Gå til innhold

Han ble sur midt i akten og ba meg gå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Kvelertak skrev:

Selvfølgelig, men en ekte mann skal også behandles bra, og uansett om ei kvinne og mann ikke er sammen når hun er gravid, så kan han være/bli en super far. 

Godt poeng. Legger merke til at en stor andel av kvinner glemmer at å få respekt også krever å gi respekt (eller forståelse og andre adjektiver).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Warrior
1 minutt siden, CabinCruiser skrev:

Godt poeng. Legger merke til at en stor andel av kvinner glemmer at å få respekt også krever å gi respekt (eller forståelse og andre adjektiver).

Dessverre mange folk som glemmer det. Krever respekt, men glemmer å gi respekt tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos overskriften din: Akten er vel det korrekte ordet, ja. 
Det var i alle fall ikke elskov. Totalt turn-off. Typen din holdt lenge før han gav opp, spør du meg. 

Anonymkode: fd07b...432

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Apropos overskriften din: Akten er vel det korrekte ordet, ja. 
Det var i alle fall ikke elskov. Totalt turn-off. Typen din holdt lenge før han gav opp, spør du meg. 

Anonymkode: fd07b...432

Ikke elskov fra hans side nei. Som du ser.

5 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg tror flere av dere glemmer å tenke på at jeg anstrenger meg for å ha sex når jeg er så kvalmen som jeg er. Han virker da bare til å ønske å komme inni og ferdig med det, uten å tenke på hva jeg vil. Så sender han meg bare på dør når han ikke får det akkurat som han hadde sett for seg...

ts

Anonymkode: f94eb...c47

 

Anonymkode: c8bde...b48

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen 😊 

Orker ikke å gå inn på det med kondom og hpv, men det var en årsak for at jeg helst ville bruke kondom, foruten om å ikke få sæd inni meg. Jeg gikk til tross for dette, med på å ikke bruke likevel i og med at han ikke syntes det var like godt. 

Noen av dere nevner respekt. At jeg ikke respekterte han. At jeg var vanskelig. Er det virkelig slik at jeg, den gravide kvinnen (ja, nå bruker jeg faktisk det kortet🙈) skal føye meg for hans lyster og ønsker? Hvorfor kunne ikke han respektere at akkurat i dag ønsket jeg at han skulle komme utenfor pga. søl og kvalme. Eller er det slik at menn skal få bestemme dette alene? Man opptrer som vanskelig og stridig dersom man sier nei? Og hva med kvinnens orgasme? 

Ts

Anonymkode: f94eb...c47

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kvelertak skrev:

Selvfølgelig, men en ekte mann skal også behandles bra, og uansett om ei kvinne og mann ikke er sammen når hun er gravid, så kan han være/bli en super far. 

Selvsagt skal begge parter behandles bra, men jeg tror ikke du har barn ,så jeg føler ikke du egentlig forstår

(ellers så «skjuler» du det godt)

 

Anonymkode: 1f6dc...550

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Noen av dere nevner respekt. At jeg ikke respekterte han. At jeg var vanskelig. Er det virkelig slik at jeg, den gravide kvinnen (ja, nå bruker jeg faktisk det kortet🙈) skal føye meg for hans lyster og ønsker?

Nei, du skal ikke føye deg etter hans lyster og ønsker. Og du skal ikke gå på akkord med deg selv. Synes du, til vanlig, strekker deg langt nok mtp at du er gravid. Mange stygge svar her.

Anonymkode: c8bde...b48

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ham IKKE!

At han ikke syns det blei den beste løsninga er helt okidoki. Han har lov å miste tenninga,  eller styre det over på at du suger pung mens han runker e.l. Men han har ikke lov å være irritert hverken i øyeblikket eller etterpå. 

Anonymkode: 8ef5d...8ab

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ærlig talt innrømme at jeg synes det er rart med kvinner som synes sæd er ekkelt. Personlig digger jeg sæd, og når mannen min kommer kommer som regel jeg også fordi det tenner meg at han får orgasme. At man da plutselig skal sprute inni undertøy eller papir virker utrolig avtennende. Hvis han ikke skal komme inni deg, hvorfor ikke på deg? 
 

Når det er sagt, ikke greit å hive deg ut, din orgasme er like viktig, kanskje viktigere akkurat nå fordi du har endel kroppslige plager, så en orgasme kunne hjulpet deg veldig. Ikke ok. 
 

Det er jo flott at du fortsatt vil selvom du sliter med kvalme, og det bør han sette pris på! Forresten; du kan ta kvalmestillende i graviditeten som heter afipran i 1. Trimester, hjalp meg veldig!

Jeg må si jeg heller ikke skjønner dette med kondom, Og siden du gav deg på det er du sikkert også enig i at det ikke egentlig er farlig. Så hvorfor var det da viktig for deg i starten? Var det kanskje også fordi du ikke ville han skulle komme inni deg? Det er jo like greit å være ærlig med seg selv først som sist tenker jeg da... Virket bare litt spesielt. Aldri hørt om noe som helst råd fra helsemyndighetene at gifte/faste partnere skal bruke kondom i ett svangerskap fordi det kan være farlig for barnet? Fullstendig nytt for meg ihvertfall.
 

Det er så lett å styre sex dit du vil det mener jeg da, istedenfor å kreve kondom og forklare hvorfor, kan du ikke bare ta styringen og sette den på selv? Så hadde det sikkert gått greit med en gang. Eller når han nærmer seg, be han om å sprute på deg..? Det er jo mye mere sexy enn å si midt i «akten» som du kaller det «kan du komme utenfor, i undertøyet eller noe». Jeg forstår at det er avtennende... Virker ikke som du er så veldig hypp på han, og det er jo kjipt å få høre det. Da hadde det vært bedre å bare si «beklager kjære, men jeg er kvalm, så jeg vil ikke ha sex nå» istedenfor å sette i gang «for å være grei...» Ikke ha sex bare for å ha sex og være ålreit, gjør det fordi du vil... Hvis det er sjeldent nå pågrunn av kvalme, so be it. Bedre at du da venter og kjenne lysten bygge seg opp også får dere flere heftig deilige runder når du føler deg bedre..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei igjen 😊 

Orker ikke å gå inn på det med kondom og hpv, men det var en årsak for at jeg helst ville bruke kondom, foruten om å ikke få sæd inni meg. Jeg gikk til tross for dette, med på å ikke bruke likevel i og med at han ikke syntes det var like godt. 

Noen av dere nevner respekt. At jeg ikke respekterte han. At jeg var vanskelig. Er det virkelig slik at jeg, den gravide kvinnen (ja, nå bruker jeg faktisk det kortet🙈) skal føye meg for hans lyster og ønsker? Hvorfor kunne ikke han respektere at akkurat i dag ønsket jeg at han skulle komme utenfor pga. søl og kvalme. Eller er det slik at menn skal få bestemme dette alene? Man opptrer som vanskelig og stridig dersom man sier nei? Og hva med kvinnens orgasme? 

Ts

Anonymkode: f94eb...c47

Du orker ikke gå inn på det med kondom og HPV, men det er jo det som er essensen i problemet ditt. Veldig vanskelig å mene noe når du ikke er villig til å årsaksforklare.

Anonymkode: 4f434...d0d

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir for mye styr. Jeg tenker at skal du holde på slik ts, så er det bedre dere ikke har sex. Jeg synes den største feilen din er å ha sex når du faktisk ikke har lyst, og er kvalm. 
Når det er sagt, har du sagt A, kan du ikke holde på sånn. Hadde jeg vært mann hadde jeg ikke fått til noen ting med en partner som holdt på slik.

Og hva er greia folkens med å dryppe resten av dagen. Har jeg aldri gjort. Jeg går alltid på toalettet etterpå og urinerer, så går jeg i dusjen og vasker meg godt. Da slipper jeg denne dryppingen dere snakker om. Jeg oppdaget dette som helt ung, for ja, man går og drypper hvis man ikke dusjer og vasker seg godt etterpå...

Anonymkode: f8799...e2f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei igjen 😊 

Orker ikke å gå inn på det med kondom og hpv, men det var en årsak for at jeg helst ville bruke kondom, foruten om å ikke få sæd inni meg. Jeg gikk til tross for dette, med på å ikke bruke likevel i og med at han ikke syntes det var like godt. 

Noen av dere nevner respekt. At jeg ikke respekterte han. At jeg var vanskelig. Er det virkelig slik at jeg, den gravide kvinnen (ja, nå bruker jeg faktisk det kortet🙈) skal føye meg for hans lyster og ønsker? Hvorfor kunne ikke han respektere at akkurat i dag ønsket jeg at han skulle komme utenfor pga. søl og kvalme. Eller er det slik at menn skal få bestemme dette alene? Man opptrer som vanskelig og stridig dersom man sier nei? Og hva med kvinnens orgasme? 

Ts

Anonymkode: f94eb...c47

Men kjære deg, det er helt ok å ønske alt dette. Men ikke underveis i akten vel.

Du kan ikke begynne å mase på ting når dere alt er i gang. Det er en stor forskjell føler jeg. Dette burde dere snakke om på forhånd. Klarer du å se for deg hvordan du hadde følt det om det var andre veien? Jeg hadde ikke taklet det så bra.

.
 

Anonymkode: f8799...e2f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men kjære deg, det er helt ok å ønske alt dette. Men ikke underveis i akten vel.

Du kan ikke begynne å mase på ting når dere alt er i gang. Det er en stor forskjell føler jeg. Dette burde dere snakke om på forhånd. Klarer du å se for deg hvordan du hadde følt det om det var andre veien? Jeg hadde ikke taklet det så bra.

.
 

Anonymkode: f8799...e2f

Helt enig med denne, og ts hvorfor nevnte du det med hpv om det ikke var det som var grunnen? Hva med å være ærlig å kommunisere ting i forkant? Men å kreve kondom har du full rett til å gjøre, men du kunne nevnt det før. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du vært gravid før? 

Ikke?

Nei, synd det. Det er FAKTISK ganske slitsomt for mange. Så mannen burde takle graviditeten og være glad HAN slipper være den gravide. 

Anonymkode: 2dd91...217

Ja, jeg har vært gravid, flere ganger. Hadde også sex mens jeg var kvalm, oralsex ble det ikke, men vanlig går så lenge det går fort.

3 timer siden, Svartfugl skrev:

Hun er gravid. Hun er konstant kvalm. Likevel har de jevnlig sex, og tilstanden er forbigående. Er man en voksen mann, tåler man at det er slik en kort periode. Selv får jeg nesten automatisk bakteriell vaginose av at han kommer inni meg. Partneren må gjerne gjøre det, hvishan synes det er hyggeligat jrh lukter someb rekefabrikk i ukevis etterpå...noen gangerhar man helseutfordringer som kan være litt"mood killer" men da er det vel bedre å prøve likevel enn å "stenge butikken" helt? 

Kvalmen har ingenting med kondombruk og hpv å gjøre. Kvalmen var ikke den utløsende faktor for at samboeren ble sur og gikk i dette tilfellet. Det var styret og "sutringen" angående kondombruk og hvor spruten skulle komme. Kvalmen er egentlig helt uvesentlig for hele innlegget. Du får bakteriell vaginose av det, TS opplyser ikke noe om det, kun at hun ikke vil ha sæd rennende hele dagen. 

Anonymkode: be2b3...26a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei igjen 😊 

Orker ikke å gå inn på det med kondom og hpv, men det var en årsak for at jeg helst ville bruke kondom, foruten om å ikke få sæd inni meg. Jeg gikk til tross for dette, med på å ikke bruke likevel i og med at han ikke syntes det var like godt. 

Noen av dere nevner respekt. At jeg ikke respekterte han. At jeg var vanskelig. Er det virkelig slik at jeg, den gravide kvinnen (ja, nå bruker jeg faktisk det kortet🙈) skal føye meg for hans lyster og ønsker? Hvorfor kunne ikke han respektere at akkurat i dag ønsket jeg at han skulle komme utenfor pga. søl og kvalme. Eller er det slik at menn skal få bestemme dette alene? Man opptrer som vanskelig og stridig dersom man sier nei? Og hva med kvinnens orgasme? 

Ts

Anonymkode: f94eb...c47

Du må bestemme deg på forhånd om du vil ha sex eller ikke. Det er jo bare rot sånn som du holdt på og det er vel ikke så vanskelig å forstå han blir lei? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ganske lavmål å gå fra gravid kvinne

Anonymkode: 1f6dc...550

Hvorfor er det mer lavmål om hun er gravid eller ikke? Han gikk ikke fra henne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Maleficenta skrev:

Hvorfor er det mer lavmål om hun er gravid eller ikke? Han gikk ikke fra henne

Brudd/å gjøre det slutt/forlate

Anonymkode: 1f6dc...550

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Svartfugl skrev:

Hun er gravid. Hun er konstant kvalm. Likevel har de jevnlig sex, og tilstanden er forbigående. Er man en voksen mann, tåler man at det er slik en kort periode. Selv får jeg nesten automatisk bakteriell vaginose av at han kommer inni meg. Partneren må gjerne gjøre det, hvishan synes det er hyggeligat jrh lukter someb rekefabrikk i ukevis etterpå...noen gangerhar man helseutfordringer som kan være litt"mood killer" men da er det vel bedre å prøve likevel enn å "stenge butikken" helt? 

Jeg ville heller stengt butikken i en periode jeg da. Føler man seg ikke i form er det bare teit å tvinge seg selv til sex. Og orgasme når man er kvalm tror jeg ville utløst brekninger hos meg pga sammentrekninger. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stakkars mann. Så mye styr du laget for at dere kunne ha ukomplisert sex. Først kondom to ganger, og så at han ikke kunne komme fordi det ble mye søl. Skjønner at han fikk nok. 

Anonymkode: 1ea75...dd2

Ja huff stakkars...

Dama som bærer frem hans barn og derfor føler seg dårlig var ikke tilfredstillende nok for mannen....

STAKKARS EGOISTISKE DRITTSTØVEL AV EN MANN

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rucula skrev:

Ja huff stakkars...

Dama som bærer frem hans barn og derfor føler seg dårlig var ikke tilfredstillende nok for mannen....

STAKKARS EGOISTISKE DRITTSTØVEL AV EN MANN

Det er ikke det at hun var dårlig/kvalm det reageres på her i det hele tatt. 

Anonymkode: be2b3...26a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...