Gå til innhold

Jenta i 3.etasje med vinduet på gløtt


Within my guitar

Anbefalte innlegg

Gjest Sabia

Heihei!!

Innom med en helgehilsen - håper du har en bra helg! Og at du får kommet deg ut og nyte finværet litt.

:klem: fra Nivea.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Nivea.

Får nok ikke kommet meg ut noe. Vært inne ganske mange dager nå. Men jeg må nesten bare gjøre det, for å samle opp energi til jeg skal ut å reise i morgen, heeele natten.

Det blir det vanskeligste jeg har gjort på veldig lenge. Det er egentlig umulig.

Takk for hilsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabia

:klem: Håper turen går bedre enn fryktet...! Skal du på ferie?

Nå spiser jeg ost-og-skinke-pai med vårløk - setter igjen et stykke til deg jeg!! :sikle: God tur imorra!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabia

Ville bare si at jeg tenker på deg og håper det gikk bedre enn fryktet på turen din. Ville så gjerne vært med deg så turen kunne blitt litt hyggeligere!! Men det går jo ikke... Men vit at jeg tenker på deg hvertfall!!! For hva det måtte være verdt... :klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabia

Fantastisk sitat i signaturen din, med løken og rosen!! Jeg for min del er sikker på at du er en rose, for en løk kan ikke skrive så vakkert som du gjør... :dagens-rose:

På den andre siden har du gjennom ordene dine fått frem tårer i øynene mine mer enn en gang - så du er nok litt løk også ;)

Stoor klem!! Jeg setter stor pris på det du deler med oss i boka di!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantastisk sitat i signaturen din, med løken og rosen!! Jeg for min del er sikker på at du er en rose, for en løk kan ikke skrive så vakkert som du gjør...  :dagens-rose:

På den andre siden har du gjennom ordene dine fått frem tårer i øynene mine mer enn en gang - så du er nok litt løk også ;)

Stoor klem!! Jeg setter stor pris på det du deler med oss i boka di!!

Hihi. Sitatet er fra en Unni Wilhelmsensang som heter Sea of faces. En av mine favorittUnnisanger. Den er så nyyydelig. Og så starter hun alltid konsertene sine med den.

Hihi, jeg er nok litt begge deler da. Håper jeg.

Takk for ord og hilsen. Du er søt. :)Jeg er ltt borte jeg, men kommer nok tilbake. Men om jeg kommer til å skrive så mye mer her vet jeg ikke.

Klem

Jeg tror også du er mest lik en rose

:klem:

Håper du klarer deg der hjemme.

Jeg tenker på deg!

Hihi, Takk søta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Nivea! Setter pris på at du har fulgt med meg en stund.

Jeg kommer ikke til å skrive her mer. Dette forumet er helt feil for meg. Litt for mye kosemosetull og litt for lite alvor. Fint for dem det funker for, men for meg blir det altså helt feil. Så jeg takker for meg, og takker alle som har orket å lese det jeg har skrevet. Jeg har fått mye fine tilbakemeldinger, og det tar jeg med meg videre.

Within.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer Nivea jeg!

Takk for at du har latt oss ta del på innsiden.. Det betyr mye for meg!

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...