Donnie Darko Skrevet 1. juni 2005 #161 Skrevet 1. juni 2005 Nå må du skille begrepene Islam og islamisme, lille Værschegod. Deretter kan du begynne å debattere med oss. OMG! HERSKETEKNIKK! HERSKETEKNIKK!!!!! OMG OMG!! *peke* *peke* *hoppe* *hoppe* 1
Gjest sexysadie Skrevet 1. juni 2005 #162 Skrevet 1. juni 2005 OMG! HERSKETEKNIKK! HERSKETEKNIKK!!!!! OMG OMG!! *peke* *peke* *hoppe* *hoppe* Du må da gjerne forbli saklig.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 1. juni 2005 #163 Skrevet 1. juni 2005 OMG! HERSKETEKNIKK! HERSKETEKNIKK!!!!! OMG OMG!! *peke* *peke* *hoppe* *hoppe* Du må da gjerne forbli saklig.
Donnie Darko Skrevet 1. juni 2005 #164 Skrevet 1. juni 2005 Du må da gjerne forbli saklig. Det sku tatt seg ut!....
Gjest sexysadie Skrevet 1. juni 2005 #165 Skrevet 1. juni 2005 Du må da gjerne forbli saklig. Bruke hersketekniker er vel ikke så saklig det heller. Det burde vel gjelde for kvinner også? Men og nei...ja, det blir annerledes det ja.
Gjest hjelpemeg Skrevet 1. juni 2005 #166 Skrevet 1. juni 2005 Nå må du skille begrepene Islam og islamisme, lille Værschegod. Deretter kan du begynne å debattere med oss. Nå må du klare å skille menn generelt fra menn som styrer. Skremmende at du ikke tok analogien. Dessverre kan jeg ikke be deg komme tilbake når du har blitt litt smartere. Men du bekrefter nå fordommer folk har mot ekstremfeminister.
Donnie Darko Skrevet 1. juni 2005 #167 Skrevet 1. juni 2005 Det sku tatt seg ut!.... :kose på donnie:
Gjest Devil's Spawn Skrevet 1. juni 2005 #168 Skrevet 1. juni 2005 Det er lov å ta en spøk fordi om man er en mann. Sier du som ikke tok spøken til Donnie? Du vet han spøkte med såkalte feminister som skriker ut om menns hersketekniker, men ofte er de ikke bedre selv. Les: Kristin Halvorsen.
Gjest gjestgjest Skrevet 1. juni 2005 #169 Skrevet 1. juni 2005 Sier du som ikke tok spøken til Donnie? Du vet han spøkte med såkalte feminister som skriker ut om menns hersketekniker, men ofte er de ikke bedre selv. Les: Kristin Halvorsen. Slike feminister som snubler i sin dobbelmoral er en gave til antifeminister.
Gjest sexysadie Skrevet 1. juni 2005 #170 Skrevet 1. juni 2005 Nå må du klare å skille menn generelt fra menn som styrer. Skremmende at du ikke tok analogien. Dessverre kan jeg ikke be deg komme tilbake når du har blitt litt smartere. Men du bekrefter nå fordommer folk har mot ekstremfeminister. Jeg gjentar meg selv, menn som gruppe legger føringer for kvinner som gruppe. Så det å snakke om de menn som "styrer", blir å sette ting på spissen. Sier du som ikke tok spøken til Donnie? Du vet han spøkte med såkalte feminister som skriker ut om menns hersketekniker, men ofte er de ikke bedre selv. Les: Kristin Halvorsen. Jeg tok Donnies spøk, hadde du ikke vært så gira på å ta meg her så hadde du fåt med deg det. Bedre lykke neste gang.
:-) anna Skrevet 1. juni 2005 Forfatter #171 Skrevet 1. juni 2005 Sier du som ikke tok spøken til Donnie? Du vet han spøkte med såkalte feminister som skriker ut om menns hersketekniker, men ofte er de ikke bedre selv. Les: Kristin Halvorsen. Æh... og hun svarte med å komme med mer hersketeknikk... ("Holde deg saklig") for å poengtere at det var det som var meninga med det første hun sa ja... Her tror jeg faktisk spøken fra SS gikk over hodet på deg RS
Gjest Devil's Spawn Skrevet 1. juni 2005 #172 Skrevet 1. juni 2005 Hmm, en linje etterfulgt av "himle-smiley", kan lett misoppfattes. Men tok den etterhvert ja. Er ikke vant med at feminister har selvironi
Donnie Darko Skrevet 1. juni 2005 #173 Skrevet 1. juni 2005 Hmm' date=' en linje etterfulgt av "himle-smiley", kan lett misoppfattes. Men tok den etterhvert ja. Er ikke vant med at feminister har selvironi [/quote'] håhå! bra parert!
Gjest huffoghuff Skrevet 1. juni 2005 #174 Skrevet 1. juni 2005 Jeg gjentar meg selv, menn som gruppe legger føringer for kvinner som gruppe. Så det å snakke om de menn som "styrer", blir å sette ting på spissen. Jeg gjentar meg selv: det er muslimer som gruppe som terroriserer oss. Hva er galt med det utsagnet, hvis ditt er rett? Logikk, noensinne vært borti slikt? Å si at menn som gruppe undertrykker/legger føringer er som å si at utlendinger som gruppe voldtar norske kvinner da utlendinger er overrepresentert i statistikken. Du er ikke noe anderledes enn en dagligdags rasist. Vær stolt av deg selv.
Gjest sexysadie Skrevet 1. juni 2005 #175 Skrevet 1. juni 2005 Hmm' date=' en linje etterfulgt av "himle-smiley", kan lett misoppfattes. Men tok den etterhvert ja. Er ikke vant med at feminister har selvironi [/quote'] Du burde ikke generalisere, du gjør så lett tabber da. Jeg har en annen teori på den statistikken, det er vel så enkelt som at det er de eneste voldtektene kvinner våger å anmelde pga vårt bilde av innvandrermenn som slike som ikke klarer å styre seg når de ser en kvinne. Vi vet begge at det er en grov generalisering som er til skade for integreringen. Alt i alt når det kommer til voldtektsaker så blir kvinner voldtatte av menn de kjenner. Hørt uttrykket "nachspielvoldtekt" før? Så sånn sett så er det vel våre kamerater som er de vi bør beskytte oss mot, iht din logikk. Ellers; mot hvem er jeg rasistisk?
:-) anna Skrevet 1. juni 2005 Forfatter #176 Skrevet 1. juni 2005 Å si at menn som gruppe undertrykker/legger føringer er som å si at utlendinger som gruppe voldtar norske kvinner da utlendinger er overrepresentert i statistikken. Du er ikke noe anderledes enn en dagligdags rasist. Vær stolt av deg selv. Nå blander du kortene... Å legge føringer for er ikke det samme som å undertrykke. Å si at menn som gruppe gjør noe er ikke det samme som å si at alle menn tar et bevisst valg om å gjøre noe. Når man sier at menn som gruppe gjør noe så snakker man om at samfunnet vårt er preget av at det er sånn. På samme måten som at man kan si at det tradisjonelle familielivet legger føringer for de mer uvanlige familieformene. (Enslige foreldre, foreldre av samme kjønn)
Gjest sexysadie Skrevet 1. juni 2005 #177 Skrevet 1. juni 2005 Vi må bære over med dem, de er jo bare menn.
Donnie Darko Skrevet 1. juni 2005 #178 Skrevet 1. juni 2005 Vi må bære over med dem' date=' de er jo bare menn. [/quote'] Håhå.. Enda en unnskyldning jeg kan bruke når jeg gjør no gæli!
Gjest huffoghuff Skrevet 2. juni 2005 #179 Skrevet 2. juni 2005 Når man sier at menn som gruppe gjør noe så snakker man om at samfunnet vårt er preget av at det er sånn. På samme måten som at man kan si at det tradisjonelle familielivet legger føringer for de mer uvanlige familieformene. (Enslige foreldre, foreldre av samme kjønn) Og muslimene som gruppe driver med terrorisme. Vi tre er helt på nett, vi. Det er bare at jeg blir fort kalt rasist når jeg sier hva jeg mener. Deres form for generaliseringer er lov.
Gjest huffoghuff Skrevet 2. juni 2005 #180 Skrevet 2. juni 2005 Vi vet begge at det er en grov generalisering som er til skade for integreringen. [..] Ellers; mot hvem er jeg rasistisk? Jeg sier ikke at du er rasistisk, men dine generaliserende meninger er ikke noe bedre enn de generaliserende meninger til rasister. Rasister, mannssjåvinister og feminister som deg er samme ulla for meg. Dere ødelegger bare debatten (og for dere selv og hva dere kjemper for). Det at du klarer å ytre at en generalisering av utlendinger er galt for integreringen (noe vi alle så klart er enige i) men at du sammtidig ikke ser at din generalisering av menn ikke er en skade for likestillingen, avskriver deg som en seriøs aktør i en slik debatt. En generalisering er en generalisering er en generalisering.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå