Gå til innhold

Farmen 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jakob Oftebro-kloningen (Erik?) har jammen blitt tynn!

Anonymkode: 3e3c6...965

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser en del brukere i denne tråden som klager og sutrer over hvor forbanna kjedelig de siste par sesongene av Farmen.

Men likevel fortsetter TV-seerne å følge med på dette opplegget. Dermed kommer TV 2 selvfølgelig til å fortsette med nøyaktig det samme tullet.   

Anonymkode: 7e503...6fe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser en del brukere i denne tråden som klager og sutrer over hvor forbanna kjedelig de siste par sesongene av Farmen.

Men likevel fortsetter TV-seerne å følge med på dette opplegget. Dermed kommer TV 2 selvfølgelig til å fortsette med nøyaktig det samme tullet.   

Anonymkode: 7e503...6fe

TV 2 ønsker helt sikkert spennende TV med mye action, intriger osv. De kommer nok til å prøve å finne ut på hvilken måte de har feilet med castingen. Farmen som f.eks 2014 er noe det beste som har gått på TV av noe norskprodusert, alt handler om deltakerne, hvordan de er og hvordan de passer/ikke passer sammen. For alt vi vet blir neste sesong en kjempesesong :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, tonebelinda skrev:

I år som tidligere, svært dårlig taktikk av jentene. Alltid velge guttekamp. Må egentlig le av at de er så dumme. 

Hadde hun vært lur hadde hun valgt den sterkeste kvinnelige konkurrenten som førstekjempe. 

Lurer på hvem Terje velger som andrekjempe - håper egentlig det blir Mathias, og at Mathias ryker ut. Dette er Farmen, ikke kosemose og ha det så koselig

Også håper jeg de snart ryker på et ukesoppdrag, de skal da ikke klare alle oppdragene de ha!

Håper også det blir Mathias, møkk lei begge to.  Så det er i grunn ett fett for meg hvem som ryker først ut.

Anonymkode: ed42c...72d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper også det blir Mathias og at Mathias ryker. Han virker som en fin og god fyr, det er ikke det, men han er så ufattelig slitsom. Orker ikke sånne overentusiastiske folk. Hvis han ryker blir vel ingebjørrrrrrr storbonde og da håper jeg Terje saboterer som faen og at de ikke klarer ukesoppdraget. 😈

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det blir en dramatisk tvekamp i morgen da. Ut fra teaseren som går på tv2 blir en bært bort av ambulansepersonell(?).

Anonymkode: 5aed2...215

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 hours ago, jukkapalme said:

Jeg håper også det blir Mathias og at Mathias ryker.

Håper ikke det har noe med legningen hans å gjøre..

Anonymkode: ae05d...5b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper ikke det har noe med legningen hans å gjøre..

Anonymkode: ae05d...5b5

Selvfølgelig ikke! Hva i huleste får deg til å tro det? En av mine aller beste venner er homofil og jeg ville aldri byttet ut han for alt i verden! Den eneste grunnen til at jeg vil ha ut Mathias er at jeg syns han er overentusiastisk og slitsom og det hadde jeg syntes om han var hetero også. Utover det virker han som en kjernekar. Men Terje kan lage mer narrestreker enn Mathias og farmen uten sånt blir kjedelig. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper ikke det har noe med legningen hans å gjøre..

Anonymkode: ae05d...5b5

Nå får det være nok! Akkurat som negre og sånn som syter om rasisme hver gang de blir kritisert for noe eller noen sier noe negativt om dem! Har da ingenting med saken å gjøre!

Anonymkode: 3e3c6...965

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper ikke det har noe med legningen hans å gjøre..

Anonymkode: ae05d...5b5

Forklar meg hvordan du kom på den tanken.

Anonymkode: 70bf6...9ae

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Mathias ryker ut på søndag. Ikke fordi jeg ikke liker han, men fordi han og Ingebjørg får så mye tv tid. Så er han noen ganger slitsom. Litt som i fjor med Tonje og Lene. Ble drittlei de siden de fikk så mye tv tid. Blir kjedelig om Terje ryker ut. Da er det en gjeng igjen som er gode venner og alt er gøy🙄

Anonymkode: eba03...ec0

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper Mathias ryker ut på søndag. Ikke fordi jeg ikke liker han, men fordi han og Ingebjørg får så mye tv tid. Så er han noen ganger slitsom. Litt som i fjor med Tonje og Lene. Ble drittlei de siden de fikk så mye tv tid. Blir kjedelig om Terje ryker ut. Da er det en gjeng igjen som er gode venner og alt er gøy🙄

Anonymkode: eba03...ec0

Erfaringsmessig så kan det snu ganske kjapt :P  De finner nok på noe som gjør at idyllen ikke varer så lenge og det blir drama igjen inne på gården, tenker jeg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Janzypants skrev:

Erfaringsmessig så kan det snu ganske kjapt :P  De finner nok på noe som gjør at idyllen ikke varer så lenge og det blir drama igjen inne på gården, tenker jeg! 

