Gå til innhold

Han ble sur midt i akten og ba meg gå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner at den største moodkilleren her er at du ber om kondom pga hpv, av mannen du skal ha barn med, og egebtlig gjør hele sexen veldig styrete med masse direktiver. 

Er enig i at det er dritt med cum rennende ut hele dagen, men jeg hadde vel overlevd det om jeg ville ha sex. 

Anonymkode: c9a6c...e75

Ts skriver dette:

 

OKEI. Dere kunne bare ikke legge hpv/kondom-diskusjonen død. 

Jeg har HPV (høyrisiko typen) og det har sannsynligvis kjæresten min også. I et parforhold så vil en fortsette å smitte hverandre frem og tilbake til hpv infeksjonen til slutt dør ut hos begge parter. Desto lengre man går med hpv smitte, desto større er sjansen for at man utvikler celleforandringer. Når man i tillegg er gravid går immunforsvaret ned og HPV infeksjon kan ofte i denne perioden hisse seg opp og skape celleforandringer som igjen kan bli til kreft en gang i fremtiden. 

Så har det seg slik at bruk av kondom i et parforhold med hpv øker sannsynligheten for at kroppen lettere skal kunne kvitte seg med det eksisterende hpv viruset, da man lettere kan forhindre resmitte hver gang man har sex. 

Det var grunnen! 😊

.....Så legger vi den død 😂 (ref. parterapi)

ts
 

Jeg antar at de har kondom liggende nettopp pga av dette. Og helt ærlig så burde mannen hennes som vet om at de begge har for høyt HPV, respektert det med tanke på både kona si og det ufødte barnet. Det er ingen spøk og det er noe man må ta alvorlig. Ikke for moro skyld at de med høyrisiko typen blir tatt hyppig inn for kontroll.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, wintergirl skrev:

Skjønner sex betyr en del, men for noen betyr det alt! Ikke rart de aldri finner den rette:

"Sex er ikke alt, men det er et helvette uten" bruker jeg å si, da mener jeg i et sexløst forhold.

Men nå fikk han jo ha sex uten kondom, men likevel velger han å jage ut sin elskede å runke istede for å sprute utenfor. Så da har han jo allerede avslørt seg som en hjerteløs taper.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye restriksjoner du hadde da... mye mas, det blir usexy...

Anonymkode: f52b3...7bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei igjen 😊 

Orker ikke å gå inn på det med kondom og hpv, men det var en årsak for at jeg helst ville bruke kondom, foruten om å ikke få sæd inni meg. Jeg gikk til tross for dette, med på å ikke bruke likevel i og med at han ikke syntes det var like godt. 

Noen av dere nevner respekt. At jeg ikke respekterte han. At jeg var vanskelig. Er det virkelig slik at jeg, den gravide kvinnen (ja, nå bruker jeg faktisk det kortet🙈) skal føye meg for hans lyster og ønsker? Hvorfor kunne ikke han respektere at akkurat i dag ønsket jeg at han skulle komme utenfor pga. søl og kvalme. Eller er det slik at menn skal få bestemme dette alene? Man opptrer som vanskelig og stridig dersom man sier nei? Og hva med kvinnens orgasme? 

Ts

Anonymkode: f94eb...c47

Du skal ikke bøye deg for hans lyster og ønsker, men du kan forklare dine lyster og ønsker på en respektfull måte. Måten du har forklart både vingling med kondom (som absolutt har noe med saken å gjøre her) og måten dere diskuterte hvor han skulle komme, vitner ikke om respekt fra noen av dere. Kanskje var det ikke så respektløst som du får frem her, men det ser altså slik ut for meg. Det er vanskelig for deg å motta respekt fra ham om du først snakker respektløst til ham. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

OKEI. Dere kunne bare ikke legge hpv/kondom-diskusjonen død. 

Jeg har HPV (høyrisiko typen) og det har sannsynligvis kjæresten min også. I et parforhold så vil en fortsette å smitte hverandre frem og tilbake til hpv infeksjonen til slutt dør ut hos begge parter. Desto lengre man går med hpv smitte, desto større er sjansen for at man utvikler celleforandringer. Når man i tillegg er gravid går immunforsvaret ned og HPV infeksjon kan ofte i denne perioden hisse seg opp og skape celleforandringer som igjen kan bli til kreft en gang i fremtiden. 

