AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #161 Del Skrevet 9. desember 2019 Han avsluttet alle setninger med «... for å si det sånn.» Anonymkode: a73b5...cd5 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jasmine9 Skrevet 9. desember 2019 #162 Del Skrevet 9. desember 2019 Ææhh.. Jeg hadde et ONS en gang med en fantastisk herlig fyr. Sexen var ok og da han like før han sovna sa fra om at han tikser litt i søvne, tenkte jeg det var null stress, men var glad han sa ifra. Jeg klamra meg til sengekanten den natta i fare for å få juling. 😂 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #163 Del Skrevet 9. desember 2019 Den snille, behagelige og sjarmerende jenta ble dumpet fordi hun hadde manipulert meg gjennom bildene hun sendte meg. Denne blonde, sportye og stramme, flotte jenta var visst rødhåret, svært overvektig og alt annet enn det hun billedlig hadde gitt uttrykk for. Jeg fikk bombesjokk når vi møttes. Kan ikke en latterlig dumpegrunn, men.....hvorfor i helvete gjør folk dette?! Har også dumpet en kvinne fordi hun luktet død og fordervelse nedentil. Jeg grøsser enda bare ved tanken, selv om det er 15 år siden nå. Anonymkode: f9c26...d43 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartfugl Skrevet 9. desember 2019 #164 Del Skrevet 9. desember 2019 2 timer siden, Lasox skrev: Ja, nei når jeg leser gjennom tråden her så blir jeg jo nesten sjokkert over hvilken grunner damene oppgir. Så det er jo ikke rart at det blir stadig flere menn som er single. Så fort man gjør èn liten feil så avslutter jo dama forholdet uten å ta opp problemet. Har jo full forståelse for ting som er viktig for dama og mannen viser null interesse, og blir holdt imot sin egen vilje osv. men herregud. Jaja, skjønner hvorfor tittelen ble som den ble! Det er ihvertfall mange latterlige grunner til at man skal bli dumpet. Nei, best å ikke fokusere på kjærligheten og heller være alene. Her kan man jo ikke gjøre noen feil før man blir dumpet uansett. Nå gjelder vel ikke dette flertallet av damer da, og det kan fort bli en hvilepute åtenke "ikke rart jeg aldri får date nummer to", damer er så urimelige". Er man på date eter date etter date, og det aldri er noe interesse å spore i den andre enden, bør man gå litt i seg selv og se om det kanskje er noe man bør endre på, eller om man går ut med feil type folk. Er kjemien og tiltrekningen der, vil de fleste (modne) kvinner og menn ikke henge seg opp i ubetydelige detaljer, tror nok jeg da. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lasox Skrevet 9. desember 2019 #165 Del Skrevet 9. desember 2019 (endret) 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den snille, behagelige og sjarmerende jenta ble dumpet fordi hun hadde manipulert meg gjennom bildene hun sendte meg. Denne blonde, sportye og stramme, flotte jenta var visst rødhåret, svært overvektig og alt annet enn det hun billedlig hadde gitt uttrykk for. Jeg fikk bombesjokk når vi møttes. Kan ikke en latterlig dumpegrunn, men.....hvorfor i helvete gjør folk dette?! Har også dumpet en kvinne fordi hun luktet død og fordervelse nedentil. Jeg grøsser enda bare ved tanken, selv om det er 15 år siden nå. Anonymkode: f9c26...d43 Det er jo ikke latterlig grunn? Hun løy jo åpenbart til deg og har jo full forståelse for det når hun er stikk motsatt av det hun forteller det til deg. Ville garantert ha gjort det samme. Dersom man lyver før man i det hele tatt har møttes så må hun garantert være stor løgner. Muligens hun har lav selvtillit, men det er jo ingen unnskyldning for å lyve om hvordan man ser ut. Det er jo bare bortkastet med tid. Man finner jo raskt ut hvordan man ser ut når man møtes. Blir for dumt å lyve om det! Endret 9. desember 2019 av Lasox Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #166 Del Skrevet 9. desember 2019 2 timer siden, Lasox skrev: Det er ihvertfall mange latterlige grunner til at man skal bli dumpet. Nei, best å ikke fokusere på kjærligheten og heller være alene. Her kan man jo ikke gjøre noen feil før man blir dumpet uansett. Handler nok ikke så mye om "feil" som dårlig kjemi, som en her over sa. Og litt at én ting betyr mye for én og lite for en annen. 