Gå til innhold

Farmen 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Djækklåsst skrev:

Det er da opplagt at TV 2 har snudd på flisa og latt vinneren stille på GKN denne gangen. Det er så lett å avsløre at det er latterlig, de vet jo at folk vil kritisere dem dersom Kristian nå ryker, ergo betyr det at han mest sannsynlig ikke gjør det.

«Sjokkerende» at dette viste seg å stemme.

Men Mathias slo greit fra seg, for all del.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kristian sin stokk sprakk jo, da skulle man tro det var litt lettere å slå naglene nedi. Ikke juks, men tror han fikk en liten fordel av det.

Anonymkode: 5aed2...215

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kristian sin stokk sprakk jo, da skulle man tro det var litt lettere å slå naglene nedi. Ikke juks, men tror han fikk en liten fordel av det.

Anonymkode: 5aed2...215

Tre slår sprekker dersom man skår hardt. Vel fortjent seier. Han er sterk! 😊

Anonymkode: 2feaa...8ac

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig poenget med å ha noe piss om at "Finale-uken begynner nå" mot slutten av denne episoden?  

Alle og enhver burde vel skjønne at TV 2 ikke kommer til å vise noe som helst fra selve finale-uken i kveld uansett. 

Anonymkode: 7e503...6fe

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mathias imponerte i slegge, må jeg si. Hadde han ikke mistet naglen, hadde det vært helt på håret for Kristian. Da hadde han heller ikke hatt god nok tid til å kontrollere at alle naglene var nedi.

Med tanke på at Kristian er tømrer, hadde jeg kanskje forventet at han skulle ha litt bedre teknikk.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Fornuftig-mann skrev:

Mathias imponerte i slegge, må jeg si. Hadde han ikke mistet naglen, hadde det vært helt på håret for Kristian. Da hadde han heller ikke hatt god nok tid til å kontrollere at alle naglene var nedi.

Med tanke på at Kristian er tømrer, hadde jeg kanskje forventet at han skulle ha litt bedre teknikk.

Mathias bomma jo ganske mye, så so close var han neppe 😂

Anonymkode: 2feaa...8ac

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at Kristian vant 👍 Jeg gleder meg til finaleuken. Tror Erik vinner da  

Anonymkode: eba03...ec0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble faktisk imponert over Mathias i slegge! Hadde ikke trodd han skulle slå så bra fra seg, faktisk! Selvom han tapte, så tror jeg nok at de undervurderte ham i fysiske grener! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Fornuftig-mann skrev:

Mathias imponerte i slegge, må jeg si. Hadde han ikke mistet naglen, hadde det vært helt på håret for Kristian. Da hadde han heller ikke hatt god nok tid til å kontrollere at alle naglene var nedi.

Med tanke på at Kristian er tømrer, hadde jeg kanskje forventet at han skulle ha litt bedre teknikk.

Tømrere står vel ikke akkurat og dæljer løs på sånne store nagler heller da.

Anonymkode: b5412...fe0

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare å begynne å "plukke" damer. En og en, helt til Agna står igjen med Erik i finalen.    😁

Anonymkode: ed42c...72d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er egentlig poenget med å ha noe piss om at "Finale-uken begynner nå" mot slutten av denne episoden?  

Alle og enhver burde vel skjønne at TV 2 ikke kommer til å vise noe som helst fra selve finale-uken i kveld uansett. 

Anonymkode: 7e503...6fe

Det var da ikke rettet mot oss, men mot deltakerne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Janzypants skrev:

Jeg ble faktisk imponert over Mathias i slegge! Hadde ikke trodd han skulle slå så bra fra seg, faktisk! Selvom han tapte, så tror jeg nok at de undervurderte ham i fysiske grener! 

Var vel helst det at Kristian var mye dårligere enn forventet. Nesten halvannet minutt, mens Halvor i 2017 brukte 42 sekunder eller noe sånt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tømrere står vel ikke akkurat og dæljer løs på sånne store nagler heller da.

Anonymkode: b5412...fe0

Spikerpistol, men er Kristian tømrer i virkeligheten? Stauerhuset var jo et makkverk, imponerte vel ikke stort under byggingen av is huset heller. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kristian sin stokk sprakk jo, da skulle man tro det var litt lettere å slå naglene nedi. Ikke juks, men tror han fikk en liten fordel av det.