Så har det seg slik at bruk av kondom i et parforhold med hpv øker sannsynligheten for at kroppen lettere skal kunne kvitte seg med det eksisterende hpv viruset, da man lettere kan forhindre resmitte hver gang man har sex. 

Det var grunnen! 😊

.....Så legger vi den død 😂 (ref. parterapi)

ts

Anonymkode: f94eb...c47

Tusen takk! Dette var veldig oppklarende, og jeg lærte noe nytt. Nå gir det hele mye mer mening og det er mye lettere for meg å sette meg inn i saken. Det er ikke vanskelig i det hele tatt å forstå at du ønsket kondom. 

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Huff da! Skal ikke være enkelt alltid. Selv ved et godt forhold skal det litt til at sex bare klaffer fullstendig hver gang. 

Ikke lenge siden vi skulle kose oss med et nytt leketøy. Det pleier å være kjekt, men akkurat det leketøyet tror jeg ikke at vi drar frem igjen. Da jeg først en gang sa fra om at det han gjorde med leketøyet ikke var godt og oppmuntring om "ikke så hardt", så andre gang noe mer irritert, så tredje gang rett og slett forbanna over at han ikke hadde forstått to tilbakemeldinger, da endte vi opp med å avslutte sex og sitte litt sure begge to i hver vår ende av sofaen. Jeg sur over at han ikke klarte å gjøre det slik jeg sa, han sur fordi jeg "styrte og kommanderte slik". .. og han hadde jo forsøkt å gjøre det jeg sa, mente han. 

Ekteskapet overlevde at sex skar seg den kvelden, og vi har fremdeles mye god sex. 

Får inntrykk av noen svar at det at det skjærer seg angående sex en gang nærmest er skilsmissegrunn. At den seksuelle relasjonen må klaffe, hver gang. 

Er det ikke like urealistisk at sex skal være fantastisk og ukomplisert hver gang som det er at andre ting i et forhold innimellom kan skjære seg litt? 

Et godt forhold generelt bør da også tåle noen episoder der sex ikke ble bra, men endte med utilfredsstillende skuffelse og litt sur stemning. 

 

Anonymkode: 9bd73...182

Dette er jeg helt enig i. Vi har også hatt noen dårlige avslutninger gjennom 20 år, og det kan til og med styre humøret noen timer, men vi har klart å snakke oss glade igjen senere. Det er ikke så ofte pga sex, men denne praten har vi lært å ta gjennom mange år, og nå tar den ikke så lang tid. Og min erfaring er altså at jeg må fokusere på hvordan det som skjedde meg får meg til å føle noe og ikke på at han gjorde ditt og datt og at det bare er teit. 

Anonymkode: 4f0cb...c95

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er gravid. Det er hormoner, kvalme, hvp, lukt av sæd, han er seksuelt frustrert. Ikke pga av sjelden sex, men han merker at det er litt plikt og mindre spenning og lyst. Tenker at dette er en unntakstilstand. Kanskje dere skulle hatt sjeldnere sex, og erstattet det med kos. Stryke hverandre,sitte inntil hverandre, ta vare på hverandre. Kanskje av og til onanere for seg selv uten å fortelle det til den andre. Når du er kvalm, så kanskje en gang i uken kunne være nok. Kanskje sjeldnere. Og snakke om hvordan dere kan gjøre det på forhånd så det ikke blir så knotete midt i akten. Skjønner at situasjonen gjorde at begge mistet lysten, men å bli sur lenge var unødvendig!

Anonymkode: bbb93...36e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Enhver kvinne som er gravid beskytter seg selv og barnet sitt, han maste seg frem til et knull selv om hun utsatte seg for å bli smittet. Forsvarer dere den, da vet jeg sånn ca hva dere er laget av. Typen er fullstendig idiot i mine øyne! Dere er ikke så ulik typen altså...

Nå visste ikke vi før leeenge etterpå at ts faktisk har viruset da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Poenget her er jo egentlig ikke hvem som har rett og galt, og hvorfor kondombruk osv.. Poenget er jo at mannen ble sur/frustrert fordi han forventet den "vanlige" sexen, men at spillereglene endres underveis. Det kan da vel umulig være så vanskelig å forstå at man blir frustrert av?! Det hadde jo vært det minste problemet i verden å sagt ifra når han begynte vise interesse, at "selvfølgelig kan vi ha sex, men kan vi gjøre det sånn her idag?".. Da hadde jo alt vært greit, tenker nå jeg.. Full forståelse for at han syntes det ble kjip sex, altså. 

