Gå til innhold

Alle gode ting er....?


J1994

Anbefalte innlegg

6+0 i dag

3+ på digital i dag 👏 Er en liten trøst og et håp når jeg har så få symptomer. Eneste jeg kjenner på disse dagene er ømme pupper/brystvorter, og trøtthet innimellom. Vet det er like vanlig å ikke ha symptomer som å ha, men føler meg så lite gravid om dagen 😕

Dagene kan ikke gå fort nok til neste torsdag, da står tidlig ultralyd på timeplanen 🤰🤞

20191209_103423.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så morro med 3+ på digital test! Tidlig i svangerskapet hadde jeg selv veldig få og svake symptomer, følte meg ikke gravid i det hele tatt.. Det er noe jeg faktisk har satt pris på i ettertid, for det ble tyngre for meg så raskt jeg kom over i 3. trimester 🤭 Nå føler jeg mer mer enn nok gravid! Haha.. Men jeg ser jo at man ønsker seg symptomer, man ønsker jo å føle på det lille nurket som vokser 😊 Ønsker deg masse lykke til på ultralyd neste torsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, hotfudge skrev:

Så morro med 3+ på digital test! Tidlig i svangerskapet hadde jeg selv veldig få og svake symptomer, følte meg ikke gravid i det hele tatt.. Det er noe jeg faktisk har satt pris på i ettertid, for det ble tyngre for meg så raskt jeg kom over i 3. trimester 🤭 Nå føler jeg mer mer enn nok gravid! Haha.. Men jeg ser jo at man ønsker seg symptomer, man ønsker jo å føle på det lille nurket som vokser 😊 Ønsker deg masse lykke til på ultralyd neste torsdag!

Takk for det! 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Guest90 skrev:

Åssen går det med deg?

har du lagd graviditets dagbok nå? Vil jo så gjerne følge deg på din vei❤️

Joda, alt bra med meg :) Grugleder meg og teller dager til TUL neste uke. Kjenner på symptomer innimellom, men kan ikke si jeg føler meg så veldig gravid 😛 Får vel bare nøye meg med at jeg er heldig i dette svangerskapet som har så lite symptomer ;)

Har ikke gjort det nei. Tenkte å spørre admin om jeg kanskje kunne flytte denne dagboken over til gravid-siden hvis alt ser bra ut på TUL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, J1994 skrev:

Joda, alt bra med meg :) Grugleder meg og teller dager til TUL neste uke. Kjenner på symptomer innimellom, men kan ikke si jeg føler meg så veldig gravid 😛 Får vel bare nøye meg med at jeg er heldig i dette svangerskapet som har så lite symptomer ;)

Har ikke gjort det nei. Tenkte å spørre admin om jeg kanskje kunne flytte denne dagboken over til gravid-siden hvis alt ser bra ut på TUL :)

Så deilig da🙌🏼 Hvilken symptomer kjenner du da?🤔 Selvom det ikke er mye😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, Guest90 skrev:

Så deilig da🙌🏼 Hvilken symptomer kjenner du da?🤔 Selvom det ikke er mye😝

Trøtthet innimellom, også har jeg kjent en del på stikkinger og murringer ved eggstokker/livmor. Kjenner det liksom strekker på seg innimellom :) Puppene og brystvortene er sykt ømme og såre. Og matlysten er helt på bunn.. :P

Endret av J1994
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjekt å følge med på deg! Så gøy med 3+ på digital 😃 Er skikkelig spent på TUL! Krysser fingre for et bankende hjerte 🤞🏼💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fiva skrev:

Det er kjekt å følge med på deg! Så gøy med 3+ på digital 😃 Er skikkelig spent på TUL! Krysser fingre for et bankende hjerte 🤞🏼💛

Tusen takk ❤❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3+ på CB digital i dag også. Sier jo ingenting om vi ser et bankende hjerte på ultralyd i morgen eller ikke, men samtidig så roer det meg bittelitt.

Får vi se et bankende hjerte i morgen kommer det til å roe meg i noen dager. Men jeg har jo mistet både på dette tidspunktet tidligere og også et senere tidspunkt, så redd jeg kommer til å bli like bekymret igjen med en gang... Første svangerskapskontroll blir en gang på nyåret, håper jeg kan få henvisning til en ny ultralyd til rundt uke 12 da, så kanskje jeg da kan roe meg litt på at dette faktisk går bra.

Matlysten er litt opp og ned om dagen. Svært lite som frister, så kjøper nytt pålegg osv ca.annenhver dag før å prøve noe nytt, men blir liksom lei det med en gang og da frister det ikke. Tar jo lifeline care gravid sine næringstilskudd, så får håpe kroppen drar nytte av noe der da jeg tror jeg dessverre ikke får i meg nok gjennom kosten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, J1994 skrev:

3+ på CB digital i dag også. Sier jo ingenting om vi ser et bankende hjerte på ultralyd i morgen eller ikke, men samtidig så roer det meg bittelitt.

Får vi se et bankende hjerte i morgen kommer det til å roe meg i noen dager. Men jeg har jo mistet både på dette tidspunktet tidligere og også et senere tidspunkt, så redd jeg kommer til å bli like bekymret igjen med en gang... Første svangerskapskontroll blir en gang på nyåret, håper jeg kan få henvisning til en ny ultralyd til rundt uke 12 da, så kanskje jeg da kan roe meg litt på at dette faktisk går bra.

Matlysten er litt opp og ned om dagen. Svært lite som frister, så kjøper nytt pålegg osv ca.annenhver dag før å prøve noe nytt, men blir liksom lei det med en gang og da frister det ikke. Tar jo lifeline care gravid sine næringstilskudd, så får håpe kroppen drar nytte av noe der da jeg tror jeg dessverre ikke får i meg nok gjennom kosten.

Jeg skjønner godt at du uroer deg, og det er nok ikke noe som kan gjøre det slik at det forandrer seg. Annet enn å se et bankende hjerte da! Og tenk på at for hver dag som går blir sannsynligheten mindre for at noe skal gå galt 😊 Selv om jeg forstår at det er lett å si, men vanskelig å tro. Spesielt når du har mistet tidligere. 
 

Masse lykke til i morgen ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, J1994 skrev:

3+ på CB digital i dag også. Sier jo ingenting om vi ser et bankende hjerte på ultralyd i morgen eller ikke, men samtidig så roer det meg bittelitt.

Får vi se et bankende hjerte i morgen kommer det til å roe meg i noen dager. Men jeg har jo mistet både på dette tidspunktet tidligere og også et senere tidspunkt, så redd jeg kommer til å bli like bekymret igjen med en gang... Første svangerskapskontroll blir en gang på nyåret, håper jeg kan få henvisning til en ny ultralyd til rundt uke 12 da, så kanskje jeg da kan roe meg litt på at dette faktisk går bra.

Matlysten er litt opp og ned om dagen. Svært lite som frister, så kjøper nytt pålegg osv ca.annenhver dag før å prøve noe nytt, men blir liksom lei det med en gang og da frister det ikke. Tar jo lifeline care gravid sine næringstilskudd, så får håpe kroppen drar nytte av noe der da jeg tror jeg dessverre ikke får i meg nok gjennom kosten.

Mye lykke til på TUL i dag. Forstår veldig godt bekymringen din her, vi har jo opplevd mye likt.. Det er svært stor sannsynlihet for at det går bra ❤️ Både at du får se hjerteaktivitet i dag, og du får se hjerteaktivitet neste gang du er inne til TUL, og at du faktisk får en sommerbaby 2020 ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en herlig dag! 😍😍

I dag fikk vi se et bankende hjerte og for en følelse det var! Ikke var det så lite det hjertet heller 🥰 Ble satt fram én uke, så er 8+3 i dag. Har også fått time til OUL til jeg er 18+3. Grått en del av glede, har nok holdt litt tilbake på følelsene mine de siste dagene, så var godt å få slappet litt av kjenner jeg 🥰

Tusen takk for lykkeønskninger alle sammen - dere er en herlig gjeng 😍

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, J1994 skrev:

For en herlig dag! 😍😍

I dag fikk vi se et bankende hjerte og for en følelse det var! Ikke var det så lite det hjertet heller 🥰 Ble satt fram én uke, så er 8+3 i dag. Har også fått time til OUL til jeg er 18+3. Grått en del av glede, har nok holdt litt tilbake på følelsene mine de siste dagene, så var godt å få slappet litt av kjenner jeg 🥰

Tusen takk for lykkeønskninger alle sammen - dere er en herlig gjeng 😍

Så fantastisk! 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, J1994 skrev:

For en herlig dag! 😍😍

I dag fikk vi se et bankende hjerte og for en følelse det var! Ikke var det så lite det hjertet heller 🥰 Ble satt fram én uke, så er 8+3 i dag. Har også fått time til OUL til jeg er 18+3. Grått en del av glede, har nok holdt litt tilbake på følelsene mine de siste dagene, så var godt å få slappet litt av kjenner jeg 🥰

Tusen takk for lykkeønskninger alle sammen - dere er en herlig gjeng 😍

Ååh, så fantastiske nyheter!! 🤩😍 Da håper jeg at skuldrene kan senke seg for resten av tiden fremover! 🥰  Jeg ble skikkelig glad nå 😃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, J1994 skrev:

For en herlig dag! 😍😍

I dag fikk vi se et bankende hjerte og for en følelse det var! Ikke var det så lite det hjertet heller 🥰 Ble satt fram én uke, så er 8+3 i dag. Har også fått time til OUL til jeg er 18+3. Grått en del av glede, har nok holdt litt tilbake på følelsene mine de siste dagene, så var godt å få slappet litt av kjenner jeg 🥰

Tusen takk for lykkeønskninger alle sammen - dere er en herlig gjeng 😍

Så fantastisk, gratulerer så mye 🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 19.12.2019 den 12.20, J1994 skrev:

For en herlig dag! 😍😍

I dag fikk vi se et bankende hjerte og for en følelse det var! Ikke var det så lite det hjertet heller 🥰 Ble satt fram én uke, så er 8+3 i dag. Har også fått time til OUL til jeg er 18+3. Grått en del av glede, har nok holdt litt tilbake på følelsene mine de siste dagene, så var godt å få slappet litt av kjenner jeg 🥰

Tusen takk for lykkeønskninger alle sammen - dere er en herlig gjeng 😍

Helt fantastisk!! ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! Nå får dere slappet av og kost dere masse i jula, dette må jo være verdens beste julegave 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Carjo4 skrev:

Gratulerer så mye! Nå får dere slappet av og kost dere masse i jula, dette må jo være verdens beste julegave 😍

Tusen takk 🥰 Ja, nå kan julefreden bare komme 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9+0 i dag

Formen har ikke vært så god i dag. Kvalm, sliten og bare føler meg skikkelig uvell. Flere kollegaer kommenterte det i dag tidlig og sa de synes jeg var litt stille. Svarte at jeg ikke følte meg i form, men at det kom seg sikkert litt ut på dagen.

Kl.10 kom en kollega bort til meg og sendte meg hjem. Hun vet at jeg har vært gravid tidligere og mistet begge gangene, så hun spurte forsiktig om det var en hyggelig grunn til at jeg var dårlig, noe jeg bekreftet. Hun ba meg også om å holde meg hjemme i morgen, så jeg fikk hvilt ut og hadde overskudd til kvelden.

Så nå har jeg fyret i peisen, lagt meg under pleddet og leter etter en fin julefilm ❤

Ønsker alle her inne ei fin jul 🥰 Ta vare på hverandre og nyt tida 💖

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...