Gå til innhold

Jenta i 3.etasje med vinduet på gløtt


Within my guitar

Anbefalte innlegg

Gjest Catwoman
Jeg gikk dit. Det er det viktigste. For det var umulig. Jeg vet ikke om det går an å forklare hvor umulig det var. Og jeg har fått en avtale til neste uke igjen. Og det er også umulig. Men jeg har allerede gjort det umulige. Med vettet og pusten i behold.

Det var ikke umulig, men det føltes umulig før du gjorde det. Og det er flott at du klarte det likevel :blomst: Du har all grunn til å feire deg selv for det.

Og det er ikke umulig neste uke heller, men det kan virke som det er helt klin umulig å gjøre det før du har gjort det.

Nå skal jeg gå å legge meg. Synes natten noen ganger er litt skummel jeg... :sjenert:

Liker bedre tidlige morgener.

En tidlig tidlig sommermorgen, med knall blå himmel og du ser solen er i ferd med å stige på himmelen. Men det er fortsatt litt kaldt i lufta og litt dugg i grasset.... det er flott det. :)

Endret av Catwoman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hey Kattekvinnen ;)

Takk for ord. Og for at du gir meg rett til å feire. :)

Ååå, nå fikk du meg til å drømme om sommer.

Her i huset snakker vi litt om å stikke av til syden. Det høres himmelsk ut. Det står og faller på redselen min da. Klarer jeg det? Jeg tror det. Jeg tror jeg trenger å flykte litt. Og jeg trenger definitivt sommer. Litt lys inn i mitt mørke hodet.

Det kan rett og slett hende vi bestiller billetter nå straks. Jeg trenger bare å si ja.

Åååå, forvirra.

B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi. Du kan vente med å bli misunnelig til det er sikkert at det blir noe av da. Jeg vil, jeg vil!!

Men tør jeg? Og kan jeg stikke fra alt ansvar? Nå som jeg har kommet meg ut av dvalen i korte øyeblikk, og møtt mennesker som kan hjelpe meg videre. Klarer jeg å gå tilbake til disse menneskene hvis jeg stikker av til et annet land en stund?

(Spør meg selv nå. Men gjerne kom med svar hvis noen har det.)

Ååååå. Jeg fortjener jo sol.

B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visst fortjener du sol!!

Ikke har jeg noen svar til deg, for jeg kjenner hverken kravene, ansvaret ditt, eller følelsene rundt, svarene vet du vel best selv.

Jeg har hatt sol i dag, to dager på rad til og med, men ingen varme, eller god kald drikke på en varm veranda i shorts og bikini.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reis!!! Dra!!! Fly bort!!! Et pauserom og sol og lys og varme gjør deg BARE godt!!!!! Jeg lever på turen enda jeg.... OG de nye menneskene venter så klart på deg, ikke vær redd for at de skal forsvinne. Du FORTJENER en sydentur etter di siste dagers seiere, ikke sant??!! ;) Nei du, reis med god samvittighet! Alle har godt av litt lys og varme midt i mørke vinteren!!!

:klem::klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut den siden her: http://brainwashed.com/antony/

Der er det små mp3 klipp fra mange av CDene til Antony and the johnsons eller hva de nå het, så kan du høre fra de andre cdene også!

Fin musikk!! Litt spesielt, men tipper det er typisk sånn som blir bedre og bedre jo mer man hører det?

Hørtes ut som perfekt musikk når man ikke får sove og er våken på natta! Eller bare skal slappe av... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntring,folkens!! :klem:

Får meg til å tro på at jeg virkelig burde reise. Jeg vet jeg burde. Det er bare å gjøre det..

Og Nivea, jeg har akkurat bestilt en eldre cd av Antony and the Jonsons. Den kommer i posten om noen dager ;) *Gleder meg* Og ja, jeg syns bare musikken vokser jo mer jeg hører på den. Sånn er som regel musikk jeg liker. Ikke alt er hørbart med en gang. Kanskje fordi det er litt sært og litt vanskelig å få tak på. Men nettopp derfor er det umulig å bli lei av den også. Sånn som man blir lei av hitlåter. (Jeg hvertfall). Men en sang jeg har hørt er så fin av A og J's er I fell in love with a dead boy, og den finner jeg ikke på cd noe sted? Noen som vet? Vil ha! *Klør i ørene etter å høre og fingrene etter å få tak i*

Men nå skal jeg sjekke linken du la ut. Kanskje det er noe der.

Godnatta små engler.

B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag tre i "spandere fine ting på meg selv"-uka.

