Gå til innhold

Farmen 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, smalls skrev:

Helt enig med deg! Skjønner ikke hvorfor de andre har så mye i mot Marte?

Hun er nok både faglig, fysisk og psykisk sterkere en det hun blir fremstilt på tv, bare se på ansiktet hennes under konkurransen, der hun smiler fandenivoldsk til Ingebjørg , tror hun har konkurert før

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Marte er rå altså. Hun rista og rista, men armene rørte seg ikke nedover. At armene var litt høyere synes jeg er flisespikkeri, hvis Ingebjørg synes det var ugreit kunne hun hevet sine egne armer litt da. Utrolig deilig at Ingebjørg røk ut, alt for høy på seg selv for min smak. 

Håper Marte eller Jan Erik vinner. Resten av deltakerne liker jeg ikke 😂

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Apis skrev:

Hun er nok både faglig, fysisk og psykisk sterkere en det hun blir fremstilt på tv, bare se på ansiktet hennes under konkurransen, der hun smiler fandenivoldsk til Ingebjørg , tror hun har konkurert før

Ja, så håper de andre kan slutte å undervurdere henne og mene hun er en lett match. Ingebjørg trodde hun kom til å vinne over Marte. Så veldig deilig hun endelig røyk ut 👍

Men veldig teit de klager på hun holdt armene feil 🤦‍♀️ De hadde neppe klaget om det var Ingebjørg det var snakk om 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

https://www.tv2.no/a/10959720/

Anonymkode: cf535...487

Leste det nettopp. Ja, alle var med på lefsesabotasjen og spiste lefsene. De spilte skuespill når TV-teamet var tilstede.

Anonymkode: 1ba41...418

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, smalls skrev:

Helt enig med deg! Skjønner ikke hvorfor de andre har så mye i mot Marte?

Har ingenting i mot henne sånn sett, hun er bare så ueeendelig gørra kjedelig. Personlighetsløse tannpastasmil har aldri gått hjem hos meg. 

Anonymkode: ed42c...72d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har ingenting i mot henne sånn sett, hun er bare så ueeendelig gørra kjedelig. Personlighetsløse tannpastasmil har aldri gått hjem hos meg. 

Anonymkode: ed42c...72d

Berit er jo enda mer kjedelig :Gjesp:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nesten litt godt å lese at lefsesabotasjen bare var skuespill, jeg begynte å lure på hvor dum det gikk an å bli😅 både for storbonden som ikke skjønte tegninga liksom, og den elendige måten å såkalt «gjemme bort» boksene under skapet på soverommet der. Mer åpenbart gjemmested skal man lete lenge etter😆

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hva som feiler TV-seerne jeg da 😒 Disse som sender meldinger og ringer til deltakerne og skjeller dem ut fordi de stjal noen lefser? Hva faen. De kan jo ikke være helt gode.

Anonymkode: b5412...fe0

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på hva som feiler TV-seerne jeg da 😒 Disse som sender meldinger og ringer til deltakerne og skjeller dem ut fordi de stjal noen lefser? Hva faen. De kan jo ikke være helt gode.

Anonymkode: b5412...fe0

Da er man i overkant engasjert i Farmen 😅

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det nok en gang stilt tvil om rettferdigheten i farmenkonkurransene. Hvis det er slik at programlederen og produksjonsteamet påvirker hvem som vinner så faller hele grunnlaget for farmen bort. 

Ingen røyk uten ild sier jeg. Jeg ga opp farmen etter alt bråket i vår. Jeg stoler ikke på at konkurransene er rettferdige. 

Kanskje på tide å bytte programleder? 

 

Anonymkode: a7893...28d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hvorfor dere sier at høye armer er flisespikkeri? Hvis det var Ingebjørg som vant på den måten så hadde nok lyden vært en helt annen 😜Rett skal være rett! Og jeg skjønner hvorfor folk reagerer. Kult at Matte vant i en gren Ingebjørg var selvsikker i, men hun skulle jo hatt armene lengre ned. Det kan alle med øyne se. 

Anonymkode: 09a56...8cf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Leste det nettopp. Ja, alle var med på lefsesabotasjen og spiste lefsene. De spilte skuespill når TV-teamet var tilstede.

Anonymkode: 1ba41...418

Da kan man jo begynne å lure på om hvor mye som egentlig er skuespill. Blir for dumt. Må jo være en skam for de som sponser disse premiene at alt er regissert. Ser man på Torpet, så trekker jo den etter etter den andre seg. Blir for dumt. 

Anonymkode: 2feaa...8ac

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke helt hvorfor dere sier at høye armer er flisespikkeri? Hvis det var Ingebjørg som vant på den måten så hadde nok lyden vært en helt annen 😜Rett skal være rett! Og jeg skjønner hvorfor folk reagerer. Kult at Matte vant i en gren Ingebjørg var selvsikker i, men hun skulle jo hatt armene lengre ned. Det kan alle med øyne se. 

Anonymkode: 09a56...8cf

Ingeborg hadde veldig lave armer. Så da kan man jo si at det er fair game. 

Anonymkode: 2feaa...8ac

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, AnonymBruker said:

Ingeborg hadde veldig lave armer. Så da kan man jo si at det er fair game. 

Anonymkode: 2feaa...8ac

Ingebjørg fikk også beskjed om å rette ut armene sine flere ganger, Marte fikk ikke én eneste beskjed om å senke armene. Skjønner godt at folk stusser over dette. Når det i tillegg har blitt diskutert tidligere at produksjonsselskapet drar litt vel mye i tøylene og styrer spillet dit de selv vil, så er det ikke så veldig rart at folk reagerer nå heller. 

Anonymkode: 09a56...8cf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier selvfølgelig på Marte!! Veldig vakker og snill jente, og fremstår også moden for alderen. Det er leirstemning i årets Farmen, så ikke overraskende at hun som introvert blir ''minst likt''. Heldigvis har hun Vibecke og Berit.

Anonymkode: ae05d...5b5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heier selvfølgelig på Marte!! Veldig vakker og snill jente, og fremstår også moden for alderen. Det er leirstemning i årets Farmen, så ikke overraskende at hun som introvert blir ''minst likt''. Heldigvis har hun Vibecke og Berit.

Anonymkode: ae05d...5b5

Tviler på om noen av de 2 "noksagtene", eller Vibeke kommer til finalen  

Anonymkode: ed42c...72d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når det i tillegg har blitt diskutert tidligere at produksjonsselskapet drar litt vel mye i tøylene og styrer spillet dit de selv vil, så er det ikke så veldig rart at folk reagerer nå heller. 

Anonymkode: 09a56...8cf

Troverdigheten der i gården er sterkt dalende. Jeg skjønner selvsagt at det trekkes i masse tråde hele tiden men når det blir så åpenbart som dette da blir det for dumt. 

Anonymkode: a7893...28d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ingen TV-seere som er "overrasket" over at hele greia er fullstendig rigget?  

Produksjonen styrer vel det aller meste. TV-kamera er vel til stede hele tiden når skjer ett eller annet "dramatisk" der.

Anonymkode: 7e503...6fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Ingeborg hadde veldig lave armer. Så da kan man jo si at det er fair game. 

Anonymkode: 2feaa...8ac

Du har enda ikke fått med deg at hun heter Ingebjørg?

Anonymkode: 1ba41...418

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke for meg at det er SÅ mye å hente på å ha armene LITT høyere. Hun rikket dem ikke engang, så hun hadde åpenbart så masse å gå på at hun hadde nok vunnet uansett. Ingebjørn begynte å skjelve flere minutter før Marte.

Anonymkode: 0ef1a...86b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...