Gå til innhold

Hvorfor er ikke menn ærlig om hensiktene sine ang sex og forhold?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

47 minutter siden, AnonymBruker said:

Det som er ironisk oppi alt dette er jo at kvinner flest har hatt langt flere sexpartnere enn menn flest. Det er jo alltid både en mann og en kvinne som har heterofil sex, og det er en ganske liten gruppe kjekke menn som har sex med ekstremt mange. Og det er jo høyst frivillig å ha sex med dem, de fleste som gjør det vet vel hva de går til. 

Anonymkode: 6e46b...9ea

Pålitelig statistikk fra deg som begrunner din påstand her og faktisk viser at kvinner har flere sex partnere enn menn ila et liv?!

Gleder meg til å få sett den statistikken gitt!😂

Anonymkode: 98622...a32

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, HarryDotter skrev:

 

Når det gjelder hvem som skal endre seg tenker jeg at det gir liten mening at kvinner må begynne å ha sex før de er "klar". Litt behovsutsettelse må en mann være moden nok til å tåle hvis han er seriøs. Alternativet er vel ikke ønskelig for noen av de impliserte..? 

Enig i at også menn misforstås, la til en edit i innlegget mitt før du svarte. Forsåvidt enig i det Cuntzilla skriver. Kvinner må selv ta ansvar for å ivareta sine behov. Så må menn tåle å vente, uten å konkluderer med at hun manipulerer. Tenker man kommer langt med god kommunikasjon og litt raushet. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.10.2019 den 13.33, wintergirl skrev:

Nå om dagen så er det flere og flere kvinner som velger å være single og som elsker det. De også er lei av kontrollerende og sjalu menn som kun vil ha en vaskehjelp som oppdrar deres barn mens de er utro med andre kvinner. Mange kvinner i dag bruker menn også, det er ikke bare kvinner som er naive, menn! Det har gått opp for mange kvinner at mange menn er lite verdt å satse på. 

kvinner ønsker elskov, dermed er behovet stort for kvinnene. 

Anonymkode: dff0a...124

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

kvinner ønsker elskov, dermed er behovet stort for kvinnene. 

Anonymkode: dff0a...124

Og det utsagnet kommer fra deg, som mann?! Som selv har konkludert deg frem til hva "du tror" kvinner "trenger", utfra ditt egne behov som mann, og hva du selv trenger?!😂

Har møtt mange menn som har kommet til meg med sin lyst og sine egne behov som de ønsker å dekke, med deres begrunnelse i at "JEG trenger det"(sex med dem), som kvinne..

Så det mener altså de, på mine vegne faktisk, ler meg skakk hver gang..🤣😂😆

Anonymkode: 98622...a32

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/12/2019 at 12:17 AM, AnonymBruker said:

Det handler vel om at også menn har behov for nærhet og intimitet, samtidig som det er veldig vanskelig å få en dame som man vil ha. Da er det vel mange som vil ligge med noen på veien mot reell match. Sier ikke at jeg selv har gjort det.

Jeg tror alt ville blitt uendelig mye enklere om menn var mer kresne og kvinner mindre kresne. Da ville det blitt færre frustrerte menn og færre damer som følte seg brukt og som kaster bort tida på menn de aldri kan få

Anonymkode: 6e46b...9ea

Så vi kvinner skal ofre oss, for mannen som kun vil tømme seg i oss, når vi selv ikke får noenting ut av den sexen, og selv ønsker en mann vi kan ha et forhold med?!

Dæven der hørtes logisk og fornuftig ut gitt..!😂

Du gir mannen nærhet, intimitet, og tømming, fordi han fortjener det og har behov, og får ingenting tilbake, utover å føle deg som et hull?! Sikkert at det blir enklere for menn da ja..

