Gå til innhold

Farmen 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

29 minutter siden, Chiubi skrev:

Fordi hun rev ut saging som kampalternativ på Torpet, siden hun visste at Marte var god i saging. 

Håper hun blir konfrontert med det av Marte, i en evt finale

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Bukkenbruse skrev:

Så slemme dere er mot Ingebjørg, farmens kommende vinner

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymkode: de11b...43f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Bukkenbruse said:

Så slemme dere er mot Ingebjørg, farmens kommende vinner

Er du en venn av henne?

Anonymkode: 1ba41...418

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bukkenbruse
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du en venn av henne?

Anonymkode: 1ba41...418

Nei, men dere trenger ikke være så slemme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg mener å huske at det var Eunike som rev ut siden i boka? Det jeg mener jeg leste i artikkelen fra tv2. At Ingebjørg sa hun var dårlig i saging, og så reiv Eunike ut den siden, for hun ville at Ingebjørg skulle bli værende... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det faen meg matlaging som skal avgjøre hvem som går videre til finalen!? Har ikke det vært en del av gårdskonkurransen før? Jeg blir veldig overrasket hvis ikke Ingebjørg tar den ene finaleplassen da, faen og. Nå ble jeg sur.

Anonymkode: b5412...fe0

Pleier det ikke være poengsystem (som i går) med flere oppgaver som avgjør? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Tortillas skrev:

Men jeg mener å huske at det var Eunike som rev ut siden i boka? Det jeg mener jeg leste i artikkelen fra tv2. At Ingebjørg sa hun var dårlig i saging, og så reiv Eunike ut den siden, for hun ville at Ingebjørg skulle bli værende... 

Det tror jeg du har rett i, men det hindrer jo ikke verken Ingebjørg eller produksjonen i å gripe inn. Det er episoder som det som gjør at jeg tenker produksjonen styrer mye hvordan resultatet blir. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Apis skrev:

Det tror jeg du har rett i, men det hindrer jo ikke verken Ingebjørg eller produksjonen i å gripe inn. Det er episoder som det som gjør at jeg tenker produksjonen styrer mye hvordan resultatet blir. 

Tv2 bestemmer nok veldig mye dessverre 😕 Veldig ufortjent om Ingebjørg vinner. Juks er aldri greit og Marte kunne faktisk vært i finaleuken istedenfor Ingebjørg  

Anonymkode: eba03...ec0

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.12.2019 den 21.50, jukkapalme skrev:

Herregud, det er så flaut med Vibecke og denne fantasivennen hennes 🙈

Nå får det være nok! Zarius er en hedersfantasivenn! På nivå med Albert Åbergs Skybert eller Tommys Tigern!

Endret av Djækklåsst
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Djækklåsst skrev:

Nå får det være nok! Zarius er en hedersfantasivenn! På nivå med Albert Åbergs Skybert eller Tommys Tigern!

😂😂

Anonymkode: eba03...ec0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fan, tyder jo på at Ingebjørg er farmen-vinner. Gjest i god morgen norge i dag. Agda kunne ikke være med pga uvær og flyavgang, men intervjuet via skype eller noe slikt. Eirik ikke nevnt eller intervjuet i det hele tatt. 

Anonymkode: b5a7d...fb1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fan, tyder jo på at Ingebjørg er farmen-vinner. Gjest i god morgen norge i dag. Agda kunne ikke være med pga uvær og flyavgang, men intervjuet via skype eller noe slikt. Eirik ikke nevnt eller intervjuet i det hele tatt. 

Anonymkode: b5a7d...fb1

Stygt redd for at Erik ryker ut i matlagingen dessverre.

Anonymkode: ed42c...72d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anim92 skrev:

Pleier det ikke være poengsystem (som i går) med flere oppgaver som avgjør? 

Det er jo det som skjer i gårdskonkurransen, og den er det bare en av. Det pleier å være mer enn to konkurranser der, så skjønner ikke hvorfor de har endret på det. Men regner med det er sånn at den som vinner matlaging går rett til finalen også blir det en ny konkurranse mellom de to siste.

Anonymkode: b5412...fe0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper bare så inderlig Erik eller Agna vinner Farmen. Så ufortjent om det blir Ingebjørg 🙄🙄

Farmen har tapt seg veldig, så dette er min siste sesong av Farmen.

Anonymkode: eba03...ec0

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 Ja, vinner Ingebjørg :kvalm:  så er det f... meg slutt her og   😡  Makan ....  

Anonymkode: ed42c...72d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor var det også juks, da hu lesbiske,( Tonje ?) vant.

Anonymkode: 7846c...7a3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Djækklåsst skrev:

Nå får det være nok! Zarius er en hedersfantasivenn! På nivå med Albert Åbergs Skybert eller Tommys Tigern!

:hoho: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matlaging er jo selvfølgelig en ren kjerring-øvelse. Kvinnfolkene der har jo drevet med temmelig mye mat i løpet av Farmen-oppholdet. Samtidig som guttene har gjort ekstremt mye FYSISK arbeid aom kvinner ikke ville klart eller giddet å holde på med særlig lenge.                  

I tillegg er det kanskje holding av ett par "melkespann" eller noe sånn. Blir det en mann mot en eller to damer i en sånn konkurranse, så blir vel mannens bøtte sannsynligvis fylt til randen med vann. Samtidig som kvinnenes melkespann er nærmest tomme.                        

Folk blir vel blanke pokker i en rettferdig eller "ordentlig" konkurranse. Det viktigste er at en kvinne vinner hele sulamitten... 

Anonymkode: 7e503...6fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...