Gå til innhold

Jenta i 3.etasje med vinduet på gløtt


Within my guitar

Anbefalte innlegg

Gjest Chriselia

Tittet innom dagboken din en tur,jeg. Så da tenkte jeg jeg skulle legge igjen en liten hilsen også :)

Synes du skriver så fint!

God natt,håper du får sove godt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan! :vinke:

Takk for hyggelig besøk i cafeen min! ;)

Hadde tenk å sjekke ut dagboken din i dag, jeg også... så da var det ekstra morsomt at du hadde tenkt det samme! :)

Håper du får en fin helg!

Jeg kommer gjerne igjen... :)

A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hey. Så kos å se deg her da ;) Gøy at jeg kom deg i forkjøpet. Hihi.

Kom veldig gjerne igjen.

Har ikke noe som helst fornuftig å komme med i dag jeg. Dagen har sneglet seg avgårde...

b.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senga i det mørke rommet, bak den stengte døra, virker uoverkommelig.

Og natta som jeg vet kommer. Som allerede har startet. Jeg bare fornekter den..

For jeg er ikke flink på natta. Eller.. jeg er flink til å sove, hvis jeg sovner. Men det gjør jeg ikke alltid. Men når jeg sover.. Så er jeg ikke flink til å våkne igjen.

Så jeg burde aldri gå å legge meg. Men det funker jo ikke i lengden. Søvnløshet er lik galskap.

Jeje.

B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen? :)

Er du ikke glad i natten?

Jeg elsker natten... har aldri så mye ro som da :) Derfor er det også så vanskelig å gå og legge seg... så dermed blir jeg som oftest sittende oppe i evigheter og surfe, høre på musikk eller lese... ;)

Håper du finner roen og får sove...

Ha en flott helg!

A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er glad i natta hvis jeg får sove. Men det er ikke så ofte jeg får det. Og jeg er ganske avhengig av å sove på natta, for at dagen skal fungere greit.

Men egentlig er jeg et natt-menneske. Som elsker å være våken hele natta. Spille musikk og steke pannekaker(!). Det anbefales forresten ;) Det er kjempegøy.

Men de siste åra har jeg vært deprimert,og da har det vært viktig for meg å få litt struktur på dagen og natten. Og da må jeg sove på natta og stå opp i grei tid på morgenen. Men det går jo ikke alltid. Siden jeg eeelsker å sove når jeg først gjør det.

Nå fikk jeg altfor lyst på potetgull.

:sikle:

B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steke pannekaker på natten må jeg nok innrømme å ha gjort en gang eller to! Jeg gjør mye rart om natten jeg... Natten er i grunnen en fin tid til å gjøre det meste! ;)

Jeg har angst og tidvise depresjoner selv... så jeg vet hvor viktig det er med en strukturert dag/natt og kanskje spesielt, gode sovevaner. Problemet mitt er at jeg bare ikke fikser å legge meg så tidlig... Synes det er så godt med natt, og da er det litt synd å sove den bort? ;)

Jeg blir dermed alltid sittende oppe aaaaltfor lenge... *litt dårlig samvittighet* :sjenert:

Men, jeg har store forhåpninger om å klare å legge meg i alle fall litt tidligere... Så får tiden vise om jeg klarer det eller ikke... ;)

Håper du får en flott søndag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :klem:

Nå må jeg jo bare sjekke ut Antony and the Johnsons!! Ble veldig nysgjerrig på hva slags musikk det var :)

Dessuten må jeg prøve det med musikk og pannekaker midt på natta, det hørtes gøy ut!! Jeg er ikke så flink til å ha det gøy, jeg glemmer det bort!! Jeg gjør masse jeg liker å gjøre, men glemmer det gale, glemmer å leke.

De gærne har det godt, synger de jo. Man må ha kontakt med litt av galskapen i seg tror jeg!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Meteora

Jeg og skumlegutten var ute og akte i helgen :smilbla:

Det var så gøy! :hoppe:

Har du laget noen flere pannekaker i natten, da?

Jeg håper det går litt bedre. Jeg er veldig glad i deg. Husk det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Titte fram fra sofakroken etter en liten dvale*

Jeg har vært litt i dvale noen dager. Ingen pannekakesteking, hverken på nettene eller dagtid. Så det må jeg prøve å få til snart. Men sjokoladekakespising har det blitt. Og litt dansing innimellom oppvasken. Så litt dvale igjen. Sånn går dagene. Og jeg er sliten. Men jeg gikk til gruppeterapien idag. Og at jeg kom meg dit var en under. Og nå må jeg bruke resten av dagen til å klappe meg selv litt på skuldra for at jeg gikk dit. Små skritt. Men viktige skritt.

I morgen har jeg en viktig avtale. Men det prøver vi å fortrenge nå. Det er umulig. Men jeg må.

Hei Nostalgia! Gitarkurset starter Nnnnnnnnnnå! ;) Det hadde sikkert vært kjempegøy å lære bort! Vet du, jeg lærte en kjæreste å spille gitar en gang, og når vi en dag ikke var sammen lenger, ringte han meg for å spille over telefonen. Han hadde blitt altfor flink. Hehe. Var greit mens vi var sammen, men ikke etterpå. Han hadde jo nesten blitt like flink som meg jo! Så jeg lærer bare bort til ikke-kjærester ;)

Hei Nivea! Si gjerne ifra når du evt. har sjekket ut Antony and the JOhnsons! Gøy å høre hva du syns. Magisk er det i alle fall i mine ører. :rosasmil:

OG, det er aldri for sent å ha det gøy vet du! Så sett i gang og stek pannekaker når alle andre sover. Det er også en magisk følelse. En annen ting som er fint, er at når man har stekt pannekakene, kan man se Emil i Lønneberget på Dvd. Hihi. Da blir man som et barn igjen. Anbefales.

Hei Meteora. Så gøy at dere akte. Leeeeenge siden jeg har gjort det. Selv om det er på lista over de hundre gøyeste tingene jeg vet. Fint å høre fra deg. Go'ing ;)

Nå er det grønnsakssuppe. Fra fryseren. Dvs at jeg må varme den. Og jeg er fryktelig sulten. Men jeg sitter fryktelig godt. Men jeg er altså fryktelig fryktelig sulten.

Og jeg skimter litt sjokoladekake til dessert i horisonten.

Hurra for pappa som har bursdag. Dårlig datter som jeg har, får han ikke gave i år heller. Fikk bare en ussel tekstmelding. Har ikke orket ordne noe.

B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klapper på skulderen til*

Flinke deg, er ikke lett å komme til avtaler når man har dvalet litt, jeg vet. Det er da man skal gi seg selv en stor klem og ikke bry seg om hva andre mener om det, for for seg selv er det en seier som ikke kan sammenlignes.

Jeg er litt nysjerrig på gruppeterapi, har ikke vært borti det, men det høres unektelig lit spennende ut, og skremmende, åpne seg for fremmede mennesker, men samtidig vite at man ikke er så alene som man tror.

Ønsker deg en fin fin kveld, sjokoladekaken har du virkelig fortjent, og pappa`n din ble nok glad for meldingen han!!!

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for skulderklapp. :icon_smile: Så snill du er med meg da, Vimselims.

Så fint at du sier akkurat det der om den seieren som ikke kan sammenlignes. Jeg føler liksom at jeg seirer i det skjulte. For det "vanlige" mennesket som ikke har de samme barrierene som jeg har, er det ikke like lett å legge merke til seieren i det jeg klarer. Det fører jo også til at ensomheten blir større. For jeg må seire alene.

Jeg har fortsatt en veldig skummel avtale i morgen da. Som fremstår som umulig å klare å møte opp på. Og jeg skjønner ikke hvordan det skal gå. Jeg må finne krefter jeg ikke har liksom. Men jeg har da klart det før også. Men jeg må gjøre det alene. Gå til et fremmed sted, med fremmede mennesker. Det er bare utrygge momenter. Men jeg må klare det. For jeg må snu på livet mitt.Jeg må fylle tomheten. Og her jeg bor, er det ikke så mange andre muligheter for sånne som meg. Så jeg må ta det jeg får. Det var det som gjorde at jeg startet på gruppeterapi også. Psykologen sluttet, og jeg følte jeg måtte treffe mennesker, for å ikke være helt alene i verden.

Unektelig spennende og skremmende er det. Og det kommer til å ta tid før jeg blir trygg på gruppa. Og jeg sitter foreløbig bare og ser i gulvet. Jeg prater også, men bare på kommando. Det er noe av det aller vanskeligste jeg har gjort. Men mest fordi jeg har sittet alene i leiligheten det siste året. Å være i samme rom som mennesker er skremmende og utrygt. Men nettopp derfor er det vel viktig at jeg holder ut, og fortsetter. Og det var bedre i dag. Og det er veldig fine mennesker. Alle respekterer hverandre, uansett alder. Jeg er yngst(blir snart 22), mens resten er alle over 40, og noen er 50. Jeg føler meg litt som en liten drittunge, men de tar godt i mot meg.

Jeg håper bare jeg kan åpne opp mer etterhvert. Og bruke gruppa til å komme meg videre. Foreløbig bruker jeg den til å komme meg ut. Det i seg selv er en veldig stor utfordring.

Vet du, det ble ikke sjokoladekake. Det ble nybakte boller istedet ;) Og det er jo enda bedre!

Takk for at du titter innom meg. Det setter jeg pris på.

B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en fin måte å komme ut på, det med gruppeterapi!

Boller, hmm, det er lenge siden jeg har laget, med melkesjokoladebiter i midten, det er godt det :) Lagde middag til mannen i dag, han var så fornøyd, og jeg var ikke så verst fornøyd med meg selv jeg heller ;)

Håper morgendagen går greit!!!

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer hoppende inn her også en tur!!!

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Er på skikkelig barnslig fnisehumør... Kanskje en perfekt natt for å steke pannekaker :ler:

Masse lykke til imorra, jeg er sikker på du klarer det!! Så kan du feire seieren med oss andre her inne etterpå!! Jeg kommer innom her på besøk imorra for å se hvordan det har gått :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei! Noen som vil feire litt seier med meg?

Jeg er flink. :gullengel:

Jeg gjorde det! Jeg brøt opp i dvalen min, og gikk over dørstokken. Pluss at jeg gikk til det fremmede stedet, med de fremmede menneskene. Og jeg døde ikke.

Jeg kom hel hjem. Og hun jeg møtte var bare så fin. Hele personligheten hennes, og måten hun møtte meg på. Og det gikk greit. Jeg fikk nesten ikke puste, men det gikk greit.

Jeg gikk dit. Det er det viktigste. For det var umulig. Jeg vet ikke om det går an å forklare hvor umulig det var. Og jeg har fått en avtale til neste uke igjen. Og det er også umulig. Men jeg har allerede gjort det umulige. Med vettet og pusten i behold.

Og hvordan feirer man seg selv da? Jeg har hvertfall premiert meg selv med Charlie og Sjokoladefabrikken, Ondskapens Hotell og en annen Stanleyfilm på dvd. Pluss at vi spiste en lang og deilig lunsj med god te. Og jeg har fått premie av room-maten min også. En diktsamling av Nils Yttri som heter "Jeg har sett stjerner som sluttet å slukne." Vakkert.

Hun hadde pyntet den med en rød sløyfe.

Og det rørte meg til tårer.

Og etterpå blir det boller. For jeg må gjøre litt stas på meg selv, når jeg har bekjempet demonene mine.

B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil være med å feire!!!! Så bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:kose::klem::blomst::dagens-rose::smilyblomst::gratulerer::hoppe::gave::rosaengel::tommelsmil::hoppe::hoppe::Hehe::hoho::ler: :grine2: :klem::gullengel:

Så bra, er det ikke deilig vel!

Kos deg med tanken og filmene ikveld!! Så god room-mate du har..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søte dere er.. :klem: Tusen takk for at dere gleder dere på mine vegne. Jeg blir så rørt!

Ha en strålende dag dere også!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...