Gå til innhold

Han ble sur midt i akten og ba meg gå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Litt fakta om HPV:

-Kondom beskytter ikke mot HPV, selv om den beskytter mot kjønnssykdommer.

- Har han HPV, er det nesten 100% sikkert at du også har det allerede. 

- Det finnes vaksine mot HPV. Den er langt sikrere enn å bruke kondom, hvis målet er å minske risikoen for livmorhalskreft. 

Anonymkode: 99a84...f44

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel bedre å ha sex og komme utenfor enn å bare onanere? Han blir sur og ber meg forlate soverommet slik at han heller kan onanere. Jeg kler meg og går ut.

Kan bare ikke fatte hva som er så galt i å la ladningen gå utenfor??? Og at han blir så pottesur at han nesten ikke prater med deg tar jo kaka. Det kaller jeg for lite manndig gjordt.

Ser også det er så mange som støtter mannen din! Da må jeg virkelig spørre om sex er viktigere en enighet og kjærlighet til dama? Dama er jo gravid og mest sannsynlig hormonell og emosjonell, hun fortjener ikke så dårlig behandling...

Nei, jeg har nok sendt han ned i kjelleren hvis han absolutt må ronke! Trøsteklem fra meg💚

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, -LykkeLiten- skrev:

Jeg kan forstå hans tankegang der og da, men ikke at han skal være sur. Det er faktisk ikke behagelig å gå å dryppe sæd hele dagen etterpå, og det syns jeg mange mannfolk kan tenke litt på. Jeg hadde nok bare prøvd å snakke me han om andre ting ila dagen, og hvis han viste tegn på å være sur lenge så hadde jeg tatt det opp med han. Blir bare barnslig, og jeg hadde selv blitt rimelig irretere. 

HVORFOR KAN FOLK IKKE BARE SPYLE SEG NEDENTIL I DUSJEN?? TA DEN JÆVLA STRÅLA OPP MOT TAKET INNI DÅSA PÅ FULL GUFFE! 

Anonymkode: feb66...e50

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

HVORFOR KAN FOLK IKKE BARE SPYLE SEG NEDENTIL I DUSJEN?? TA DEN JÆVLA STRÅLA OPP MOT TAKET INNI DÅSA PÅ FULL GUFFE! 

Anonymkode: feb66...e50

Fordi da får man HPV!

Anonymkode: 17336...895

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da! Skal ikke være enkelt alltid. Selv ved et godt forhold skal det litt til at sex bare klaffer fullstendig hver gang. 

Ikke lenge siden vi skulle kose oss med et nytt leketøy. Det pleier å være kjekt, men akkurat det leketøyet tror jeg ikke at vi drar frem igjen. Da jeg først en gang sa fra om at det han gjorde med leketøyet ikke var godt og oppmuntring om "ikke så hardt", så andre gang noe mer irritert, så tredje gang rett og slett forbanna over at han ikke hadde forstått to tilbakemeldinger, da endte vi opp med å avslutte sex og sitte litt sure begge to i hver vår ende av sofaen. Jeg sur over at han ikke klarte å gjøre det slik jeg sa, han sur fordi jeg "styrte og kommanderte slik". .. og han hadde jo forsøkt å gjøre det jeg sa, mente han. 

Ekteskapet overlevde at sex skar seg den kvelden, og vi har fremdeles mye god sex. 

Får inntrykk av noen svar at det at det skjærer seg angående sex en gang nærmest er skilsmissegrunn. At den seksuelle relasjonen må klaffe, hver gang. 

Er det ikke like urealistisk at sex skal være fantastisk og ukomplisert hver gang som det er at andre ting i et forhold innimellom kan skjære seg litt? 

Et godt forhold generelt bør da også tåle noen episoder der sex ikke ble bra, men endte med utilfredsstillende skuffelse og litt sur stemning. 

 

Anonymkode: 9bd73...182

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

HVORFOR KAN FOLK IKKE BARE SPYLE SEG NEDENTIL I DUSJEN?? TA DEN JÆVLA STRÅLA OPP MOT TAKET INNI DÅSA PÅ FULL GUFFE! 

