Gå til innhold

Farmen 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Begynner å heie litt på Silje, jeg. Hun virker både arbeidssom og likanes. Ser gjerne henne i en finale.

Anonymkode: b5412...fe0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingebjørg er så jævlig barnslig og sutrete. Helt greit at hun ikke vil at Erik skal ha en kniv til, men hun er ikke alene om å ikke ha noen kniv. Men var etterlengtet med litt drama da, hehe 😂 Skulle ønske Ingebjørrrrr eller Energibecke ble valgt, er drittlei begge to!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, loffen skrev:

Tror ikke jeg gidder følge med på Farmen neste gang.

Nå har det blitt sånn at jeg ser det litt på etterskudd, slik at jeg kan spole over de første FEM minuttene som bare er 'dette har skjedd på Farmen', den grusomme musikken, når mentor og mentors kone kommer med hest og slede (og musikken til det), når Gaute galopperer inn (og musikken 'hans'), Gautes historietimer, halve markedet med fake-konkurranser, når første- og andre-kjempen ror og ror for å komme til kampplassen og de andre deltagerne går og går til den samme plassen (og musikken som er til det). :fnise: 

:ler: 
Gleder meg til det er slutt. Haha.

Er det fortsatt noen som ser på ting når de faktisk sendes? ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for noen idioter, det er et spill, de vil vinne....også lar de Erik få to kniver??? Er de redd han eller hva i all verden er feil med de? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fader at det ikke ble Vibecke som ble førstekjempe :(   Lurer på hva som skjer med Agna i søndagens episode, selvom jeg har lest at hun fikk borreliose. Altså, må hun trekke seg, eller er hun sterk nok til å være med videre? 

Ingebjørg irriterer meg bare mer og mer. Makan til sutring. Selvfølgelig er det ikke greit at hun sitter inne og leser seg opp på kunnskap mens alle andre er ute og jobber for å få i havn ukesoppdraget! 

Anonymkode: c035f...95a

Leser du avisoppslaget om at Agna ble lam i halve ansiktet så står det der at hun retunerte til farmengården etter å ha vært innlagt 1 dag. Så hun blir med videre heldigvis.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Nastine skrev:

Herregud for noen idioter, det er et spill, de vil vinne....også lar de Erik få to kniver??? Er de redd han eller hva i all verden er feil med de? 

Veldig rart. En med 0 kniver starter jo med 0-2 i sekken mot Erik i en eventuell finale. Virket som alle ble offer for flokkmentaliteten, og ikke turte å melde seg ut. Deltagerne vet jo at det er finale neste uke, og da får de jo mat uansett.

Forstår heller ikke hvorfor Kristian jobber så hardt og støtter Erik etter valget, han ble jo indirekte valgt som 2. kjempe.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner Ingebjørg, men synes hun gjorde det på en barnslig måte. Kjefter og smeller, vil bare sitte å lese gårdsboka hele tiden mens de andre jobber, men skjønner jo at hun ikke ville saboterte ukesoppdraget alene. Alle hadde skjønt det hadde vært henne og kanskje mistet stemmer i en finale 

Anonymkode: eba03...ec0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan blir egentlig finaleuka? Går folk ut en etter en? Dette er første året jeg har fulgt med, hehe.

Anonymkode: e9a93...12f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt ironisk at Ingebjørg ville ha ut Marte pga hun mente Marte sutret så fælt, også gjør hun ikke annet enn å sutre, baksnakke og klage selv. 

Jau da, det var rette ræva som feis! 

Det er jo flere enn Ingebjørg som ikke stiller med kniv i finalen uten at de lager noe styr ut av det. Jeg kan forstå at det er i alles interesse å få godkjent ukesoppdraget sånn at de får annen mat enn bare poteter og dermed stiller med energi og krefter i finalen. 
 

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan blir egentlig finaleuka? Går folk ut en etter en? Dette er første året jeg har fulgt med, hehe.

Anonymkode: e9a93...12f

De skal igjennom ulike kamper, så står det igjen 2 til slutt i finalen på søndagen. Det blir hinderløype bl.a og matlaging før en finale  

Anonymkode: eba03...ec0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker said:

De skal igjennom ulike kamper, så står det igjen 2 til slutt i finalen på søndagen. Det blir hinderløype bl.a og matlaging før en finale  

Anonymkode: eba03...ec0

Takk:)

Anonymkode: e9a93...12f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lei av Juksebjørrrrr som sitter der og sutrer over at ingen vil sabotere med henne. Og syter og klager, og nekter å bidra. 

Fy flate!.😑🤮

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er finalen på søndag? siste uka nevnte dem sist... er det et program før finalen isåfall?

Anonymkode: 7ab2a...97b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er finalen på søndag? siste uka nevnte dem sist... er det et program før finalen isåfall?

Anonymkode: 7ab2a...97b

Ikke nå søndag nei. Finaleuken starter tirsdag, så finalen er søndag neste uke. 

Anonymkode: a3a5a...662

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galskap at hele gjengen jobber for at Erik skal få en kniv nummer to... Hvor viktig er mat i finaleuka, da? Det er få dager til det hele er over. Erik er en av favorittene selv uten en eneste kniv, og med to kniver i finalen er det vanskelig å ta han igjen. Om ikke umulig.

Syns Ingebjørg virket som den eneste fornuftige med tanke på å sabotere oppdraget, og hun kalte resten av gjengen "pushovere". Men likevel sier hun at hun ikke vil sabotere når hun er alene om det, og er redd for at det blir dårlig stemning..🤣 Like feig som alle de andre, tror jeg vi da kan si.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Turkis Sau skrev:

Jeg er så lei av Juksebjørrrrr som sitter der og sutrer over at ingen vil sabotere med henne. Og syter og klager, og nekter å bidra. 

Fy flate!.😑🤮

Helt enig. Hun får sabotere alene da, er vel ikke noe problem det, men hun er feig som faen, så tør vel ikke det. Og hun sa at Marte søyt og klaget! Hva gjør Juksebjørrrr da?! Snakk om å kaste Stein i glasshus! (Stakkars Stein :P

Hehe, syns Vibecke og Ingebjørg har fått flotte navn av oss! Energibecke og Juksebjørrrrr :skratte: 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke nå søndag nei. Finaleuken starter tirsdag, så finalen er søndag neste uke. 

Anonymkode: a3a5a...662

Nei, da hadde jo finalen vært mellom Kristian og Mathias vel, siden det er de som skal i kamp. 😆 De må få ut litt flere folk først, og neste uke ryker de fleste ut en etter en.

Anonymkode: b5412...fe0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh fyfader som hun Ingebjørg maser, tjaser og klager. Hu må jo bare elske drama. Men jeg forstår veldig godt at hun ikke vil arbeide for at Erik skal få nok en kniv. Skjønner ikke hvordan Erik kan bli så sint på henne for ikke å ønske å jobbe - han satt seg jo på rumpa med en gang han ble valgt som førstekjempe selv? 

Anonymkode: 0d4fb...d18

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Åhh fyfader som hun Ingebjørg maser, tjaser og klager. Hu må jo bare elske drama. Men jeg forstår veldig godt at hun ikke vil arbeide for at Erik skal få nok en kniv. Skjønner ikke hvordan Erik kan bli så sint på henne for ikke å ønske å jobbe - han satt seg jo på rumpa med en gang han ble valgt som førstekjempe selv? 

Anonymkode: 0d4fb...d18

Han sa jo at han forstod det at hun ikke ville jobbe, siden han allerede har en kniv. Det var det at hun skulle sette seg ned og lese i den boka mens de andre jobbet han reagerte på. 

Anonymkode: fe08f...3af

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...