Gå til innhold

Farmen 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk ikke sett sendingen i går. Hvilken kamp valgte Erik? Hvem ble skadet? 

Irritert fordi jeg glemte å sette på opptak, det er derfor jeg spør her. Litt dumt når de som har temperament går ut, serien kan bli tam uten dem. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Erik valgte bommen, og Terje ble skadet i foten under kampen, så han røk ut.Blir enda kjedeligere nå.🙄

Anonymkode: ad847...8a1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jytte skrev:

Fikk ikke sett sendingen i går. Hvilken kamp valgte Erik? Hvem ble skadet? 

Irritert fordi jeg glemte å sette på opptak, det er derfor jeg spør her. Litt dumt når de som har temperament går ut, serien kan bli tam uten dem. 

Hvordan folk greier seg uten Sumo fatter jeg ikke. Fremtiden er streamet tv, da går man ikke glipp av noe. 

Anonymkode: cdeed...790

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om Erik og Agna er noe utenfor Farmen også, eller var det mest en flørt på gården? :)

Anonymkode: ae05d...5b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet om Erik og Agna er noe utenfor Farmen også, eller var det mest en flørt på gården? :)

Anonymkode: ae05d...5b5

Kan jeg aldri tenke meg! Og de bor jo ganske mange mil fra hverandre + aldersforskjellen ..

Anonymkode: ad847...8a1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg aldri tenke meg! Og de bor jo ganske mange mil fra hverandre + aldersforskjellen ..

Anonymkode: ad847...8a1

Enig. De kommer jo bare veldig godt overens og betyr ikke de er keen på hverandre liksom 🙈 Hun er 23 år eldre enn han

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan folk greier seg uten Sumo fatter jeg ikke. Fremtiden er streamet tv, da går man ikke glipp av noe. 

Anonymkode: cdeed...790

Trenger ikke sumo, har rikstv-abonnement, så ser Farmen (og andre programmer) på nett-TV ofte etter det har gått på TV

Anonymkode: ed685...3fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan jeg aldri tenke meg! Og de bor jo ganske mange mil fra hverandre + aldersforskjellen ..

Anonymkode: ad847...8a1

Uenig, det er lett å se at det er noe mellom dem.. de sprudler i hverandres selskap

Anonymkode: ae05d...5b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uenig, det er lett å se at det er noe mellom dem.. de sprudler i hverandres selskap

Anonymkode: ae05d...5b5

Hahaha....  🤣   Du overtenker, de er fra samme distrikt. Har samme lynne og humor, trives i hverandres selskap helt enkelt.  Sikker litt "befriende" å få være litt for seg selv, litt vekk fra østlandsdominansen.

Anonymkode: ed42c...72d

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker said:

Hahaha....  🤣   Du overtenker, de er fra samme distrikt. Har samme lynne og humor, trives i hverandres selskap helt enkelt.

Hadde du sagt det samme om de var jevnaldrende? Neppe. Det virker som du dømmer kjærligheten pga aldersforskjell.

Alder er bare et tall!!

Anonymkode: ae05d...5b5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du sagt det samme om de var jevnaldrende? Neppe. Det virker som du dømmer kjærligheten pga aldersforskjell.

Alder er bare et tall!!

Anonymkode: ae05d...5b5

Nei du, jeg dømmer ikke noen for aldersforskjell "gale" veien (du skulle bare visst).  Jeg er helt enig med deg ang. alder, men i dette tilfellet er et nok bare trivelig vennskap og mye felles bakgrunn og "lynne". Verdier blir vel litt voldsomt å snakke om men noe lignende, holdninger kanskje.

Anonymkode: ed42c...72d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet om Erik og Agna er noe utenfor Farmen også, eller var det mest en flørt på gården? :)

Anonymkode: ae05d...5b5

Tviler på at de flørter, ser mer ut som et koselig vestlandsk venneforhold (eller mor/sønn forhold om du vil)😄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det blitt så gale at man ikke kan ha det supertrivelig og ha kjempe god kjemi med en av det motsatte kjønn uten at folk skal spekulere om at det er noe på gang??

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, kindagirl skrev:

Har det blitt så gale at man ikke kan ha det supertrivelig og ha kjempe god kjemi med en av det motsatte kjønn uten at folk skal spekulere om at det er noe på gang??

Virker ikke sånn 🙄 Med gang to fra motsatt kjønn har det hyggelig sammen og kommer godt overens, så MÅ de jo være keen på hverandre. Nå vet ikke om Agna er gift?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, smalls skrev:

Virker ikke sånn 🙄 Med gang to fra motsatt kjønn har det hyggelig sammen og kommer godt overens, så MÅ de jo være keen på hverandre. Nå vet ikke om Agna er gift?

Lurer på om hun er lesbisk.  Hun driver gården sammen med ei dame, og får ikke opp noe når jeg googler eller sjekker fb.

Anonymkode: ed42c...72d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ryddet for spekulasjoner, avsporinger, brukerangrep og nedsettende innhold, og svar til dette. 

_popcorn_, mod

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.10.2019 den 10.09, AnonymBruker skrev:

Men spiller det egentlig så stor rolle at han viste det var mat der inne? Det brandt jo uansett ned før de hadde behov for maten. Det var vel første uka? Er jo ikke noe bedre at Jan Erik vet det enn at Erik vet det? Og hvordan viste Terje det egentlig? 

Anonymkode: fed82...132

Hadde storbonden fortalt de andre om maten og delt, så hadde ikke stabburet brent ned. Brannen var en straff for at han valgte å holde det for seg selv. Karma!

Anonymkode: 5540f...ecd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde storbonden fortalt de andre om maten og delt, så hadde ikke stabburet brent ned. Brannen var en straff for at han valgte å holde det for seg selv. Karma!

Anonymkode: 5540f...ecd

Det er nå ikke første gang et stabbur fylt med mat brenner ned. Også når slle har visst om det. Så det hadde nok brent ned uansett om han hadde sagt det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på om hun er lesbisk.  Hun driver gården sammen med ei dame, og får ikke opp noe når jeg googler eller sjekker fb.

Anonymkode: ed42c...72d

Hun er singel står det i deltagerpresentasjonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...