Anonymkode: 5aed2...215

samme sa mannen min, og han har jobbet mye med bygging og snekring. Han reagerte med en gang på det og mente Gaute burde ha stoppet kampen. Når Kristian helt fra starten av fikk en stor sprekk var det MYE lettere å slå ned naglene. 

Anonymkode: e2376...80a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Måtte i så fall være flaksgrenen øksekast eller bom, der Mathias kan ha en viss fordel ab tyngden sin.

Anonymkode: ed42c...72d

Var ikke mye tyngde igjen i Mathias, han har jo rast ned i vekt!

Uansett, utrolig imponert over hvor god kontroll Mathias hadde på sleggen! Utviklingen hans er virkelig imponerende. Men er glad for at Kristian vant.

Så ser vi frem til finaleuke, det blir underholdende!😁👏

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det bare jeg som håper at noen andre enn Agna, Erik eller Kristian vinner? 

Erik og Kristian har spilt uærlig, stjelt mat osv. De jobber kun når det er til deres egen fordel. De jobbet f.eks. ikke med ishuset fordi det orket de ikke, men denne uken har de brukt all energi for at Erik skulle få kniv. Så klager Erik på at ikke alle jobber. Mistet all respekt for Agna på den måten hun oppførte seg på mot Marte, så håper ikke hun går av med seieren heller. 

 

Anonymkode: 2a3b5...aff

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare jeg som håper at noen andre enn Agna, Erik eller Kristian vinner? 

Erik og Kristian har spilt uærlig, stjelt mat osv. De jobber kun når det er til deres egen fordel. De jobbet f.eks. ikke med ishuset fordi det orket de ikke, men denne uken har de brukt all energi for at Erik skulle få kniv. Så klager Erik på at ikke alle jobber. Mistet all respekt for Agna på den måten hun oppførte seg på mot Marte, så håper ikke hun går av med seieren heller. 

 

Anonymkode: 2a3b5...aff

Heia Berit, sier jeg 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innrømmer lett at Mathias har vokst på meg i løpet av disse ukene; han er den som har hatt mest fremgang der inne. I tillegg til å tilegne seg mye kunnskap over kort tid, mestre fysiske oppgaver på gården har han i tillegg holdt sin sti ren og vært ærlig og lojal. Fra å være en litt noldus oslogutt så har han faktisk gått til å nesten kunne jobbet som avløser på en gård. Håper han med tiden finner seg en odelsgutt, det tror jeg han ville trivdes med :) 

Såklart noe tull har det vært som da han og Vibecke prøvde seg på en gå-sakte-aksjon for å liksom sabotere, men det tror jeg var mere fjas enn hva det var reelt. Og de droppet det fort. Til sammenligning med Erik og Kristian som med vilje boikottet ishus og det staurhuset. 

Såvidt jeg har fått med meg så har han holdt seg tro til de avtalene og alliansene han hadde i starten av oppholdet. Han sier heller ikke nei, selv om det er noe han fra før av ikke behersker. Han er litt sånn som Pippi Langstrømpe; dette har jeg ikke gjort før, så det får jeg sikkert til. 

Av de som er igjen nå så håper jeg Agna eller Berit vinner. Agna er nok litt satt ute av spill pga borellia, men som hun selv sa; ubrutt forgår ikke så lett. Berit er jeg litt spent på, hun har jo ikke vært i noen tvekamper, så aner jo ikke hvor sterk hun er. Men som hun selv sa så trenger hun ingen tvekamp for å vite hvor sterk hun er, og at hun vet hun holder fokus under press mtp yrket hennes. Hun har deltatt på fysiske oppdrag i løpet av farmen-oppholdet, og hun behersker matlaging. Og hun har nok lest i gårdsboka og husker det som står der. Berit har hatt lite kameratid, så jeg tror hun kan overraske. Hun har nok spilt spillet godt, holdt seg lavt i terrenget for så å kline til i finaleuka. 

Heia Berit!! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Fornuftig-mann skrev:

Mathias imponerte i slegge, må jeg si. Hadde han ikke mistet naglen, hadde det vært helt på håret for Kristian. Da hadde han heller ikke hatt god nok tid til å kontrollere at alle naglene var nedi.

Med tanke på at Kristian er tømrer, hadde jeg kanskje forventet at han skulle ha litt bedre teknikk.

Ja, han holdt i slegga som en jentunge.

 

Anonymkode: b5a7d...fb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...