Gå til innhold

Jenta i 3.etasje med vinduet på gløtt


Within my guitar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for søndagsklem. Tar den med meg videre inn i mandagskvelden :)

Det går litt bedre. Littebitt. Var ute og gikk en lang tur i sola idag. Det gjorde godt.

Kaffe og sjokolade nå. Det gjør enda bedre. :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt tom. Har ikke noe å komme med liksom.

Og ikke så mange som leser dette uansett.

Hører på DumDum Boys da. Det er musikk for hjertet mitt. Gravitasjon heter den nye cden, og den anbefales.

På mange måter er jeg flink. Jeg har vært ute av huset hver dag siden søndag.Jeg har vært på butikker. Jeg har kjøpt bøker på Mammutsalg og jeg har kjøpt te på tebutikken.(Hvis alle butikker var så søte og små og koselige som tebutikken i byen, hadde verden vært et bedre sted å leve.Jeg burde gå dit oftere.)Jeg har bestilt filmer jeg er glad i, og kjøpt musikk jeg elsker. Og klær som sier noe om hvem jeg er. Det har jeg aldri hatt før.Jeg vil vise hvem jeg er.Eller.. Det jeg mener er.. Jeg.. Vil være noen.Jeg vil bare være noen.

Så på mange måter er jeg flink. Jeg bruker det jeg liker for det det er verdt.

Men det er bare ting. Og tingene er alt jeg har.

Men jeg får vel bare ta til takke med det. For nå.

Jeg har vært ute hver dag.Det har jeg ikke vært på ett år.Hvertfall.

Men jeg må nå. Hvis ikke kommer aldri dette til å ordne seg.Om det noen gang vil ordne seg.

b.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe: Flink du er som er ute!!! Små skritt over lang tid hjelper vettu!! Og jeg synes du skal gå oftere til de butikkene du liker..

:blomst: <---- Til deg fordi du er så flink!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sabia

Hei vennen!! :) Jeg leser vettu!! Selv om jeg ikke har så mye kg tid, bare sniker meg til litt på jobb.... Høres ut som du takler det bra, syns du er super flink! Ikke lett å holde seg selv igang når man egentlig ikke har hverken lyst eller krefter, lærte litt om det i høst. Men det går lettere etter hvert, hvis man bare holder på og holder på. Hvertfall gjorde det det for meg..

Jeg også elsker små te- og kaffe butikker!! For et par dager siden var jeg innom en, kjøpte to store gode kule kopper - en til meg og en til mannen - og så karamell te:-) En liten onsdagspresang til mannen liksom.. Små ting som man blir gla av!!

Jeg kommer sterkere tilbake når pcen er igang hos oss.

Sender masse sol og lys og blomster og varme og klemmer din vei!!!

Ha en fin dag, jeg håper du får en bra dag!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Queenblue

Hei!

Du er flink som er ute hver dag.. Det er det daglige som teller vettu.

Jeg koser meg også i sånne små te og kaffebutikker. Da går jeg rundt og titter og ser på alt, og ender bestandig opp med å kjøpe noe. Sist kjøpte jeg noen sånne morsommme greier til å klemme teposen mot for å få ut vannet. En rar flat greie..

Håper du får en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil veldig gjerne komme ut og leke. Alt for lenge siden. :) Takk for savning.

Uff, jeg vet da ikke hva å skrive.Klarer såvidt skrive fullstendige setninger.

Liker å være fullstendig jeg.

Jeg er så sliiiiiiten. Ja, psykisk alltid. Men idag er i tillegg hele kroppen most.

Vært under stort press i dag. Gruppeterapi med et vanskelig utgangspunkt, i og med at jeg er så nedkjørt at jeg knapt klarer å sitte oppreist. Men det bisarre er.. Jeg har klart meg fint siste uka. Jeg har gjort mer enn jeg bruker å gjøre. Og fram til i går, har jeg funnet min egen rytme på et vis. Stått opp tidlig, vært ute i sola, gått lange turer, sett filmer jeg liker. Men i går kveld, etter å ha gjort alt det, falt jeg helt sammen. Og satt igjen med en enorm tomhet igjen. En altoppslukende tomhet. Og jeg tenkte: Hva faen er vitsen? Jeg orker ikke dette. Ingen nedtur er så vond som den etter en opptur. Oppturer er farlige. FOr de gir meg små glimt av håp. Og jeg håndterer ikke håpet. JEg takler den konstante tomheten bedre. Da vet jeg hva jeg har å forholde meg til.

