Gå til innhold

Farmen 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ho lesbe?

Anonymkode: ae05d...5b5

Vet ikke, jeg mente hun stod frem som mer tøff en vi har sett så langt, noe hun vel sa var en valgt strategi 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man kan vel alt nå slå fast at dette blir den dårligste/kjedeligste Farmen-sesongen gjennom tidene. Tidens casting-bom fra TV2 :)

Endret av Hedersbrukeren
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hedersbrukeren skrev:

Man kan vel alt nå slå fast at dette blir den dårligste/kjedeligste Farmen-sesongen gjennom tidene. Tidens casting-bom fra TV2 :)

Hvorfor gidder du egentlig å følge med på denne sesongen da?         

Dersom flest mulig TV-seere slutter å følge med på dette, så legger vel TV 2 merke til at seertallene synker veldig mye. Dermed blir de endelig nødt til å finne på noe nytt og spennende...       

Anonymkode: 7e503...6fe

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Hedersbrukeren skrev:

Man kan vel alt nå slå fast at dette blir den dårligste/kjedeligste Farmen-sesongen gjennom tidene. Tidens casting-bom fra TV2 :)

Lavere seertall også. De få gjort noe med castingen.

Anonymkode: 70bf6...9ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gidder du egentlig å følge med på denne sesongen da?         

Dersom flest mulig TV-seere slutter å følge med på dette, så legger vel TV 2 merke til at seertallene synker veldig mye. Dermed blir de endelig nødt til å finne på noe nytt og spennende...       

Anonymkode: 7e503...6fe

Jeg har ikke sett gårsdagens episode og vurderer å slutte å se på, rett og slett for kjedelig :)

Torpet er mye bedre :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner hvorfor Terje ble irritert over all syngingen når han jobber (det hadde jeg å blitt) men han himler med øynene og blir irritert så fort de andre har det litt gøy

Jeg tror Berit er en tøff dame. Hun jobber tross alt som politi. Ikke et yrke for pingler 

Endret av smalls
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan skjønne at en satt furtegubbe som Terje blir sliten av sangen og «leikingen» som han sier, men gud bedre hvor slitsomt det er å høre skvaldringa på en sånn usikker eldre mannssjåvinist😄 hadde klikka for meg etter kort tid. Ikke er han noe spesielt flink heller- til tross for at han håner de andre når de prøver å ta i et tak.

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, keops skrev:

Jeg kan skjønne at en satt furtegubbe som Terje blir sliten av sangen og «leikingen» som han sier, men gud bedre hvor slitsomt det er å høre skvaldringa på en sånn usikker eldre mannssjåvinist😄 hadde klikka for meg etter kort tid. Ikke er han noe spesielt flink heller- til tross for at han håner de andre når de prøver å ta i et tak.

 

Nei, det hadde vært bedre om folkene der inne var mest mulig like, eller? Som Mathias?

Heldigvis at Terje er der, så vi får snev av variasjon.

Anonymkode: 70bf6...9ae

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit med variasjon, men med Terje er det jo bare den evinnelige kvinnfolk- hakkingen. Synes det er krevende å bli utsatt for den type personer- selvhøytidelige, sutrete menn som innerst inne vet de ikke duger, sikkert derfor de er så affekterte.

Er vel ikke noe gøy om alle er like, men ettersom du trekker frem Mathias må jeg si at jeg foretrekker den type mennesker. Oppfatter han å være sosialt smart, hyggelig, arbeidsom og i stand til å legge en slagplan uten å rakke ned på sine omgivelser.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, smalls skrev:

Jeg skjønner hvorfor Terje ble irritert over all syngingen når han jobber (det hadde jeg å blitt) men han himler med øynene og blir irritert så fort de andre har det litt gøy

Jeg tror Berit er en tøff dame. Hun jobber tross alt som politi. Ikke et yrke for pingler 

Jeg har jobbet med slike som Mathias og co. Det er forferdelig slitsomt i lengden, og jeg som normalt er blid og glad, ble en sånn surmaga kjærring som himla med øynene bare de hadde det litt gøy. Fordi jeg var så dritt lei av surr, rør, tøys og fanteri. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, keops skrev:

Jeg kan skjønne at en satt furtegubbe som Terje blir sliten av sangen og «leikingen» som han sier, men gud bedre hvor slitsomt det er å høre skvaldringa på en sånn usikker eldre mannssjåvinist😄 hadde klikka for meg etter kort tid. Ikke er han noe spesielt flink heller- til tross for at han håner de andre når de prøver å ta i et tak.

 

Det der irriterer meg grenseløst! 😤 Han ler, håner og gjør narr av alle andre når de faktisk prøver seg frem og vil lære nye ting, men ikke får det helt til. Hva med å være litt grei og hjelpe dem? Vær til hjelp! Synes det er skikkelig dårlig gjort. Han er jo så opptatt av at folk skal være effektive og ta i et tak. 

Anonymkode: fe08f...3af

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Rørleggerfrue skrev:

Jeg har jobbet med slike som Mathias og co. Det er forferdelig slitsomt i lengden, og jeg som normalt er blid og glad, ble en sånn surmaga kjærring som himla med øynene bare de hadde det litt gøy. Fordi jeg var så dritt lei av surr, rør, tøys og fanteri. 

Mathias hadde ikke jeg orket mange min sammen med av gangen - han er utrolig slitsom 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, akkurat. Han greier nok ikke annet ettersom å være grei ville medført at han i egne øyne måtte senke seg ned på de udugelige «kvinnfølka» sitt nivå. Drittsekkoppførsel.

Når det er sagt så er jeg ikke bedre enn at jeg for underholdningsverdien del ser frem til at Terje får raserianfall 😊

Og til de som skjønner at han blir lei av de som tuller og synger, han blir jo lei av ALLE som ikke heter Jan Erik😊 Kvinnfølk og småtuller og leiking. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Rørleggerfrue skrev:

Jeg har jobbet med slike som Mathias og co. Det er forferdelig slitsomt i lengden, og jeg som normalt er blid og glad, ble en sånn surmaga kjærring som himla med øynene bare de hadde det litt gøy. Fordi jeg var så dritt lei av surr, rør, tøys og fanteri. 

Nå mente jeg egentlig om å ha det gøy og tulle når man ikke jobber. Må vel innafor med litt gøy når man ikke arbeider? Ellers hadde det blitt kjedelig gitt.

Men når det blir mye synging og tulling når man arbeider, så er det slitsomt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk hvordan det ville vært uten Terje! Som enn vennegjeng på leirskole!

Anonymkode: 3e3c6...965

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Tror dette må være den kjedeligste farmen sesongen som har vært, usikker på om jeg gidder å følge med lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenk hvordan det ville vært uten Terje! Som enn vennegjeng på leirskole!

Anonymkode: 3e3c6...965

Sier jo ikke at man vil ha han ut, men man må få lov til å irritere seg likevel. 

Anonymkode: fe08f...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Luna Llena skrev:

Tror dette må være den kjedeligste farmen sesongen som har vært, usikker på om jeg gidder å følge med lengre.

Huff ja. Om Terje ryker ut, så blir det kjedelig 🙈 Hadde vært gøy hvis Mathias og Ingebjørg ble skikkelig uvenner, men det skjer neppe 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har Agna og Erik et romantisk forhold???

Anonymkode: ae05d...5b5

Hvor i alle dager får du det fra?!

Anonymkode: e7e66...a23

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...