Anonymkode: feb66...e50

Man skal ikke spyle inn der, da kan man få sopp og bakteriell vaginose. 

Anonymkode: 3d311...1cc

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Kan bare ikke fatte hva som er så galt i å la ladningen gå utenfor??? Og at han blir så pottesur at han nesten ikke prater med deg tar jo kaka. Det kaller jeg for lite manndig gjordt.

Ser også det er så mange som støtter mannen din! Da må jeg virkelig spørre om sex er viktigere en enighet og kjærlighet til dama? Dama er jo gravid og mest sannsynlig hormonell og emosjonell, hun fortjener ikke så dårlig behandling...

Nei, jeg har nok sendt han ned i kjelleren hvis han absolutt må ronke! Trøsteklem fra meg💚

Nei. Er enig i at fyren er dust altså. Var måte på så unødig sur han skulle bli. Han har jo null å klage på. Han får jo Sex ganske ofte har jeg forstått det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Rucula skrev:

Hun har et ønske om at de skal ha sex med kondom for å unngå smitte når hun er gravid... da blir han sur(!!!)..  og hun føler seg til slutt presset til å godta sex uten kondom.

Men hun ber han om å ikke komme inni, men nei...hennes behov,  hans gravide samboers behov var ikke så viktig her... for denne mannen er mest opptatt av HVA HAN VIL! 

Så da bestemmer han seg for å furte og oppføre seg som en dritt. 

Snakk om skitstøvel

Skjønner jo han blir sur om ts beskylder han for å bære smitte. Om han har hpv viruset så hadde ts vært smittet for lengst. Når det er sagt burde det være problemfritt å be en mann bruke kondom. Er for mange menn som syter over kondomer pga ditt og datt samtidig som de gir faen i hvilken risiko kvinner tar ved bruk av p piller

Endret av Maleficenta
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Rucula skrev:

Hun har et ønske om at de skal ha sex med kondom for å unngå smitte når hun er gravid... da blir han sur(!!!)..  og hun føler seg til slutt presset til å godta sex uten kondom.

Men hun ber han om å ikke komme inni, men nei...hennes behov,  hans gravide samboers behov var ikke så viktig her... for denne mannen er mest opptatt av HVA HAN VIL! 

Så da bestemmer han seg for å furte og oppføre seg som en dritt. 

Snakk om skitstøvel

Leser du i det hele tatt før du skriver? Snakk om dr....

Anonymkode: 3a7db...444

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OKEI. Dere kunne bare ikke legge hpv/kondom-diskusjonen død. 

Jeg har HPV (høyrisiko typen) og det har sannsynligvis kjæresten min også. I et parforhold så vil en fortsette å smitte hverandre frem og tilbake til hpv infeksjonen til slutt dør ut hos begge parter. Desto lengre man går med hpv smitte, desto større er sjansen for at man utvikler celleforandringer. Når man i tillegg er gravid går immunforsvaret ned og HPV infeksjon kan ofte i denne perioden hisse seg opp og skape celleforandringer som igjen kan bli til kreft en gang i fremtiden. 

Så har det seg slik at bruk av kondom i et parforhold med hpv øker sannsynligheten for at kroppen lettere skal kunne kvitte seg med det eksisterende hpv viruset, da man lettere kan forhindre resmitte hver gang man har sex. 

Det var grunnen! 😊

.....Så legger vi den død 😂 (ref. parterapi)

ts

Anonymkode: f94eb...c47

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enhver kvinne som er gravid beskytter seg selv og barnet sitt, han maste seg frem til et knull selv om hun utsatte seg for å bli smittet. Forsvarer dere den, da vet jeg sånn ca hva dere er laget av. Typen er fullstendig idiot i mine øyne! Dere er ikke så ulik typen altså...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Kan bare ikke fatte hva som er så galt i å la ladningen gå utenfor??? Og at han blir så pottesur at han nesten ikke prater med deg tar jo kaka. Det kaller jeg for lite manndig gjordt.