Så gårkvelden var full av hulk og risting og loving om at: Neida, jeg skal ikke dø.

Det har jeg ikke lovet på over ett år. Men jeg skal altså ikke. Det var bare nødvendig med litt loving der og da.

Og idag altså. Dødssliten.Utlevering til fremmede mennesker og sol og i tillegg kakeselskap.

Men mest sliten i kropp akkurat nå. Og det er egentlig litt fint. Og jeg har vondt overalt. Det tar på å sitte med skuldrene i taket i flere timer. Det tar på å sitte i kakeselskap uten å si et eneste ord i flere timer. Og bare se i gulvet. Og det eneste jeg kan tenke når jeg sitter der er bare: Her hører jeg ikke hjemme.

Gleder meg til å soooooooove. Å, det skal bli deilig.

b.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blomst:

Deilig å se deg igjen!! Du skriver så bra og så ærlig. Er en ære å få ta del i de daglige strabasene.. Jeg kommer aldri til å si at jeg vet åssen du har det, for det vet jeg ikke!!!

Men jeg vil gi deg en :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Iss. Takk for ord. Og takk for at du VIL følge med på de daglige strabasene mine ;)

Jeg vil ikke være hjemme alene lenger. Jeg er så lei av det. Jeg er så lei av alene. Det er livet mitt i ett ord. Alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sabia
:blomst:

Deilig å se deg igjen!! Du skriver så bra og så ærlig. Er en ære å få ta del i de daglige strabasene.. Jeg kommer aldri til å si at jeg vet åssen du har det, for det vet jeg ikke!!!

Men jeg vil gi deg en :klem:

Skriver under på denne jeg!! Godt å se deg her ute litt igjen!! Selv om det er tungt, er jeg mer bekymret for deg når du ikke skriver!!!

Men nå MÅ jeg sove.... Håper du får sove godt i natt!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver under på denne jeg!! Godt å se deg her ute litt igjen!! Selv om det er tungt, er jeg mer bekymret for deg når du ikke skriver!!!

Men nå MÅ jeg sove.... Håper du får sove godt i natt!!!

Takktakk. Og jeg sov faktisk veldig godt i natt. Det er en av de tingene jeg får til om dagen. (eller natten. Hehe).

Nå har jeg gått til det litt drastiske skrittet å bestille tur-retur-flybillett til trondheim i påsken. For kommer jeg meg ikke dit da, ser jeg ikke familien min før sommeren. Og jeg aner ikke om jeg er i stand til å reise da heller. Jeg må bare gjøre det. Jeg er livredd, og det er kanskje bare dumt å tro at jeg skal klare å sette meg på flyet. (Reise er noe av det aller verste jeg gjør når det gjelder angsten min).

Men jeg må se dem. Det gjør vondt i hjertet mitt hver dag fordi jeg ser dem så sjelden. Og lille gudbarnet mitt har blitt flink til å prate og jeg har aldri hørt ham si et ord. Han har lært seg å si navnet mitt. Men han husker ikke hvem jeg er. Alle vokser fra meg.. Og lillebroren min. Jeg kjenner ikke han lenger. Han har blitt altfor stor.

Dette er skummelt. Og nå skal jeg ikke tenke på det igjen før jeg må.

b.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tommel: Dette klarer du!!! Tenk på så deilig det blir å lande og se broren din og familien!!

:hoppe: Dette skal du klare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Meteora

Heia jenta!

Jeg leser alt du skriver, men er ikke like flink til å legge igjen ord etter meg.

*sjefte på seg selv*

Så tøff du er som har bestilt flybilletter hjem i påsken. Jeg heier på deg, og vet du vil klare det. Du har klart det før, vet jeg. Tenk så fint det blir å se dem igjen.

Vet du hva, igår fikk jeg russeklærne mine. Jeg er svartruss. Så rart at jeg snart er ferdig på vgs, årene har gått så fort. Før jeg vet ordet av det, så er jeg ferdig.

Sitter hos skumlegutten nå, han støvsuger mens jeg sitter her :P Etterpå skal vi lage pizza og se Idol.

Og en ting til, vet du, du er den tøffest jeg vet!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skrevet en ny sang!

Endelig. Og jeg LIKER den. Den er meg og den flyter og jeg har fått puttet den inn i det lydbildet jeg ønsker og liker. Og det er ganske sjelden at jeg får til. Perfeksjonist som jeg er når det gjelder musikken min.

Jeg må visst ta oppvasken litt oftere. For de to siste sangene mine har kommet til meg da. Pluss at rene kopper er fint. Og skitne kopper er ikke så fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...