I dag har jeg kjøpt:

Klær til ca 600 kroner. En kjempefin brunbeigegråaktig lang skjorte.Med "forkle". Nesten som en kjole. Kan fungere som en kjole, og kan ha utenpå bukse. Veldig fin syns jeg den var hvertfall. Og den er meg!! Det er ikke ofte jeg finner klær som er meg.

Og: En brun genser med hette, som går ned på lårene. I et veldig godt stoff. God å ha på. Og både tøff og feminin. Just the way I like it. *Fornøyd*

Og en bok som heter Ugly Bugly, av Lars Ramslie.

Pluss ingredienser til pizza, som jeg skal lage etterpå. Og den smaker like godt hver gang.

God fredagskvelg og helg.

B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei.

Sydentur er nok bare en drøm foreløbig. Ansvaret og alt jeg må få på plass her hjemme, gjør at jeg ikke bare kan stikke av. Men jeg vil så veldig. Men jeg må prøve å bli trygg på det nye stedet jeg var og besøkte her om dagen. Og prøve og se om det kan bli et sted jeg vil gå til.. SOm kan gi meg en følelse av mening. Jeg trenger mening nå. Og da er det dumt å stikke til syden. Hvis det ødelegger den muligheten.

Ny avtale i morgen. Og den er enda skumlere enn den forrige. Ny dame, og i tillegg skal jeg bli presentert for flere mennesker som er "brukere" der. I tillegg er det samme dag som gruppeterapi. Pluss at jeg liksom skal møte gruppa mi på cafe før timen begynner. Det er altfor mye på en gang. Men jeg må jo.

B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅåå blir det kaffe . Endelig.

Ingenting er som følelsen av rykende fersk kaffe. Lukten, smaken, følelsen av den varme koppen i hånda.

Og alt det er mitt. Om få sekunder.

B. Lykke i en kopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke:

Takk for besøk!!

Synes du gjør en vurdering av sydenturen som er fin og reflektert, selv om jeg skjønner så godt at det kunne vært deilig akkurat nå.. Kanskje den kan være et mål til høsten igjen? Som en fristende gulerot som henger der, akk så nærme men dog krever litt jobb...

Du skal bevege deg godt i morgen, en spennende dag, men håper du allikevel ender opp med en god følelse inni deg når dagen er over!

Skal selv til en avtale jeg gruer til, men, jeg må, og vet at det kun er til det beste for meg selv, men vanskelig er det. Guleroten får bli den gode følelsen når jeg kan dra derifra, og vite at jeg har klart det, enda en gang!

Ha en fin kveld i teppet!!

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin kveld i teppet!!

Hihi. Det hørtes fint ut.

Gulroten min er også følelsen av styrke og god samvittighet etterpå. Om det så bare er noen få minutter av lykke. Etter jeg klarte det forrige uke, var jeg jo så god med meg selv etterpå, at jeg nesten fikk dårlig samvittighet for DET. Men sånn er jeg sammensatt.

Jeg vil så gjerne ha den følelsen etter å ha klart det. Den er ubeskrivelig. Og jeg trenger å føle det.

Jeg skjønner IGJEN ikke hvordan jeg skal klare å delta i morgen. For alt skjer samtidig. Det var ille nok med EN avtale liksom. Men i morgen har jeg tre. Først på cafe med gruppa mi. Og det er veldig vanskelig å møte dem utenfor gruppa. Det er en viss trygghet når vi sitter i rommet og prater om det vanskelige. Alle er like. Men når vi "bare" er oss selv, blir det utrygt. Og jeg har pratet for lite i de siste årene, til at jeg klarer å føre en samtale uten dumme og pinlige stopp. Har også begynt å stamme pga dette. Og jeg skal gå dit. Alene. Til en fremmed cafe. Hva om de ikke er der? Hva om jeg ikke ser dem noe sted? Og må kjøpe kaffe og sette meg ned helt for meg selv?

Og så er det gruppeterapi etterpå. Samme gjengen. Jeg kommer til å være utslitt før det har begynt.

Og så et par timer til å slappe av, før jeg har ny avtale på det nye skumle stedet. MEd en ny dame denne gangen. Og jeg må jo gå. Ellers ødelegger jeg for meg selv, IGJEN, som så veldig mange ganger før.

Jeg vil ikke, vil ikke, vil ikke.

Jeg vil bare sove.

Og reise til solen.

Håper avtalen din i morgen går bra, Vimselims. Hold godt øye med gulroten. Og nyt den med god samvittighet. ;)

B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...