Ser også det er så mange som støtter mannen din! Da må jeg virkelig spørre om sex er viktigere en enighet og kjærlighet til dama? Dama er jo gravid og mest sannsynlig hormonell og emosjonell, hun fortjener ikke så dårlig behandling...

Nei, jeg har nok sendt han ned i kjelleren hvis han absolutt må ronke! Trøsteklem fra meg💚

Endelig en skikkelig mannfolk som evner å elske et annet menneske og ikke bare kjønnsorganet deres.

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

HVORFOR KAN FOLK IKKE BARE SPYLE SEG NEDENTIL I DUSJEN?? TA DEN JÆVLA STRÅLA OPP MOT TAKET INNI DÅSA PÅ FULL GUFFE! 

Anonymkode: feb66...e50

ELLER HVORFOR IKKE BARE LA LADNINGEN KOMME UTENFOR FOR FULL GUFFE EN GANG IBLANT NÅR KONA IKKE ER HELT I FORM!!!

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Huff da! Skal ikke være enkelt alltid. Selv ved et godt forhold skal det litt til at sex bare klaffer fullstendig hver gang. 

Ikke lenge siden vi skulle kose oss med et nytt leketøy. Det pleier å være kjekt, men akkurat det leketøyet tror jeg ikke at vi drar frem igjen. Da jeg først en gang sa fra om at det han gjorde med leketøyet ikke var godt og oppmuntring om "ikke så hardt", så andre gang noe mer irritert, så tredje gang rett og slett forbanna over at han ikke hadde forstått to tilbakemeldinger, da endte vi opp med å avslutte sex og sitte litt sure begge to i hver vår ende av sofaen. Jeg sur over at han ikke klarte å gjøre det slik jeg sa, han sur fordi jeg "styrte og kommanderte slik". .. og han hadde jo forsøkt å gjøre det jeg sa, mente han. 

Ekteskapet overlevde at sex skar seg den kvelden, og vi har fremdeles mye god sex. 

Får inntrykk av noen svar at det at det skjærer seg angående sex en gang nærmest er skilsmissegrunn. At den seksuelle relasjonen må klaffe, hver gang. 

Er det ikke like urealistisk at sex skal være fantastisk og ukomplisert hver gang som det er at andre ting i et forhold innimellom kan skjære seg litt? 

Et godt forhold generelt bør da også tåle noen episoder der sex ikke ble bra, men endte med utilfredsstillende skuffelse og litt sur stemning. 

 

Anonymkode: 9bd73...182

Endelig noen som har skjønt det. De som svarer her er kanskje ikke så glade i partneren sin annet enn det de har mellom beina. Lite sivilisert å være så besatt av at det og at det er såååååå krise bare for dette, som sikkert skjer en sjeldent gang iblant! De her inne kan si hva de vil, men er skråsikker på at de også har gjort sine feil i forhold nå og da, om så ikke verre ting så sykt enkelte her blåser det opp. Folk som har verre ting for seg pleier gjerne å blåse opp andres tabber for å virke bedre selv. Når dette for noen er skilsmissegrunn så lurer jeg mer på dem hvordan de må være å leve med og at det kanskje er like greit for den andre å bare gå. Ikke sunt å leve i et forhold hvor det minste blir blåst opp til de grader. Det er faktisk på grensen til sykt!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

OKEI. Dere kunne bare ikke legge hpv/kondom-diskusjonen død. 

Jeg har HPV (høyrisiko typen) og det har sannsynligvis kjæresten min også. I et parforhold så vil en fortsette å smitte hverandre frem og tilbake til hpv infeksjonen til slutt dør ut hos begge parter. Desto lengre man går med hpv smitte, desto større er sjansen for at man utvikler celleforandringer. Når man i tillegg er gravid går immunforsvaret ned og HPV infeksjon kan ofte i denne perioden hisse seg opp og skape celleforandringer som igjen kan bli til kreft en gang i fremtiden. 

Så har det seg slik at bruk av kondom i et parforhold med hpv øker sannsynligheten for at kroppen lettere skal kunne kvitte seg med det eksisterende hpv viruset, da man lettere kan forhindre resmitte hver gang man har sex. 

Det var grunnen! 😊

.....Så legger vi den død 😂 (ref. parterapi)

ts

Anonymkode: f94eb...c47

Og der har vi forklaringen. Det er jo en grunn til at dere har kondom liggende fra før. Du tvang han ikke plutselig ut for å kjøpe det heller. Og er du ikke i form så er det ikke lett å si eller gjøre ting på «den rette» måten hele tiden. Alt i alt så syns jeg faktisk du er ganske snill mot mannen din nå som du ikke er i form selv. Best for han å ta godt vare på deg og ikke bare tenke på seg selv. Men nå har dere kanskje skværet helt opp?

24 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Enhver kvinne som er gravid beskytter seg selv og barnet sitt, han maste seg frem til et knull selv om hun utsatte seg for å bli smittet. Forsvarer dere den, da vet jeg sånn ca hva dere er laget av. Typen er fullstendig idiot i mine øyne! Dere er ikke så ulik typen altså...

❤️ Og som den mannen han er så burde han ta vare på både kone og barn. Virker ikke for meg som om at denne mannen må finne seg i mye ellers, men litt kameler nå og da må alle i parforhold svelge. Tåler de ikke det får de satse på dukker istedet for mennesker!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, wintergirl skrev:

Endelig en skikkelig mannfolk som evner å elske et annet menneske og ikke bare kjønnsorganet deres.

Ja, det er jo klokkeklart for meg at dama fortjener bedre, men likevel er det forbausende mange kvinner som støtter typen🤔Jeg blir pottesur hvis noen lager Ikeabulk på bilen, men jeg blir aldri sur hvis noen avviser meg sex.

Desverre er det mange som behandler kvinner som en matriell ting. Hvordan går det med kjærligheten i dette tilfelle?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, wintergirl skrev:

Tåler de ikke det får de satse på dukker istedet for mennesker!

Haha, så mange dukker finnes ikke i Norge, de blir fort utsolgt😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Bamseklemmer skrev:

Haha, så mange dukker finnes ikke i Norge, de blir fort utsolgt😂😂

Sant😂😂😂 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 timer siden, -LykkeLiten- skrev:

Man kjenner både følelsen av at sæden renner og lukten selv om man har truseinnlegg på. Jeg forstår ikke hvorfor vi må gå rundt med dette en hel dag etterpå kun fordi han ikke kan trekke seg ut en gang? Kunne selvsagt ha snakket om alt dette før akten, for det kan bli litt mange moodkills å komme me når man er i gang. Men, at han skal være langsur er bare barnslig. 

Tampong er løsningen 

Anonymkode: f6bee...f62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at den største moodkilleren her er at du ber om kondom pga hpv, av mannen du skal ha barn med, og egebtlig gjør hele sexen veldig styrete med masse direktiver. 

Er enig i at det er dritt med cum rennende ut hele dagen, men jeg hadde vel overlevd det om jeg ville ha sex. 

Anonymkode: c9a6c...e75

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Ja, det er jo klokkeklart for meg at dama fortjener bedre, men likevel er det forbausende mange kvinner som støtter typen🤔Jeg blir pottesur hvis noen lager Ikeabulk på bilen, men jeg blir aldri sur hvis noen avviser meg sex.

Desverre er det mange som behandler kvinner som en matriell ting. Hvordan går det med kjærligheten i dette tilfelle?

De kvinnene som støtter mannen her behandler kanskje mannen sin som en materiell ting også. Veldig spesielt å ta så på vei for noe som dette! Spesielt hvis det skjer sjeldent. Syns det er tragisk at for mange så er partneren kun seksuell tilfredsstillelse og ikke en person de oppriktig elsker. Skjønner sex betyr en del, men for noen betyr det alt! Ikke rart de aldri finner den rette:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tampong er løsningen 

Anonymkode: f6bee...f62

Ikke for Ts, tampong skal ikke brukes når man er gravid. 

Anonymkode: 78c9f...65e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...