Gå til innhold

Farmen 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 minutter siden, Apis skrev:

Nesering damen er flink til å sende flaskepost 

Haha, tenkte det samme. Hva var oddsen for at flaska havna på rett hytte og at Erik var ute akkurat da og tok i mot den🤪 Skuespill og regissert hele greia tror jeg.. 

I følge klippet av JE så spiller Silje et spill der inne. Men det gjør vel egentlig alle, selv om noen kanskje skjuler det bedre enn andre.. 

Nå håper jeg Mathias ryker ut... 

Anonymkode: 2feaa...8ac

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Nå håper jeg Mathias ryker ut... 

Anonymkode: 2feaa...8ac

Det håper jeg og, men tviler på det. Tipper Vibecke blir storbonde, og da blir det nok jentekamp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, tonebelinda skrev:

Det håper jeg og, men tviler på det. Tipper Vibecke blir storbonde, og da blir det nok jentekamp

Huff, må vi virkelig vente 2 uker til før vi er kvitt noen av disse klovnene  (Mathias og Vibeke)

Anonymkode: ed42c...72d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at ikke Jan Erik vant. 
 

Jeg sliter dog litt med å kjøpe at han «tapte med vilje», han virket oppriktig glad og lettet over å få en ny sjanse på Torpet 🤷‍♀️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av et arbeidsjern han nordlendingen. Sitter og røyker og ser på at andre arbeider, men slik er ofte nordlendingene.

Anonymkode: b5a7d...fb1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenkte også at JE tapte med vilje, det var så tydelig i kampen. Likevel ble jeg overraska over at han ble så glad for Torpet, men det gjenstår nå og se hva som skjer der da. Han er i tilegg en fyr som hadde klart seg veldig bra inne på Torpet tror jeg, så det hadde blitt spennende. Håper han kommer seg tilbake. Men nå har jeg heid på ham lenge da :P 
 Begynner å bli drittlei maset til Erik om "oslofolk".. makan til nedlatende. Sammtidig som han "greier seg på poteter i mange uker" ja, det er lett det, når du og kompisen din stjæler egg og tomater og alt annet lett rett som det er. Framstår som en veldig usjarmerende type. Man må på død og liv ikke være sjarmerende altså, men jeg mista sansen for han for lenge siden. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/6/2019 at 9:06 AM, tonebelinda said:

Mer mat enn JanErik også, selv om han også jobber fysisk, men de trenger mer mat enn han, fordi de er unge.....

Ja, syns du ikke? Jan Erik er overvektig, så han har mye større ''ekstralager'' og ta av. Unggutta har behov for mer mat.

Anonymkode: ae05d...5b5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Daisy_B skrev:

Synd at ikke Jan Erik vant. 
 

Jeg sliter dog litt med å kjøpe at han «tapte med vilje», han virket oppriktig glad og lettet over å få en ny sjanse på Torpet 🤷‍♀️

Tipper han trekker seg fra Torpet, vis det han sier med å tape med vilje skal ha noe mening. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det blir kamp mellom Ingebjørg og Jan Erik på torpet og at Ingebjørg ryker ut. 

Jeg tror at noen dager på Torpet der Jan Erik får fylle opp kroppen med mat og mere hvile vil gi han mere energi og kampvilje, og gjøre han bedre rustet til å komme inn igjen på Farnen med ny giv. Noen uker med opplading på Torpet vil gjøre han godt. Så jeg håper han kommer inn igjen på Farmen med mat i magen og ny energi, og at Mathias og Jens ryker ut. 

Ikke noe rart at han tapte med vilje når man ser tilbake på hvordan han har hatt det på Farmen forrige uke der han ble satt til den tyngste fysiske oppgaven samtidig som han har hatt et lite matinntak (ser tydelig at han har gått ned i vekt). Han hadde helt rett i at Mathias burde rullert på oppgavene i stedet for at Jan Erik sto å saget hver dag mens Leif Kristian lagde et gjerde og storbonden selv dillet rundt. Jan Erik har heller ikke smugspist fra fellesskapet sin mat for å sikre seg selv. 

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, smalls skrev:

Men litt irriterende Erik prøver å påvirke Jan Erik til å velge en fysisk gren, ellers er han ikke mann nok. Erik vinner nok

 

9 timer siden, smalls skrev:

Jan Erik er visst veldig feig ifølge Erik 🙄

Dette var helt idiotisk av Erik. Feig som veger øksekast? Hvorfor er han feig? Det er kampen for tilværelsen, og man skal da velge det man tror man er best i?! Litt sånn.. "Hvis du ikke velger noe som du er DÅRLIG i, så er du feig!" Hva i alle dager er det for noe??