Akkurat hva vi kvinner ønsker oss det gitt..😆🤣

Anonymkode: 98622...a32

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😂🤣

Det er en million grunner til å ikke hoppe til sengs med første "mann" som står på døra, og heller ikke med han som åpenbart ikke klarer å vente en stund til man blir bedre kjent og vet at man passer sammen, og som evner å vise at han faktisk er interessert i DEG som kvinne og menneske, og ikke i bare å få knulle deg..!

Just saying..sorry men vi kvinner er faktisk bare ikke interessert i slike menn i vårt liv, enkelt og greit!

 

Anonymkode: 98622...a32

Vittig. Du skjønner ikke hva jeg skriver du 😂 Jeg lar det være nå jeg. Kan ikke diskutere med en murvegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir så FLAU over dere damer noen ganger. Ja, jeg er også dame, men det som skiller meg fra de damene dere henvender dere til, på generelt grunnlag, er at jeg har selvrespekt og tar ansvar for meg selv, ikke løper inn i offerrollen og gir menn ansvar for å passe på meg.

Bonusen; Jeg slipper å treffe sånt makkverk av «menn» som dere beskriver. Hvorfor kan dere ikke heller gå i dere selv, hvorfor gir dere alltid skylden på alle andre??

Anonymkode: 092ad...d02

☝️

Takk. Du skrev det jeg tenkte hele veien.

I denne tråden fikk personlig raseri mot enkelte menn gå på menn på generelt grunnlag. Virket bare surt og bittert, tidvis en del oppkast, hvor kvinner nok engang tar på seg offerrollen. Rart, fordi dem poengterer jo stadig sin egen selvstendighet. Et lite sniff av dobbeltmoral. 

Ja det finnes noen dårlige menn der ute. Men det er jo disse som alltid tiltrekker seg kvinnene. Hva om, tenk hvis, det går an å reflektere litt på forhånd? For herregud hvor mye bra menn som finnes der ute. Hvis du kun har møtt på jackasses, så burde du gå i deg selv, og ikke skylde på verden rundt deg. Det er dine egne valg som har ført deg gjentakende i denne posisjonen. 

Og dette gjelder selvfølgelig menn også. Det finnes mange dårlige kvinnevalg også. Kvinner som tror dem selv er et prakteksemplar, og hesjer rundt med mannen som om at det var den største selvfølge. Men til syvende og sist så skjer jo det også basert på egne valg man tar underveis. Ingen tvang denne kvinnen på deg. 

Så step up the game og slutt å skyld på motsatt kjønn hver bidige gang. Ingen er offer! Folk er bare forskjellige. Din skjebne skjer på dine egne valg. Gjentakende. Så tenk neste gang.

Anonymkode: 96684...51f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

☝️

Takk. Du skrev det jeg tenkte hele veien.

I denne tråden fikk personlig raseri mot enkelte menn gå på menn på generelt grunnlag. Virket bare surt og bittert, tidvis en del oppkast, hvor kvinner nok engang tar på seg offerrollen. Rart, fordi dem poengterer jo stadig sin egen selvstendighet. Et lite sniff av dobbeltmoral. 

Ja det finnes noen dårlige menn der ute. Men det er jo disse som alltid tiltrekker seg kvinnene. Hva om, tenk hvis, det går an å reflektere litt på forhånd? For herregud hvor mye bra menn som finnes der ute. Hvis du kun har møtt på jackasses, så burde du gå i deg selv, og ikke skylde på verden rundt deg. Det er dine egne valg som har ført deg gjentakende i denne posisjonen. 

Og dette gjelder selvfølgelig menn også. Det finnes mange dårlige kvinnevalg også. Kvinner som tror dem selv er et prakteksemplar, og hesjer rundt med mannen som om at det var den største selvfølge. Men til syvende og sist så skjer jo det også basert på egne valg man tar underveis. Ingen tvang denne kvinnen på deg. 

Så step up the game og slutt å skyld på motsatt kjønn hver bidige gang. Ingen er offer! Folk er bare forskjellige. Din skjebne skjer på dine egne valg. Gjentakende. Så tenk neste gang.