Anonymkode: c3c02...30a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Maleficenta skrev:

Nå visste ikke vi før leeenge etterpå at ts faktisk har viruset da

Det står jo i hovedinnlegget! Det var jo derfor hun ville bruke kondom. Menn som ikke kommer med kondom er bare unnskyldning, men ikke så rart når de er følelsesløse fra før, det er en sammenheng der ser du?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Det står jo i hovedinnlegget! Det var jo derfor hun ville bruke kondom. Menn som ikke kommer med kondom er bare unnskyldning, men ikke så rart når de er følelsesløse fra før, det er en sammenheng der ser du?

Det står ikke i hovedinnlegget. Det stod hun er redd for hpv. Da fikk jeg bare inntrykk av at hun ikke visste hvordan man ble smitta av det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Maleficenta skrev:

Det står ikke i hovedinnlegget. Det stod hun er redd for hpv. Da fikk jeg bare inntrykk av at hun ikke visste hvordan man ble smitta av det

Men faren for å bli smitta var høy? Da bør jo typen ta hensyn til det! Hvordan kan du forsvare typen da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Men faren for å bli smitta var høy? Da bør jo typen ta hensyn til det! Hvordan kan du forsvare typen da?

Men jeg visste ikke det før lenger ned i tråden sa jeg jo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Maleficenta skrev:

Men jeg visste ikke det før lenger ned i tråden sa jeg jo. 

Ok da, jeg skal gi meg på det. Men jeg har en tendens til å gå i forsvarsmodus når kvinner blir behandlet dårlig, å i dette innlegget så jeg det klokkeklart, at hun fortjente sympati og medhold. Sånn er jeg😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter å ha lest hele tråden sitter jeg igjen med inntrykk av at mange mener at all kommunikasjon om sex skal skje før selve akten? Er det ikke ok å kunne kommunisere underveis også? Hvis man endrer mening, det er noe man liker eller ikke liker.

Ja, det hørtes ut som det ble en styrete runde, men er det bare ts sin feil? Ts kom med to ønsker (eller "kommandoer" som noen kaller det) underveis: 1) Hun ville at han skulle bruke kondom og 2) hun ville at han skulle komme utenfor. Ta på kondom feil og leite fram bokser for å sprute i var vel hans bidrag?

Hvis de ikke har kommunisert om kondombruk tidligere i graviditeten kan jeg forstå at han mistet tenninga. Men måten han avsluttet det hele på var utrolig egoistisk, og å være langsur er bare barnslig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er mange som sliter å komme med kondom hvis man ikke er vant til å bruke det.

Det der forstår ikke en gang jeg. Hvordan er det mulig å slite med å komme med kondom!? Sexen er da like god uansett😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
15 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Ok da, jeg skal gi meg på det. Men jeg har en tendens til å gå i forsvarsmodus når kvinner blir behandlet dårlig, å i dette innlegget så jeg det klokkeklart, at hun fortjente sympati og medhold. Sånn er jeg😉

Det er ingen som har behandlet kvinner dårlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fytti f... så frekt mange svarer her inne!! TS, snakk med mannen din. Er sikker på at dere klarer å bli enige med hverandre. Det nytter ikke med kg, for det er så mange bitre og frekke folk her. 

Anonymkode: 1c644...5c1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.12.2019 den 13.07, AnonymBruker skrev:

Jeg tror flere av dere glemmer å tenke på at jeg anstrenger meg for å ha sex når jeg er så kvalmen som jeg er. Han virker da bare til å ønske å komme inni og ferdig med det, uten å tenke på hva jeg vil. Så sender han meg bare på dør når han ikke får det akkurat som han hadde sett for seg...

ts

Anonymkode: f94eb...c47

Vel, men kanskje du skal begynne å planlegge å gå fra denne tøm og røm mannen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det nytter ikke med kg, for det er så mange bitre og frekke folk her.

Der er jeg enig med deg i, håper hun ikke tar det så tungt og er sterk, men når man er gravid så er det ikke så enkelt og kan faktisk gjøre ting værre....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...