Som de gjorde i fjor mener du? Sesongen i fjor var jo dritkjedelig 🙄

Anonymkode: eba03...ec0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så akkurat reklame for kveldens episode. Tvekampen får visst alvorlige konsekvenser for en av deltakerne. Så ut som han trengte medisinsk hjelp?

Anonymkode: 70bf6...9ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg virkelig et par uker nå hvor de ikke får godkjent ukesoppdraget 🤭 Tenk for en dårlig stemning som kunne oppstått! Matmangel som gjør folk irritable, tomt for kaffe, irritasjon overfor dem som kanskje hindrer fra å få det godkjent - hvem sin feil det er osv.. Ooooh det hadde vært gøy 🤣

Anonymkode: fe08f...3af

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ønsker meg virkelig et par uker nå hvor de ikke får godkjent ukesoppdraget 🤭 Tenk for en dårlig stemning som kunne oppstått! Matmangel som gjør folk irritable, tomt for kaffe, irritasjon overfor dem som kanskje hindrer fra å få det godkjent - hvem sin feil det er osv.. Ooooh det hadde vært gøy 🤣

Anonymkode: fe08f...3af

Da blir det vel en eller annen "konkurranse" på markedet da. Har i alle fall vært noe slikt i tidligere sesonger av Farmen.

I tillegg kan deltakerne ta med seg ett eller annet tull for å gjøre en byttehandel der. Dermed får de sannsynligvis med seg en del mat uansett. I tillegg til grønnsaker, melk eller what ever som de allerede kan få fra selve gården. 

Anonymkode: 7e503...6fe

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes det er deilig når det ikke er intriger, krangler og baksnakking, jeg. Bare en gjeng som jobber sammen for å drive en gård med bra resultat. Orker ikke drama. Derfor jeg har likt denne sesongen. Ryker Terje blir det jo enda bedre! Men innser at jeg skiller meg ut 😉 

Anonymkode: 9ea9c...7ab

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker said:

Synes det er deilig når det ikke er intriger, krangler og baksnakking, jeg. Bare en gjeng som jobber sammen for å drive en gård med bra resultat. Orker ikke drama. Derfor jeg har likt denne sesongen. Ryker Terje blir det jo enda bedre! Men innser at jeg skiller meg ut 😉 

Anonymkode: 9ea9c...7ab

Du er ikke alene. Jeg er helt enig med deg.

Anonymkode: 1ba41...418

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg på min side håper for guds skyld at Terje blir, og at det blir Frank som kommer inn fra Torpet. DA kan denne sesongen kanskje redde seg inn igjen etterhvert.

For makan til kjedelig leirskole-kumbaya-åDereErDeBESTE!!Girlsa-stemning så langt er det lenge siden jeg har sett. Og det er DØRGENDE kjedelig, uansett hvor søte og skjønne og herlige de er....jeg vil ha drama for pokker! 

Og da mener jeg ikke ånei-så-sjiiiipt-at-bestevenninna-mi-må-i-tveeeeekamp-drama.

Jeg vil ha DRAMA!!⚔🛡🏹💥

Endret av Turkis Sau
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Turkis Sau skrev:

Jeg på min side håper for guds skyld at Terje blir, og at det blir Frank som kommer inn fra Torpet. DA kan denne sesongen kanskje redde seg inn igjen etterhvert.

For makan til kjedelig leirskole-kumbaya-åDereErDeBESTE!!Girlsa-stemning så langt er det lenge siden jeg har sett. Og det er DØRGENDE kjedelig, uansett hvor søte og skjønne og herlige de er....jeg vil ha drama for pokker! 

Og da mener jeg ikke ånei-så-sjiiiipt-at-bestevenninna-mi-må-i-tveeeeekamp-drama.

Jeg vil ha DRAMA!!⚔🛡🏹💥

Signerer! Krysser fingre og tær for at Terje ikke ryker ut!🤞

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...