Gå til innhold

Jenta i 3.etasje med vinduet på gløtt


Within my guitar

Anbefalte innlegg

Good evening madam! :klem:

Nå er det ikke flere klær her som jeg kan vaske :grine: Håper mannen er skitten når han kommer hjem fra jobb :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper mannen er skitten når han kommer hjem fra jobb

:grine2: :grine2: :grine2:

Det håper jeg også for din del ;)

Ha fin kveld,Ballerina! Nå er det pasta her! Det blir nam.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<--- Til pynt på stuebordet ditt

Nice! Åååå, jeg har tenkt på å kjøpe blomster leeenge. Jeg elsker blomster!

Så hvorfor gjør jeg det ikke? :roll:

B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det imorra!! Gå på blomsterbutikken å kjøp en bukett blomster - en hilsen fra meg :klem: Det er oppdrag fra meg og vimselims, så kan du smile og bli gla hver gang du ser den! Så skal jeg gå å kjøpe en bukett fra deg til meg! Jeg vil kjøpe en bukett rosa tulipaner... Hva vil du ha?

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, jeg elsker tulipaner!! :) Synet, lukten.

Jeg tror jeg har lyst på tulipaner jeg og. Hvite. Ja. Hvite tulipaner.

Digger det oppdraget! Kjempeide! Vet du, det burde jeg gjøre. Ja, i morgen! Hvis jeg kommer meg ut. Ikke sikkert jeg gjør det. Men jeg skal prøve. For jeg bør ha tulipaner på bordet mitt..

Takk for ide! ;) En tulipanbukett med hilsen fra deg. Så koselig.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjør det imorra!! Gå på blomsterbutikken å kjøp en bukett blomster - en hilsen fra meg :klem: Det er oppdrag fra meg og vimselims, så kan du smile og bli gla hver gang du ser den! Så skal jeg gå å kjøpe en bukett fra deg til meg! Jeg vil kjøpe en bukett rosa tulipaner... Hva vil du ha?

:hoppe:

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bank bank er du hjemme? Tenkte jeg skulle komme på besøk på en kaffe og beundre blomstene dine? :ler:

God lørdag!!!! :klem:

Endret skrivefeil

Endret av Nivea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg Within!

Gooood helg, Nostalgia! :klem:

Bank bank er du hjemme? Tenkte jeg skulle komme på besøk på en kaffe og beundre blomstene dine? 

Jeg er hjemme. Og jeg har massevis av kaffe. Men jeg er blomsterløs. Jeg klarte ikke gå ut idag jeg. Gardinen er trukket for, og dørstokken er altfor høy. Jeg tenker og tenker på tulipanene som burde stått på bordet. Og en dag når jeg har energi skal jeg sørge for at de står der.

For tulipaner må jeg ha.

*Skjenke kaffe til Nivea* Og sjokoladekake. Hvis hun vil ha. ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!!! Tar gjerne sjokoladekake også!!! Eeelsker sjokoladekake!! :sikle:

Mmm takk for kaffe og kake, nå må jeg gå og rydde kjøkkenet mitt :ler: Det var hyggelig på besøk!!!!

PS; Tulipan-oppdraget står vedlike :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PS; Tulipan-oppdraget står vedlike

Jepp!! Tulipaner SKAL stå på bordet mitt snart!!

Rydd kjøkkenet du. Flink du er. Jeg har ikke tenkt å røre meg av flekken. :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappan min. Han er en merkelig mann. Han er liten og stor. Og i løpet av de snart 22 år jeg har levd, har jeg aldri pratet med pappa om hva som foregår inni noen av oss. Bare utenpå-ting. Jeg har spurt hva klokka er, og så har pappa sagt at den har vært fire. Og så har det blitt med det. Og jeg kjenner ikke pappa. Og han kjenner ikke meg. Men jeg har hele tiden hatt følelsen av viljen som ligger bak det kalde ytre hans. Viljen hans til å kjøre i tre timer for å hente meg på flyplassen, samme hvor vondt han har hatt i ryggen.Han har alltid vært klippen. Fjellet. Og jeg har aldri tvilt et sekund på at han ønsker meg alt godt. Selv om han aldri har nevnt det med ord. Og det har vært et savn. Bare ETT ord som kunne bevise det jeg trodde. Men han har bare trukket seg tilbake, foran tven. Gjemt seg inn i fotballkamper, mens jeg gråt på kjøkkenet med mamma. Mens han skammet seg over å være en dum og liten mann. Og godtok at det var mamma som skulle ta seg av følelsesgreiene i denne familien. Han hadde ikke greie på sånt. Han hadde ikke greie på noe.

Så hentet jeg posten på torsdag. Så pappas pene håndskrift på en konvolutt, og det åpenbare spørsmålet jeg stilte meg selv var: Har det klikka fullstendig for fyren?

Jeg hadde riktignok spurt etter noen viktige papirer. Men jeg hadde ikke spurt etter ord. Bortsett fra de viktige papirene, forventet jeg en tom konvolutt. Eller i beste fall: “ Hei. Her er papirene.Hilsen pappa.” Som hadde vært mye til å være han.

Men han hadde skrevet en hel siden. Med praktiske opplysninger selvfølgelig. Og ting han føler han må si. Og et par ting mamma sikkert har bedt han om å si. Jeg mistenker at det er hun som har bedt han om å skrive brevet i utgangspunktet. Men midt i brevet skjer det noe. Mammas overkjøring forsvinner, og følelser dukker opp. Han prater fra sitt eget hjerte. Og jeg merker at dette skjønner jeg ikke noe av. Dette takler jeg ikke. Dette er for fremmed og uvirkelig til at jeg kan ta det til meg. Det er ikke overdrevent det han sier. Det er i grunn veldig lite, og hvis man ikke har levd med denne mannen i 22 år og visst hvordan han var satt sammen, hadde man ikke reagert på ordene. Men jeg reagerer. Med sjokk og vemodighet. Og tårer. Vonde tårer. Men de rører ved noe annet også. Glede kanskje. Glede over at kanskje.. Kanskje i alle disse årene jeg har levd.. Så har pappa vært glad i meg. Hele tiden.

“Jeg ringer deg ikke jeg. Det er det mamma som gjør.”

Det er det skammen hans som sier. Og han føler han må si dette. For å unnskylde at han aldri ringer.

Så, brått og uventet:

“Men du skal vite, at jeg tenker på deg hver dag.”

Tårer.

B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydelig.. Ble helt rørt jeg... Mannfolk, de skal være så forbaska hardbarka men så er de noen myke sjeler på innsida ;) Det var en vakker gave du fikk av pappan din der, gjem den godt i hjertet ditt!! (ved siden av tulipanene :) )

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var en vakker gave du fikk av pappan din der, gjem den godt i hjertet ditt!! (ved siden av tulipanene  )

Ja. Når jeg kommer over sjokket. Så skal jeg gjemme det i det innerste rommet i hjertet. Der alle blomstene er.

En ting er sikkert: Det der glemmer jeg aldri!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...