Gå til innhold

Farmen 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

samme sa mannen min, og han har jobbet mye med bygging og snekring. Han reagerte med en gang på det og mente Gaute burde ha stoppet kampen. Når Kristian helt fra starten av fikk en stor sprekk var det MYE lettere å slå ned naglene. 

Anonymkode: e2376...80a

Mannen din har helt rett.

Anonymkode: b5a7d...fb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 29.11.2019 den 20.24, Janzypants skrev:

Nei, det er jo på ingen måte umulig å ta igjen to poeng. Hvis Erik kommer seg til finalen, så kan motstanderen plutselig vinne avstemningen (kommer jo sikkert an på hvem som står der da), og da er stillingen plutselig 2-1. Og så er det disse spørsmålene de skal gjennom.

Erik kan like så godt vinne avstemningen, slik at det står 3-0 ved start. Da er det nesten game over før spørsmålene har startet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mathias var min favoritt til å vinne hele Farmen, kjipt at han måtte reise hjem! 

Tenker det blir Erik og Ingebjørg i finalen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, skruf skrev:

Innrømmer lett at Mathias har vokst på meg i løpet av disse ukene; han er den som har hatt mest fremgang der inne. I tillegg til å tilegne seg mye kunnskap over kort tid, mestre fysiske oppgaver på gården har han i tillegg holdt sin sti ren og vært ærlig og lojal. Fra å være en litt noldus oslogutt så har han faktisk gått til å nesten kunne jobbet som avløser på en gård. Håper han med tiden finner seg en odelsgutt, det tror jeg han ville trivdes med :) 

Såklart noe tull har det vært som da han og Vibecke prøvde seg på en gå-sakte-aksjon for å liksom sabotere, men det tror jeg var mere fjas enn hva det var reelt. Og de droppet det fort. Til sammenligning med Erik og Kristian som med vilje boikottet ishus og det staurhuset. 

Såvidt jeg har fått med meg så har han holdt seg tro til de avtalene og alliansene han hadde i starten av oppholdet. Han sier heller ikke nei, selv om det er noe han fra før av ikke behersker. Han er litt sånn som Pippi Langstrømpe; dette har jeg ikke gjort før, så det får jeg sikkert til. 

Av de som er igjen nå så håper jeg Agna eller Berit vinner. Agna er nok litt satt ute av spill pga borellia, men som hun selv sa; ubrutt forgår ikke så lett. Berit er jeg litt spent på, hun har jo ikke vært i noen tvekamper, så aner jo ikke hvor sterk hun er. Men som hun selv sa så trenger hun ingen tvekamp for å vite hvor sterk hun er, og at hun vet hun holder fokus under press mtp yrket hennes. Hun har deltatt på fysiske oppdrag i løpet av farmen-oppholdet, og hun behersker matlaging. Og hun har nok lest i gårdsboka og husker det som står der. Berit har hatt lite kameratid, så jeg tror hun kan overraske. Hun har nok spilt spillet godt, holdt seg lavt i terrenget for så å kline til i finaleuka. 

Heia Berit!! 

Hvis Berit vinner, så blir det som for noen år siden da den intetsigende og gørrkjdelige Eiliv (?)  kom fra intet og snappet seieren på målstreken foran Marthe. Jeg husker bare hvor skuffet jeg ble.

Jeg kan ikke forestille meg hvem som skal kunne slå ut Erik eller Agna, og i såfall i hva liksom ?

Anonymkode: ed42c...72d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad for Mathias røk ut, taklet ikke den fyren.

Anonymkode: 7846c...7a3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis Berit vinner, så blir det som for noen år siden da den intetsigende og gørrkjdelige Eiliv (?)  kom fra intet og snappet seieren på målstreken foran Marthe. Jeg husker bare hvor skuffet jeg ble.

Jeg kan ikke forestille meg hvem som skal kunne slå ut Erik eller Agna, og i såfall i hva liksom ?

Anonymkode: ed42c...72d

De kan fort ha uflaks i øksekast for eksempel. Nå husker jeg ikke helt rekkefølgen i konkurransene, men Agna har vel liten sjangs i hinderløypa, Erik kan ryke i matlaging. Hvis de nå ikke blir sikret semifinale før den tid da.

Anonymkode: b5412...fe0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Djækklåsst skrev:

 Det var da ikke rettet mot oss, men mot deltakerne.

Hva så? 

Hvorfor bruker TV 2 så mye tid i den episoden på å gnåle om den finale-uken i neste uke? Skjedde det virkelig så ufattelig lite spennende denne uken, at de var nødt til å fylle opp med ting som kommer til å skje i løpet av neste uke?  

Anonymkode: 7e503...6fe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Agna er av de første som ryker ut, hun er ganske redusert pga sykdom. 

Egentlig usikker på hvem jeg ønsker vinner nå når Mathias røk ut. Syntes ikke om han i starten, men han har vokst, hadde håper på han i går. Jeg håper IKKE Erik vinner, og heller ikke Berit, synes hun har vært veldig smiskende i forhold til Erik siste uka.

