Gå til innhold

Han ble sur midt i akten og ba meg gå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fremdeles ingen medfølelse fra min side. Dere har sjeldent sex og når dere først har det ødelegger du stemningen gang på gang. Og så maser du om hpv?!? Hvis en av dere har det så hadde dere det før sexen også! Stakkars mann! 

Anonymkode: f4f1c...f21

Sjeldent sex? Hvem har sagt det? Jeg har faktisk sagt motsatt. «Til tross for kvalme så har vi mye sex» 

Nr 2: Hadde jeg ikke vært så kvalm så kunne han ha kommet hvor han ville. Puppene, inni meg osv. 

Vi har sånn halvveis skværet opp nå. Han er fortsatt furten over at han ikke fikk komme inni og synes jeg er teit som plutselig setter restriksjoner på det 🙈

ts

Anonymkode: f94eb...c47

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns han holdt ut lenge jeg. Herregud hadde det vært jeg som skulle hatt sex med deg så hadde jeg gått for lenge siden. Ikke gått som i gått fra deg og tatt ut skilsmisse, men gått, ut fra huset og fått litt tid for meg selv. Snakk om mood-killer. Enten vil du ha sex eller så vil du ikke. 

For han så vil det der føles som pliktsex og en avvisning uten like. Skjønner mannen din godt, og jeg er kvinne.

Anonymkode: be2b3...26a

Har du vært gravid før? 

Ikke?

Nei, synd det. Det er FAKTISK ganske slitsomt for mange. Så mannen burde takle graviditeten og være glad HAN slipper være den gravide. 

Anonymkode: 2dd91...217

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hårsåre og mange dramafolk det er her inne. Det er ikke vanlig at Ts er så kommanderende og vanskelig. Hun nevner bare denne ene gangen som jeg kan se. Det er ikke alltid man klarer å tilfredsstille partneren optimalt, ganske sikker på at flere av dere her inne selv har trådd feil en gang i blant hvis dere er menneskelige. At noen i tillegg nevner at han burde be henne pakke og gå er bare helt hinsides. Dere må være vanskelig og jævlige å leve med! Tenk å ikke kunne gjøre en liten feil uten så mye sinne lenge etter a! Joda, kan forstå han bli skuffet og irritert, men f*en! Det finnes grenser. Sikkert gjort sine feil han også. 
 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Kvelertak skrev:

Om noen går fra ei gravid dame så betyr ikke det at han ikke har noen med ungene å gjøre. Det er ikke barna han forlater. 

For at et forhold skal gå så må begge behandle hverandre med respekt. Ingen har rett til å mase, kommandere og være frekk osv bare for de er gravid. 

Man skal være to om det å få barn, visste du det? Og da må han tåle sin del av kaka, siden graviditet hos de fleste kvinner er ingen dans på roser, det er jævlig mesterparten av tiden, og denne jævelskapen slipper mannfolka å gå gjennom. Så det er mannen som burde tåle litt ekstra motgang i den tiden siden dama tar seg av den verste jobben, nemlig det å gå gravid i 9 mnd, få masse bivirkninger i disse 9 mnd pga graviditet, deretter fødsel og alle bivirkninger det fører med seg. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det blir så mye styr for å ha en kjapp en så blir akten svært usexy! Dere har da hatt sex uten kondom før. Du et jo gravid. Veldig antennene slik du holdt på. 

Gå med truseinnlegget som andre skriver. Eller vask deg med intimservietter. Ellers kan du ta en rask dusj og skylle vekk. 

Anonymkode: cb71a...fcb

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei 😊 

Jeg og samboeren har vært sammen i flere år og har et barn sammen fra før. Jeg er i tillegg gravid nå med nr to og sliter i den forbindelse med svangerskapskvalme. På grunn av kvalme så har sex vært litt vanskeligere for meg i det siste i og med at jeg blir mer kvalm av aktivitet, men til tross for det så har vi klart å ha sex flere ganger i uken likevel. Jeg har prøvd å anstrenge meg, for jeg har jo lyst selv om jeg er kvalm. Det har ikke vært noe i veien med hans lyst. 

