Gå til innhold

Farmen 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Hedersbrukeren skrev:

Ja, DA blir det underholdende, da! :)

Få litt fokus på noen andre, han tar for stor plass.  Litt ny dynamikk er bare sunt.

Anonymkode: ed42c...72d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke hvorfor damene gang på gang i sesong etter sesong velger de sterkeste og/ eller flinkeste mannfolka til førstekjempe, «for å bli kvitt en sterk utfordrer i finalen»... finalen er leeenge til, og frem til da er jo alle damene der inne en mye større trussel for dem. Det er jo dame- dame kamper og mann - mann kamper hele veien. Nei forstå det den som kan!!🤔 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Blekkulfina skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor damene gang på gang i sesong etter sesong velger de sterkeste og/ eller flinkeste mannfolka til førstekjempe, «for å bli kvitt en sterk utfordrer i finalen»... finalen er leeenge til, og frem til da er jo alle damene der inne en mye større trussel for dem. Det er jo dame- dame kamper og mann - mann kamper hele veien. Nei forstå det den som kan!!🤔 

Helt enig. Hun burde jo mye heller valgt Agna, Terje er jo ingen konkurrent for henne akkurat nå. Skulle ønske hun energidama kunne ryke snart, syns hun er så slitsom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som ikke bryr meg om Terje ryker ut? De lager reality tv, de klarer alltids å koke sammen noe drama likevel. Hvis Terje ryker håper jeg Jan Erik kommer frem litt, han virker som en sympatisk og interessant person. Hadde vært kult å bli bedre "kjent" med han tror jeg. 

Agna er tøff, håper hun kommer til finalen! 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Blekkulfina skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor damene gang på gang i sesong etter sesong velger de sterkeste og/ eller flinkeste mannfolka til førstekjempe, «for å bli kvitt en sterk utfordrer i finalen»... finalen er leeenge til, og frem til da er jo alle damene der inne en mye større trussel for dem. Det er jo dame- dame kamper og mann - mann kamper hele veien. Nei forstå det den som kan!!🤔 

At han som ble valgt nå er flink har vi jo egentlig bare hans ord for, mye skrik og lite ull etter hva jeg har sett. Ble vel valgt fordi han blir for krevende å omgås. Diskriminerende og klønete med en slags panikklatter som tydelig er ment å skulle være avvæpnende , nei ut med han.

Anonymkode: 8bda8...918

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, moonflower__ skrev:

Er det bare jeg som ikke bryr meg om Terje ryker ut? De lager reality tv, de klarer alltids å koke sammen noe drama likevel. Hvis Terje ryker håper jeg Jan Erik kommer frem litt, han virker som en sympatisk og interessant person. Hadde vært kult å bli bedre "kjent" med han tror jeg. 

Agna er tøff, håper hun kommer til finalen! 

Frao Saogndal, vait du:-)!

Anonymkode: f38b2...2ae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Hedersbrukeren skrev:

Man kan vel alt nå slå fast at dette blir den dårligste/kjedeligste Farmen-sesongen gjennom tidene. Tidens casting-bom fra TV2 :)

Enig. Sånn blir det når de caster en haug med intetsigende og pene ungdommer kun i håp om romanser og hygge i høyet. Gørrkjedelig sesong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de skal få Farmen til nord Norge nå jeg. Vil se deltagerne døgnville i dårlig vær. Det hadde vert kampen for tilværelsen det. Tror ikke det haddet vert allsang med "gøy på landet" da. Begynner å bli lei av Farmen nå. Denne sesongen er ufattelig kjedelig. Gleder meg hver høst til å se det, men de siste årene nå har det vert utrolig tamt. Det samme hvert år. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, EtLiteTroll skrev:

Synes de skal få Farmen til nord Norge nå jeg. Vil se deltagerne døgnville i dårlig vær. Det hadde vert kampen for tilværelsen det. Tror ikke det haddet vert allsang med "gøy på landet" da. Begynner å bli lei av Farmen nå. Denne sesongen er ufattelig kjedelig. Gleder meg hver høst til å se det, men de siste årene nå har det vert utrolig tamt. Det samme hvert år. 

Det hadde vært noe! Farmen på et forblåst sted i nord-Norge i mørketiden! :hoppendeglad: Hadde ikke vært så mye synging og leking da, nei :fnise: Farmen skal jo være kampen for tilværelsen og ikke leirskole-gøy på landet. 

Samme her, begynner å bli lei Farmen jeg også. Gleder meg alltid til å se det, men har blitt utrolig skuffa både i år og i fjor. Håper Terje blir og lager litt spetakkel. Savner Leif, han og Terje sammen kunne laget mye bøll. Håper Frank kommer inn fra torpet, da må det ta seg opp litt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, moonflower__ said:

De lager reality tv, de klarer alltids å koke sammen noe drama likevel.

Forklar hvorfor det omtrent har vært null drama siden Leif dro da? Eneste var at Terje skremte kua så Ingeborg ble sur..

Anonymkode: ae05d...5b5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ikke tro det var mulig, men denne sesongen er kjedeligere enn den fra i fjor. Episoden i går var jo dritkjedelig! Vet ikke hvorfor jeg fortsetter å se på. Dette blir min siste sesong av Farmen 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år som tidligere, svært dårlig taktikk av jentene. Alltid velge guttekamp. Må egentlig le av at de er så dumme. 

Hadde hun vært lur hadde hun valgt den sterkeste kvinnelige konkurrenten som førstekjempe. 

Lurer på hvem Terje velger som andrekjempe - håper egentlig det blir Mathias, og at Mathias ryker ut. Dette er Farmen, ikke kosemose og ha det så koselig

Også håper jeg de snart ryker på et ukesoppdrag, de skal da ikke klare alle oppdragene de ha!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 hours ago, AnonymBruker said:

Forklar hvorfor det omtrent har vært null drama siden Leif dro da? Eneste var at Terje skremte kua så Ingeborg ble sur..

Anonymkode: ae05d...5b5

Terje har da vært storkjefta nok, så det blir gnisninger innad i gruppen av det. Hvis han drar så må produksjonen ordne noe. Det er jo drama de prøver å stelle i stand når de setter fyr på stabburet og ikke har kjøtt på markedet. Dårlig taktikk å gjøre det så tidlig i produksjonen da. Det var jo bare storbonden som visste at det var mat i stabburet, blant annet. Og de to første ukene klarer de seg uten kjøtt, særlig når de kan fiske og spise egg. Hadde kanskje vært bedre (eller verre, alt ettersom hvordan man ser på det) å ta vekk mat lengre ute i sesongen, når folk er slitne og trenger energi. Men vi får se hva som skjer fremover. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.vg.no/rampelys/i/EWEgkP/farmen-dramaet-du-aldri-fikk-se-paa-tv?fbclid=IwAR3FY25TZhG-IsfBG7IHxgPYKBPQ3UKBre_rIZgw3HLE7YqbR5mDaseam9E

Det var Terje som ble valgt som førstekjempe, Berit ble redd for å miste venninna si.....

De må vel skjønne at de ikke kommer til noen finale om de ikke prøve å bli kvitt noen av de største konkurrentene sine. Og for Berit, er det da disse damene som er hennes største konkurrent, enn så lenge. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, tonebelinda skrev:

https://www.vg.no/rampelys/i/EWEgkP/farmen-dramaet-du-aldri-fikk-se-paa-tv?fbclid=IwAR3FY25TZhG-IsfBG7IHxgPYKBPQ3UKBre_rIZgw3HLE7YqbR5mDaseam9E

Det var Terje som ble valgt som førstekjempe, Berit ble redd for å miste venninna si.....

De må vel skjønne at de ikke kommer til noen finale om de ikke prøve å bli kvitt noen av de største konkurrentene sine. Og for Berit, er det da disse damene som er hennes største konkurrent, enn så lenge. 

Virker som Berit knytter seg voldsomt fort til folk?

Anonymkode: 70bf6...9ae

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i bunn og grunn en konkurranse, og Berit burde ikke ha valgt Terje som førstekjempe. Burde heller valgt Agna som førstekjempe. Hun sier Terje blir en stor konkurrent i finalen, men du må jo først komme deg til finalen da

Hvorfor sa hun til Jan Erik at Terje var trygg?🤔 Må ha ombestemt seg sa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, smalls skrev:

Det er i bunn og grunn en konkurranse, og Berit burde ikke ha valgt Terje som førstekjempe. Burde heller valgt Agna som førstekjempe. Hun sier Terje blir en stor konkurrent i finalen, men du må jo først komme deg til finalen da

Hvorfor sa hun til Jan Erik at Terje var trygg?🤔 Må ha ombestemt seg sa

Hvis du leser artikkelen som jeg la inn lenke til over her står det. 

Men her er det  :

 

– Det var egentlig ikke jeg som skulle bli førstekjempe. Det var Agna (Hollekve, 47). Men det ble gjort om fordi Agna sa til Marte (Flobergseter, 22) at om hun ble valgt ville hun velge nettopp Marte til andrekjempe. Marte gikk så til storbonden og fortalte det. Da gjorde hun om, og valgte meg isteden, forteller Terje til VG.

54-åringen, som bor i Nedre Eggedal, tok ikke valget veldig tungt. Men han stusset litt over helomvendingen.

– Jeg må si jeg synes det er litt barnslig. Først og fremst av Berit, som er politi i tillegg. At hun hører på Marte og forandrer valget ser jeg på som litt rart. Dette er jo en konkurranse. Man må ikke la vennskap gå foran, mener han.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...