Anonymkode: 96684...51f

Jepp !Og derfor hopper man ikke til sengs med vilkårlige menn kun for å dekke deres sexbehov og kanskje blir det et forhold ut av det, heller venter til man VET at mannen faktisk er reelt interessert i et forhold, og ikke bare i sex og å få dekket sine egne behov!

Selvrespekt!💪

Anonymkode: 98622...a32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
3 timer siden, den grønnkledde skrev:

Når det gjelder hvem som skal endre seg tenker jeg at det gir liten mening at kvinner må begynne å ha sex før de er "klar". Litt behovsutsettelse må en mann være moden nok til å tåle hvis han er seriøs. Alternativet er vel ikke ønskelig for noen av de impliserte..? 

Enig i at også menn misforstås, la til en edit i innlegget mitt før du svarte. Forsåvidt enig i det Cuntzilla skriver. Kvinner må selv ta ansvar for å ivareta sine behov. Så må menn tåle å vente, uten å konkluderer med at hun manipulerer. Tenker man kommer langt med god kommunikasjon og litt raushet. 

 

Enig 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

☝️

Takk. Du skrev det jeg tenkte hele veien.

I denne tråden fikk personlig raseri mot enkelte menn gå på menn på generelt grunnlag. Virket bare surt og bittert, tidvis en del oppkast, hvor kvinner nok engang tar på seg offerrollen. Rart, fordi dem poengterer jo stadig sin egen selvstendighet. Et lite sniff av dobbeltmoral. 

Ja det finnes noen dårlige menn der ute. Men det er jo disse som alltid tiltrekker seg kvinnene. Hva om, tenk hvis, det går an å reflektere litt på forhånd? For herregud hvor mye bra menn som finnes der ute. Hvis du kun har møtt på jackasses, så burde du gå i deg selv, og ikke skylde på verden rundt deg. Det er dine egne valg som har ført deg gjentakende i denne posisjonen. 

Og dette gjelder selvfølgelig menn også. Det finnes mange dårlige kvinnevalg også. Kvinner som tror dem selv er et prakteksemplar, og hesjer rundt med mannen som om at det var den største selvfølge. Men til syvende og sist så skjer jo det også basert på egne valg man tar underveis. Ingen tvang denne kvinnen på deg. 

Så step up the game og slutt å skyld på motsatt kjønn hver bidige gang. Ingen er offer! Folk er bare forskjellige. Din skjebne skjer på dine egne valg. Gjentakende. Så tenk neste gang.

Anonymkode: 96684...51f

Takk for det!

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jepp !Og derfor hopper man ikke til sengs med vilkårlige menn kun for å dekke deres sexbehov og kanskje blir det et forhold ut av det, heller venter til man VET at mannen faktisk er reelt interessert i et forhold, og ikke bare i sex og å få dekket sine egne behov!

Selvrespekt!💪

Anonymkode: 98622...a32

Det var blant annet deg jeg sikter til, da jeg skrev jeg er flau. Du synker så dypt med dine innlegg i denne tråden, at det er pinlig for meg som kvinne, å lese. Du vet at vi kvinner ikke er så svake at vi behøver å hyle og gaule hele tiden, sant?

Anonymkode: 092ad...d02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.10.2019 den 20.54, HarryDotter skrev:

Hvorfor er det så farlig å ha sex selv om det ikke blir noe mer? Hvorfor skal kvinner føle seg brukt av det? Du fikk jo også pult? Vinn/vinn. Begge fikk seg en god kveld, move on. Bedre lykke med neste person. Må jo være bedre å pule tidlig og at det ikke blir mer enn å gå i måneder å bygge noe man tror er et forhold, for så å gå på trynet?

Jeg vil heller knekke foten enn å ende opp med å ha sex med flere som ikke ønsker noe mer. Folk er ulike, det er ikke vinn-vinn for alle. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
2 timer siden, Arktis skrev:

Jeg vil heller knekke foten enn å ende opp med å ha sex med flere som ikke ønsker noe mer. Folk er ulike, det er ikke vinn-vinn for alle. 

Gjerne utbroder hvorfor. Jeg leser så mye "jeg vil ikke" poster, men ingen forklarer hvorfor. Hvorfor vil du heller brekke en fot å lide enn å ha ok sex med en fyr du "bare" er fysisk tiltrukket av? Jeg forstår det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.10.2019 den 15.09, wintergirl skrev:

Vi kvinner blir svartmalt hele tiden. Vi blir tatt på alder(gamle og stygge etter 25) , alle dårlige egenskaper blir gjort om til hokjønnord,  mens alt det tøffe og positive alltid blir gjort om til hankjønnsord. Vi er naive, vi er horer, vi duger/duger ikke til det og det, bare noen få kvinner er verdt å satse på, resten er bare et høl og lista går videre. Se bare inne på denne tråden her. Det er ganske nedlatende slik enkelte menn beskriver kvinner. Jeg satte det grundig på spissen. Mange kvinner er i dag dritt lei og stoler ikke lenger på menn. I dag så er kvinner selvstendige og, og trenger ikke menn. Noen menn liker faktisk ikke det da det får dem til å føle seg små. Vet det finnes bra menn, men det er mye dritt også som man ser i svarene her, eller i holdningen til mange man møter. 

Alt det du skriver om menn syns menn om kvinner også.. 

Kvinner er for kravstore, skal ha alt i både pose og sekk, stikker så fort de finner noen med mere penger og er minst like mye utro som menn, kaller nesten alle menn for bitre og eiesyke, tåler ikke at menn sier imot de, er eiesyke og skal kontrollere mannen sin osv osv. Sånn, er du fornøyd nå??

Du ser kun det du vil se og klarer ikke å se at det er minst like mye dritt andre veien også. De fleste er heller ikke sånn du beskriver. Du høres utrolig bitter ut i måten du ordlegger deg på. Menn flest er snille og har ikke sånne holdninger som du påstår. Kanskje revurdere hvilke menn du går etter eller bytte miljø?

Anonymkode: 15d57...6ae

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 11.10.2019 den 23.51, AnonymBruker skrev:

Ser gang på gang damer skriver om dette temaet og om usikkerhet om han egentlig er interessert eller ikke. 

Hva tenker dere om temaet? 

Og er du sikker på din partner og hvorfor er du sikker?

Anonymkode: 6be75...dc9

 

Jeg er sikker på min partner fordi jeg aldri har vært i tvil om at han vil ha meg. Det var jeg som spurte om vi skulle være kjærester, men han sa ja ganske kjapt og noen måneder senere var han den første til å si at han elsket meg, helt uten forventning om dette fra min side. Han er mye bortreist i forbindelse med jobb og vi har avstandsforhold, men jeg kjenner likevel overhodet ikke på noen grunn til å være sjalu eller usikker på han. Kan ikke forestille meg at han skulle være utro noen gang. 

Anonymkode: 72abd...7b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alt det du skriver om menn syns menn om kvinner også.. 

Kvinner er for kravstore, skal ha alt i både pose og sekk, stikker så fort de finner noen med mere penger og er minst like mye utro som menn, kaller nesten alle menn for bitre og eiesyke, tåler ikke at menn sier imot de, er eiesyke og skal kontrollere mannen sin osv osv. Sånn, er du fornøyd nå??

Du ser kun det du vil se og klarer ikke å se at det er minst like mye dritt andre veien også. De fleste er heller ikke sånn du beskriver. Du høres utrolig bitter ut i måten du ordlegger deg på. Menn flest er snille og har ikke sånne holdninger som du påstår. Kanskje revurdere hvilke menn du går etter eller bytte miljø?

Anonymkode: 15d57...6ae

Jeg vet at mange kvinner kan. Jeg har også skrevet at alle menn ikke er sånn, men det ville du vel ikke se. Jeg er heller ikke bitter! Men takk for usakligheten! Jeg har selv en mann som jeg har vært sammen med i 16 år, men jeg ser hvordan mange av mine bekjente har blitt behandlet av en del menn. Jeg har selv før vært borti noen som benytter seg av en situasjon. Men det er nå sånn at generelt så er menn verst når de først er sånn. Menn overrepresenterer både partnervold/drap, psykisk og fysisk mishandling , menn diskriminerer mer, menn er overrepresentert når det kommer til seksuell misbruk/ voldtekt. Veldig glad for de sterke kvinnene som før vokste opp i et mannsdominert samfunn hvor kvinner hadde lite de skulle ha sagt klarte å å frem kvinners rettigheter, glad vi er der vi er i dag. Mye av grunnen til at kvinner i dag også har blitt mer kravstore er fordi vi endelig kan og ikke må nøye oss med en mye eldre mann som skal fø oss, som det var før. Kvinner har også lenge nok tatt i mot dritt om både når det kommer til alder, utseende, og om hvor vidt vi er verdt et ligg eller å være i et forhold med. Der har faktisk menn vært verst, overrepresentert. Jeg vet da godt at ikke alle menn er sånn, men ganske teit å forsvare dem som er sånn. Se bare på resten av verden! Hvem har dårligere vilkår ? Nå tenker ikke jeg på privilegerte land med normale tilstander. 

Syns faktisk det er ganske morsomt hvordan enkelte skal dra frem du er bitter-kortet bare fordi man sier i mot mannsjåvinister på nett. De kan skrive det de vil, men de som skriver i mot dem blir sitert og kalt bitter! Merkelig! Er du bitter? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, wintergirl skrev:

Jeg vet at mange kvinner kan. Jeg har også skrevet at alle menn ikke er sånn, men det ville du vel ikke se. Jeg er heller ikke bitter! Men takk for usakligheten! Jeg har selv en mann som jeg har vært sammen med i 16 år, men jeg ser hvordan mange av mine bekjente har blitt behandlet av en del menn. Jeg har selv før vært borti noen som benytter seg av en situasjon. Men det er nå sånn at generelt så er menn verst når de først er sånn. Menn overrepresenterer både partnervold/drap, psykisk og fysisk mishandling , menn diskriminerer mer, menn er overrepresentert når det kommer til seksuell misbruk/ voldtekt. Veldig glad for de sterke kvinnene som før vokste opp i et mannsdominert samfunn hvor kvinner hadde lite de skulle ha sagt klarte å å frem kvinners rettigheter, glad vi er der vi er i dag. Mye av grunnen til at kvinner i dag også har blitt mer kravstore er fordi vi endelig kan og ikke må nøye oss med en mye eldre mann som skal fø oss, som det var før. Kvinner har også lenge nok tatt i mot dritt om både når det kommer til alder, utseende, og om hvor vidt vi er verdt et ligg eller å være i et forhold med. Der har faktisk menn vært verst, overrepresentert. Jeg vet da godt at ikke alle menn er sånn, men ganske teit å forsvare dem som er sånn. Se bare på resten av verden! Hvem har dårligere vilkår ? Nå tenker ikke jeg på privilegerte land med normale tilstander. 

Syns faktisk det er ganske morsomt hvordan enkelte skal dra frem du er bitter-kortet bare fordi man sier i mot mannsjåvinister på nett. De kan skrive det de vil, men de som skriver i mot dem blir sitert og kalt bitter! Merkelig! Er du bitter? 

Faktigst er det meste av det du skriver feil. Damer slår menn oftere enn menn slår kvinner. Forskjellen er at menn er sterkere og blir sjelden skadet når ei dame slår en mann. Når en mann slår får det mere konsekvenser. Hadde damer vært ovelegne menn fysisk hadde statestikken i forhold til alvorlige skader gått motsatt vei. Psykisk er også kvinner mye værre enn menn. Det viser alle studier fra skolegården og ellers. Menn er mere kortsint mens kvinner bruker mere psykisk terror/vold. 

Poenget er at du drar de fleste menn over samme kam. Det liker jeg dårlig. Angående seksuell trakkasering så bryr menn seg mye mindre om dette å tør å si ifra enn kvinner. Har selv opplevd det fra kvinner mange ganger. Men da sier jeg ifra om at det er dårlig oppførsel. Du snakker egentlig om en veldig liten gruppe menn, men får det til å fremstå som det er 80% som holder på sånn. 

Anonymkode: 15d57...6ae

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Faktigst er det meste av det du skriver feil. Damer slår menn oftere enn menn slår kvinner. Forskjellen er at menn er sterkere og blir sjelden skadet når ei dame slår en mann. Når en mann slår får det mere konsekvenser. Hadde damer vært ovelegne menn fysisk hadde statestikken i forhold til alvorlige skader gått motsatt vei. Psykisk er også kvinner mye værre enn menn. Det viser alle studier fra skolegården og ellers. Menn er mere kortsint mens kvinner bruker mere psykisk terror/vold. 

Poenget er at du drar de fleste menn over samme kam. Det liker jeg dårlig. Angående seksuell trakkasering så bryr menn seg mye mindre om dette å tør å si ifra enn kvinner. Har selv opplevd det fra kvinner mange ganger. Men da sier jeg ifra om at det er dårlig oppførsel. Du snakker egentlig om en veldig liten gruppe menn, men får det til å fremstå som det er 80% som holder på sånn. 

Anonymkode: 15d57...6ae

Vis linker til dette. Er vel egentlig kvinner som har fått all skylden for mye dritt opp igjennom for å være verst i alt, men det er ikke sant. Til og med flere menn har fortalt meg det.

og igjen! Jeg dro ikke alle menn over en kam, men det er vel det du velger å se. 

Endret av wintergirl
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Faktigst er det meste av det du skriver feil. Damer slår menn oftere enn menn slår kvinner. Forskjellen er at menn er sterkere og blir sjelden skadet når ei dame slår en mann. Når en mann slår får det mere konsekvenser. Hadde damer vært ovelegne menn fysisk hadde statestikken i forhold til alvorlige skader gått motsatt vei. Psykisk er også kvinner mye værre enn menn. Det viser alle studier fra skolegården og ellers. Menn er mere kortsint mens kvinner bruker mere psykisk terror/vold. 

Poenget er at du drar de fleste menn over samme kam. Det liker jeg dårlig. Angående seksuell trakkasering så bryr menn seg mye mindre om dette å tør å si ifra enn kvinner. Har selv opplevd det fra kvinner mange ganger. Men da sier jeg ifra om at det er dårlig oppførsel. Du snakker egentlig om en veldig liten gruppe menn, men får det til å fremstå som det er 80% som holder på sånn. 

Anonymkode: 15d57...6ae

Og du skriver som om at 80% kvinner er fæle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, HarryDotter skrev:

Gjerne utbroder hvorfor. Jeg leser så mye "jeg vil ikke" poster, men ingen forklarer hvorfor. Hvorfor vil du heller brekke en fot å lide enn å ha ok sex med en fyr du "bare" er fysisk tiltrukket av? Jeg forstår det ikke.

Det som er er sært er å bare være fysisk tiltrukket av noen. Jeg kunne så ikke hatt sex med en fyr som var kjekk, men irriterende  idiot. Man ligger jo med hele mennesket, ikke med kroppen fra halsen og ned.

Anonymkode: 307a0...c51

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, HarryDotter skrev:

Gjerne utbroder hvorfor. Jeg leser så mye "jeg vil ikke" poster, men ingen forklarer hvorfor. Hvorfor vil du heller brekke en fot å lide enn å ha ok sex med en fyr du "bare" er fysisk tiltrukket av? Jeg forstår det ikke.

Fordi jeg blir fysisk uvel av det. Sikkert fordi det øker sannsynligheten for smitte, og fordi det sårer følelsene mine. Derfor er det noe jeg vil unngå, for å beskytte meg selv. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...