Gå til innhold

Skravletråd juli-august 2020


Kassiopeia8

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, unknown1 skrev:

På TUL i dag var det en liten spire som vokste normalt og hjerte som slo ❤️

Hurra!! Så fint. Fikk du korrigert termin eller er det for tidlig ennå? Gleder meg såååå til neste onsdag, da er det vår tur. Jeg har likevel en god følelse og har endt opp med å fortelle nyheten vår til veldig mange allerede. Den nærmeste familien, alle mine beste venner og de fleste på jobben vet om det. Tenker de uansett vil få vite om det om det går dårlig også, og at det kan være fint med støtte hvis det skulle skje. Men jeg vet ikke. Alle disse symptomene jeg kjenner på gjør at jeg føler der er liv der inne! Det er til og med nesten så jeg kan se antydning til en liten mage 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Kassiopeia8 skrev:

Hurra!! Så fint. Fikk du korrigert termin eller er det for tidlig ennå? Gleder meg såååå til neste onsdag, da er det vår tur. Jeg har likevel en god følelse og har endt opp med å fortelle nyheten vår til veldig mange allerede. Den nærmeste familien, alle mine beste venner og de fleste på jobben vet om det. Tenker de uansett vil få vite om det om det går dårlig også, og at det kan være fint med støtte hvis det skulle skje. Men jeg vet ikke. Alle disse symptomene jeg kjenner på gjør at jeg føler der er liv der inne! Det er til og med nesten så jeg kan se antydning til en liten mage 🤪

Ble satt til 7+4 (appene mine sier alt fr 7+5 til 8+0), men hun sa at det så ut til at spiren krøllet seg og at det var litt slingringsmonn der. Det var i alle fall et godt tegn at utviklingen stemte så godt med siste mens 🤗 

Krysser fingrene for en sprellende liten spire på din TUL 🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, unknown1 skrev:

På TUL i dag var det en liten spire som vokste normalt og hjerte som slo ❤️

Hurra, så gøy! Blir enda mer virkelig etter å ha vært på ultralyd synes jeg :) 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, unknown1 skrev:

På TUL i dag var det en liten spire som vokste normalt og hjerte som slo ❤️

Åå, for en herlig opplevelse det må ha vært 🥰 Kjenner jeg selv gleder meg til neste torsdag! Har jo ingen gode erfaringer fra tidligere ultralyder, så håper nå at alle gode ting er tre ❤🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 + 4 
Var på time hos fastlegen i dag. Han ville gjerne se at baby hadde det greit og har booket meg inn for en TUL 17 desember 😃 Han tilbudte seg i dag også, men jeg ville ikke/turte ikke gjøre det uten mannen. 
 

Trodde ikke fastleger tilbudte seg ultralyd så tidlig? Jeg ble veldig overrasket, men vil selvsagt se ☺️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, unknown1 skrev:

På TUL i dag var det en liten spire som vokste normalt og hjerte som slo ❤️

Åå, så koselig - og gratulerer! 🥰💗 

Vi var også på TUL idag og fikk også høre at det var et hjerte som slo og det så ut som at alt var i skjønneste orden. Utrolig opplevelse! Aldri sett et så digert glis på mannen 😅. Fikk også endret termin og jeg er altså 8+2 idag ifølge henne. I morgen venter jordmorkontroll, spennende dager dette!

Tusen takk for lykkeønskninger jenter, det må ha hjulpet 💖🥰

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Silisium skrev:

Åå, så koselig - og gratulerer! 🥰💗 

Vi var også på TUL idag og fikk også høre at det var et hjerte som slo og det så ut som at alt var i skjønneste orden. Utrolig opplevelse! Aldri sett et så digert glis på mannen 😅. Fikk også endret termin og jeg er altså 8+2 idag ifølge henne. I morgen venter jordmorkontroll, spennende dager dette!

Tusen takk for lykkeønskninger jenter, det må ha hjulpet 💖🥰

Gratulerer 🥰 Da er vel kanskje termindatoen din endret også? Jeg er 8+2 i dag regnet fra mensdato og har termin 22. Juli 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig å våkne opp og se flere som har hatt fine opplevelser TUL🥰😁👏🏻 Skal dit selv til fredag, gru gleder meg litt kjenner jeg🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige uke var jeg hos jordmor, og hun søkte om fødeplass til meg. Allerede i går fikk jeg brev om at jeg har fått plass og innkalling til ultralyd! Det er ikke før i slutten av februar, men nå ble det litt mer virkelig 😁

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, grønnkål skrev:

Forrige uke var jeg hos jordmor, og hun søkte om fødeplass til meg. Allerede i går fikk jeg brev om at jeg har fått plass og innkalling til ultralyd! Det er ikke før i slutten av februar, men nå ble det litt mer virkelig 😁

Så gøy! Hvilken fødeplass endte du på? Jeg har også søkt, men har ikke fått svar ennå 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Kassiopeia8 skrev:

Så gøy! Hvilken fødeplass endte du på? Jeg har også søkt, men har ikke fått svar ennå 😊

Det ble Ullevål 😊 Søkte du hos Ahus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, grønnkål skrev:

Forrige uke var jeg hos jordmor, og hun søkte om fødeplass til meg. Allerede i går fikk jeg brev om at jeg har fått plass og innkalling til ultralyd! Det er ikke før i slutten av februar, men nå ble det litt mer virkelig 😁

Så artig!! Akkurat det samme har skjedd meg😂 hadde jordmor time forrige uke, fikk brev i går fra Ahus om time i slutten av februar🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48 minutter siden, Kassiopeia8 skrev:

Ja 😊

Tenk om vi føder samtidig😁🥰 fikk termindato av jordmor 27 juli.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Netteflette skrev:

Tenk om vi føder samtidig😁🥰 fikk termindato av jordmor 27 juli.. 

Spennende!! Det er faktisk godt mulig 😅 eller at vi havner på barselgruppe? Tenk om vi er naboer?!? Haha 🤪

Nå fikk jeg også veldig lyst på svar på søknaden min!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kassiopeia8 skrev:

Spennende!! Det er faktisk godt mulig 😅 eller at vi havner på barselgruppe? Tenk om vi er naboer?!? Haha 🤪

Nå fikk jeg også veldig lyst på svar på søknaden min!!!

Haha tenk om det ja🤣😂 Verden er liten!

Når søkte du da? Kanskje brevet ligger i postkassen nå☺️🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Netteflette skrev:

Haha tenk om det ja🤣😂 Verden er liten!

Når søkte du da? Kanskje brevet ligger i postkassen nå☺️🤞🏻

Jordmor sa hun skulle sende søknaden for en uke siden. Men det kan jo være at hun ventet noen dager også. Får bare se. Er jo ingen hast akkurat 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Kassiopeia8 skrev:

Jordmor sa hun skulle sende søknaden for en uke siden. Men det kan jo være at hun ventet noen dager også. Får bare se. Er jo ingen hast akkurat 😅

Haha er noen mnd til ja😉 Kommer sikkert innen helgen tenker jeg☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter

Var på TUL i dag, 8+1, men gynekologen så at fosteret kun var 6+1. Hun så så vidt et hjerte banke, men hun ble veldig stille. Sa at det så normalt ut til å være i uke 6 og spurte om jeg var sikker på siste mens. Det er jeg jo selvfølgelig.

Tok blodprøve i dag, skal ta igjen på søndag og har time på mandag. Men mest sannsynlig så går ikke dette bra😓💔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Netteflette skrev:

Hei jenter

Var på TUL i dag, 8+1, men gynekologen så at fosteret kun var 6+1. Hun så så vidt et hjerte banke, men hun ble veldig stille. Sa at det så normalt ut til å være i uke 6 og spurte om jeg var sikker på siste mens. Det er jeg jo selvfølgelig.

Tok blodprøve i dag, skal ta igjen på søndag og har time på mandag. Men mest sannsynlig så går ikke dette bra😓💔

Åå, tenker på deg i helgen ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...