tolking av tester-tråden til slike spm. 

Trodde denne tråden også er ment som støtte og hjelp til de som må gjennom prøverør? Da må det jo kunne gå an å spørre om det her, selv om hun som spør per nå har lykkes med sitt forsøk? 

Anonymkode: 43812...d9b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trodde denne tråden også er ment som støtte og hjelp til de som må gjennom prøverør? Da må det jo kunne gå an å spørre om det her, selv om hun som spør per nå har lykkes med sitt forsøk? 

Anonymkode: 43812...d9b

Klart den er! :) Føler du at et innlegg om å be andre vurdere økt styrke på positive tester er å gi støtte?

Nå er det jo slik at man også må vise litt skjønn.

Vi er flere her som har hatt mange forsøk, og en vurdering av hvordan en pos test utvikler seg er imo ikke å vise støtte til andre som er inne i forsøk. Heldigvis finnes det mange andre, gode tråder for slikt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Neutral90 skrev:

Det er nok en bedre ide å bruke tolking av tester-tråden til slike spm. 

Ok.  Beklager.

Andre gang jeg får negativ respons.

Virker for meg som enkelte her inne er litt grinebitere, og ikke eier evne for glede for andre selv om man sliter selv. 

Jeg mener ikke å gni i trynet på noen. Jeg har slitt skikkelig for å bli gravid selv. Så vi er alle i samme båt.

Og nå er jeg livredd for at det skal gå galt, slik jeg har opplevd alt for mange ganger før, så derfor ville jeg høre hva dere her inne synes om testene. 

 

Igjen beklager.

Jeg melder meg ut fra dette forumet jeg 

Finnes nok andre forum man føler seg mer velkommen på.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Neutral90 skrev:

Klart den er! :) Føler du at et innlegg om å be andre vurdere økt styrke på positive tester er å gi støtte?

Nå er det jo slik at man også må vise litt skjønn.

Vi er flere her som har hatt mange forsøk, og en vurdering av hvordan en pos test utvikler seg er imo ikke å vise støtte til andre som er inne i forsøk. Heldigvis finnes det mange andre, gode tråder for slikt. 

 

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trodde denne tråden også er ment som støtte og hjelp til de som må gjennom prøverør? Da må det jo kunne gå an å spørre om det her, selv om hun som spør per nå har lykkes med sitt forsøk? 

Anonymkode: 43812...d9b

Takk. Jeg tenkte kanskje dere andre her inne har litt erfaring. Kanskje mer enn de som sitter å tolker andres tester...

 

Derfor valgte jeg å legge ut bilde av dagens test til sammenligning. 

 

Ser jo nå at det ble feil for noen her inne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Juneasi skrev:

Ok.  Beklager.

Andre gang jeg får negativ respons.

Virker for meg som enkelte her inne er litt grinebitere, og ikke eier evne for glede for andre selv om man sliter selv. 

Jeg mener ikke å gni i trynet på noen. Jeg har slitt skikkelig for å bli gravid selv. Så vi er alle i samme båt.

Og nå er jeg livredd for at det skal gå galt, slik jeg har opplevd alt for mange ganger før, så derfor ville jeg høre hva dere her inne synes om testene. 

 

Igjen beklager.

Jeg melder meg ut fra dette forumet jeg 

Finnes nok andre forum man føler seg mer velkommen på.

Noooo. Ikke gjør det😢😢

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Neutral90 skrev:

Klart den er! :) Føler du at et innlegg om å be andre vurdere økt styrke på positive tester er å gi støtte?

Nå er det jo slik at man også må vise litt skjønn.

Vi er flere her som har hatt mange forsøk, og en vurdering av hvordan en pos test utvikler seg er imo ikke å vise støtte til andre som er inne i forsøk. Heldigvis finnes det mange andre, gode tråder for slikt. 

Bare å ta en titt på svarer til Juneasi, så forstår du nok også hvorfor jeg reagerte. Hun trengte litt støtte og råd fra andre som har vært i samme situasjon og derfor valgte hun å spørre her. Jeg ser ingenting galt i det. Støtte under forsøk trenger man både før, under og etter en positiv test, da veldig mange som går gjennom prøverør er ekstra følsomme, nervøse og engstelige. Derfor gjør man ganske lurt i å enten la være å svare og scrolle forbi, eller støtte opp og svare så godt man kan :) 

Anonymkode: 43812...d9b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare å ta en titt på svarer til Juneasi, så forstår du nok også hvorfor jeg reagerte. Hun trengte litt støtte og råd fra andre som har vært i samme situasjon og derfor valgte hun å spørre her. Jeg ser ingenting galt i det. Støtte under forsøk trenger man både før, under og etter en positiv test, da veldig mange som går gjennom prøverør er ekstra følsomme, nervøse og engstelige. Derfor gjør man ganske lurt i å enten la være å svare og scrolle forbi, eller støtte opp og svare så godt man kan :) 

