kbr Skrevet 13. desember 2019 #241 Del Skrevet 13. desember 2019 På 10.12.2019 den 11.01, AnonymBruker skrev: Jeg er totalt uinteressert i mat, men ville likevel blitt veldig lite imponert om noen tok meg med på Egon eller Big Horn. Sikkert fordi jeg bor i Oslo og det er uendelig mange alternativer som serverer faktisk god mat, til samme pris som Egon og Big Horn. Egon og Big Horn er som å gå på McDonalds, bare mye dyrere. Anonymkode: 9764e...c7e Første setningen over oppsummerer denne "Egon-historien" veldig bra. Konteksten er alt. Det er ingenting galt med Egon. Jeg har til og med vært på (vellykket) date på Egon. Men da hadde vi kommet fram til det restaurantvalget i fellesskap. Det vi rakk den dagen var en kjapp matbit etter jobb, og en Egon lå perfekt plassert på begges hjemvei. Men man sier ikke til noen at man skal ta dem med på "fin restaurant" for så å gå på Egon. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #242 Del Skrevet 13. desember 2019 Førerkort er en ting som jeg skrev allerede på første side her. Mange her som synes det ikke er en akseptabel grunn for dumping. Men jeg krever ikke bil, man kan få livet til å gå rundt med kollektivt, ikke der jeg bor og jobber, men det går an, Oslo og andre byer kan man få det til å fungere. Men lappen. Eneste jeg krever. At han kan kjøre. Når man blir 30 år gammel, ja da krever jeg at man har lappen. Jeg har drøm om hus i området jeg bor i nå, og kollektivt fungerer ikke. Buss tar 1,5 time for å komme meg fra A til Å, mens bil tar 10 min. Det er også kun de stedene jeg faktisk klarer å bruke buss for å komme meg fremover. Bussen går ikke alltid der du trenger at den skal gå. Så denne tråden enda var aktiv, kom på noen flere grunner: En fyr droppa jeg etter et par dater. Vi hadde funnet frem til senga, hadde det helt fint, men jeg takla ikke lukta av ham. Ikke bare underlivet, men hans særegne lukt. Når han var reist holt jeg nesten på å spy utover senga, det hang sterkt igjen. Jeg reiv av alt og fikk det på vask. Det var ikke at han lukta urein, stekt gammel svette eller annet, bare hans egen lukt jeg ikke taklet. Tror han også mista lysten etter dette da meldinger fra begge parter slutta. Kan hende han er en av dem her som sier han ikke likte smaken av henne men jeg forstår en slik grunn 100% sansene er viktige, man skal faktisk takle lukt og smak av en partner. Jeg droppa også en mann etter en date da han hadde flere svarte, helt svarte tenner 😳 om ikke tannhygiene er på plass, hvordan er hygiene ellers? Om han ikke gidder ta vare på tennene hva annet gidder han ikke ta vare på? Hvorfor i allverden ikke få det fikset? Penger? Kanskje dårlig meg økonomi? Ja mange tanker man får med å se noe slikt. Var ikke gammel nok til å ha slike svarte «plomber» som de fikk før i tiden. Nei svarte tenner takler jeg ikke! Tannhygiene er viktig! Anonymkode: 70316...22b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #243 Del Skrevet 13. desember 2019 12 timer siden, Flein skrev: Måtte ved et tilfelle avvise en date med en fyr da han hadde en svært spesiell dialekt, og mye lysere stemme enn hva jeg har. Hareide? Anonymkode: 07cff...18e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flein Skrevet 13. desember 2019 #244 Del Skrevet 13. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hareide? Anonymkode: 07cff...18e Stemmen hans er ikke særlig flatterende, men dialekten er helt ok. Det var forøvrig en advokat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #245 Del Skrevet 13. desember 2019 På 10.12.2019 den 14.33, AnonymBruker skrev: Min mest overfladiske er vel tannstillingen hos tinder daten for en stund tilbake. Skjønte jo hvorfor det ikke var smilebilder det.... Så ut som tennene var kastet inn i munnen på vedkommende. Gudskjelov var det sol ute så jeg kunne bruke solbriller, for jeg kunne ikke la vær å stirre på h-n. Anonymkode: 5f8af...d75 Akkurat sånn tenkte jeg om typen til venninna mi også. Når de kliner, kjenner hun kun tennene da? 🤔 Rart å ikke gjøre noe med merkelig tannstilling når man har blitt voksen. Anonymkode: 58e8a...54b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #246 Del Skrevet 13. desember 2019 På bilde så hun litt chubby ut, men det viste seg å ikke være sant når vi møttes i virkeligheten. Hun var rett og slett smellfeit. The deal was off. Anonymkode: 078e1...ac0 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suppetuppe Skrevet 13. desember 2019 #247 Del Skrevet 13. desember 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Førerkort er en ting som jeg skrev allerede på første side her. Mange her som synes det ikke er en akseptabel grunn for dumping. Men jeg krever ikke bil, man kan få livet til å gå rundt med kollektivt, ikke der jeg bor og jobber, men det går an, Oslo og andre byer kan man få det til å fungere. Men lappen. Eneste jeg krever. At han kan kjøre. Når man blir 30 år gammel, ja da krever jeg at man har lappen. Jeg har drøm om hus i området jeg bor i nå, og kollektivt fungerer ikke. Buss tar 1,5 time for å komme meg fra A til Å, mens bil tar 10 min. Det er også kun de stedene jeg faktisk klarer å bruke buss for å komme meg fremover. Bussen går ikke alltid der du trenger at den skal gå. Så denne tråden enda var aktiv, kom på noen flere grunner: En fyr droppa jeg etter et par dater. Vi hadde funnet frem til senga, hadde det helt fint, men jeg takla ikke lukta av ham. Ikke bare underlivet, men hans særegne lukt. Når han var reist holt jeg nesten på å spy utover senga, det hang sterkt igjen. Jeg reiv av alt og fikk det på vask. Det var ikke at han lukta urein, stekt gammel svette eller annet, bare hans egen lukt jeg ikke taklet. Tror han også mista lysten etter dette da meldinger fra begge parter slutta. Kan hende han er en av dem her som sier han ikke likte smaken av henne men jeg forstår en slik grunn 100% sansene er viktige, man skal faktisk takle lukt og smak av en partner. Jeg droppa også en mann etter en date da han hadde flere svarte, helt svarte tenner 😳 om ikke tannhygiene er på plass, hvordan er hygiene ellers? Om han ikke gidder ta vare på tennene hva annet gidder han ikke ta vare på? Hvorfor i allverden ikke få det fikset? Penger? Kanskje dårlig meg økonomi? Ja mange tanker man får med å se noe slikt. Var ikke gammel nok til å ha slike svarte «plomber» som de fikk før i tiden. Nei svarte tenner takler jeg ikke! Tannhygiene er viktig! Anonymkode: 70316...22b Jeg har hørt at det går på biologisk tiltrekning. At hvis man liker/ikke liker luktene til hverandre, så er det pga DNA ellernoe sånn. Så hvis dere hadde fått barn feks, hadde det kanskje vært en dårlig match i forhold til DNA (om du skjønner.) Haha, Dessuten har jeg også hørt at man gjerne ved eggløsning er ekstra sensitiv for lukt på partner, både gode og vonde lukter, så man lettere kan skille ut hva som er en bra og dårlig potensiell partner haha. Har også vært borti en jeg ikke likte lukten til, og det kan ikke helt forklares, for jeg merket jo at han hadde god hygiene og alt det der. Men det luktet liksom bare så.. avtennende! haha. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #248 Del Skrevet 13. desember 2019 3 hours ago, AnonymBruker said: En som var veldig opptatt av familievåpenskjoldet sitt, og skulle lage fuglekasse med det på sløyden. Dette var ungdomskolen, men som voksen syns jeg fortsatt å være opphengt i familievåpenskjold er turn-off. Kjenner en fyr som er vanvittig stolt av våpenskjoldet sitt. Jeg himler med øynene over det, men kan godt se for meg at enkelte kunne gått kjapt videre om han begynte å legge ut om det på date. Anonymkode: 1830b...067 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #249 Del Skrevet 13. desember 2019 On 12/9/2019 at 2:41 PM, AnonymBruker said: Jeg har en mistanke om at mange disse tingene ikke hadde vært et problem hvis man virkelig likte den andre. Jeg har avvist en fyr som brukte snus - fordi jeg tenkte at jeg ikke kunne være sammen med en snuser. Gjett hva jeg er sammen med nå! Når kjemien klaffer, så blir slike ting ofte bagateller. Men hvis man ikke er forelsket og interessert, så blir jo små ting gigantiske irritasjonsmomenter... Ellers har jeg vel ikke dumpet så mange på grunn av rare ting. Det var en det ikke ble noen andre-date med, og jeg husker jeg tenkte at han hadde en «ukul jobb». Kan ikke huske HVA han jobbet med engang, men jeg tror noen hovedgrunnen var at vi ikke hadde kjemi. Anonymkode: e3b58...5fa Veldig godt poeng. Jeg dumpet en drømmemann med stor M, vakker som alle damene la seg etter, herlig personlighet og alt, pga ånden hans og at han var litt for tynn.. Etter han falt jeg hodestups for en fyr som gikk kålbent, hadde kraftig behåring på kroppen, ADHD og annen bagasje, ikke behandlet han meg særlig pent heller. Elsket sistnevnte og tålte alt av feil, følte lite for førstnevnte. Anonymkode: 42f81...56c 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #250 Del Skrevet 13. desember 2019 10 minutter siden, AnonymBruker said: Veldig godt poeng. Jeg dumpet en drømmemann med stor M, vakker som alle damene la seg etter, herlig personlighet og alt, pga ånden hans og at han var litt for tynn.. Etter han falt jeg hodestups for en fyr som gikk kålbent, hadde kraftig behåring på kroppen, ADHD og annen bagasje, ikke behandlet han meg særlig pent heller. Elsket sistnevnte og tålte alt av feil, følte lite for førstnevnte. Anonymkode: 42f81...56c Kobent, ikke kålbent 😅* Anonymkode: 42f81...56c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #251 Del Skrevet 13. desember 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kobent, ikke kålbent 😅* Anonymkode: 42f81...56c Kalvbeint? Anonymkode: 07cff...18e 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #252 Del Skrevet 13. desember 2019 11 minutter siden, AnonymBruker said: Kalvbeint? Anonymkode: 07cff...18e Ja, kobent er kanskje svenskt? 😂 kalvbeint, ferdig prata! Anonymkode: 42f81...56c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jasmine9 Skrevet 13. desember 2019 #253 Del Skrevet 13. desember 2019 På 9.12.2019 den 22.14, AnonymBruker skrev: Hva er vitsen med avsporinger og surr.. Hold dere til tema, denne tråden er jo morsom! Min første tinder date for lenge siden. Han så super kjekk ut, høy, muskuløs, mørk og det hvite smilet. Inviterte han hjem til meg på middag, og i det han åpnet munnen skjønte jeg at dette ble siste og første møte. Han hadde pipe stemme og lesba.... Anonymkode: c6a6b...962 Hahah. Jeg kjenner en som er sånn! Veldig grei fyr! Men den lyse stemmen er litt avtennende xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betti Skrevet 15. desember 2019 #254 Del Skrevet 15. desember 2019 Jeg dumpa en fyr fordi han ikke snakket om annet enn sin eks.. trist fyr 😏 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bienvilleparish Skrevet 15. desember 2019 #255 Del Skrevet 15. desember 2019 Har en til. Han var ekstremt kjekk og bra, men brukte sixpence. Det er så stygt at det er dumpegrunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #256 Del Skrevet 15. desember 2019 Fikser ikke menn med hår ut av nesa, de blir dumpa. Anonymkode: 1e538...dd0 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #257 Del Skrevet 16. desember 