Gå til innhold

Hvorfor er ikke menn ærlig om hensiktene sine ang sex og forhold?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fordi de kan det. Ikke trenger de anstrenge seg noe særlig heller fordi de fleste kvinner blir akutt irrasjonell når de liker en mann. 

De overser mer en villig ALLE tegn på at han ikke er interessert og tror at menn oppfører seg bare HEEEEEELT anderledes enn kvinner når de er forelsket. Og det er jo ikke tilfelle. En forelsket mann prioriterer ikke kompiser og øl over deg, han er ikke livredd for å kalle deg kjæreste, han holder deg ikke hemmelig, trenger tiiiiid osv, osv.

Anonymkode: 307a0...c51

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå om dagen så er det flere og flere kvinner som velger å være single og som elsker det. De også er lei av kontrollerende og sjalu menn som kun vil ha en vaskehjelp som oppdrar deres barn mens de er utro med andre kvinner. Mange kvinner i dag bruker menn også, det er ikke bare kvinner som er naive, menn! Det har gått opp for mange kvinner at mange menn er lite verdt å satse på. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, wintergirl said:

Nå om dagen så er det flere og flere kvinner som velger å være single og som elsker det. De også er lei av kontrollerende og sjalu menn som kun vil ha en vaskehjelp som oppdrar deres barn mens de er utro med andre kvinner. Mange kvinner i dag bruker menn også, det er ikke bare kvinner som er naive, menn! Det har gått opp for mange kvinner at mange menn er lite verdt å satse på. 

Jepp!!

Anonymkode: 98622...a32

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Det lønner seg å være hard to get overfor ALLE menn når man er singel og dater, har silt ut mye dårlige menn, med den metoden..

Anonymkode: 98622...a32

Du ville definitivt silt ut meg med den metoden. Jeg har ikke høy selvtillit, og reagerer umiddelbart på en avvisning. 

De du sitter igjen med er de som er pågående og har høy selvtillit, og som ikke tar en avvisning. Det er sikkert de du vil ha, men jeg tviler på at det gjelder alle kvinner.

Anonymkode: 6e46b...9ea

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du ville definitivt silt ut meg med den metoden. Jeg har ikke høy selvtillit, og reagerer umiddelbart på en avvisning. 

De du sitter igjen med er de som er pågående og har høy selvtillit, og som ikke tar en avvisning. Det er sikkert de du vil ha, men jeg tviler på at det gjelder alle kvinner.

Anonymkode: 6e46b...9ea

Jo, det gjelder de fleste kvinner at de vil ha en mann med høy selvtillit.

Men de kvinnene med lav selvtillit, tør ikke sile ut menn, og dermed ender menn og kvinner med lav selvtillit sammen, og menn og kvinner med høy selvtillit sammen.

Hallo, få dere høy selvtillit!

Det er noe dere har nytte av selv, det er noe som gjør at dere finner bra kjærester, og - best av alt - det er noe dere kan få i løpet av ett sekund.

Det er bare å bestemme seg for at man er verdt mer. 

Anonymkode: 092ad...d02

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jo, det gjelder de fleste kvinner at de vil ha en mann med høy selvtillit.

Men de kvinnene med lav selvtillit, tør ikke sile ut menn, og dermed ender menn og kvinner med lav selvtillit sammen, og menn og kvinner med høy selvtillit sammen.

Hallo, få dere høy selvtillit!

Det er noe dere har nytte av selv, det er noe som gjør at dere finner bra kjærester, og - best av alt - det er noe dere kan få i løpet av ett sekund.

Det er bare å bestemme seg for at man er verdt mer. 

Anonymkode: 092ad...d02

Jeg er klar over at det er viktig for mange damer å ha høy selvtillit.

Jeg er gift (i mange år), har barn, utdanning, karriere etc. Aldri vært utro. Betyr ikke at jeg er et kupp selvfølgelig, men jeg er en normal, fornuftig fyr. Utsilingsmetoden din siler vekk sånne som meg tror jeg, jeg vet ikke helt om det er riktig for alle damer. Mange ønsker nok et A4 liv.

Hvor suksessfull har metoden din vært da? Har du er langvarig forhold? 

Anonymkode: 6e46b...9ea

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Kognosøren skrev:

De fleste kvinner er forbruksvarer for menn. Noen ikke en gang dét. Det finnes et fåtall kvinner man kan satse på og stifte familie med.

Slik har det alltid vært, og slik vil det alltid være.

Neste spørsmål.

Er vel heller motsatt. Menn er forbruksvarer for kvinner. De fleste single menn vil bare ha hull. De fleste single kvinner vil ha menn med stor pikk, trent kropp eller bbc. Vi er mer kresne og vi kan heldigvis velge fra øverste hylle når det kommer til sex fordi menn gir faen i utseendet når det kommer til tilfeldig sex. Er digg at de fleste menn gir faen og puler alt og alle. Kvinner puler bare de de er tiltrukket av. ❤️ 

Anonymkode: 0ebd0...945

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, O.G. skrev:

Hvis menn sa rett ut at sex var det eneste de var interessert i, så hadde det ikke blitt mye på dem.

Nettopp. Derfor må man fortsatt lure de med. Dette har vi gjort i 100-vis av år.

Anonymkode: 525ee...271

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker said:

Du ville definitivt silt ut meg med den metoden. Jeg har ikke høy selvtillit, og reagerer umiddelbart på en avvisning. 

De du sitter igjen med er de som er pågående og har høy selvtillit, og som ikke tar en avvisning. Det er sikkert de du vil ha, men jeg tviler på at det gjelder alle kvinner.

Anonymkode: 6e46b...9ea

Sitter igjen med de som vil ha et forhold, ikke bare sex, og som er seriøst interessert i hele meg som kvinne, ikke bare i hullet mlo beina..😉

Anonymkode: 98622...a32

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ByeByeLove
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Er vel heller motsatt. Menn er forbruksvarer for kvinner. De fleste single menn vil bare ha hull. De fleste single kvinner vil ha menn med stor pikk, trent kropp eller bbc. Vi er mer kresne og vi kan heldigvis velge fra øverste hylle når det kommer til sex fordi menn gir faen i utseendet når det kommer til tilfeldig sex. Er digg at de fleste menn gir faen og puler alt og alle. Kvinner puler bare de de er tiltrukket av. ❤️ 

Anonymkode: 0ebd0...945

Du har selvfølgelig et poeng. Kvinner har vanligvis den seksuelle makten. Jeg har selv vært offer for kvinner som ville ha kroppen min. 😌 Men jeg sier også ofte nei til kvinner. Det håndterer de dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kognosøren skrev:

De fleste kvinner er forbruksvarer for menn. Noen ikke en gang dét. Det finnes et fåtall kvinner man kan satse på og stifte familie med.

Slik har det alltid vært, og slik vil det alltid være.

Neste spørsmål.

Menn osm ser på de fleste kvinner som forbruksvarer er ikke noe å satse på og stifte familie med. 

Anonymkode: 8eaf0...6f7

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det lønner seg å være hard to get overfor ALLE menn når man er singel og dater, har silt ut mye dårlige menn, med den metoden..

Anonymkode: 98622...a32

Jeg tenker dette er en fornuftig tilnærming som mange kunne lært av. Om en ønsler noe seriøst må en rett og slett sette grenser selv og om en ikke ønsker lettvint sex må en la være å ha det.

Mange her inne virker å ha akseptert å være en ‘lettvint løsning’ over lang tid, og blir så bitre over at det er alt de ender opp med. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er klar over at det er viktig for mange damer å ha høy selvtillit.

Jeg er gift (i mange år), har barn, utdanning, karriere etc. Aldri vært utro. Betyr ikke at jeg er et kupp selvfølgelig, men jeg er en normal, fornuftig fyr. Utsilingsmetoden din siler vekk sånne som meg tror jeg, jeg vet ikke helt om det er riktig for alle damer. Mange ønsker nok et A4 liv.

Hvor suksessfull har metoden din vært da? Har du er langvarig forhold? 

Anonymkode: 6e46b...9ea

Det er et godt spørsmål. Jeg er nok den kvinnelige ekvivalenten til badboy’en. Selv kunne jeg godt tenkt meg litt villere sex, mens menn vil hele tiden gifte seg med meg og at jeg skal være dydig. 

Men jo, jeg er mest glad i å være i et forhold. Det å knulle rundt med fremmede, gir meg lite.

Er vel heller det at jeg skulle ønsket meg et langvarig forhold med villere sex enn hva som er normalt i slike a4-forhold..

Anonymkode: 092ad...d02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor er ikke menn ærlig om hensiktene sine ang sex og forhold?

Anonymkode: 6be75...dc9

Jeg er da ærlig om det jeg. Hvor har du det fra at jeg ikke er det?