Jeg hadde håpet på Agna, men som sagt, tror hun ryker ut raskt nå. Så da er det 3 jeg håper går videre, Kristian, Ingebjørg og Vibeke. Tror Berit fort kan ryke ved første mulige vei også, krysser fingrene for det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da er det bare å begynne å "plukke" damer. En og en, helt til Agna står igjen med Erik i finalen.    😁

Anonymkode: ed42c...72d

Trur dessverre Agna fort ryker med den sykdommen hun har nå. Var i alle fall første tanke som slo meg når jeg så den hinderløypen i teaseren. Blir ikke pfte balanse osv påvirket ved sånne ting? Ikke minst energien.

Hadde faktisk håpt på Mathias som vinner etterhvert, med den utviklingen han har hatt. Gøy når "bygutten" vinner. Menmen, leit han røyk. Nå som Agna etær litt ute av spill, er det bare Berit og evt Kristian jeg håper på som vinnere. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva så? 

Hvorfor bruker TV 2 så mye tid i den episoden på å gnåle om den finale-uken i neste uke? Skjedde det virkelig så ufattelig lite spennende denne uken, at de var nødt til å fylle opp med ting som kommer til å skje i løpet av neste uke?  

Anonymkode: 7e503...6fe

Ja, det skjer lite spennende i Farmen denne sesongen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anim92 skrev:

Trur dessverre Agna fort ryker med den sykdommen hun har nå. Var i alle fall første tanke som slo meg når jeg så den hinderløypen i teaseren. Blir ikke pfte balanse osv påvirket ved sånne ting? Ikke minst energien.

Hadde faktisk håpt på Mathias som vinner etterhvert, med den utviklingen han har hatt. Gøy når "bygutten" vinner. Menmen, leit han røyk. Nå som Agna etær litt ute av spill, er det bare Berit og evt Kristian jeg håper på som vinnere. 

Agna hadde vel vært like sjanseløs i en hinderløype uansett tilstand. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Djækklåsst skrev:

Agna hadde vel vært like sjanseløs i en hinderløype uansett tilstand. 

Kanskje svakt stilt, men nå er hun vel enda svakere stilt enn før?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anim92 skrev:

Kanskje svakt stilt, men nå er hun vel enda svakere stilt enn før?

Hvilken betydning har det? Hun er uansett like lite aktuell som vinner av hinderløypa som om hun hadde sittet i rullestol. Det er klart at den yngre garde er langt mer rustet for en slik fysisk øvelse, spesielt med tanke på at balansen forverres med alderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Djækklåsst skrev:

Hvilken betydning har det? Hun er uansett like lite aktuell som vinner av hinderløypa som om hun hadde sittet i rullestol. Det er klart at den yngre garde er langt mer rustet for en slik fysisk øvelse, spesielt med tanke på at balansen forverres med alderen.

Det ville ikke vært umulig for henne å vinne selv om hun ikke er av de yngste.  Og den muligheten hadde vært større uten sykdom. 

Lite sannsynlig - kanskje. Men mulig? Absolutt! Hvem som helst kan tryne, hvem som helst kan også ha flaks. 

Endret av Anim92
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anim92 skrev:

Trur dessverre Agna fort ryker med den sykdommen hun har nå. Var i alle fall første tanke som slo meg når jeg så den hinderløypen i teaseren. Blir ikke pfte balanse osv påvirket ved sånne ting? Ikke minst energien.

Hadde faktisk håpt på Mathias som vinner etterhvert, med den utviklingen han har hatt. Gøy når "bygutten" vinner. Menmen, leit han røyk. Nå som Agna etær litt ute av spill, er det bare Berit og evt Kristian jeg håper på som vinnere. 

Tror nok vi kan vente oss en overraskelse der gitt.

Anonymkode: ed42c...72d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror nok vi kan vente oss en overraskelse der gitt.

Anonymkode: ed42c...72d

Det hadde i så fall vært utrolig gøy😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om hinderløypa er første øvelse, tror jeg resultatet blir slik, etter den er utført:

1. Kristian 

2. Erik

3. Berit

4. Silje

5. Ingebjørg

6. Agna

7. Vibecke 

Endret av Irja
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Apis skrev:

Heia Berit, sier jeg 

Heier akkurat nå på Berit eller Silje, håper de overrasker alle og står i finalen. De er unge og gjør det nok godt på hinderløypa, Erik kan bomme f.eks på matlaging. Jeg tror Agna kommer til å trekke seg, vil nok ikke orke kjøret. 

Anonymkode: cdeed...790

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Irja skrev:

Om hinderløypa er første øvelse, tror jeg resultatet blir slik, etter den er utført:

1. Kristian 

2. Erik

3. Berit

4. Silje

5. Ingebjørg

6. Agna

7. Vibecke 

Jeg tror også rekkefølgen blir slik.

Anonymkode: eba03...ec0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vi sett på reklamen att Gaute sier att den første konkurransen er kunnskap??

Anonymkode: 1d295...190

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...