Anonymkode: 43812...d9b

Tusen takk for at du forstår. Det betyr utrolig mye. Vært og er en Berg og dalbane hele greia. Og jeg har ingen i samme situasjon i nærkretsen min som jeg kan snakke med heller. Så da tenkte jeg at jeg kunne få gode svar her inne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Heafyy skrev:

Noooo. Ikke gjør det😢😢

Er jo ikke noe gøy når man er i et forum der andre i samme situasjon er, som man da tenker skal forstå. Men så viser det seg at noen av de virker sjalue eller lignende og ampre fordi jeg var heldig. I stedet for å glede seg for andre...🥺

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Juneasi skrev:

Tusen takk for at du forstår. Det betyr utrolig mye. Vært og er en Berg og dalbane hele greia. Og jeg har ingen i samme situasjon i nærkretsen min som jeg kan snakke med heller. Så da tenkte jeg at jeg kunne få gode svar her inne.

Jeg er helt enig. Vi er her for å støtte hverandre nettopp fordi vi er i samme båt! Ikke dømme hverandre og lage antagelser om forsøk og hvor lenge hver enkelt har prøvd. 

Håper du blir. Jeg setter iallefall pris på støtten jeg har fått av deg og jeg synes ikke noe av det du har lagt ut her "ikke er lov". Jeg håper at spiren i magen din sitter og er veldig glad på dine vegne! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Heafyy skrev:

Jeg er helt enig. Vi er her for å støtte hverandre nettopp fordi vi er i samme båt! Ikke dømme hverandre og lage antagelser om forsøk og hvor lenge hver enkelt har prøvd. 

Håper du blir. Jeg setter iallefall pris på støtten jeg har fått av deg og jeg synes ikke noe av det du har lagt ut her "ikke er lov". Jeg håper at spiren i magen din sitter og er veldig glad på dine vegne! 

Tusen takk🥰

Syns det er spennede å følge dere andre her inne. Og syns det er viktig å støtte opp både de som ruger, som må vente,  de som har lyktes,  og de som ikke er like heldige. Vi er alle i samme båt.

 

Gleder meg til å følge deg videre. Og støtte skulle det bare mangle å gi deg faktisk 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Juneasi skrev:

Er dette grei stigning på 2 dager? Har mensmurringer og er overnervøs tror jeg.😓 Så testet med lik test i dag som for 2 dager siden for å sammenligne. Hva tenker dere?

Øverste test er fra i dag på utvannet urin 2 timer etter siste dobesøk.

IMG_20200610_172613.jpg

Jeg syns det ser ut som veldig bra stigning! Det skal jo doble seg på to dager så syns dette ser veldig bra ut. Det er jo egentlig fremdeles tidlig så du har sterk og god strek i forhold til hvor du er i løpet!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, HoDer skrev:

Jeg syns det ser ut som veldig bra stigning! Det skal jo doble seg på to dager så syns dette ser veldig bra ut. Det er jo egentlig fremdeles tidlig så du har sterk og god strek i forhold til hvor du er i løpet!

Tusen takk for svar.🤩 Jeg blir så usikker. Pga mens smertene. Og har mistet en del ganger så da er det godt å bli betryggende med at dere ser at testene er sterkere. 

 Jeg er på rugedag 8. 13 dpo

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Juneasi skrev:

Tusen takk for svar.🤩 Jeg blir så usikker. Pga mens smertene. Og har mistet en del ganger så da er det godt å bli betryggende med at dere ser at testene er sterkere. 

 Jeg er på rugedag 8. 13 dpo

Vanlig med menssmerter under graviditet. Jeg våknet om nettene av helt syke kramper flere ganger mens jeg gikk gravid med datteren min. Trodde jeg skulle miste hver gang, men det gikk jo heldigvis veldig fint :) forstår godt du blir engstelig, men prøv å slå deg til ro med at du per nå er gravid, for du får jo uansett ikke gjort noe mer akkurat nå. 

Anonymkode: 43812...d9b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vanlig med menssmerter under graviditet. Jeg våknet om nettene av helt syke kramper flere ganger mens jeg gikk gravid med datteren min. Trodde jeg skulle miste hver gang, men det gikk jo heldigvis veldig fint :) forstår godt du blir engstelig, men prøv å slå deg til ro med at du per nå er gravid, for du får jo uansett ikke gjort noe mer akkurat nå. 

Anonymkode: 43812...d9b

Takk for svar. Godt å se det er normalt.

Jeg var gravid med datteren min for 15 år siden. Men da fant jeg ikke ut at jeg var det før jeg var nesten 9 uker på vei. Så aner ikke hva som er normalt så tidlig i et svangerskap.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gangene jeg har hatt sa har jeg ikke hatt noen symptomer annet enn ømme pupper...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Juneasi skrev:

Takk for svar. Godt å se det er normalt.

Jeg var gravid med datteren min for 15 år siden. Men da fant jeg ikke ut at jeg var det før jeg var nesten 9 uker på vei. Så aner ikke hva som er normalt så tidlig i et svangerskap.

 

Det er helt normalt egentlig under hele svangerskapet, men kanskje spesielt tidlig. Livmoren utvider seg, så prøv og slapp av :) 

Anonymkode: 43812...d9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...