Gå til innhold

Alle gode ting er....?


J1994

Anbefalte innlegg

25 minutter siden, hotfudge skrev:

Det er uten tvil økning på testene dine over! Gratulerer så mye med graviditeten 😊

Tusen takk 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, J1994 skrev:

Har ingen flere tidligtester (troor jeg), bare vanlige - redd de ikke vil være så sterke enda? 🤔 Men tenkte å ta en digital på søndag, da er det ikm :)

🙌🏼 Jeg har ikm på mandag! Ifølge kalenderen🤣 ikke ifølge kroppen min sikkert🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Guest90 skrev:

🙌🏼 Jeg har ikm på mandag! Ifølge kalenderen🤣 ikke ifølge kroppen min sikkert🙄

Når har du tenkt å teste? 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, J1994 skrev:

Når har du tenkt å teste? 😁

Altså jeg har spotta igjennom hele de 2 siste ukene, så tror ikke det har klaffa denne gangen😫 Lite hopping i høyet for å si det sånn🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Førstegangs skrev:

Det er så fint at du er gravid❤️ Tenk - en liten spire! Håper du har det bra💕💕

Ja 🥰 Har det bra egentlig - kjenner litt murringer og stikk i livmora, så satser på at det er et bra tegn :) Ellers glemmer jeg litt at jeg er gravid, tar meg selv i å tenke på det når jeg f.eks. spiser. Da kommer jeg på det, og er usikker på om det jeg faktisk spiser er ja-mat til gravide 🙈🤦‍♀️

Nå håper jeg bare at dagene og ukene flyr avgårde - TUL bestilt til veslejulekvelden 🥰 Da skal jeg være 8+0. Tenk å få gå inn i julen med en liten spire i magen 😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, J1994 skrev:

Ja 🥰 Har det bra egentlig - kjenner litt murringer og stikk i livmora, så satser på at det er et bra tegn :) Ellers glemmer jeg litt at jeg er gravid, tar meg selv i å tenke på det når jeg f.eks. spiser. Da kommer jeg på det, og er usikker på om det jeg faktisk spiser er ja-mat til gravide 🙈🤦‍♀️

Nå håper jeg bare at dagene og ukene flyr avgårde - TUL bestilt til veslejulekvelden 🥰 Da skal jeg være 8+0. Tenk å få gå inn i julen med en liten spire i magen 😭

Så fantastisk! Det blir en magisk jul😍 Så tidlig er det veldig lite sirkulasjon mellom deg og embryoet, slik at dersom du har spist noe «nei-mat» så går det helt fint👌🏼 Men det er sikkert greit å komme inn i en rutine og bli vant til hva man skal spise og ikke. Har du begynt å ta vitaminer eller andre tilskudd? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Førstegangs skrev:

Så fantastisk! Det blir en magisk jul😍 Så tidlig er det veldig lite sirkulasjon mellom deg og embryoet, slik at dersom du har spist noe «nei-mat» så går det helt fint👌🏼 Men det er sikkert greit å komme inn i en rutine og bli vant til hva man skal spise og ikke. Har du begynt å ta vitaminer eller andre tilskudd? 

Ja, håper bare nå at den klorer seg godt fast 🥰 Jeg tar Folat - det har jeg brukt siden jeg sluttet på pillene i Mai ifjor, så har nok et lite lager av det allerede 🙈 Også tar jeg Omega3 - spiser ikke fisk til hverdag, så må nok ha tilskudd av det :) Tenkte kanskje å ringe lege i dag og høre om det er flere tilskudd jeg burde ta, eller om dette holder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene sniker seg sakte fremover. 14 dpo i dag og fikk akkurat nå akutt trang til å teste en gang til 🤦‍♀️ Hadde ingen flere tidligtester, men tok en vanlig fra Babyplan - ser en fin økning fra både 10 dpo og 12 dpo. Dagens test var heller ikke på morgenurin. Tar en digital i morgen på IKM, fordi jeg synes det er spennende å se det svart på hvitt 🙈🥰

Har fortsatt litt stikninger og murringer i livmora, og har også de par siste dagene begynt å få litt ømme pupper.

Ikke fortalt noen om graviditeten enda. Tenkte å fortelle sjefen det på mandag, da jeg jobber dagvakt den dagen vi skal på TUL (23.desember), og jeg fikk time før jeg er ferdig for dagen, og derfor må be om å få gå litt før :) Liiitt lyst til å fortelle mamma og søster, men synes 3+5 er liksom så veeeldig tidlig å fortelle..

Noen delmål jeg har nå framover:

- Nå dagen i morgen som er IKM

- Nå 5 uker (da er det ikke lenger kjemisk graviditet)

- Nå 8+0 uker og TUL den 23.desember

- Nå de "magiske 12-ukene"

1574512974485.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å lese at det fortsatt går bra med deg og spiren 😊♥️ 

Jeg lurer litt på om du har tempet mer, og eventuelt hvordan grafen din utviklet seg etter 9dpo? Er selv 9dpo og fikk blenda test 😅 ser den ligner litt på din graf 7-9dpo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Arwina skrev:

Så gøy å lese at det fortsatt går bra med deg og spiren 😊♥️ 

Jeg lurer litt på om du har tempet mer, og eventuelt hvordan grafen din utviklet seg etter 9dpo? Er selv 9dpo og fikk blenda test 😅 ser den ligner litt på din graf 7-9dpo.

Takk for det 🥰

Jeg tempet t.o.m. 11dpo. Som du kan de så gikk tempen noe ned på 10-og 11dpo - noe som gjorde at bekymringene kom og jeg valgte å slutte med temping. Hadde egentlig tenkt å tempe til IKM som er i dag, men gjorde ikke det :) Sov dårlig natt til 11dpo, derfor registrerte jeg den som Sleep Deprived.

Kan du legge ut grafen din? 9dpo er jo tidlig, og kan jo nå snakke av erfaring om at håpet ikke er ute ;)

Screenshot_20191124-095423_FF Mobile.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, J1994 skrev:

Takk for det 🥰

Jeg tempet t.o.m. 11dpo. Som du kan de så gikk tempen noe ned på 10-og 11dpo - noe som gjorde at bekymringene kom og jeg valgte å slutte med temping. Hadde egentlig tenkt å tempe til IKM som er i dag, men gjorde ikke det :) Sov dårlig natt til 11dpo, derfor registrerte jeg den som Sleep Deprived.

Kan du legge ut grafen din? 9dpo er jo tidlig, og kan jo nå snakke av erfaring om at håpet ikke er ute ;)

Screenshot_20191124-095423_FF Mobile.jpg

Ja, skjønner veldig godt hvorfor du sluttet å tempe! Ikke vits med unødvendige bekymringer☺️ ser jo nå at jeg skreiv 9dpo, men jeg er 10dpo i dag 😅 Har ikke tempet hele syklusen da, men her er grafen. 

Har du forresten tatt digital i dag?😃

Screenshot_20191124_101243.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Arwina skrev:

Ja, skjønner veldig godt hvorfor du sluttet å tempe! Ikke vits med unødvendige bekymringer☺️ ser jo nå at jeg skreiv 9dpo, men jeg er 10dpo i dag 😅 Har ikke tempet hele syklusen da, men her er grafen. 

Har du forresten tatt digital i dag?😃

Screenshot_20191124_101243.jpg

Den ser jo lovende ut da! 😁 Kanskje det var en festedip på 8dpo?🤞 Jeg testet positivt 3 dager etter det jeg tror var en festedip, så kanskje du kan ta en test igjen i morgen? 🥰

Det har jeg, skal legge ut bilde nedenfor her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2-3 på digital i dag 😁😁

Vet jo at jeg er gravid utifra strimmel-testene jeg har tatt, men må liksom likevel ta en digital for å se det svart-på-hvitt! 🙈

(Har også bestilt 2 til med ukeindikator for å følge med litt fram til TUL :P)

 

 

20191124_101212.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 minutter siden, J1994 skrev:

Den ser jo lovende ut da! 😁 Kanskje det var en festedip på 8dpo?🤞 Jeg testet positivt 3 dager etter det jeg tror var en festedip, så kanskje du kan ta en test igjen i morgen? 🥰

Det har jeg, skal legge ut bilde nedenfor her :)

Ja, synes den ser lovende ut! Spennende 😁 Ja, kanskje det var festedip ja - tempen fløy hvertfall opp igjen. Får teste i morgen hvis temperaturen fortsatt er høy 🤞♥️

Så herlig å få det svart på hvitt med digital 😍 Nå blir det kanskje enda mer virkelig ☺️ Har dere tenkt til å fortelle noen venner eller slikt om det nå, eller venter dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Arwina skrev:

Ja, synes den ser lovende ut! Spennende 😁 Ja, kanskje det var festedip ja - tempen fløy hvertfall opp igjen. Får teste i morgen hvis temperaturen fortsatt er høy 🤞♥️

Så herlig å få det svart på hvitt med digital 😍 Nå blir det kanskje enda mer virkelig ☺️ Har dere tenkt til å fortelle noen venner eller slikt om det nå, eller venter dere?

Veldig spennende! 😁 Du må oppdatere!

Jeg synes det er litt for tidlig enda, og hvis vi "absolutt" skal fortelle det til noen, så blir det foreldre og søsken først :) Familien fikk jo vite at jeg lå på sykehuset når jeg hadde den medisinske aborten, og da fortalte vi også at jeg har vært igjennom en spontanabort tidligere. Så de vet at vi prøver, men synes som sagt det er liiitt for tidlig enda :) Kanskje vi venter til julekvelden hvis vi har fått gode nyheter på TUL dagen før 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Vestalinn skrev:

Så deilig med økning på CB!! Hva med å fortelle på julaften ja? (Som foreslått over)

Ja, en veldig god følelse 🥰 Det er en mulighet det! Vi skal feire med svigers, men har også et ønske om å fortelle resten av familien det face2face, og det blir så stressende med familie her og der, i tillegg til at jeg jobber til 3 :P Men vi får se! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...