Gå til innhold

Farmen 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Merker jeg ikke bryr meg om hvem Ingebjørg velger til andrekjempe i morgen. Men siden vi plutselig fikk se litt av Berit, så blir kanskje hun valgt som andrekjempe.

Jeg håper på Ingebjørg får bli. Hun er den eneste som kan være med på litt drama og er heller ikke redd for å si mening sin. Også litt Vivian. De andre er snorkende kjedelig!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er det hu Ingebjørg sa i mot storbonden om, siden hun er så opptatt av at hun ble valgt fordi hun sa ifra?

Anonymkode: b05d1...5cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Ingebjørg vinner, utelukkende fordi hun lager drama og tør si fra. Stine er trivelig hun, men akk, så kjedelig. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaute har blitt utrolig kjekk på sine ''eldre dager'' :) Godteri for øya!!

Anonymkode: ae05d...5b5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, jukkapalme skrev:

Håper Ingebjørg vinner, utelukkende fordi hun lager drama og tør si fra. Stine er trivelig hun, men akk, så kjedelig. 

Enig :)

Anonymkode: 70bf6...9ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingebjørg så ganske sikker ut der hun sto. Smilte noen ganger og ga Mathias "det går bra" blikk

Stine er sikker en hyggelig jente, men blir for kjedelig for Farmen

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så må vi lide oss gjennom "kosemose-dulingen" til de to en uke til       😣

Anonymkode: ed42c...72d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, smalls skrev:

Regner med at Berit eller Erik blir storbonde til uka

Tipper Berit blir storbonde - og da blir det guttekamp igjen....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at i Farmen 2119 skal de tilbake til 2019. Blir strålende underholdning. Sitter med hver sin smartphone og trykker, mens det kommer noen polakker og bygger diverse uthus og maler låven.

Anonymkode: 3e3c6...965

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenk at i Farmen 2119 skal de tilbake til 2019. Blir strålende underholdning. Sitter med hver sin smartphone og trykker, mens det kommer noen polakker og bygger diverse uthus og maler låven.

Anonymkode: 3e3c6...965

😂😂😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt at farmen starter så sent pga fotballen. TV2 har en sportskanal, så hvorfor kan de ikke sende kampen der... sukk. Dilemma dette. Hehe. Skal tidlig opp. Velger vi å se kveldens farmen i morgen kveld, så skal en være sikker på at det blir spoilet dersom noen spennende skjer fordi det står om det om det i alle nettaviser osv. Hmm... 

Anonymkode: 6f9de...bc2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner på en måte Terje og at han blir irritert over all den synginga og klapping hele tiden... Hadde jeg blitt og 🥴

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

57 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Skjønner på en måte Terje og at han blir irritert over all den synginga og klapping hele tiden... Hadde jeg blitt og 🥴

Helt enig, jeg blir nesten irritert bare av å se på :fnise: Greit han er gretten, men jeg forstår godt at han blir irritert av all synginga og klappinga. Jeg hadde klikka til slutt, tror jeg :fnise: Håper Terje får et skikkelig raseriutbrudd en gang, det kan bli gøy. Han kalles jo pitbull-Terje der inne, ikke uten grunn :hoho: 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Apis said:

Der stod Berit frem

Er ho lesbe?

Anonymkode: ae05d...5b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...