Gå til innhold

Han ble sur midt i akten og ba meg gå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kan også skjønne mannen din på et vis, det høres jo veldig styrete ut med alle tingene han plutselig måtte ta hensyn til underveis, alt han ville var vel bare å ha en kjapp omgang på morgenen? 

Hos oss koster det to boksere av han når vi har sex, en som jeg har på og en som ligger nedi😅 Etter en stund har det sluttet å renne hos meg, spesielt når jeg har vært på do. Andre ganger liker han å komme utenpå meg, og da er det jo bare å vaske seg etterpå.

Anonymkode: e1bf6...88d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror nok at for han føles det veldig ut som du er mer bekymret for alle konsekvensene framfor å ha sex med han, derav en moodkiller. Naturlig nok, kanskje spesielt på morgenen, kan dette gjøre deg litt ekstra gretten når alt dette skjer underveis, og du bare vil ha sex og kose deg.. Kan meget godt skjønne frustrasjonen hans, selvom den kanskje er noe barnslig.. 

Men noen ganger blir man barnslig når man blir irritert, sånn er vi alle fra tid til annen.

Anonymkode: ad120...b9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror flere av dere glemmer å tenke på at jeg anstrenger meg for å ha sex når jeg er så kvalmen som jeg er. Han virker da bare til å ønske å komme inni og ferdig med det, uten å tenke på hva jeg vil. Så sender han meg bare på dør når han ikke får det akkurat som han hadde sett for seg...

ts

Anonymkode: f94eb...c47

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror flere av dere glemmer å tenke på at jeg anstrenger meg for å ha sex når jeg er så kvalmen som jeg er. Han virker da bare til å ønske å komme inni og ferdig med det, uten å tenke på hva jeg vil. Så sender han meg bare på dør når han ikke får det akkurat som han hadde sett for seg...

ts

Anonymkode: f94eb...c47

Det er ikke oss du trenger å overbevise, men mannen din. Prøv å spør ham hva du kan si for at han skal forstå. Si at du har lyst på sex, men synes det er vanskelig pga konsekvensene av at du er gravid, og du blir egentlig skuffet og føler dere ikke er to om denne graviditeten siden du ikke kjenner at han støtter deg eller kjenner at han vil hjelpe deg å ha det godt. Denne praten må tas utenfor en sex-situasjon. Fokuser på hva det han gjør for deg til å føle, ikke fokuser på det han gjør. Lykke til!

Anonymkode: 4f0cb...c95

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror flere av dere glemmer å tenke på at jeg anstrenger meg for å ha sex når jeg er så kvalmen som jeg er. Han virker da bare til å ønske å komme inni og ferdig med det, uten å tenke på hva jeg vil. Så sender han meg bare på dør når han ikke får det akkurat som han hadde sett for seg...

ts

Anonymkode: f94eb...c47

Men hvorfor ha sex når du bare blir kvalm av all aktiviteten likevel? Virker jo ikke som du har sex fordi du har lyst, men mer fordi du føler du må. Og alle disse plutselige reglene høres ut som du forsøkte å ubevisst sabotere så det ikke skulle bli sex. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså... ingen liker drypping, men gå bare med truseinnlegg.

må innrømme jeg syns det er merkelig hele greia, ikke overtenk sex, da ødelegger du alt

Anonymkode: 1f6dc...550

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er ikke så smart da som bare kommer med ordrer. De gangene jeg ikke ønsker at han skal sprute inni meg,så sier jeg at jeg tenner veldig på om du spruter på puppene mine. Da velger han å gjøre det å problemet blir løst uten at jeg måtte gi ordre om å ikke sprute inni meg.

Anonymkode: b2b57...b03

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke så smart da som bare kommer med ordrer. De gangene jeg ikke ønsker at han skal sprute inni meg,så sier jeg at jeg tenner veldig på om du spruter på puppene mine. Da velger han å gjøre det å problemet blir løst uten at jeg måtte gi ordre om å ikke sprute inni meg.

Anonymkode: b2b57...b03

Det er det jeg også gjør. Så deilig å se spruten, og deilig å se at han på en måte markerer sitt revir😄

Anonymkode: 4f0cb...c95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at han syns det ble helt intetsigende sex med alle de hindringene 😅 og så skulle han komme i bokseren sin???? 😂 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars fyr. Jeg hadde bedt deg pakke før du gikk.

Anonymkode: 50ebe...004

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Stakkars fyr. Jeg hadde bedt deg pakke før du gikk.

Anonymkode: 50ebe...004

Du har fått med deg at hun er gravid med hans barn og at de har et barn fra før?

Anonymkode: c8bde...b48

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Hæ? Klarer ikke komme med kondom på? 🤔 Hvordan er det mulig.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

men ønsker at han skal komme utenfor i og med at det ofte blir mye søl og det drypper i trusa i timesvis etterpå.

Hva så? Du må da tåle litt😂 Ikke kommandere hele tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har fått med deg at hun er gravid med hans barn og at de har et barn fra før?

Anonymkode: c8bde...b48

Om noen går fra ei gravid dame så betyr ikke det at han ikke har noen med ungene å gjøre. Det er ikke barna han forlater. 

For at et forhold skal gå så må begge behandle hverandre med respekt. Ingen har rett til å mase, kommandere og være frekk osv bare for de er gravid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å bli smitta med HPV må den andre parten ha HPV, da, det kommer ikke utav det blå som forkjølelse. Hvis han ikke har HPV er det ikke noe vits i å beskytte seg mot det dere i mellom (med mindre har ligger med andre). Så skjønner ikke helt hvorfor du krever kondom av den grunn.

Jeg skjønner begge parter her. Skjønner at han syntes det ble mye mas og styr, men skjønner også at du synes han overreagerer. Å bli sur en hel dag pga. noe sånt virker jo litt i overkant.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror flere av dere glemmer å tenke på at jeg anstrenger meg for å ha sex når jeg er så kvalmen som jeg er. Han virker da bare til å ønske å komme inni og ferdig med det, uten å tenke på hva jeg vil. Så sender han meg bare på dør når han ikke får det akkurat som han hadde sett for seg...

ts

Anonymkode: f94eb...c47

Men har du ikke lyst på sex, så må du si det, da.

Anonymkode: 05212...73b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes begge oppfører seg dust. Du dirigerer og ombestemmer deg og driver på (hva med bare å ha sex uten så mye styr) og han blir sur og fornærmet som en drittunge. 

Men noe sier meg at hvis han har vært sur lenge etter dette, ligger det kanskje mer bak humøret hans enn bare denne episoden? Hvis du holder på sånn hele tiden og lager regler og kverulerer og at ingenting er godt nok generelt, så toppet det seg vel for ham her. Greit at du er gravid, men hva med å prøve å velge kampene dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første, ikke ha sex hvis du ikke vil. Da er det mye mer voksent å si at du ikke orker på grunn av kvalmen. Hadde mannen min hatt sex med meg av plikt og ikke lyst hadde jeg ikke satt pris på det.. 

For det andre, skal du ha sex så regn med at det blir litt «gris».. Ser dog ikke problemet om man går på do etterpå og tisser, så tørker seg. Høres ut som han kommer flere liter. For å minimere problemet ennå mer så skyll underlivet i dusjen, tar 2 min og du blir ren og fresh etterpå. 
 

Han overreagerer om han fortsetter å være sur resten av dagen, men akkurat der og da skjønner jeg at han ble lei diktering og mas. 

Anonymkode: 431cc...cd2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror flere av dere glemmer å tenke på at jeg anstrenger meg for å ha sex når jeg er så kvalmen som jeg er. Han virker da bare til å ønske å komme inni og ferdig med det, uten å tenke på hva jeg vil. Så sender han meg bare på dør når han ikke får det akkurat som han hadde sett for seg...

ts

Anonymkode: f94eb...c47

Fremdeles ingen medfølelse fra min side. Dere har sjeldent sex og når dere først har det ødelegger du stemningen gang på gang. Og så maser du om hpv?!? Hvis en av dere har det så hadde dere det før sexen også! Stakkars mann! 

Anonymkode: f4f1c...f21

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Kvelertak said:

Om noen går fra ei gravid dame så betyr ikke det at han ikke har noen med ungene å gjøre. Det er ikke barna han forlater. 

For at et forhold skal gå så må begge behandle hverandre med respekt. Ingen har rett til å mase, kommandere og være frekk osv bare for de er gravid. 

Kan være enig i at det kanskje ble litt mye den kvelden. Men hun skriver også dette.

 

Jeg og samboeren har vært sammen i flere år og har et barn sammen fra før. Jeg er i tillegg gravid nå med nr to og sliter i den forbindelse med svangerskapskvalme. På grunn av kvalme så har sex vært litt vanskeligere for meg i det siste i og med at jeg blir mer kvalm av aktivitet, men til tross for det så har vi klart å ha sex flere ganger i uken likevel. Jeg har prøvd å anstrenge meg, for jeg har jo lyst selv om jeg er kvalm. Det har ikke vært noe i veien med hans lyst. skriver også dette.

 

Anonymkode: c8bde...b48

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...