2019 Jeg greide ikke fortsette datingen med en jente fordi hun hadde kort, blondt hår (jeg er jente selv). Jeg prøvde til og med å hinte litt sånn "har du noengang vurdert langt hår?" Fryktelig overfladisk. Har alltid kun falt for feminine jenter med langt mørkt hår (og har det selv også). Så jeg fikk ikke til å få følelser aller mest pga håret. Jeg syns det ble for maskulint, selv om hun kledde seg ganske feminint og brukte sminke og sånt. Det var jo sikkert bare at jeg ikke følte nok i utgangspunktet, men det opplevdes som en hårgreie der og da fra min side, uten at jeg sa noe om det, så klart. Anonymkode: 60b2b...ed7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerke987 Skrevet 16. desember 2019 #258 Del Skrevet 16. desember 2019 Han skrev når han rapte.... liksom "nettopp spist middag, *burp*" 🤮 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #259 Del Skrevet 16. desember 2019 Kom til å tenke på at jeg dumpa en fyr når han kom på besøk. Vi hadde hatt flere dater og gikk alltid med caps. Når han kom hjem til meg så endte vi til slutt opp i senga og capsen forsvant naturlig nok... Under capsen var det måne. Ikke sånn høye viker eller litt tynt, men helt blankt og mye av det. Alt nedenfor capskanten var velfrisert....Det var så avtennende at det ble dump. Jeg er gift med en tynnhåret mann og har aldri egentlig tenkt på hår manken til en mann før han der siden hår ikke egentlig betydde noe for meg. Men med han der så følte jeg meg grundig lurt. Etter datingen med han så ble det aldri noe date med noen med caps igjen. Anonymkode: 6ac11...597 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #260 Del Skrevet 16. desember 2019 På 13.12.2019 den 13.27, AnonymBruker skrev: Førerkort er en ting som jeg skrev allerede på første side her. Mange her som synes det ikke er en akseptabel grunn for dumping. Men jeg krever ikke bil, man kan få livet til å gå rundt med kollektivt, ikke der jeg bor og jobber, men det går an, Oslo og andre byer kan man få det til å fungere. Men lappen. Eneste jeg krever. At han kan kjøre. Når man blir 30 år gammel, ja da krever jeg at man har lappen. Jeg har drøm om hus i området jeg bor i nå, og kollektivt fungerer ikke. Buss tar 1,5 time for å komme meg fra A til Å, mens bil tar 10 min. Det er også kun de stedene jeg faktisk klarer å bruke buss for å komme meg fremover. Bussen går ikke alltid der du trenger at den skal gå. Så denne tråden enda var aktiv, kom på noen flere grunner: En fyr droppa jeg etter et par dater. Vi hadde funnet frem til senga, hadde det helt fint, men jeg takla ikke lukta av ham. Ikke bare underlivet, men hans særegne lukt. Når han var reist holt jeg nesten på å spy utover senga, det hang sterkt igjen. Jeg reiv av alt og fikk det på vask. Det var ikke at han lukta urein, stekt gammel svette eller annet, bare hans egen lukt jeg ikke taklet. Tror han også mista lysten etter dette da meldinger fra begge parter slutta. Kan hende han er en av dem her som sier han ikke likte smaken av henne men jeg forstår en slik grunn 100% sansene er viktige, man skal faktisk takle lukt og smak av en partner. Jeg droppa også en mann etter en date da han hadde flere svarte, helt svarte tenner 😳 om ikke tannhygiene er på plass, hvordan er hygiene ellers? Om han ikke gidder ta vare på tennene hva annet gidder han ikke ta vare på? Hvorfor i allverden ikke få det fikset? Penger? Kanskje dårlig meg økonomi? Ja mange tanker man får med å se noe slikt. Var ikke gammel nok til å ha slike svarte «plomber» som de fikk før i tiden. Nei svarte tenner takler jeg ikke! Tannhygiene er viktig! Anonymkode: 70316...22b Hvor gammel var han med disse plombene? Anonymkode: 631cd...ac3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå