Gå til innhold

Prøverør 2020


TiiBii

Anbefalte innlegg

1 time siden, Neutral90 skrev:

😮edit: jeg misforsto. Leit med avbrutt frys da! Skal du/rekker du å prøve en gang til før sommerferien? 

Rekker en runde til ja!🙏🏻Jeg var jo negativ i utgangspunktet når de ønsket å prøve letrozol, så godt å få en sjanse til. Primolut og progynova hentet ut; håper det går..😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Kone92 skrev:

Hei dere.

Jeg snakket med Riksen i dag. Jeg får ikke nytt uttak før i september!

Veldig glad jeg allerede har bestemt å gå for privat forsøk neste syklus. 

Er det plassmangel? Eller holder de sommerstengt? 😕

Endret av Hamna11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Hamna11 skrev:

Er det plassmangel? Eller holder de sommerstengt? 😕

Plassmangel. De holder jo stengt noen uker om sommeren også, så det hjelper selvfølgelig ikke på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror verden raser sammen.. Etter en SA i januar, ble jeg gravid igjen nå i mai. Nå har jeg begynt å spotte brunt, og jeg knekker helt sammen, uten å vite hva jeg skal gjøre. Alt er stengt helt til tirsdag, og jeg aner ikke hvem, hva eller hvor jeg skal ringe. Eller kanskje det ikke er noe vits i heller..? 
Hva hadde dere gjort..? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, H31 skrev:

Tror verden raser sammen.. Etter en SA i januar, ble jeg gravid igjen nå i mai. Nå har jeg begynt å spotte brunt, og jeg knekker helt sammen, uten å vite hva jeg skal gjøre. Alt er stengt helt til tirsdag, og jeg aner ikke hvem, hva eller hvor jeg skal ringe. Eller kanskje det ikke er noe vits i heller..? 
Hva hadde dere gjort..? 

❤️

Mange spotter uten at det nødvendigvis er noe galt. Du kan nesten ikke gjøre noe annet enn å vente 🌸 så lenge det ikke tar seg opp eller du får vondt så ville jeg prøvd å slappet av mest mulig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Neutral90 skrev:

❤️

Mange spotter uten at det nødvendigvis er noe galt. Du kan nesten ikke gjøre noe annet enn å vente 🌸 så lenge det ikke tar seg opp eller du får vondt så ville jeg prøvd å slappet av mest mulig. 

❤️

Prøver å tenke positivt, men jeg har mensmurringer i tillegg 😢 Livet føles så urettferdig.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, H31 skrev:

❤️

Prøver å tenke positivt, men jeg har mensmurringer i tillegg 😢 Livet føles så urettferdig.. 

Ja, enig i den, etter X antall innsett uten baby... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, H31 said:

Tror verden raser sammen.. Etter en SA i januar, ble jeg gravid igjen nå i mai. Nå har jeg begynt å spotte brunt, og jeg knekker helt sammen, uten å vite hva jeg skal gjøre. Alt er stengt helt til tirsdag, og jeg aner ikke hvem, hva eller hvor jeg skal ringe. Eller kanskje det ikke er noe vits i heller..? 
Hva hadde dere gjort..? 

Jeg hadde min andre SA i desember. Blødningen startet i helgen, så jeg ringte legevakten. Ikke noe vits, dessverre. Det eneste som kan gi et sikkert svar er en ultralyd, men sykepleieren sa at få leger på legevakten kan utføre vaginal UL... Så jeg ble hjemme da, og dro til privat gynekolog noen dager etter.  
Klem til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Eugenniee skrev:

Jeg hadde min andre SA i desember. Blødningen startet i helgen, så jeg ringte legevakten. Ikke noe vits, dessverre. Det eneste som kan gi et sikkert svar er en ultralyd, men sykepleieren sa at få leger på legevakten kan utføre vaginal UL... Så jeg ble hjemme da, og dro til privat gynekolog noen dager etter.  
Klem til deg.

Ja, vurderte å ringe inn, men hva kan de gjøre tenkte jeg.. Får bare vente ut helgen og høre på tirsdag😔🙏🏻 men takk for innspill!❤ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad!! Denne morningen vil vi huske for bestandig😭😭😭

2508937D-75C9-4B97-A372-3960BF1113A7.jpeg

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, TiiBii skrev:

Jeg er så glad!! Denne morningen vil vi huske for bestandig😭😭😭

2508937D-75C9-4B97-A372-3960BF1113A7.jpeg

Gratulerer, TiiBii! 🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, H31 skrev:

Ja, vurderte å ringe inn, men hva kan de gjøre tenkte jeg.. Får bare vente ut helgen og høre på tirsdag😔🙏🏻 men takk for innspill!❤ 

❤️ Føler med deg. Håper det går bra. Stor klem. Det er så forferdelig å ikke vite hva som skjer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, TiiBii skrev:

Jeg er så glad!! Denne morningen vil vi huske for bestandig😭😭😭

2508937D-75C9-4B97-A372-3960BF1113A7.jpeg

Åååh gratulerer så mye🥰🥰 nyt dagen🥳❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt herlig med positiv test @TiiBii 💜🥳

Jeg lurer på en ting, var på ultralyd i går etter 10 dager med stimulering, 7 poser, så ikke veldig topp resultat. I tillegg var de fleste rundt bare 14mm. Uttak mest sannsynlig onsdag. De andre gangene har jeg alltid hatt store nok poser på dag 10 til å ha uttak et par dager etterpå, bekymret for at de ikke blir store nok. Første gang jeg prøver gonal-f alene, og ikke menopur alene eller kombo. Erfaringer?  

Føler meg så sliten og tom denne runden, både fysisk og psykisk.. 😔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Brigid skrev:

Helt herlig med positiv test @TiiBii 💜🥳

Jeg lurer på en ting, var på ultralyd i går etter 10 dager med stimulering, 7 poser, så ikke veldig topp resultat. I tillegg var de fleste rundt bare 14mm. Uttak mest sannsynlig onsdag. De andre gangene har jeg alltid hatt store nok poser på dag 10 til å ha uttak et par dager etterpå, bekymret for at de ikke blir store nok. Første gang jeg prøver gonal-f alene, og ikke menopur alene eller kombo. Erfaringer?  

Føler meg så sliten og tom denne runden, både fysisk og psykisk.. 😔 

Jeg hadde veldig variert størrelse på posene. Alt fra 4mm til 21mm.. De fleste var i minste laget. Altså mindre enn 14mm. Dette var på dag 10. Uttak var vel rundt dag 14 mener jeg (det var hvertfall senere enn først planlagt). Jeg måtte ta flere sprøyter enn planlagt. Gikk bare på gonal-f.

Fikk ut 4 egg og 3 ble befruktet og klarte seg. Fikk beskjed om at det var et meget godt resultat da de forventet at kun ett egg ville klare seg. Jeg har bare hatt det ene forsøket, men håper det kan hjelpe deg at jeg deler den erfaringen uansett☺️ krysser fingrene for deg!! 🤞Masse lykke til❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Maja92 @Heafyy @Brigid Takk💖Det har vært en spesiell dag, aller mest er jeg lykkelig over å vite at jeg kan bli gravid. Det er en mestringsfølelse og en seier i seg selv. Nå er alt utenfor min kontroll så det som skjer, det skjer 💖

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...