Gå til innhold

Farmen 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det faen meg matlaging som skal avgjøre hvem som går videre til finalen!? Har ikke det vært en del av gårdskonkurransen før? Jeg blir veldig overrasket hvis ikke Ingebjørg tar den ene finaleplassen da, faen og. Nå ble jeg sur.

Anonymkode: b5412...fe0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Erik og Agna står sammen i finalen så er det akkurat det samme for meg hvem av de som vinner, begge to ser jeg på som verdige vinnere 😁 De er helt rå begge to! Juksebjørg må ut. Dessverre tror jeg nok hun vinner matlagingen.

Anonymkode: fe08f...3af

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det faen meg matlaging som skal avgjøre hvem som går videre til finalen!? Har ikke det vært en del av gårdskonkurransen før? Jeg blir veldig overrasket hvis ikke Ingebjørg tar den ene finaleplassen da, faen og. Nå ble jeg sur.

Anonymkode: b5412...fe0

Jeg og. Er redd Erik ryker nå ja.  Men at Ingebjørg skal være så mye bedre kokk enn Agna tviler jeg på.

Anonymkode: ed42c...72d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis Erik og Agna står sammen i finalen så er det akkurat det samme for meg hvem av de som vinner, begge to ser jeg på som verdige vinnere 😁 De er helt rå begge to! Juksebjørg må ut. Dessverre tror jeg nok hun vinner matlagingen.

Anonymkode: fe08f...3af

Enig !   Vi får bare håpe på at hun (J.bjørg) tabber seg ut.

Anonymkode: ed42c...72d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kalles hun juksebjørg?

Anonymkode: 58d42...79a

Julsa til seg seier i torpet🤬

Anonymkode: de11b...43f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kalles hun juksebjørg?

Anonymkode: 58d42...79a

Fordi hun rev ut saging som kampalternativ på Torpet, siden hun visste at Marte var god i saging. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror gjerne TV2 ser Ingebjørg som vinner av Farmen. Hvis den som går seirende ut av Torpet vinner hele greia, legitimerer det på en måte Torpets eksistens.

Anonymkode: 660df...6ef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Julsa til seg seier i torpet🤬

Anonymkode: de11b...43f

Heier ikke på Ingebjørg i det hele tatt, men man trenger altså ikke kallenavn på noen. Det slutta man med på barneskolen for flere år siden🙄

Anonymkode: 2feaa...8ac

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Chiubi said:

Fordi hun rev ut saging som kampalternativ på Torpet, siden hun visste at Marte var god i saging. 

 

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Julsa til seg seier i torpet🤬

Anonymkode: de11b...43f

Omg!! Ja det stemmer. Tenk at Marte kunne vært i semien😌

Anonymkode: 58d42...79a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vibecke hevder på Tv2.no nå at Agna ikke er en verdig vinner, pga «holdninger og verdier».  
Skulle gjerne hørt den utdypet litt

Anonymkode: 72d4c...330

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper det er matlaging først.. så må de to siste konkurrere i melkespann. Slik jeg ser det så kan Agna kun få finaleplass om hun vinner matlaging. I melkespann stiller hun svakt slik ting er nå. Så vinner hun ikke matlaging imorgen blir det nok Erik og Ingebjørg i finalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingebjørg jukset da hun var inne på torpet, så hun er absolutt ingen verdig vinner av Farmen i år.. Jeg håper virkelig Erik eller Agna vinner Farmen. 

Anonymkode: eba03...ec0

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om Ingebjørg vinner det her kalaset veit jeg ikke om jeg gidder å følge med på farmen neste gang. Makan til mindre verdig vinner skal man lete lenge etter.

Men det skal deltakerne ha altså, de er skikkelig flinke til å heie på hverandre (med unntak av Ingebjørg av og til), og viser sånn sett god sportsånd. Nå kjenner jeg de jo bare fra hva jeg har sett på tv, men hadde jeg vært med i Farmen 2019 hadde jeg mest sannsynlig furta godt over at noen deltagere forsvant for tidlig, og noen andre har kommet ufortjent for langt, og jeg hadde aldri klart å holde det skjult 😂

Anonymkode: 85d4b...21c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vibecke hevder på Tv2.no nå at Agna ikke er en verdig vinner, pga «holdninger og verdier».  
Skulle gjerne hørt den utdypet litt

Anonymkode: 72d4c...330

Vibecke er vel snurt fordi Agna kritiserte henne for hennes "alternative" sider og at hu maste for mye om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vibecke hevder på Tv2.no nå at Agna ikke er en verdig vinner, pga «holdninger og verdier».  
Skulle gjerne hørt den utdypet litt

Anonymkode: 72d4c...330

Er vel fordi hun ikke tror på det energipisset til Vibecke det. Herregud, er det mulig? Ikke verdig vinner fordi man ikke tror på energier, ånder, tusser og troll, faktisk. Håper Agna stikker av med seieren selv om jeg er redd hun vil slite i melkespann. Men så lenge ikke Ingebjørg vinner er jeg fornøyd. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vibecke hevder på Tv2.no nå at Agna ikke er en verdig vinner, pga «holdninger og verdier».  
Skulle gjerne hørt den utdypet litt

Anonymkode: 72d4c...330

Pga Agna sine holdninger og verdier? 

Jeg vet ikke jeg hva hun mener, men sett i lys av denne artikkelen så lever hun og ånder for vanskeligstilte barn. Det er det ikke mange som hadde giddet å ofre livet sitt for. 

https://www.tv2.no/a/11001931/

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...