Gå til innhold

Farmen 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så tåpelig å bli så sur og «såret» fordi hun ble valgt. Noen må jo velges! Hvorfor er Marte liksom så himla mye mer verdifull og spesiell enn alle de andre der inne? Må slutte å ta det så personlig

Anonymkode: fe08f...3af

Samme tenkte jeg 🤷🏻‍♀️ Ble skikkelig snurt liksom !! Han Jan Erik måtte jo velge noen, og da var det innafor at det ble henne eller Berit ! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Marte fikk jo nesten sjokk over å bli valgt! Akkurat som Andrea fikk da hun ble valgt til andrekjempe av Irene i fjor. Så jo helt paff ut. Det blir litt sånn "hvordan kan noen velge meg som er så søt, snill og ung??" 🤷‍♀️

Skulle ønske Ingebjørg ble valgt da til førstekjempe da.

Anonymkode: eba03...ec0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Det var bra han valgte Marte, hun er den kjedeligste av alle. Ingebjørg er i det minste truende til å lage litt drama

Anonymkode: e7e66...a23

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Marte er kjempepen. Håper hun velger Ingeborg, god mulighet på å slå ut hun.

Anonymkode: ae05d...5b5

Enig, Marte er nydelig! 

Anonymkode: be4ba...2f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Marte bør gå for øksekast 🥳

Anonymkode: 78c47...5bd

Det er ikke hun som velger frem, det er 2 kjempen som gjør det

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

På 17.10.2019 den 18.42, AnonymBruker skrev:

Jeg ser en del brukere i denne tråden som klager og sutrer over hvor forbanna kjedelig de siste par sesongene av Farmen.

Men likevel fortsetter TV-seerne å følge med på dette opplegget. Dermed kommer TV 2 selvfølgelig til å fortsette med nøyaktig det samme tullet.   

Anonymkode: 7e503...6fe

 

På 17.10.2019 den 19.12, Hedersbrukeren skrev:

TV 2 ønsker helt sikkert spennende TV med mye action, intriger osv. De kommer nok til å prøve å finne ut på hvilken måte de har feilet med castingen. Farmen som f.eks 2014 er noe det beste som har gått på TV av noe norskprodusert, alt handler om deltakerne, hvordan de er og hvordan de passer/ikke passer sammen. For alt vi vet blir neste sesong en kjempesesong :)

Du MÅ ikke se på hvis det er så jævla kjedelig, men det er som Hedersbrukeren sier, det handler om casting og hvem som passer sammen og ikke. Det er ett sjangsespill TV2 gjør hvert år, de har en cast også blir det som det blir. Noen ganger funker det, noen ganger funker det ikke. 

På 20.10.2019 den 13.29, AnonymBruker skrev:

Synes det er deilig når det ikke er intriger, krangler og baksnakking, jeg. Bare en gjeng som jobber sammen for å drive en gård med bra resultat. Orker ikke drama. Derfor jeg har likt denne sesongen. Ryker Terje blir det jo enda bedre! Men innser at jeg skiller meg ut 😉 

Anonymkode: 9ea9c...7ab

Jeg og! Det er koselig! Klart, det er spennende med litt drama, men det er greit med minimalt av det. Jeg liker godt å se at de gjør det bra og koser seg. Det gir meg lyst til å være med. 

På 20.10.2019 den 21.05, Luna Llena skrev:

Må være en bittersweet seier det, der..

Ja faen, det der var ikke kult. Og man så jo at Erik ikke ville vinne sånn, han var klar for en real og rettferdig kamp. 
 Jeg er litt spent på om de beholder bommen som gren, så ble Terje skadet og (litt spoiler for andreuka på Torpet, hvis ingen har fått med seg den) men Asad skadet seg også i bommen, i kneet, og sleit med det på Torpet. De kan ikke beholde en konkurransegren hvor det er sp gøy sannsynlighet for å slade seg, ville jeg tro?
 

På 21.10.2019 den 20.14, AnonymBruker skrev:

Hahaha....  🤣   Du overtenker, de er fra samme distrikt. Har samme lynne og humor, trives i hverandres selskap helt enkelt.  Sikker litt "befriende" å få være litt for seg selv, litt vekk fra østlandsdominansen.

Anonymkode: ed42c...72d

Jeg også tror mange her overtenker det. Som du sier over her, de har samme humor, er fra samme sted, har litt av samme bakgrunn og det er deilig å være sammen med noen som er som deg selv innimellom. 
 Selv bor jeg langt fra hjemstedet mitt, og jeg også blir sånn hver gang jeg møter noen hjemmefra! Det er befriende å kunne ha de samme referansene, de samme utrykka og ha noen som veit hvordan det er. Skjønner godt at de henger endel sammen da. 
 

På 23.10.2019 den 19.50, AnonymBruker skrev:

Erik og Leif Kristian må virkelig få klippet seg.. Gutter med så langt hår er bare så stygt. De er kjekke fra før, men det lange håret ødelegger ganske mye.

Anonymkode: 52371...ef0

Pfff synes de er ganske fine med langt hår begge to i grunn :ninuskapus: Med unntak av når Erik går med den bøttehatten som har gjorde til/fra kjempehytta, det så ikke bra ut! :fnise:
 

På 23.10.2019 den 21.51, smalls skrev:

Jan Erik måtte jo velge noen da. Ingen grunn til å bli sur og forbannet 🙄 Greit å bli skuffet, men tåpelig å bli forbanna. Det er i bunn og grunn et spill, og sånn er gamet

Ja, og man så jo at han ikke ville. Synes han har vært kanskje den beste Storbonden så langt, men jeg har likt ham lenge da. Og det var godt han begynte å rive opp i den jentegjengen, det var på tide. 