2 timer siden, Lasox skrev: Der er forskjellen på mellom kvinnene og menn tydeligvis. Vi tar opp med dama når hun gjør noen feil før vi avslutter forholdet, men dama? Nei hun slår opp på sekundet virker det ut som. Det er mange konfliktsky menn der ute som ikke vil ta opp feil som er dumpegrunn, men bare dumper. Noe som er helt ok innledende fase men verre lenger ut i forholdet. Særlig om det gjelder ting man ikke kan endre på der og da. Er jo merkelig å dumpe folk etter flere år pga ting man har visst om hele forholdet. Anonymkode: 07cff...18e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tangent Skrevet 9. desember 2019 #167 Del Skrevet 9. desember 2019 Ble aldri noen andre date med fyren som hadde skikkelig bomba leilighet - vi snakker en slik leilighet som Ross finner ut at sin date har i Friends - kom inn for å få et glass vann etter å ha gått tur, og det var seriøst sånn at jeg ikke skjønte hvor han mente jeg kunne sette meg ned for å drikke det vannglasset. Har vært på date med to personer som rett og slett ble for spinkle for meg. Men det er nok egentlig ikke det som var problemet, men heller dette med den ubestemmelige kjemien. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lasox Skrevet 9. desember 2019 #168 Del Skrevet 9. desember 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Handler nok ikke så mye om "feil" som dårlig kjemi, som en her over sa. Og litt at én ting betyr mye for én og lite for en annen. Det er mange konfliktsky menn der ute som ikke vil ta opp feil som er dumpegrunn, men bare dumper. Noe som er helt ok innledende fase men verre lenger ut i forholdet. Særlig om det gjelder ting man ikke kan endre på der og da. Er jo merkelig å dumpe folk etter flere år pga ting man har visst om hele forholdet. Anonymkode: 07cff...18e Sant nok. Men, som en del nevner her så blir det jo også når man finner ut at man ikke passer sammen. Så blir jo gjerne små feil store ting og tar det som "unnskyldning" til å avslutte det, og joa finnes nok en del av dem også, men jeg føler nå at vi menn er flinkere til å ta opp med damene og ofte kan ta opp problemene man ser ved dama i stedet for å dumpe henne med en gang. Men, er enig i det siste du sier. Det er jo bare merkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lasox Skrevet 9. desember 2019 #169 Del Skrevet 9. desember 2019 (endret) 2 timer siden, wintergirl skrev: Jeg kan love deg at jeg aldri har hørt noen jenter snakke om sånt som dumpegrunn. Førekort kan man skaffe seg senere hvis det trengs, men langt ifra noen dealbreaker. At noen syns Egon og big horn er fæle restauranter og at det er en dumpegrunn sier mer om dem enn om typen. Aldri hørt noen klage over sånt, men tror noen liker å leke store her på kg. Noen lider av prinsesse/prinssyndromet her inne og tror de er altfor fine til å spise på Egon f.eks. Er mannen flott og grei på alle andre måter , men ikke har sammen smak når det kommer til spisested så burde egentlig ikke det være noe problem. Tror uansett de finner seg bra damer som ikke syns det er noen dealbreaker. Så det ordner seg til slutt for de fleste. Skjønner tråden handler om spesielle dumpegrunner altså, men noen er virkelig drøye og smålige. Men, ja tilbake til lappen. Så er det, det jeg mener. Dersom man finner drømmemannen, men slår opp med ham pga. han ikke har lappen. Så går det heller an å ta diskusjonen med ham om det at jenta bor på bygda og kan bli komplisert om han ikke har lappen? Spesielt dersom man finner seg en type i byen. Jeg har jo av en god grunn ikke lappen fordi jeg har parken som nærmeste nabo midt i byen. To-tre minutter unna å gå til byen, men