Gå til innhold

Jenta i 3.etasje med vinduet på gløtt


Within my guitar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herregud, jeg tør ikke å si hvor lang tid jeg bruker på alfabetet jeg.. :sjenert: Jeg får helt panikk når noe skal skje fort. :grine2:

Kommet meg heelt til Lillehammer nå gitt!! (I begynnelsen kom jeg kremt heelt til Kristiansand  Hvor langt har du kommet?

Hihi. Øvelse gjør mester!Det tok litt tid, men etter en stund, kom jeg nesten helt til Hammerfest. Gjett om jeg ble glad da! Havnet på Highscore-lista og alt. :hoppe: Og Hammerfest er det lengste man kan komme. Det gjensto bare noen meter før jeg hadde kommet helt øverst på lista. Men det var i går. I dag kommer jeg "bare" til Tromsø.

Det lønner seg å treffe så mange rosa skyer som mulig. Og trykk på oppoverknappen mange ganger når du treffer en. Og pass på at mannen er så ben som mulig hele veien. :)

I natt satt vi oppe til halv tre, for å se om vi kunne komme helt til Hammerfest igjen. Huff, så barnslige vi er..

Det blir en besettelse etterhvert. :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steinker ja!! Grattis. Det kommer seg. Vet du, jeg landet veldig mange ganger i Steinker jeg. Kanskje ti ganger på rad. Merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Åh, søte pappa`n din!!!!

:sjenert: Ja, han er litt søt da.

Jøss, for noen morgenfugler dere er da! :klappe: God og fin søndag til dere også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Jeg skrev det pappainnlegget på en annen debattside jeg skriver. 4000 leste, og 50 svar, som førte til at innlegget ble linket til Sols forside som mest leste innlegg.

Dette ble bare for mye. Pappa har jo den forsida han også!! Ser han det, er alt ødelagt.

Ser mamma det, er alt ødelagt. Herregud, så dum jeg er.

Og så dumme Sol er. Som linker det til forsiden.Uten å spørre meg. Jeg syns.. det er så feil. Men det er vel bare min feil, som valgte å legge det ut. Jeg visste vel ikke at så mange skulle gidde å lese det.

Jaja.Nå er det slettet.

Og jeg gråter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Takk for tilbudet. Men jeg er egentlig ikke så god på å skravle hull i hodene på folk :)

Men det går greit. Jeg prøver å glemme det jeg. Jeg kan ikke gjøre mer nå. Må prøve å roe meg ned, så jeg får sove senere.

Men det går sikkert greit.

Jeg spiller litt fallskjermspill på internett. Det er befriende ukomplisert. :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Uff da, kjenner igjen følelsen, skikkelig katastrofe følelse!! Følelsen av å ha gjort noe skikkelig dumt!! Men så er det ikke dumt i det hele tatt, bare lyst å dele noe som gleder, tenker jeg ;) Bra det ordnet seg greit at de fikk sletta det da, så slipper pappan din å se det - selv om han hadde sikkert bare blitt fryktelig gla!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det jeg gjorde var dumt. Men jeg syns det var veldig dumt at det ble så mye styr rundt en sånn personlig greie. Vanligvis er det jo kanskje tredve stykker som leser det jeg skriver. Men de gjorde det til en stor sak. *Grøss*

Men nå er det over.

Jeg vet ikke om pappa hadde blitt så glad jeg. Tror han kun hadde bitt seg merke i det negative. Og følt seg dum. Men hovedpoenget mitt var jo at jeg satte pris på brevet hans, og det han sa..

Hvor langt har du kommet på Sesam Katapult nå da, Nivea? :grine2: Eller kanskje du har vært lurere enn meg, og gitt deg mens leken var god?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kom meg til Steinkjær, men nå har jeg pause - men har lagra spillet på mine favoritter.. Bare vært litt busy med jobbsøking i det siste så ikke blitt så mye spilling.. Kommer sterkere tilbake!! Skal hvertfall komme meg til bodø :ler:

Skjønner hva du mener ;)

Ha en fin kveld!!

Blir det noe pannekaker i de sene nattetimer på deg snart :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ennå ingen pannekaker i sene nattetimer. Men det har rett og slett med at vi har en overfølsom røykvarsler. Og det er litt uheldig hvis den går på nattetid. Vil helst slippe å vekke hele huset.

:roll:

Men jeg vil, jeg vil, jeg vil! Og jeg skal, skal, skal!

Men jeg lagde pannekaker på DAGEN her en gang da. Hehe. Og det er fint det også. Og det ble igjen litt til frokost neste dag. Og det er ekstra fint.

Fin kveld til deg og!

PS. Jeg er litt spent på hvordan det gikk med deg i dag jeg. Skal titte innom dagboka di og se om det står noe spennende der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...