På 23.10.2019 den 21.56, smalls skrev:

Men vet heller ikke hvem Marte kan klare å slå av damene. Like greit hun ryker ut, for hun er veldig kjedelig  

.. Jeg er i grunn enig. Hun er så innmari anonym. Hun hadde nok tatt Berit, men de er jo beztizer, så det skjer ikke. Jeg gjetter på hun går for Agna eller Vivan eller kanskje tilogmed ingebjørg, selv om Ingebjørg fikk vist seg fram litt i forrige tvekamp. 

20 timer siden, Meadow skrev:

Jeg synes det var merkelig at han ikke valgte Ingebjørg. 

Jeg tipper dette har med Mathias å gjøre, men jeg veit ikke. Samtidig synes jeg ikke vi har sett at Mathias og Ingebjørg er like close de siste dagene, men det handler nok om at Mathias er oppe på loftet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere utfordrere! Det her blir jo spennende! Av jentene liker jeg Veslemøy best, selv om Silje virker veldig kul, så er jeg veldig lei av blonde jenter i tjueåra på Farmen i år. Tror det blir mer spennende med Veslemøy. Av gutta liker jeg Jens Ivar best, han nordlenningen. Men det handler vel om at jeg synes Børge er litt for koselig, litt for mye. Tror Jens Ivar blir mest spennende, samtidig så sier jo han Børge at han har veldig konkurranseinnstinkt og han kanskje hisse seg opp litt vel mye, det er jo spennende for seerne. 

Hva tenker dere? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.10.2019 den 16.07, AnonymBruker skrev:

Synes Det var bra han valgte Marte, hun er den kjedeligste av alle. Ingebjørg er i det minste truende til å lage litt drama

Anonymkode: e7e66...a23

Nei, hun er ikke kjedelig, men blir oppfattet slik for Tv2 har bestemt for å vise minst mulig av henne.... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Tortillas said:

Nei, hun er ikke kjedelig, men blir oppfattet slik for Tv2 har bestemt for å vise minst mulig av henne.... 

Kjenner du henne?

Anonymkode: 1ba41...418

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, RødeDrage skrev:

Men dere utfordrere! Det her blir jo spennende! Av jentene liker jeg Veslemøy best, selv om Silje virker veldig kul, så er jeg veldig lei av blonde jenter i tjueåra på Farmen i år. Tror det blir mer spennende med Veslemøy. Av gutta liker jeg Jens Ivar best, han nordlenningen. Men det handler vel om at jeg synes Børge er litt for koselig, litt for mye. Tror Jens Ivar blir mest spennende, samtidig så sier jo han Børge at han har veldig konkurranseinnstinkt og han kanskje hisse seg opp litt vel mye, det er jo spennende for seerne. 

Hva tenker dere? 

Veslemøy tror jeg passer rett inn i et slikt program. Skikkelig herlig, positiv og sprek dame! Hun jobber som helsesportarbeider på Modum Bad, så jeg møtte henne da jeg var innlagt der som pasient og hun stod ansvarlig for fysisk aktivitet. Blir gøy å følge henne på farmen! Håper hun kommer langt 💪💪

Anonymkode: efbdf...1d7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Veslemøy tror jeg passer rett inn i et slikt program. Skikkelig herlig, positiv og sprek dame! Hun jobber som helsesportarbeider på Modum Bad, så jeg møtte henne da jeg var innlagt der som pasient og hun stod ansvarlig for fysisk aktivitet. Blir gøy å følge henne på farmen! Håper hun kommer langt 💪💪

Anonymkode: efbdf...1d7

Det er det intrykket jeg har også! 
 Men så gøy at du har møtt henne! Krysser fingrene for at hun når langt 😄 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, RødeDrage skrev:

Det er det intrykket jeg har også! 
 Men så gøy at du har møtt henne! Krysser fingrene for at hun når langt 😄 

Jeg håper på Veslemøy får bli, men hun blonde får sikkert bli 🙄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde valgt guttekamp og valgt Erik til 1. kjempe. Farmen er et spill, og skal man til finalen må man sørge for å få ut sine største konkurrenter før finaleuken. Det er i finaleuken og finalen at det skal avgjøres. Og da må man rydde veien frem dit. 

Når jeg hadde fått ut Erik vill jeg gått på for å få ut Agna. Verken Erik eller Agna er to man skulle ønske å møte der. Og dette har ingenting med personligheter å gjøre, hvem man trives med. Men hvilke egenskaper og evner de har på selve gården. 

Anonymkode: c835d...3c8

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns hun Vivian fremstår så slem i dagens episode.. Sur og grinete for å bli valgt og ser på en måte ned på Marte virker det som. Så selvsikker og arrogant. Æsj.. Håper hun ryker! 

Anonymkode: 37372...9fb

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva skjer med å bli så snurt og grinete for å bli valgt da??? NOEN MÅ JO VELGES :bond:

Så lenge en er inne på farmen så er det alltid en fare for å bli valgt. Vær innaforstått med det og slutt å ta det så jævla personlig. 🙄


 

Anonymkode: fe08f...3af

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å like Vivian. Hun fremstår veldig sur og meggete. Ser ned på Marte og ser på henne som en lett match. Nesten så jeg håper Vivian taper kampen. 

Anonymkode: eba03...ec0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klarer ikke å like Vivian. Hun fremstår veldig sur og meggete. Ser ned på Marte og ser på henne som en lett match. Nesten så jeg håper Vivian taper kampen. 

Anonymkode: eba03...ec0

Enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...