I dag morges hadde vi begge fri og sov litt frempå etter at minstemann var levert i barnehagen. Når vi våkner tar han initiativ til morgensex (det skjer ytterst sjeldent fordi han egentlig ikke er noe fan av morgensex). Vi begynner å ha et kort forspill før han prøver å presse inn. Så spør jeg om han kan ta på kondom for å forhindre hpv smitte nå mens jeg er gravid og har nedsatt immunforsvar (ikke relevant for saken). Det gjør han etterhvert. Så etter noen minutter med sex stopper han plutselig opp og sier at han ikke klarer å komme med kondom på.  Han synes det er vanskelig å komme om morgenen fra før og med kondom så kjenner han nå for lite. Han tror den er tatt på feil, så han prøver å ta på en ny. Den spretter av og det ender med at han sier at han bare kan onanere hvis vi ikke kan ha sex uten kondom. Jeg går da med på sex uten kondom (egentlig ikke så farlig), men ønsker at han skal komme utenfor i og med at det ofte blir mye søl og det drypper i trusa i timesvis etterpå. Han reagerer litt på det, men går med på det. Så har vi sex videre en liten stund før han plutselig begynner å leite etter bokseren sin som han skal komme i. Når han finner bokseren trekker han seg bare ut og sier at det ikke er vits hvis han ikke kan få komme inni. Han sier jeg aldri før har bedt han komme utenfor uten særlig «grunn». Han virker sur/fornærmet. Jeg blir paff og sier at det vel ikke alltid er nødvendig å komme inni? Det er vel bedre å ha sex og komme utenfor enn å bare onanere? Han blir sur og ber meg forlate soverommet slik at han heller kan onanere. Jeg kler meg og går ut.

 

Etter denne episoden har han nesten ikke pratet med meg. Han er pottesur?! Jeg mener det er han som har vært frekk og han som avviste meg bare fordi jeg ikke ville han skulle komme inni meg i dag? Og attpåtil sier han at jeg skal gå ut fordi han skal onanere? Hva med min orgasme da??

Seriøst.. Det kan da umulig være normalt? Hvorfor er han så sur? 

Anonymkode: f94eb...c47

Hvordan kan du være redd for HPV smitte nå? Det betyr da at han har hatt ubeskyttet sex med andre siden du ble gravid? Hvis ikke har du evt allerede blitt smittet av det sist dere hadde ubeskyttet sex. Eller? En sær ting å kreve pga det

Anonymkode: fd842...3c3

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Fremdeles ingen medfølelse fra min side. Dere har sjeldent sex og når dere først har det ødelegger du stemningen gang på gang. Og så maser du om hpv?!? Hvis en av dere har det så hadde dere det før sexen også! Stakkars mann! 

Anonymkode: f4f1c...f21

Hun skriver at de har sex flere ganger i uken til tross for at hun har svangerskapskvalme. Hun skriver ikke at denne spesielle hendelsen skjer gang på gang, men en gang.

Anonymkode: c8bde...b48

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også gravid og ikke så begeistret for at mannen kommer inni meg, men da gjør vi det enkelt. Enten kommer han på magen min i misjonær, eller så kommer han på seg selv mens jeg sitter oppå han. Kanskje det kan være en løsning for dere neste gang?

Anonymkode: 1a142...fb0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir ikke mer smittet av hpv med nedsatt immunforsvar om det er med din faste partner.. Da er du nok mest sannsynlig allerede smittet fra før du ble gravid. 

Anonymkode: 0fbb8...730

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan være enig i at det kanskje ble litt mye den kvelden. Men hun skriver også dette.

 

Jeg og samboeren har vært sammen i flere år og har et barn sammen fra før. Jeg er i tillegg gravid nå med nr to og sliter i den forbindelse med svangerskapskvalme. På grunn av kvalme så har sex vært litt vanskeligere for meg i det siste i og med at jeg blir mer kvalm av aktivitet, men til tross for det så har vi klart å ha sex flere ganger i uken likevel. Jeg har prøvd å anstrenge meg, for jeg har jo lyst selv om jeg er kvalm. Det har ikke vært noe i veien med hans lyst. skriver også dette.

 

Anonymkode: c8bde...b48

Ja fikk med meg det, men uansett er sånt mas unødvendig. Bli enig på forhånd. Ikke under sexen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
25 minutter siden, WonderWomaan skrev:

Man skal være to om det å få barn, visste du det? Og da må han tåle sin del av kaka, siden graviditet hos de fleste kvinner er ingen dans på roser, det er jævlig mesterparten av tiden, og denne jævelskapen slipper mannfolka å gå gjennom. Så det er mannen som burde tåle litt ekstra motgang i den tiden siden dama tar seg av den verste jobben, nemlig det å gå gravid i 9 mnd, få masse bivirkninger i disse 9 mnd pga graviditet, deretter fødsel og alle bivirkninger det fører med seg. 

Gravid eller ikke. Alle skal behandles med respekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du har fått med deg at hun er gravid med hans barn og at de har et barn fra før?

Anonymkode: c8bde...b48

Kan godt kvitte seg med ei vanskelig kjærring og beholde barna. Han dumper jo ikke ungene.

Anonymkode: 50ebe...004

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan godt kvitte seg med ei vanskelig kjærring og beholde barna. Han dumper jo ikke ungene.

Anonymkode: 50ebe...004

Bare pga denne ene hendelse?! OMG! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan godt kvitte seg med ei vanskelig kjærring og beholde barna. Han dumper jo ikke ungene.

Anonymkode: 50ebe...004

Hadde du gjort det? 

Anonymkode: c8bde...b48

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan godt kvitte seg med ei vanskelig kjærring og beholde barna. Han dumper jo ikke ungene.

Anonymkode: 50ebe...004

Ikke rart mange forhold går dukken når det er sånne bagateller som utløser samlivsbrudd! 

Anonymkode: 78c9f...65e

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjeldent sex? Hvem har sagt det? Jeg har faktisk sagt motsatt. «Til tross for kvalme så har vi mye sex» 

Nr 2: Hadde jeg ikke vært så kvalm så kunne han ha kommet hvor han ville. Puppene, inni meg osv. 

Vi har sånn halvveis skværet opp nå. Han er fortsatt furten over at han ikke fikk komme inni og synes jeg er teit som plutselig setter restriksjoner på det 🙈

ts

Anonymkode: f94eb...c47

Først og fremst, ikke ha sex om du ikke har lyst, uansett om du er kvalm eller ikke i form, gravid eller ikke gravid. 

Ellers synes jeg beskrivelsen din av akten i trådstart var svært lite romantisk og har en viss forståelse for at mannen din ble litt snurt. At dere går rundt og er sure i lang tid etterpå, det fatter jeg virkelig ikke. Kaste bort en dag på å være sur for ingenting, så bortkasta. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, -LykkeLiten- skrev:

Man kjenner både følelsen av at sæden renner og lukten selv om man har truseinnlegg på. Jeg forstår ikke hvorfor vi må gå rundt med dette en hel dag etterpå kun fordi han ikke kan trekke seg ut en gang? Kunne selvsagt ha snakket om alt dette før akten, for det kan bli litt mange moodkills å komme me når man er i gang. Men, at han skal være langsur er bare barnslig. 

Sæden lukter da den kommer ut igjen? Det har jeg aldri opplevd...

Anonymkode: a94c1...690

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Dævendøtte skrev:

At dere går rundt og er sure i lang tid etterpå, det fatter jeg virkelig ikke. Kaste bort en dag på å være sur for ingenting, så bortkasta

Et gjennomsnittlig kvinnfolk som hadde følt seg så avvist som mannen til ts her nok har følt seg, ville vært sure/skuffa i lang tid de også.. 😝 Bare litt spesielt at det er mannen i forholdet som er sur nå. Men joda, bortkasta er det selvfølgelig uansett hvem det hadde vært.. 

Anonymkode: c3c02...30a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greien med frykten for hpv-smitten forresten?

Anonymkode: e1bf6...88d

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kvelertak skrev:

Om noen går fra ei gravid dame så betyr ikke det at han ikke har noen med ungene å gjøre. Det er ikke barna han forlater. 

For at et forhold skal gå så må begge behandle hverandre med respekt. Ingen har rett til å mase, kommandere og være frekk osv bare for de er gravid. 

Ganske lavmål å gå fra gravid kvinne

Anonymkode: 1f6dc...550

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...