Gå til innhold

Farmen 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han sa jo at han forstod det at hun ikke ville jobbe, siden han allerede har en kniv. Det var det at hun skulle sette seg ned og lese i den boka mens de andre jobbet han reagerte på. 

Anonymkode: fe08f...3af

Det var så artig når Ingebjørg gikk til Berit og klagde på at Erik hadde sagt at ingen ville at hun skulle sitte og lese i boka, hun trodde tydeligvis at Erik løy. Også sa Berit at hun var helt enig med Erik. Godta meg litt da.

Anonymkode: b5412...fe0

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt av en gjeng med idioter som gidder å jobbe for at Erik skal få kniv nr 2

Alle vet jo det at når finaleuka starter, så får de mat.

Har full forståelse for at Ingebjørg ikke gidder å jobbe, og at hun har lyst å sabotere

Og det var flere som ikke ønsket at Erik skulle få kniv, men de turde ikke la være å jobbe. Full forståelse for at enkelte ikke vil sabotere, at det gåt mot deres prinsipper

Men Berit da, som ikke ønsket at Erik skulle få kniv nr 2. Jobber som en helt, i tillegg sladrer på at Ingebjørg har sagt hun har lyst å sabotere. Sladrehank skal selv få bank!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.11.2019 den 19.43, Fornuftig-mann skrev:

Galskap at hele gjengen jobber for at Erik skal få en kniv nummer to... Hvor viktig er mat i finaleuka, da? Det er få dager til det hele er over. Erik er en av favorittene selv uten en eneste kniv, og med to kniver i finalen er det vanskelig å ta han igjen. Om ikke umulig.

Syns Ingebjørg virket som den eneste fornuftige med tanke på å sabotere oppdraget, og hun kalte resten av gjengen "pushovere". Men likevel sier hun at hun ikke vil sabotere når hun er alene om det, og er redd for at det blir dårlig stemning..🤣 Like feig som alle de andre, tror jeg vi da kan si.

Nei, det er jo på ingen måte umulig å ta igjen to poeng. Hvis Erik kommer seg til finalen, så kan motstanderen plutselig vinne avstemningen (kommer jo sikkert an på hvem som står der da), og da er stillingen plutselig 2-1. Og så er det disse spørsmålene de skal gjennom. Utifra tidligere sesonger, så er ikke disse spørsmålene/oppgavene noen walk in the park, så hvis det kommer spørsmål Erik er helt blank på, så er det fort gjort å ta igjen den bittelille ledelsen han har. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Janzypants skrev:

Nei, det er jo på ingen måte umulig å ta igjen to poeng. Hvis Erik kommer seg til finalen, så kan motstanderen plutselig vinne avstemningen (kommer jo sikkert an på hvem som står der da), og da er stillingen plutselig 2-1. Og så er det disse spørsmålene de skal gjennom. Utifra tidligere sesonger, så er ikke disse spørsmålene/oppgavene noen walk in the park, så hvis det kommer spørsmål Erik er helt blank på, så er det fort gjort å ta igjen den bittelille ledelsen han har. 

Den eneste som har sjans å slå Erik i finalen er Agna.  Det skal forundfe meg veldig hvis det blir noen andre enn de to som vinner.

Anonymkode: ed42c...72d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig ikke sansen for Ingebjørg, men er enig med henne at Erik ikke bør få to kniver, han er jo den største konkurrenten, en jeg lett ser vinner farmen, og får han i tillegg en ekstra kniv nå.. da tror jeg han blir vanskelig å slå. 

Håper Ingebjørg saboterer! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, LiseTV skrev:

Ingebjørg er "trollat"

verre enn det... mange den type personligheter av kvinner rundt forbi... gjelder bare å avsløre dem typen før de får kontroll over deg eller har lurt deg trill rundt.

Anonymkode: 7ab2a...97b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian på GK Norge i kveld ........ Lover ikke godt  (huff og huff)

Anonymkode: ed42c...72d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kristian på GK Norge i kveld ........ Lover ikke godt  (huff og huff)

Anonymkode: ed42c...72d

?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Turkis Sau skrev:

?

Vel, det har jo vært sånn flere ganger at den tapende fra tvekampen på søndag er på "God Kveld Norge" lørdagen før.

Anonymkode: ed42c...72d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vel, det har jo vært sånn flere ganger at den tapende fra tvekampen på søndag er på "God Kveld Norge" lørdagen før.