Anonymkode: 56b81...d68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere menn tror altfor godt om dere selv. Dere tror på en måte at dere har en langt større verdi enn dere egentlig har for oss kvinner. Dere har også ræva selvinnsikt! Det er kanskje derfor enkelte menn hater feminismen. Dere hater at kvinner er selvstendige, kan tjene så bra de vil selv, er fri til å velge hvem de vil eller ikke vil. Kvinner også er mange ganger bare ute etter sex og intet annet. Mange drar til Danmark for å bli gravide så slipper de å ha en mann overhodet i livet sitt. Tror også det er derfor menn har er så stort behov for å rakke ned på kvinner, fordi de selv føler seg utilstrekkelig. Og mange menn tar en avvising dårlig også. Skader det store egoet deres. Mange kvinner er faktisk ikke interessert i forhold lenger og det skjønner jeg godt. Det er ti ganger bedre og leve singel og kunne gjøre som man vil. Men det er det ikke mange menn som tåler igjen da, det er kun menn som skal få ha den friheten. Takk og liv så lever vi i 2019!

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er et godt spørsmål. Jeg er nok den kvinnelige ekvivalenten til badboy’en. Selv kunne jeg godt tenkt meg litt villere sex, mens menn vil hele tiden gifte seg med meg og at jeg skal være dydig. 

Men jo, jeg er mest glad i å være i et forhold. Det å knulle rundt med fremmede, gir meg lite.

Er vel heller det at jeg skulle ønsket meg et langvarig forhold med villere sex enn hva som er normalt i slike a4-forhold..

Anonymkode: 092ad...d02

Det å spille hard to get kan bety to ting. At man venter med sex til det er seriøst, eller at dama spiller uinteressert og kun er tilgjengelig om mannen jobber hardt og ikke tar en avvisning etc.

Å vente med sex er nok lurt for damer som ønsker et forhold.

Å spille hard to get spill gjør at du tiltrekker deg en spesiell type menn. Som sikkert er riktig type menn for deg. Og det er nok typen menn som virkelig har draget, og som de fleste damer har lyst til å være sammen med da tydeligvis. Familieliv, livslange ekteskap og slikt er kanskje noe damer flest ikke vil ha i 2019. 

Så får oss kjedelige fyrer finne de få som er mer tradisjonell, og som ikke higer etter badboys 🙂 

Anonymkode: 6e46b...9ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

(...) Å spille hard to get spill gjør at du tiltrekker deg en spesiell type menn.(...)

Anonymkode: 6e46b...9ea

Det er sant. Så hvis man ønsker et seriøst forhold, så er det best å droppe alskens spill og heller være tydelig på hva man faktisk ønsker.

Anonymkode: 13aef...e3f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, wintergirl said:

Dere menn tror altfor godt om dere selv. Dere tror på en måte at dere har en langt større verdi enn dere egentlig har for oss kvinner. Dere har også ræva selvinnsikt! Det er kanskje derfor enkelte menn hater feminismen. Dere hater at kvinner er selvstendige, kan tjene så bra de vil selv, er fri til å velge hvem de vil eller ikke vil. Kvinner også er mange ganger bare ute etter sex og intet annet. Mange drar til Danmark for å bli gravide så slipper de å ha en mann overhodet i livet sitt. Tror også det er derfor menn har er så stort behov for å rakke ned på kvinner, fordi de selv føler seg utilstrekkelig. Og mange menn tar en avvising dårlig også. Skader det store egoet deres. Mange kvinner er faktisk ikke interessert i forhold lenger og det skjønner jeg godt. Det er ti ganger bedre og leve singel og kunne gjøre som man vil. Men det er det ikke mange menn som tåler igjen da, det er kun menn som skal få ha den friheten. Takk og liv så lever vi i 2019!

Hvorfor dette behovet for å generalisere og svartmale det mannlige kjønn bare for å få frem poenget sitt? Skulle ønske flere kunne forstå at mennesker er forskjellige, og slutte å sette alle sammen opp mot hverandre.

Anonymkode: 56b81...d68

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det å spille hard to get kan bety to ting. At man venter med sex til det er seriøst, eller at dama spiller uinteressert og kun er tilgjengelig om mannen jobber hardt og ikke tar en avvisning etc.

Å vente med sex er nok lurt for damer som ønsker et forhold.

Å spille hard to get spill gjør at du tiltrekker deg en spesiell type menn. Som sikkert er riktig type menn for deg. Og det er nok typen menn som virkelig har draget, og som de fleste damer har lyst til å være sammen med da tydeligvis. Familieliv, livslange ekteskap og slikt er kanskje noe damer flest ikke vil ha i 2019. 

Så får oss kjedelige fyrer finne de få som er mer tradisjonell, og som ikke higer etter badboys 🙂 

Anonymkode: 6e46b...9ea

Altså, jeg spiller ikke noe spill. Det ligger helt naturlig for meg å ha høy standard. Og mannfolkene jeg tiltrekker meg er bra mannfolk, for all del.

Men skulle noen ganger ønske at man kunne få til både gode trygge forhold og i tillegg få til steamy sex, ikke bare de samme rutinene, år etter år..

Anonymkode: 092ad...d02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...