Gå til innhold

Farmen 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Klein finale hvor ingen klarte noe som helst.

Hvor vanskelig er det å gjette hva som har mest vanninnhold av tomat, helmelk, potet og mandel..? Den klarte jeg veldig lett. Gjelder å tenke logisk.

Erik er en verdig vinner totalt sett, men skuffende at han ikke klarte noen praktiske oppgaver. Han visste heller ikke hva en kusk var (!), og gjettet seg stort sett til de riktige svarene han fikk. Heldigvis for han var Ingebjørg ca like udugelig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Fornuftig-mann skrev:

Klein finale hvor ingen klarte noe som helst.

Hvor vanskelig er det å gjette hva som har mest vanninnhold av tomat, helmelk, potet og mandel..? Den klarte jeg veldig lett. Gjelder å tenke logisk.

Erik er en verdig vinner totalt sett, men skuffende at han ikke klarte noen praktiske oppgaver. Han visste heller ikke hva en kusk var (!), og gjettet seg stort sett til de riktige svarene han fikk. Heldigvis for han var Ingebjørg ca like udugelig.

Ja, virkelig!! Jeg lo!! Er virkelig logisk hva som har mest vanninnhold av tomat, helmelk og potet og mandel. Siste gang han Erik skal kalle folk for "byfolk", når byfolkene hadde klart disse spørsmålene mye bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd Agna ikke kom til finalen, - hun hadde klart spørsmålene uten problem!

Totalt sett syntes jeg hun gjorde det best i matlagingskonkurransen. Erik hadde elendige potetlomper og Ingebjørg elendig dressing.

Anonymkode: cdeca...d57

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.9.2019 den 20.28, AnonymBruker skrev:

Marte Flobergseter (22)

Noe flottere kvinne har vel ikke vært på farmen før❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, kahaki skrev:

Matlaging i semien var triste greier, HVORFOR skal man lage gourmet på 75 minutter? Mindre fancy og mer respekt for mat. 

Pølse og lompe, med sennep og løk er gourmet? Håper du kødder! 😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Turkis Sau skrev:

Pølse og lompe, med sennep og løk er gourmet? Håper du kødder! 😂

Ja det franske kjøkkenet hadde nok ikke blitt mye imponert av det der 🙈😂

Anonymkode: fe08f...3af

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Turkis Sau skrev:

Pølse og lompe, med sennep og løk er gourmet? Håper du kødder! 😂

Så du mener norsk tradisjonsrike matretter ikke er gourmet? Flott at de fikk med maten tilbake til gården da. 
 

Jeg syntes det er ekkelt å se mennesker grise til flotte retter. Det ser ikke bra ut.

Du får det til å høres ut som det var grillpølse fra gilde og idun sennep.

Endret av kahaki
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, kahaki skrev:

Så du mener norsk tradisjonsrike matretter ikke er gourmet? Flott at de fikk med maten tilbake til gården da. 
 

Jeg syntes det er ekkelt å se mennesker grise til flotte retter. Det ser ikke bra ut.

Du får det til å høres ut som det var grillpølse fra gilde og idun sennep.

Jeg får det til å høres ut som? Jeg beskrev kun eksakt hva de lagde! 😂

Og nei, jeg synes ikke det er gourmet, men jeg synes det er veldig godt!😁

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synd Agna ikke kom til finalen, - hun hadde klart spørsmålene uten problem!

Totalt sett syntes jeg hun gjorde det best i matlagingskonkurransen. Erik hadde elendige potetlomper og Ingebjørg elendig dressing.

Anonymkode: cdeca...d57

Spørs om ikke kokken avgjorde det på grunnlag av de to store fordelene Ingebjørg hadde🤣

Anonymkode: 52371...ef0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Noe flottere kvinne har vel ikke vært på farmen før❤️

Jo, hun her Bilderesultat for alina vassnes

Anonymkode: 52371...ef0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jo, hun her Bilderesultat for alina vassnes

Anonymkode: 52371...ef0

Aaahh..... Vanskelig... Temmelig dødt løp med Marte vil jeg si. Nå har jeg ikke sett hun her i helfigur da, Marte har jo en figur av Guds nåde. 

Anonymkode: ed42c...72d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Noe flottere kvinne har vel ikke vært på farmen før❤️

Eh jo, Amalie Snøløs😍 Penere menneske tror jeg knapt finnes.

Anonymkode: 4ec23...a3c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aaahh..... Vanskelig... Temmelig dødt løp med Marte vil jeg si. Nå har jeg ikke sett hun her i helfigur da, Marte har jo en figur av Guds nåde. 

Anonymkode: ed42c...72d

 

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eh jo, Amalie Snøløs😍 Penere menneske tror jeg knapt finnes.

Anonymkode: 4ec23...a3c

Nå er det på tide å logge ut av denne tråden ser jeg 😝

Anonymkode: 70bf6...9ae

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"kampen for tilværelsen" my ass!

Noen som har lyst til å være med på gårdsferie og spille i teater?

