Gå til innhold

Farmen 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

hva betyr blodharry`?

Anonymkode: 7ab2a...97b

Veldig Harry. Smakløs. 

Anonymkode: 6f52a...9c9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, vintage skrev:

Noe må de gjøre hvis ikke Farmen skal miste all troverdighet.

Tror det er for sent. Programmet er i ferd med å miste grepet fullstendig.

Synes reglene bør strammes kraftig inn, bl.a. ved å innføre følgende:

  • Nulltoleranse for juks. Avsløres dette - kast deltakeren rett ut. Hvis det oppdages i ettertid at vinneren har jukset bør vedkommende fratas premien og få bøter.
  • Alle bør kles opp i klær anno det året de faktisk skal leve i. Latterlig at man går rundt med Fjällräven-bukser og Norrønna-klær. Frem med vadmelen og undertøy fra 1900. Hele konsepteter jo at man skal leve og arbeide slik de gjorde for over 100 år siden, og da må man sørge for at det blir så likt som mulig.

Det er spesielt denne juksingen som ødelegger hele konseptet. Nå har det jo blitt slik at man ikke kan stole på at noen faktisk vinner på ærlig vis. Hvis TV2 tar grep KAN de kanskje rette opp inntrykket og få dette til å bli troverdig igjen.

Anonymkode: a4157...af2

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir min siste sesong av Farmen. Det er nå sikkert og visst. Gidder ikke å se på når Tv2 godtar juks. Så de mister en seer.

Anonymkode: eba03...ec0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere deltakere som hadde ryket ut kom ravende fulle til finalen, det fikk enkelte som var i farmen fortsatt til å reagere... Kan vi si dette er prikket over ien for konseptet farmen?

Når side konseptet torpet ikke er en verdig deltaker opphold ved at farmen deltaker fra annen årgang kommer inn i konkurranse miljøet sier det sitt at farmen ikke har godt nok regi... Trenger vi flere skandale nyheter? 

Hvis konseptet noen skal igjen komme på skjermen, så vil jeg si det er bedre versjon å sende dagen etter en redigert opptak på tv, og sende ett halvt år etterpå holder ikke mål lenger. Dette er en tullete konsept der deltakere selv gjør farmen til vanry. 

Anonymkode: 7ab2a...97b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tidligere deltakere som hadde ryket ut kom ravende fulle til finalen, det fikk enkelte som var i farmen fortsatt til å reagere... Kan vi si dette er prikket over ien for konseptet farmen?

Når side konseptet torpet ikke er en verdig deltaker opphold ved at farmen deltaker fra annen årgang kommer inn i konkurranse miljøet sier det sitt at farmen ikke har godt nok regi... Trenger vi flere skandale nyheter? 

Hvis konseptet noen skal igjen komme på skjermen, så vil jeg si det er bedre versjon å sende dagen etter en redigert opptak på tv, og sende ett halvt år etterpå holder ikke mål lenger. Dette er en tullete konsept der deltakere selv gjør farmen til vanry. 

Anonymkode: 7ab2a...97b

Link:

https://www.vg.no/rampelys/i/kJPjRv/ravende-fulle-farmen-deltagere-skapte-opproer-paa-gaarden-jeg-var-sjokkert?utm_source=vgfront&utm_content=row-2

Anonymkode: 70bf6...9ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sitat "Jeg merket at den andre finalisten ble helt ødelagt av det, og ville ikke ligge alene siste natten." 

Da er det vel ganske tydelig at Ingebjørg er en av finalistene? 🤦‍♂️Tviler på at Erik eller Agna hadde blitt redd for å sove alene pga noen fulle folk. 

Anonymkode: 61bdc...ae7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sitat "Jeg merket at den andre finalisten ble helt ødelagt av det, og ville ikke ligge alene siste natten." 

Da er det vel ganske tydelig at Ingebjørg er en av finalistene? 🤦‍♂️Tviler på at Erik eller Agna hadde blitt redd for å sove alene pga noen fulle folk. 

Anonymkode: 61bdc...ae7

hvem var det som tok ansvar å beskytte henne? Erik?

Anonymkode: 7ab2a...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en skriver at Erik vant, en annen at det var Ingebjørg. Vet ikke hvem man skal tro på.

Anonymkode: ed42c...72d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, en skriver at Erik vant, en annen at det var Ingebjørg. Vet ikke hvem man skal tro på.

Anonymkode: ed42c...72d

Og i kommentarfeltet på VG står det Agna vant :fnise: Håper Agna eller Erik vinner! 

Anonymkode: 6f52a...9c9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sitat "Jeg merket at den andre finalisten ble helt ødelagt av det, og ville ikke ligge alene siste natten." 

Da er det vel ganske tydelig at Ingebjørg er en av finalistene? 🤦‍♂️Tviler på at Erik eller Agna hadde blitt redd for å sove alene pga noen fulle folk. 

Anonymkode: 61bdc...ae7

Erik er jo redd for å gå ute alene i mørket, så jeg ser ikke bort fra at han er redd for å sove alene pga fulle folk.

(Med forbehold om at jeg ikke blander Erik og Kristian, som for meg var klin like i starten) 😄

Anonymkode: d9a8a...ed3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og i kommentarfeltet på VG står det Agna vant :fnise: Håper Agna eller Erik vinner! 

Anonymkode: 6f52a...9c9

Nå har det stått at både Erik, Ingebjørg og Agna vinner i diverse kommentarfelt. Så jeg venter og ser jeg. Håper Agna vinner.

Anonymkode: d9a8a...ed3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og i kommentarfeltet på VG står det Agna vant :fnise: Håper Agna eller Erik vinner! 

Anonymkode: 6f52a...9c9

Håper det inderlig jeg også men den jubelen til Mathias likte jeg ikke helt. Men på den annen side er han jo en følelsestyrt fjasedott, så hvem vet....... ???

Anonymkode: ed42c...72d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sender dem ikke direkte sending fra farmen fest før selve finalen i år?

Anonymkode: 7ab2a...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

sender dem ikke direkte sending fra farmen fest før selve finalen i år?

Anonymkode: 7ab2a...97b

Jeg trodde det var sånn at alle deltagerene ser finalen sammen på storskjerm, deretter blir det finalefest.

Anonymkode: d9a8a...ed3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tidenes minst verdige farmen vinner i finalen. Er det mulig 😖

Nå må Erik vise hva han kan. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...