dersom jeg finner meg ei dame som bor på bygda og ser at det kan bli komplisert som følge av det. Så ordner jeg jo selvfølgelig meg lappen og bil dersom jeg er interessert i jenta iløpet av et halvt års tid. Imellomtiden så går det jo taxi og andre løsninger dersom det er store problemer med bussforbindelser. Endret 9. desember 2019 av Lasox Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #170 Del Skrevet 9. desember 2019 Han jobbet i barnehage og jeg var redd han ville ha barn i løpet av kort tid. Var og er ikke så glad i barn selv Anonymkode: 8a98c...60f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
noragrets Skrevet 9. desember 2019 #171 Del Skrevet 9. desember 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har en mistanke om at mange disse tingene ikke hadde vært et problem hvis man virkelig likte den andre. Jeg har avvist en fyr som brukte snus - fordi jeg tenkte at jeg ikke kunne være sammen med en snuser. Gjett hva jeg er sammen med nå! Når kjemien klaffer, så blir slike ting ofte bagateller. Men hvis man ikke er forelsket og interessert, så blir jo små ting gigantiske irritasjonsmomenter... Ellers har jeg vel ikke dumpet så mange på grunn av rare ting. Det var en det ikke ble noen andre-date med, og jeg husker jeg tenkte at han hadde en «ukul jobb». Kan ikke huske HVA han jobbet med engang, men jeg tror noen hovedgrunnen var at vi ikke hadde kjemi. Anonymkode: e3b58...5fa Jeg hadde ikke dumpet noen av de mennene jeg nevnte i mitt innlegg om det var nok andre ting som stemte. Så sær er jeg ikke. Men selv om det er flere grunner til at jeg ikke fortsatte å treffe noen av dem, så er det gjerne den lille "teite" tingen jeg husker best. Han jeg er interessert i nå er jo ikke den perfekte drømmemann heller. Det er flere ting ved han som jeg sikkert kunne brukt som "latterlig dumpegrunn" om han var noen annen. Men fordi vi matcher på alle de viktigste punktene, så blir de andre småtingene bare enda mer ubetydelige. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #172 Del Skrevet 9. desember 2019 Jeg dumpet en som maste så sykt på melding. Han kunne melde gjennom hele dagen og lure på om jeg hadde det bra/om det gikk bra med meg/hva jeg drev med på jobb akkurat da. Hadde aldri noe spes han ville snakke om, spurte alltid bare om dette. Og hvis jeg svarte at «jada, det går like bra nå som for to timer siden» så fikk jeg.....: *drumroll*....*pling!*: «helt sikkeeer...?»  Jeg klikket langsomt i vinkel. «Next!» Anonymkode: ce8dc...53a 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #173 Del Skrevet 9. desember 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg dumpet en som maste så sykt på melding. Han kunne melde gjennom hele dagen og lure på om jeg hadde det bra/om det gikk bra med meg/hva jeg drev med på jobb akkurat da. Hadde aldri noe spes han ville snakke om, spurte alltid bare om dette. Og hvis jeg svarte at «jada, det går like bra nå som for to timer siden» så fikk jeg.....: *drumroll*....*pling!*: «helt sikkeeer...?»  Jeg klikket langsomt i vinkel. «Next!» Anonymkode: ce8dc...53a Wow, jeg klikker i vinkel på han fyren uten å kjenne ham engang 😂 Anonymkode: 5162c...383 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #174 Del Skrevet 9. desember 2019 Da han ikke betalte på date Anonymkode: 0273d...48e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kenpet Skrevet 9. desember 2019 #175 Del Skrevet 9. desember 2019 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Da han ikke betalte på date Anonymkode: 0273d...48e For deg eller for seg selv? Jeg betaler aldri for begge middagene når det er snakk om første date, da det blir ganske mye penger å kaste ut om dama plutselig ikke vil mer etter daten. Jeg betaler gjerne for meg og dama når vi er i et forhold, men før jeg blir sammen med noen forventer jeg at de skal være voksen nok til å betale for sin egen middag (eller hva det måtte være). Endret 9. desember 2019 av kenpet 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 9. desember 2019 #176 Del Skrevet 9. desember 2019 1 time siden, Lasox skrev: Men, ja tilbake til lappen. Så er det, det jeg mener. Dersom man finner drømmemannen, men slår opp med ham pga. han ikke har lappen. Så går det heller an å ta diskusjonen med ham om det at jenta bor på bygda og kan bli komplisert om han ikke har lappen? Spesielt dersom man finner seg en type i byen. Jeg har jo av en god grunn ikke lappen fordi jeg har parken som nærmeste nabo midt i byen. To-tre minutter unna å gå til byen, men dersom jeg finner meg ei dame som bor på bygda og ser at det kan bli komplisert som følge av det. Så ordner jeg jo selvfølgelig meg lappen og bil dersom jeg er interessert i jenta iløpet av et halvt års tid. Imellomtiden så går det jo taxi og andre løsninger dersom det er store problemer med bussforbindelser. Hvis man virkelig liker mannen og han er rett på alle andre måter så er ikke det et problem nei, og hvis han tar lappen ved en senere anledning for å være med å bidra så viser det at han tar ansvar også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #177 Del Skrevet 9. desember 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Den snille, behagelige og sjarmerende jenta ble dumpet fordi hun hadde manipulert meg gjennom bildene hun sendte meg. Denne blonde, sportye og stramme, flotte jenta var visst rødhåret, svært overvektig og alt annet enn det hun billedlig hadde gitt uttrykk for. Jeg fikk bombesjokk når vi møttes. Kan ikke en latterlig dumpegrunn, men.....hvorfor i helvete gjør folk dette?! Var bildene hun hadde av en annen da? Eller henne før hun ble feit og rødhåret? Anonymkode: f9c26...d43  Anonymkode: d0497...c2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #178 Del Skrevet 9. desember 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Den snille, behagelige og sjarmerende jenta ble dumpet fordi hun hadde manipulert meg gjennom bildene hun sendte meg. Denne blonde, sportye og stramme, flotte jenta var visst rødhåret, svært overvektig og alt annet enn det hun billedlig hadde gitt uttrykk for. Jeg fikk bombesjokk når vi møttes. Kan ikke en latterlig dumpegrunn, men.....hvorfor i helvete gjør folk dette?!  Anonymkode: f9c26...d43 Var bildene hun hadde av en annen da eller var de av henne før hun ble overvektig og fikk rødt hår? Anonymkode: d0497...c2b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #179 Del Skrevet 9. desember 2019 Jeg avlyste en date med en mann jeg hadde møtt noen ganger pga en treningssamling jeg skulle på. Han svarte på SMS bare med "OK." Jeg synst det virket så surt og passivt aggressivt 😅 Ingen flere dater kun pga den ene SMS'en.  Anonymkode: 0917b...e6d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #180 Del Skrevet 9. desember 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var bildene hun hadde av en annen da eller var de av henne før hun ble overvektig og fikk rødt hår? Anonymkode: d0497...c2b Noen helprofilsbilder jeg fikk var gamle, hvor hun var en slankere utgave og hadde farget håret. Andre var tatt gjennom filtre, med vinklinger og lyssettinger (gjerne mørkt) som gjorde det umulig å se det hun skjulte. Hun brukte klær og fargevalg for både å skjule og dekke diverse ting. Herav mye skjerf faktisk. De aller fleste bildene var nærbilder av kun ansiktet, og i ettertid ser jeg at de fleste kom fra samme vinkel (skrått ovenfra og ned) som skjulte overvekten godt. Om hun har brukt et bilderedigeringsprogram i tillegg er vanskelig å si, men det utelukker jeg ikke basert på bildene jeg fikk kontra hvordan hun faktisk var. Er helt sykt å tenke i ettertid hvor lurt og sjokkert jeg følte meg. Men som den gentlemannen jeg er, så slukte jeg det og fullførte daten. Fordi vi hadde snakket så mye på forhånd. Anonymkode: f9c26...d43 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå