Gå til innhold

Han ble sur midt i akten og ba meg gå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror jeg hadde bedt ham om å fortsette onaneringen fremover om det kun er hans nytelse som skal gjelde. Da får han fikse deg selv. 

Hos oss er målet at begge skal ha det bra under sex. Kjæresten nekter å komme hvis ikke jeg kommet først. 

Når det kommer til overreaksjon hans, må det vel være noe annet i bunn som kan være greit å få snakket om. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Bamseklemmer skrev:

Der er jeg enig med deg i, håper hun ikke tar det så tungt og er sterk, men når man er gravid så er det ikke så enkelt og kan faktisk gjøre ting værre....

Ja, det tenkte jeg også. 

Anonymkode: 1c644...5c1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.12.2019 den 12.39, AnonymBruker skrev:

Stakkars mann. Så mye styr du laget for at dere kunne ha ukomplisert sex. Først kondom to ganger, og så at han ikke kunne komme fordi det ble mye søl. Skjønner at han fikk nok. 

Anonymkode: 1ea75...dd2

Enig. " Blir så mye søl". 

 

På 3.12.2019 den 12.50, -LykkeLiten- skrev:

Man kjenner både følelsen av at sæden renner og lukten selv om man har truseinnlegg på. Jeg forstår ikke hvorfor vi må gå rundt med dette en hel dag etterpå kun fordi han ikke kan trekke seg ut en gang? Kunne selvsagt ha snakket om alt dette før akten, for det kan bli litt mange moodkills å komme me når man er i gang. Men, at han skal være langsur er bare barnslig. 

Nei, men herregud. Hvordan har du klart å formere deg egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg har vært gravid, flere ganger. Hadde også sex mens jeg var kvalm, oralsex ble det ikke, men vanlig går så lenge det går fort.

Kvalmen har ingenting med kondombruk og hpv å gjøre. Kvalmen var ikke den utløsende faktor for at samboeren ble sur og gikk i dette tilfellet. Det var styret og "sutringen" angående kondombruk og hvor spruten skulle komme. Kvalmen er egentlig helt uvesentlig for hele innlegget. Du får bakteriell vaginose av det, TS opplyser ikke noe om det, kun at hun ikke vil ha sæd rennende hele dagen. 

Anonymkode: be2b3...26a

Jeg synes ikke det er så uvesentlig, i og med at hun prioriterer sex på tross av dårlig form. Det er jo et signal om at hun ønsker å ta vare på forholdet og er villig til å jobbe for å opprettholde sexlivet også under graviditeten. Da synes jeg også han bør være litt på tilbudssida og mer samarbeidsvillig enn ellers. Jeg regner med det ikke er sånn hver dag. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Maleficenta skrev:

Jeg ville heller stengt butikken i en periode jeg da. Føler man seg ikke i form er det bare teit å tvinge seg selv til sex. Og orgasme når man er kvalm tror jeg ville utløst brekninger hos meg pga sammentrekninger. 

Huff, stakkars deg. 😖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen er ikke en dust hvis dette er en gjentager og det er mas hver gang. Men ts, kjære deg, hvorfor i alle dager snakker du ikke med han og si at det er best dere ha en liten pause fra sex frem til du føler deg litt bedre?  Det er andre ting dere kan gjøre som ikke er full on samleie.  Det var flere måneder vi ikke kunne ha sex for forskjellige grunner men vi fant andre metoder og ting å gjøre som tilfredstilte lystene.  Men vi snakket om det - jeg ikke bestemt helt plutselig, midt opp i samleie, at "nå skal du gjøre dette og dette" ...og HPV..😳🙄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for oppfordring til brudd på norsk lov, brukerdebatt, brukerangrep, innlegg skrevet av utestengt bruker, avsporinger og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sier legen hans om resmitte av hpv? Eller er det bare du som har tatt spørsmålet opp med din lege?

Anonymkode: 5b822...a07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...