Gå til innhold

Han ble sur midt i akten og ba meg gå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

TS, gratulerer, du er månedens #moodkiller.. 🎉

Anonymkode: 58e9f...263

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gullik2
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sæden lukter da den kommer ut igjen? Det har jeg aldri opplevd...

Anonymkode: a94c1...690

Off ja😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg tenker at det faktisk er din kropp og dersom du ikkje ønsker å ha sæd som renner ut igjen, så er det naturligvis i din fulle rett til å bestemme akkurat det. Selvfølgelig kunne du bare brukt truseinnlegg som noen nevner, men det er ditt valg og han må respektere det uten å bli furten. Men det hadde også vært best om du hadde sagt i fra om dette før dere satte i gang, slik at det ikkje blei så mye styr og mas når man nærmet seg endepunktet, det er stressende og distraherende. 

Anonymkode: c60fa...673

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han høres pinlig ut... 

Anonymkode: 7a824...d00

Hun høres pinlig ut

Anonymkode: 1ba8e...bda

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

forsto ikke dette med hpv. regner med dere har hatt sex uten kondom før og om han har hpv så er du vel mest sannsynlig smittet uansett

Anonymkode: 51e96...824

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sjeldent sex? Hvem har sagt det? Jeg har faktisk sagt motsatt. «Til tross for kvalme så har vi mye sex» 

Nr 2: Hadde jeg ikke vært så kvalm så kunne han ha kommet hvor han ville. Puppene, inni meg osv. 

Vi har sånn halvveis skværet opp nå. Han er fortsatt furten over at han ikke fikk komme inni og synes jeg er teit som plutselig setter restriksjoner på det 🙈

ts

Anonymkode: f94eb...c47

du er jo ganske teit ved å plutselig sette restriksjoner på det

Anonymkode: 51e96...824

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sjeldent sex? Hvem har sagt det? Jeg har faktisk sagt motsatt. «Til tross for kvalme så har vi mye sex» 

Nr 2: Hadde jeg ikke vært så kvalm så kunne han ha kommet hvor han ville. Puppene, inni meg osv. 

Vi har sånn halvveis skværet opp nå. Han er fortsatt furten over at han ikke fikk komme inni og synes jeg er teit som plutselig setter restriksjoner på det 🙈

ts

Anonymkode: f94eb...c47

nå sier du at grunnen til at han ikke kan komme inni deg er pga kvalmen. i HI så var det pga smitte fra HPV.. gir ingen mening

Anonymkode: 51e96...824

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Et gjennomsnittlig kvinnfolk som hadde følt seg så avvist som mannen til ts her nok har følt seg, ville vært sure/skuffa i lang tid de også.. 😝 Bare litt spesielt at det er mannen i forholdet som er sur nå. Men joda, bortkasta er det selvfølgelig uansett hvem det hadde vært.. 

Anonymkode: c3c02...30a

Jepp, du har rett i det. Er nok langt flere menn som må bite i seg skuffelser enn kvinner når det kommer til avslag på grått papir ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns han holdt ut lenge jeg. Herregud hadde det vært jeg som skulle hatt sex med deg så hadde jeg gått for lenge siden. Ikke gått som i gått fra deg og tatt ut skilsmisse, men gått, ut fra huset og fått litt tid for meg selv. Snakk om mood-killer. Enten vil du ha sex eller så vil du ikke. 

For han så vil det der føles som pliktsex og en avvisning uten like. Skjønner mannen din godt, og jeg er kvinne.

Anonymkode: be2b3...26a

Hun er gravid. Hun er konstant kvalm. Likevel har de jevnlig sex, og tilstanden er forbigående. Er man en voksen mann, tåler man at det er slik en kort periode. Selv får jeg nesten automatisk bakteriell vaginose av at han kommer inni meg. Partneren må gjerne gjøre det, hvishan synes det er hyggeligat jrh lukter someb rekefabrikk i ukevis etterpå...noen gangerhar man helseutfordringer som kan være litt"mood killer" men da er det vel bedre å prøve likevel enn å "stenge butikken" helt? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er du bekymret for HPV? Regner med dere har hatt ubeskyttet sex i og med at du er gravid. Hvor har han blitt smittet av HPV etter dette?

Anonymkode: b4304...3c0

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ganske lavmål å gå fra gravid kvinne

Anonymkode: 1f6dc...550

Kommer an på grunnen. Behandler de ikke hverandre bra og respekt skal gå begge veier, så er det best å gå fra hverandre. Har de det fint sammen så selvfølgelig er der idiotisk og slemt å gå fra ei gravid kvinne, men det verste er de som er utro mot dama si når hun er gravid. De skulle jeg likt å få tak i. 

Å TS. Husk til neste gang å bli enig på forhånd. Enten kondom eller ikke. Visst faen går det an å komme med kondom😂

Ikke mase om mye annet tull. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som presser seg til sex...høres ut som et sjakktrekk å få to unger med han der....not..

Anonymkode: de442...2cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke helt forstå hva kondom og frykt for hpv har med svangerskapskvalme å gjøre ? Heller ikke spruting inni eller utenfor? Blir du kvalm av sæd da eller ? Må være ærlig å si at du styrer veldig, jeg hadde nok mistet gnisten jeg og, hvis jeg var mann. Hadde kanskje blitt støtt over at du  forlangte kondom, hvis det ikke er vanlig at dere bruker det da. Det må vel føles som du mistenker han for å ha svin på skogen. Tenker at du er veldig hormonell, og styrer i vei pga det. Han forstår ikke helt hvorfor hva som foregår, og blir nok både fortvilet og drittlei, og oppfører seg litt barnslig. Dere må snakke om hvordan ting er/skal være nå i svangerskapet. Til du føler deg bedre og mindre kvalm. Takk nei til sex når du har så mye å tenke på i forbindelse med det. Bedre det enn å ødelegge hele dagen med surhet ,( gjelder begge.)

 

Anonymkode: ba3a2...893

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Kvelertak skrev:

Kommer an på grunnen. Behandler de ikke hverandre bra og respekt skal gå begge veier, så er det best å gå fra hverandre. Har de det fint sammen så selvfølgelig er der idiotisk og slemt å gå fra ei gravid kvinne, men det verste er de som er utro mot dama si når hun er gravid. De skulle jeg likt å få tak i. 

Å TS. Husk til neste gang å bli enig på forhånd. Enten kondom eller ikke. Visst faen går det an å komme med kondom😂

Ikke mase om mye annet tull. 

Det krever en EKTE MANN! å bli en god og verdig far, og støtte den gravide kvinnen er en av kriteriene, TENK!

Anonymkode: 1f6dc...550

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Witch24

Uff, jeg likte heller ikke at min eks kom inn i meg, søl som heller ikke lukta spes godt (samme m andre menn jeg har hatt erfaring med og) ikke spes glad i sex, men jeg syns han skal ta hensyn til ts, hun er jo gravid m hans barn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han får ihvertfall komme og det virker ikke som om han bryr seg om du gjør det eller ikke. Han er en dust. Det er typisk menn og oppføre seg sånn. De får ikke som de vil og lager en stor ting ut av det. Han burde være fornøyd med det han får.

Du burde snakke med han å si ditt, han fikk ihvertfall komme og det fikk ikke du, si til han at han skal slutte å være en baby.

Anonymkode: d25c7...f2a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner han nok litt, ble jo enormt mye moodkillers + at han sikkert ble sur for at han ikke fikk til å komme, ikke sur på deg i utgangspunktet. I tillegg følte han kanskje at du kun gjorde det for å behage han.

Og så; Jeg skjønner ikke helt den HPVgreia. Kan du forklare den. Såfremt han ikke har straya så har du med sannsynlighet fått HPV til nå om han har det. Og mest sannsynlig har du jo hatt det i og med at 80-85% av oss kvinner har hatt det.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Hei 😊 

Jeg og samboeren har vært sammen i flere år og har et barn sammen fra før. Jeg er i tillegg gravid nå med nr to og sliter i den forbindelse med svangerskapskvalme. På grunn av kvalme så har sex vært litt vanskeligere for meg i det siste i og med at jeg blir mer kvalm av aktivitet, men til tross for det så har vi klart å ha sex flere ganger i uken likevel. Jeg har prøvd å anstrenge meg, for jeg har jo lyst selv om jeg er kvalm. Det har ikke vært noe i veien med hans lyst. 

I dag morges hadde vi begge fri og sov litt frempå etter at minstemann var levert i barnehagen. Når vi våkner tar han initiativ til morgensex (det skjer ytterst sjeldent fordi han egentlig ikke er noe fan av morgensex). Vi begynner å ha et kort forspill før han prøver å presse inn. Så spør jeg om han kan ta på kondom for å forhindre hpv smitte nå mens jeg er gravid og har nedsatt immunforsvar (ikke relevant for saken). Det gjør han etterhvert. Så etter noen minutter med sex stopper han plutselig opp og sier at han ikke klarer å komme med kondom på.  Han synes det er vanskelig å komme om morgenen fra før og med kondom så kjenner han nå for lite. Han tror den er tatt på feil, så han prøver å ta på en ny. Den spretter av og det ender med at han sier at han bare kan onanere hvis vi ikke kan ha sex uten kondom. Jeg går da med på sex uten kondom (egentlig ikke så farlig), men ønsker at han skal komme utenfor i og med at det ofte blir mye søl og det drypper i trusa i timesvis etterpå. Han reagerer litt på det, men går med på det. Så har vi sex videre en liten stund før han plutselig begynner å leite etter bokseren sin som han skal komme i. Når han finner bokseren trekker han seg bare ut og sier at det ikke er vits hvis han ikke kan få komme inni. Han sier jeg aldri før har bedt han komme utenfor uten særlig «grunn». Han virker sur/fornærmet. Jeg blir paff og sier at det vel ikke alltid er nødvendig å komme inni? Det er vel bedre å ha sex og komme utenfor enn å bare onanere? Han blir sur og ber meg forlate soverommet slik at han heller kan onanere. Jeg kler meg og går ut.

 

Etter denne episoden har han nesten ikke pratet med meg. Han er pottesur?! Jeg mener det er han som har vært frekk og han som avviste meg bare fordi jeg ikke ville han skulle komme inni meg i dag? Og attpåtil sier han at jeg skal gå ut fordi han skal onanere? Hva med min orgasme da??

Seriøst.. Det kan da umulig være normalt? Hvorfor er han så sur? 

Anonymkode: f94eb...c47

Skjønner mannen din godt. Etter alt det der hadde jeg også foretrukket å onanere. Så mye sutring og styr, stakkars mann. 

Anonymkode: c6fe4...1f0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det krever en EKTE MANN! å bli en god og verdig far, og støtte den gravide kvinnen er en av kriteriene, TENK!

Anonymkode: 1f6dc...550

Selvfølgelig, men en ekte mann skal også behandles bra, og uansett om ei kvinne og mann ikke er sammen når hun er gravid, så kan han være/bli en super far. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...