Gå til innhold

Hvorfor er ikke menn ærlig om hensiktene sine ang sex og forhold?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser gang på gang damer skriver om dette temaet og om usikkerhet om han egentlig er interessert eller ikke. 

Hva tenker dere om temaet? 

Og er du sikker på din partner og hvorfor er du sikker?

Anonymkode: 6be75...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er sikker på min partner fordi 

1, jeg spurte om vi skulle være sammen. Han sa ja. (Egentlig sa jeg bare "vi burde jo egentlig bare bli sammen.. Altså vi er jo så godt som sammen" en dag vi var på byen sammen)
2, Han ønsket å flytte inn til meg etter noen få mnd. 
3, vi snakker med jevne mellomrom om fremtiden. 

Jeg stoler på han

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler vel om at også menn har behov for nærhet og intimitet, samtidig som det er veldig vanskelig å få en dame som man vil ha. Da er det vel mange som vil ligge med noen på veien mot reell match. Sier ikke at jeg selv har gjort det.

Jeg tror alt ville blitt uendelig mye enklere om menn var mer kresne og kvinner mindre kresne. Da ville det blitt færre frustrerte menn og færre damer som følte seg brukt og som kaster bort tida på menn de aldri kan få

Anonymkode: 6e46b...9ea

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

samtidig som det er veldig vanskelig å få en dame som man vil ha

Og så sier du at menn må bli mer kresne?

Anonymkode: 3b616...9fe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en snakker om lettvint sex her handler nok det om at kvinner i mye mindre grad er interessert i å være "hun han tømmer seg i" og dermed ofte er avhengige av en illusjon om noe annet. Det kan være i form av at han faktisk er uærlig, eller at han rett og slett bare er sjarmerende og fremstår interessert før dere går hjem. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor de ikke er ærlig?

Fordi de liker å lure naive damer, slik at de får mest mulig sex.

Hvorfor liker kvinner å være naive, og gi menn alt det menn vil ha?

Med en gang man fokuserer på hva man selv vil ha, og ikke hva mannen vil ha, så fordufter problemet. 

Anonymkode: 092ad...d02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor de ikke er ærlig?

Fordi de liker å lure naive damer, slik at de får mest mulig sex.

Hvorfor liker kvinner å være naive, og gi menn alt det menn vil ha?

Med en gang man fokuserer på hva man selv vil ha, og ikke hva mannen vil ha, så fordufter problemet. 

Anonymkode: 092ad...d02

Ikke helt. Damer har dette styret med at de "må" ha et forhold. Dette godtar ikke menn slik uten videre og løsningen blir da å forlede de litt, for å få pult.

Vinn-vinn for begge parter, men kvinnen slipper ikke denne illusjonen om forhold og blir da midlertidig snytt.

Then press repeat.

Anonymkode: 525ee...271

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke helt. Damer har dette styret med at de "må" ha et forhold. Dette godtar ikke menn slik uten videre og løsningen blir da å forlede de litt, for å få pult.

Vinn-vinn for begge parter, men kvinnen slipper ikke denne illusjonen om forhold og blir da midlertidig snytt.

Then press repeat.

Anonymkode: 525ee...271

Det var jo det jeg sa.

Anonymkode: 092ad...d02

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var jo det jeg sa.

Anonymkode: 092ad...d02

Nei, du sa at man skulle fokusere på det en selv vil ha, ikke hva mannen vil ha. Kvinner ønsker som sagt forhold og fokuserer på det. Derfor denne evige runddansen i hundrevis av år.

Anonymkode: 525ee...271

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du sa at man skulle fokusere på det en selv vil ha, ikke hva mannen vil ha. Kvinner ønsker som sagt forhold og fokuserer på det. Derfor denne evige runddansen i hundrevis av år.

Anonymkode: 525ee...271

Ja, hvis kvinner utelukkende går etter de som gir henne det hun vil ha, så får de også det. 

Har ikke levd i hundre år, men lenge nok til å vite at man får det man vil ha om man går etter det og ikke bryr seg om alle andre.

Slik de mennene som kun vil pule, gjør. 

Anonymkode: 092ad...d02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hvis kvinner utelukkende går etter de som gir henne det hun vil ha, så får de også det. 

Har ikke levd i hundre år, men lenge nok til å vite at man får det man vil ha om man går etter det og ikke bryr seg om alle andre.

Slik de mennene som kun vil pule, gjør. 

Anonymkode: 092ad...d02

Igjen feil. Damer går etter forhold (som nevnt 2 ganger før) og menn vil ikke ha dette. Dermed hjelper det altså ikke å "gå for det man vil ha", da mennene ikke ønsker dette.

Anonymkode: 525ee...271

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ByeByeLove

De fleste kvinner er forbruksvarer for menn. Noen ikke en gang dét. Det finnes et fåtall kvinner man kan satse på og stifte familie med.

Slik har det alltid vært, og slik vil det alltid være.

Neste spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi kvinnen lever med en illusjon om at forhold er tingen, at det er livet. Dere MÅ ha forhold!

Når det er utgangspunktet blir ting vanskelig, ta heller ting som det kommer. Knull og vær glad, sett pris på sexen selv om det ikke blir noe.

Dere skal dessverre kontrollere og fange mannen fra første stund. Menn liker ikke å sitte i fengsel.

Anonymkode: 50b61...989

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Derfor er det lurt å vente så lenge med sex at man vet at mannen er interessert i mer enn bare sex! Menn som bare er ute etter det stikker raskt når det drøyer med å få seg noe..

Play hard to get kvinner!

Anonymkode: 98622...a32

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Igjen feil. Damer går etter forhold (som nevnt 2 ganger før) og menn vil ikke ha dette. Dermed hjelper det altså ikke å "gå for det man vil ha", da mennene ikke ønsker dette.

Anonymkode: 525ee...271

Jo, menn vil ha forhold. Har kun hatt menn etter meg som vil ha forhold. 

Men de mennene holder seg rundt selvsikre og kravstore kvinner, ikke rundt de som er usikre.

Anonymkode: 092ad...d02

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Derfor er det lurt å vente så lenge med sex at man vet at mannen er interessert i mer enn bare sex! Menn som bare er ute etter det stikker raskt når det drøyer med å få seg noe..

Play hard to get kvinner!

Anonymkode: 98622...a32

Eller rett og slett VÆR hard to get.

Anonymkode: 092ad...d02

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller rett og slett VÆR hard to get.

Anonymkode: 092ad...d02

Være hardere to get for 'badboysa'? Bra tips til damene. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, menn vil ha forhold. Har kun hatt menn etter meg som vil ha forhold. 

Men de mennene holder seg rundt selvsikre og kravstore kvinner, ikke rundt de som er usikre.

Anonymkode: 092ad...d02

Selvsagt. Ok.

Anonymkode: 525ee...271

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gent82 said:

Være hardere to get for 'badboysa'? Bra tips til damene. 

Det lønner seg å være hard to get overfor ALLE menn når man er singel og dater, har silt ut mye dårlige menn, med den metoden..

Anonymkode: 98622...a32

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...