Gå til innhold

Farmen 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

ingebjørg har kjøpt gullkjole til festen imorgen, ok, tolker vi det hen at hun er vinner av farmen? 

Anonymkode: 7ab2a...97b

Får virkelig ikke håpe det.

Anonymkode: 5ad28...145

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ingebjørg har kjøpt gullkjole til festen imorgen, ok, tolker vi det hen at hun er vinner av farmen? 

Anonymkode: 7ab2a...97b

Nå holder det! Ingebjørg er en hederskvinne! Skjønner ikke dette hatet mot henne?! Folk som er misunnelige på bysten hennes, eller?!

Anonymkode: 598e4...d76

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå holder det! Ingebjørg er en hederskvinne! Skjønner ikke dette hatet mot henne?! Folk som er misunnelige på bysten hennes, eller?!

Anonymkode: 598e4...d76

Misunnelig ? Nei langt derifra. Jeg synes ikke hun fortjener å vinne.

Anonymkode: 5ad28...145

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå holder det! Ingebjørg er en hederskvinne! Skjønner ikke dette hatet mot henne?! Folk som er misunnelige på bysten hennes, eller?!

Anonymkode: 598e4...d76

Nå holder det med hederskvinne/mann. 🙄 Det er ikke morsomt og ble oppbrukt for lenge siden.

Anonymkode: fe08f...3af

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå holder det! Ingebjørg er en hederskvinne! Skjønner ikke dette hatet mot henne?! Folk som er misunnelige på bysten hennes, eller?!

Anonymkode: 598e4...d76

Selvsagt. Hun fortjener ikke å vinne fordi hun har store bryster :ironi:

Anonymkode: 0869e...972

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt. Hun fortjener ikke å vinne fordi hun har store bryster :ironi:

Anonymkode: 0869e...972

Men hva er det da? Hun er jo en av få som viser litt konkurranseinstinkt. At alle de andre syntes det var greit at Erik fikk en ekstra kniv sier sitt.

Anonymkode: 598e4...d76

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hva er det da? Hun er jo en av få som viser litt konkurranseinstinkt. At alle de andre syntes det var greit at Erik fikk en ekstra kniv sier sitt.

Anonymkode: 598e4...d76

jeg jeg jeg jeg jeg jeg jeg jeg jeg jeg jeg 

Anonymkode: 7ab2a...97b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg jeg jeg jeg jeg jeg jeg jeg jeg jeg jeg 

Anonymkode: 7ab2a...97b

Det er en konkurranse.

Anonymkode: 598e4...d76

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hva er det da? Hun er jo en av få som viser litt konkurranseinstinkt. At alle de andre syntes det var greit at Erik fikk en ekstra kniv sier sitt.

Anonymkode: 598e4...d76

 

Han er flink i alt. Hun har vel ikke vist det helt i dette programmet. Masse flaks og lureri... Jeg synes ikke hun fortjener å vinne akkurat

Anonymkode: 3908b...3ad

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det Erik som stikker av med seieren??

Anonymkode: 1d295...190

mest sannsynlig, media avslørte at erik og ingebjørg er gode venner, hva gjør vel ikke kvinner for å få en bil og hytta på kjøpet. Erik har overnattet hos ingebjørg så dem som skjønner at 1+1=2 forstår det er det som de har holdt hemmelig helt til imorgen. 

Anonymkode: 7ab2a...97b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Happy-Face skrev:

Det er vel ganske spesielt med alle brukerne i denne tråden som klager over hvor "kjedelig" denne Farmen-sesongen vissnok har vært. Hvorfor gidder dere egentlig å følge med da? Dersom alle sammen hadde kuttet ut å følge med på denne greia, så kunne lave seer-tall ha sendt ett veldig tydelig signal til produksjonen om at alle TV-seerne faktisk var lut lei. Dermed ville TV 2 selvfølgelig blitt nødt til å finne på noe langt bedre, i stedet for å pumpe ut hundre nye sesonger av samme trøtte tullet.

Men så snart neste sesong begynner å rulle over TV-skjermen, så er all klagingen fra denne sesongen sannsynligvis glemt for lengst. Da kommer alle sammen til å fortsette å glane på de nye sesongene også.

det er ikke kjedelig, men når deltakere jukser og ikke blir kastet ut, så er det jo noe som ikke stemmer, konkurranse reglene er brutt- Derfor er det mange som blir oppgitt over at det ikke finnes noen som kan få kastet ut deltagere, ja, det er da dem som arrangerer som burde satt i sving utkastelse. 

Dessuten jukset ingebjørg ved å rive ut et ark som handlet om noe som konkurrent var god i, og snyltet på seg en bedre gren som hun kunne fordel på. Dette skjedde riktig nok på torpet som er en useriøs forum som ikke skulle vært eksistert. 

Anonymkode: 7ab2a...97b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dessuten hadde hun spist på torpet så for hemne var det ikke nøye om oppdraget gikk i vasken.

 

Og stakkars hun og puppefokuset. Man trenger ikke by seg frem. Samme om man har små eller store pupper.

Anonymkode: 02012...e3e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

ingebjørg har kjøpt gullkjole til festen imorgen, ok, tolker vi det hen at hun er vinner av farmen? 

Anonymkode: 7ab2a...97b

Nei, det tolker vi som at hun er blodharry. 

Anonymkode: 6f52a...9c9

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det tolker vi som at hun er blodharry. 

Anonymkode: 6f52a...9c9

hva betyr blodharry`?

Anonymkode: 7ab2a...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingebjørg klager på juksing? Hun som jukser selv? Haha! Eller er det bare greit når hun gjør det?

Anonymkode: fe08f...3af

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det var et sabla godt forslag det med at den som blir tatt for juks automatisk blir førstekjempe.

Noe må de gjøre hvis ikke Farmen skal miste all troverdighet.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...