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Litt av et arbeidsjern han nordlendingen. Sitter og røyker og ser på at andre arbeider, men slik er ofte nordlendingene.

Anonymkode: b5a7d...fb1

Fy søren så irriterende han er!! Synes det er så rart at ingen av de nye blir valgt som første- eller andrekjempe. Har det ikke vært litt sånn tidligere at deltagerne synes at man må ha vært der hele tiden for å være en verdig vinner?

Anonymkode: 0ef1a...86b

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Apis skrev:

Ifølge VG tapte Jan Erik med vilje, ikke vet jeg, men han har vel sett litt sliten ut den siste tiden, 

Ja, han kunne sikkert kastet øksa i blinken til 5 poeng på alle kast om han ville. Og den spontane gleden hans da han fikk høre at han fikk en ny sjanse på Torpet var selvsagt oppkonstruert. En ekte løgnhals.

Endret av Djækklåsst
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, skruf skrev:

Håper det blir kamp mellom Ingebjørg og Jan Erik på torpet og at Ingebjørg ryker ut. 

Du kan jo håpe, men sannsynligheten er liten, for som vinner av forrige tvekamp er Ingebjørg immun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Luna Llena skrev:

Ikke sett på noen uker, like kjedelig enda ?

Ja. Håper på å få inn Frank fra Torpet for å få litt sprell på gården snart 😀 Dere som ser på Sumo, er han fortsatt med?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Gullik said:

Ja. Håper på å få inn Frank fra Torpet for å få litt sprell på gården snart 😀 Dere som ser på Sumo, er han fortsatt med?

Ja.

Anonymkode: 1ba41...418

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Dette var helt idiotisk av Erik. Feig som veger øksekast? Hvorfor er han feig? Det er kampen for tilværelsen, og man skal da velge det man tror man er best i?! Litt sånn.. "Hvis du ikke velger noe som du er DÅRLIG i, så er du feig!" Hva i alle dager er det for noe??

Fy søren så irriterende han er!! Synes det er så rart at ingen av de nye blir valgt som første- eller andrekjempe. Har det ikke vært litt sånn tidligere at deltagerne synes at man må ha vært der hele tiden for å være en verdig vinner?

Anonymkode: 0ef1a...86b

Erik ville bare Jan Erik skulle velge de mest fysiske grenene pga HAN er best i de. Så skylder han på Jan Erik er utrolig feig og ikke mann nok om han ikke gjør det🤦‍♀️ Man må jo velge den grenen man tror man er best i da. Siden han var så sliten og dårlig, så hadde han ikke klart å ta Erik i noe fysisk som bommen eller saging 

Jens er så kjedelig og står jo bare å ser på de andre jobber 🤦‍♀️ Skulle ønske heller han ble valgt til andrekjempe av Erik

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Dette var helt idiotisk av Erik. Feig som veger øksekast? Hvorfor er han feig? Det er kampen for tilværelsen, og man skal da velge det man tror man er best i?! Litt sånn.. "Hvis du ikke velger noe som du er DÅRLIG i, så er du feig!" Hva i alle dager er det for noe??

Fy søren så irriterende han er!! Synes det er så rart at ingen av de nye blir valgt som første- eller andrekjempe. Har det ikke vært litt sånn tidligere at deltagerne synes at man må ha vært der hele tiden for å være en verdig vinner?

Anonymkode: 0ef1a...86b

De ser vel ikke på de som noen store konkurrenter vil jeg tro

Silje jobber nå ser det ut til, han Jens står nå mest å ser på de andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Djækklåsst skrev:

Ja, han kunne sikkert kastet øksa i blinken til 5 poeng på alle kast om han ville. Og den spontane gleden hans da han fikk høre at han fikk en ny sjanse på Torpet var selvsagt oppkonstruert. En ekte løgnhals.

Man trenge ærlig talt ikke kalle folk for ting for å få frem poenget. Tror virkelig folk alt man ser på TV og leser i Media. Media vil jo lage spetakkel av den minste ting, så alt er nok ikke sort/hvitt bestandig. 

Anonymkode: 2feaa...8ac

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...