Gå til innhold

Farmen 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var da litt av en reaksjon fra Mathias og Vibecke 😳 Skjønte ikke det der? Diktatur? Frarøvelse av demokrati? Demonstrere gjennom å jobbe skikkelig tregt? Skjønte meg ikke på det der. Litt vel dramatisk.

Anonymkode: fe08f...3af

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke han på charterfeber ?😂

Anonymkode: 5e956...f93

Bjørge var en av utfordrerne. Han som ikke fikk bli igjen. 

Anonymkode: 5540f...ecd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt. Hvor lenge skal Ingeborg være der inne? Det der var stygt gjort mot Marte.. 😫

Anonymkode: 2feaa...8ac

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns nesten litt synd på Marte som ble valgt til førstekjempe igjen, to ganger på rad. Jeg trodde også hun og Kristian nesten var litt kjærester. Nå vil han ha henne ut? Skjønner ikke helt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ærlig talt. Hvor lenge skal Ingeborg være der inne? Det der var stygt gjort mot Marte.. 😫

Anonymkode: 2feaa...8ac

Å gå å klage over henne til alle de andre, eller å si til storbonden at Marte drar stemningen ned?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Dropi skrev:

Å gå å klage over henne til alle de andre, eller å si til storbonden at Marte drar stemningen ned?

 

Begge deler

Anonymkode: 6f9de...bc2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Dropi skrev:

Syns nesten litt synd på Marte som ble valgt til førstekjempe igjen, to ganger på rad. Jeg trodde også hun og Kristian nesten var litt kjærester. Nå vil han ha henne ut? Skjønner ikke helt?

Var det Kristian og Marte da? Var det ikke en av de andre blondinene. Stine? 

Anonymkode: 6f9de...bc2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Dropi skrev:

Å gå å klage over henne til alle de andre, eller å si til storbonden at Marte drar stemningen ned?

 

Ingeborg tar på seg oppgaver hun ikke kan stå for. Og viker unna alt hun ikke vil gjøre. Unnasluntrer, som bare vil gjøre det hun har lyst til. Barnslig oppførsel som lager mye drama. Dama er drama med stor D. Stakkars Marte, håper hun vinner på søndag og velger I som andrekjempe. 

Anonymkode: 2feaa...8ac

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var det Kristian og Marte da? Var det ikke en av de andre blondinene. Stine? 

Anonymkode: 6f9de...bc2

Jeg husker det som at det var Kristian+Marte og Erik+Stine. Men mulig jeg husker feil?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ingeborg tar på seg oppgaver hun ikke kan stå for. Og viker unna alt hun ikke vil gjøre. Unnasluntrer, som bare vil gjøre det hun har lyst til. Barnslig oppførsel som lager mye drama. Dama er drama med stor D. Stakkars Marte, håper hun vinner på søndag og velger I som andrekjempe. 

Anonymkode: 2feaa...8ac

Hun heter Ingebjørg.

Anonymkode: 1ba41...418

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig gjort av Erik og Kristian å spise opp lefsene. Skjønner ikke hvorfor Kristian plutselig vil ha ut Marte?? Åh, hvorfor kunne ikke Ingebjørg bli førstekjempe?🙈

Endret av smalls
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Dropi skrev:

Jeg husker det som at det var Kristian+Marte og Erik+Stine. Men mulig jeg husker feil?

Nei, du har helt rett 👍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, smalls skrev:

Dårlig gjort av Erik og Kristian å spise opp lefsene. Skjønner ikke hvorfor Kristian plutselig vil ha Marte?? Åh, hvorfor kunne ikke Ingebjørg bli førstekjempe?🙈

Enig, de har jo egentlig ødelagt for hele ukesoppdraget. Mentor pleier vel ikke godkjenne hvis et av oppdragene mangler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Dropi skrev:

Enig, de har jo egentlig ødelagt for hele ukesoppdraget. Mentor pleier vel ikke godkjenne hvis et av oppdragene mangler?

Det blir mer som mangler. Plommene lager de syltetøy av, til eget bruk 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har allerede spoiler hvem som ryker.. Både på Torpet og Farmen😡

Anonymkode: 2feaa...8ac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Dropi skrev:

Enig, de har jo egentlig ødelagt for hele ukesoppdraget. Mentor pleier vel ikke godkjenne hvis et av oppdragene mangler?

Det virker ikke som de angrer noe særlig på å ha sabotert ukesoppdraget 🙄 Håper Agna kjefter på de neste episode. Synes ikke Marte fortjente å bli førstekjempe igjen

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har likt Erik og Kristian godt. Det gjør jeg ikke lenger!

Anonymkode: 1ba41...418

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det vi seerne ikke får se av Marte siden hun blir så dårlig likt der inne? Synes nesten det begynner å bli litt mobbing, sånn som de holder på med å baksnakke henne hele gjengen. Berit lo jo bare når Ingebjørg klagde på henne uten at hun var tilstede, og Leif Kristian, som jeg trodde hadde noe på gang med henne, vil også ha henne ut. Ingebjørg, Leif Kristian og Erik er lite sjarmerende mennesker. 

Anonymkode: b5ca6...8f2

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesielt av hjelperne til storbonden å sabotere for henne... Skjønner at sjansen for å få ferdig ishuset var liten, men de skulle hvertfall snakket med henne først og hvis hun godkjente det fordi hun så at ukesoppdraget ble for stort uansett, så skulle hele gruppa vært enig om å ta lefsene for seg selv. 

Jan Erik er fortsatt min favoritt. Behagelig type! 

Anonymkode: 09a56...8cf

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det vi seerne ikke får se av Marte siden hun blir så dårlig likt der inne? Synes nesten det begynner å bli litt mobbing, sånn som de holder på med å baksnakke henne hele gjengen. Berit lo jo bare når Ingebjørg klagde på henne uten at hun var tilstede, og Leif Kristian, som jeg trodde hadde noe på gang med henne, vil også ha henne ut. Ingebjørg, Leif Kristian og Erik er lite sjarmerende mennesker. 

Anonymkode: b5ca6...8f2

Det har jeg også lurt på. Jeg skjønner ikke hva Marte har gjort? Det virker som mange rotter seg sammen. Jeg syns Marte var anonym i begynnelsen, men nå heier jeg på henne😄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...