Anonymkode: ed42c...72d

Det er unødvendig å si her i tråden. Du kunne vel å lagt det i en spoilertag? Ikke alle som leser nettaviser, ser på tv2 (noen ser kanskje farmen på Sumo) osv. Nå vet vi 90% hvem som ryker i kveld. Jeg synes bare det er litt unødvendig å informere om det her 

Anonymkode: eba03...ec0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er unødvendig å si her i tråden. Du kunne vel å lagt det i en spoilertag? Ikke alle som leser nettaviser, ser på tv2 (noen ser kanskje farmen på Sumo) osv. Nå vet vi 90% hvem som ryker i kveld. Jeg synes bare det er litt unødvendig å informere om det her 

Anonymkode: eba03...ec0

Det er da opplagt at TV 2 har snudd på flisa og latt vinneren stille på GKN denne gangen. Det er så lett å avsløre at det er latterlig, de vet jo at folk vil kritisere dem dersom Kristian nå ryker, ergo betyr det at han mest sannsynlig ikke gjør det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.11.2019 den 13.08, loffen skrev:

Tror ikke jeg gidder følge med på Farmen neste gang.

Nå har det blitt sånn at jeg ser det litt på etterskudd, slik at jeg kan spole over de første FEM minuttene som bare er 'dette har skjedd på Farmen', den grusomme musikken, når mentor og mentors kone kommer med hest og slede (og musikken til det), når Gaute galopperer inn (og musikken 'hans'), Gautes historietimer, halve markedet med fake-konkurranser, når første- og andre-kjempen ror og ror for å komme til kampplassen og de andre deltagerne går og går til den samme plassen (og musikken som er til det). :fnise: 

:ler: 
Gleder meg til det er slutt. Haha.

Jeg ser tvelampene nå jeg. 😂 😂 Thats it, slutta å følge med for tre uker siden. Ser nok finaleuka, men kjenner jeg er sjukt uengasjert i forhold til andre sesonger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne uka er det jo 50/50 hvem som ryker ut allerede før valg av andrekjempe, da Mathias må velge Kristian.  Det er en del deltakere som skal ha sine 5 minutter på GKN og så nært finalen begynner det jo å bli litt dårlig tid hvis alle skal få være med.  Dessuten tror jeg Mathias har fått mer oppmerksomhet i media allerede enn det Kristian har fått, så det kan jo være så enkelt som at det er Kristians "tur" denne gangen.

Anonymkode: 660df...6ef

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er unødvendig å si her i tråden. Du kunne vel å lagt det i en spoilertag? Ikke alle som leser nettaviser, ser på tv2 (noen ser kanskje farmen på Sumo) osv. Nå vet vi 90% hvem som ryker i kveld. Jeg synes bare det er litt unødvendig å informere om det her 

Anonymkode: eba03...ec0

Enig. Ikke alle som gidder å se på søppel-God kveld Norge. Det er det mest uinteressante programmet jeg vet om. 

Anonymkode: 6f52a...9c9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Denne uka er det jo 50/50 hvem som ryker ut allerede før valg av andrekjempe, da Mathias må velge Kristian.  Det er en del deltakere som skal ha sine 5 minutter på GKN og så nært finalen begynner det jo å bli litt dårlig tid hvis alle skal få være med.  Dessuten tror jeg Mathias har fått mer oppmerksomhet i media allerede enn det Kristian har fått, så det kan jo være så enkelt som at det er Kristians "tur" denne gangen.

Anonymkode: 660df...6ef

50/50? Det er det da ikke. Kristian velger gren og han er selvsagt klar favoritt. Velger han saging eller slegge så vinner han lett. Eneste mulighet Mathias har er om Kristian er snill og velger en gren hvor det er mer åpent, f.eks bom. Kristian favoritt der også, men Mathias var jo overlegen der i første tvekamp, selv om den han møtte var noe pinglete.

Endret av Djækklåsst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Denne uka er det jo 50/50 hvem som ryker ut allerede før valg av andrekjempe, da Mathias må velge Kristian.  Det er en del deltakere som skal ha sine 5 minutter på GKN og så nært finalen begynner det jo å bli litt dårlig tid hvis alle skal få være med.  Dessuten tror jeg Mathias har fått mer oppmerksomhet i media allerede enn det Kristian har fått, så det kan jo være så enkelt som at det er Kristians "tur" denne gangen.

Anonymkode: 660df...6ef

Vel, får jo håpe du har rett.  Men da har de snudd siden Jan Erik røk ut. Dessuten er det vel mye mer enn 50/50 for at Kristian vinner, vil si 85-90 % i Kristians favør. Måtte i så fall være flaksgrenen øksekast eller bom, der Mathias kan ha en viss fordel ab tyngden sin.

Anonymkode: ed42c...72d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel, får jo håpe du har rett.  Men da har de snudd siden Jan Erik røk ut. Dessuten er det vel mye mer enn 50/50 for at Kristian vinner, vil si 85-90 % i Kristians favør. Måtte i så fall være flaksgrenen øksekast eller bom, der Mathias kan ha en viss fordel ab tyngden sin.

Anonymkode: ed42c...72d

Noen tenker visst at 50/50 betyr noe annet enn hva det gjør.

«Om jeg kommer meg til månen ila. livet er 50/50, enten gjør jeg det, eller så gjør jeg det ikke.»

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...