Anonymkode: 7e503...6fe

Ja, det har blitt totalt uigjenkjennelig siden starten i 2003. På den tiden var det et visst hold i "kampen for tilværelsen".  Da var det verken marked, utfordrere eller torpet. Man hadde heller ikke klær fra nåtiden. Alt det fjaset har kommet i ettertid.

Anonymkode: ed42c...72d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det har blitt totalt uigjenkjennelig siden starten i 2003. På den tiden var det et visst hold i "kampen for tilværelsen".  Da var det verken marked, utfordrere eller torpet. Man hadde heller ikke klær fra nåtiden. Alt det fjaset har kommet i ettertid.

Anonymkode: ed42c...72d

Var det ikke marked? Synd man ikke kan  se gamle sesonger av Farmen et sted, hadde vært artig å se igjen!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Vi har en Prest, som tvinger folk inn i Kristendommen, uten at dem selv vet det.

Han Presten Thor har et godt hjerte, men han trur jo at kristendommen / troen på gud, gjør han som et godt menneske. Han må lese litt mer om historie og hva kristendommen har gjort over lang tid...

 

Kristendommen masse slaktet på Indianere, Aboriginer, Afrikanere og mange andre Urfolk, å kvinner voldtok dem, å dem tvang urfolk å gå i kyrkja og skole...

 

I svartedauen / Byllepest så ble ukristne domt til brenning spesielt kvinner, for dem hadde jo forhekset byer og landsbyer...

 

Slaveri, eg vil ikke skrive noe der, det er så grusomt, at det får dere finne ut av selv. Dere kan se en film serie som hetter ( Roots fra 1977 ) og det finnes mye dokumentasjon om Slaveri...

 

Er det noe eg kan så er det Historie og Religioner, eg spyr.

Å eg har ingen toleranse når det gjelder Kristendom, Muslim/Koranen, Jødedom, OSV på alle Religioner som Utnytter, Dreper, Kriger, Lyver og Slår, OSV...

Diskriminering av Kvinner, Menn, Homofili, Handikap og Ureligiøse. Det burde være ulovlig å Diskriminere andre.

 

Nå Diskriminere eg Religioner, å lurer på hvordan det føles å bli Diskriminert, det er ikke noe gøy er det vel ???

 

Menge kristne har sakt til meg at eg havner i helvete, bare fordi eg ikke er kristen...

Men så sier eg hvordan kan man havne i helvete når man ikke tror på djevelen... Den kristne sier du trur ikke på gud derfor... "Meg" men eg må jo tru på gud for å havne i himmelen, da må man jo tru på Djevelen for å havne i helvete... "Kristen" sier der har du et godt poeng... "Meg" sier til kristen, det å si at eg havner i helvete, det er å Diskriminere...

Anonymkode: 3fb23...e19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har en Prest, som tvinger folk inn i Kristendommen, uten at dem selv vet det.

Han Presten Thor har et godt hjerte, men han trur jo at kristendommen / troen på gud, gjør han som et godt menneske. Han må lese litt mer om historie og hva kristendommen har gjort over lang tid...

 

Kristendommen masse slaktet på Indianere, Aboriginer, Afrikanere og mange andre Urfolk, å kvinner voldtok dem, å dem tvang urfolk å gå i kyrkja og skole...

 

I svartedauen / Byllepest så ble ukristne domt til brenning spesielt kvinner, for dem hadde jo forhekset byer og landsbyer...

 

Slaveri, eg vil ikke skrive noe der, det er så grusomt, at det får dere finne ut av selv. Dere kan se en film serie som hetter ( Roots fra 1977 ) og det finnes mye dokumentasjon om Slaveri...

 

Er det noe eg kan så er det Historie og Religioner, eg spyr.

Å eg har ingen toleranse når det gjelder Kristendom, Muslim/Koranen, Jødedom, OSV på alle Religioner som Utnytter, Dreper, Kriger, Lyver og Slår, OSV...

Diskriminering av Kvinner, Menn, Homofili, Handikap og Ureligiøse. Det burde være ulovlig å Diskriminere andre.

 

Nå Diskriminere eg Religioner, å lurer på hvordan det føles å bli Diskriminert, det er ikke noe gøy er det vel ???

 

Menge kristne har sakt til meg at eg havner i helvete, bare fordi eg ikke er kristen...

Men så sier eg hvordan kan man havne i helvete når man ikke tror på djevelen... Den kristne sier du trur ikke på gud derfor... "Meg" men eg må jo tru på gud for å havne i himmelen, da må man jo tru på Djevelen for å havne i helvete... "Kristen" sier der har du et godt poeng... "Meg" sier til kristen, det å si at eg havner i helvete, det er å Diskriminere...

Anonymkode: 3fb23...e19

Hvorfor poster du her? Det er en tråd om farmen 2020

Anonymkode: 723fa...a47

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor poster du her? Det er en tråd om farmen 2020

 

Har noen glemt at han Thor er Prest på Farmen 2020. 

Anonymkode: 3fb23...e19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...