Gå til innhold

Farmen 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, smalls skrev:

Skulle ønske tv2 kunne caste flere som faktisk kan lage litt drama og skiller seg ut, og ikke caste unge vakre for å få til en kjærlighetshistorie. Who cares??! Vil jeg se på kjærlighetskliss, så ser jeg på Ungkaren eller noe. 

Mathias og Ingebjørg får så mye tv tid jeg er lei de allerede. Hvorfor får Berit såå lite tv tid? 

Kjedelig episode 🤦‍♀️

Ja, de går feil vei nå, TV2. Hvis de ikke skal miste helt grepet om seerne, så må de nok caste litt bedre. 2014-sesongen med Finn, Olav Harald, Frank etc. var en sann højdare. Så langt ser det ut til at denne sesongen blir en av de som forsvinner fort i glemmeboken. Gårsdagens episode var et eneste stort gjesp.

Samtidig ropes det, også her i tråden, om at de som faktisk lager litt rabalder må ut. Javel, da sitter vi igjen med det vi fikk i går da. Skal jeg se på gårdskjærlighet, så kan jeg jo velge "jakten på kjærligheten"

Anonymkode: 70bf6...9ae

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, de går feil vei nå, TV2. Hvis de ikke skal miste helt grepet om seerne, så må de nok caste litt bedre. 2014-sesongen med Finn, Olav Harald, Frank etc. var en sann højdare. Så langt ser det ut til at denne sesongen blir en av de som forsvinner fort i glemmeboken. Gårsdagens episode var et eneste stort gjesp.

Samtidig ropes det, også her i tråden, om at de som faktisk lager litt rabalder må ut. Javel, da sitter vi igjen med det vi fikk i går da. Skal jeg se på gårdskjærlighet, så kan jeg jo velge "jakten på kjærligheten"

Anonymkode: 70bf6...9ae

Helt enig med deg. Helt utrolig at noen av seerne ville ha ut Leif. Hvorfor?? Det kunne blitt kjempe gøy å hatt han der lenge, samme med Asad. Typisk at akkurat de to røyk ut i uke 1 og 2. 

Jeg kommer til å se på, men gir opp om det blir like kjedelig som forrige sesong. Ser i hvertfall ferdig denne uken. Men merker at jeg er lei Farmen allerede. Det er jo ikke rart om tv2 mister seere. Tror mange er lei

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Leif har trukket seg fra Torpet.

Anonymkode: 7846c...7a3

Og grunnen han ga var helt på trynet. Han regnet nok bare med at han ville tape.

Anonymkode: 1ba41...418

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Leif har trukket seg fra Torpet.

Anonymkode: 7846c...7a3

Var det virkelig nødvendig å skrive det i denne tråden? Faen ta deg! Du kunne skrevet det i Torpet-tråden i stedet! Jeg skal se Torpet når jeg kommer hjem fra jobb og har derfor unngått den tråden. Så kommer du da og ødelegger spenningen ved å skrive det i denne tråden!!! Det er ikke alle som har mulighet til å sitte oppe og se Torpet kl tre på natta eller se det på dagtid vettu! Faen! Hold deg til riktig tråd! Hadde du skrevet i riktig tråd og jeg hadde lest i den hadde jeg ikke reagert, for da hadde jeg bare hatt meg selv å takke. Takk skal du FAEN meg ha! 

Anonymkode: 6f52a...9c9

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Leif har trukket seg fra Torpet.

Anonymkode: 7846c...7a3

Unødvendig av deg. Synes du kunne tatt det i tråden om Torpet. 

Anonymkode: 61bdc...ae7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, smalls skrev:

Skulle ønske tv2 kunne caste flere som faktisk kan lage litt drama og skiller seg ut, og ikke caste unge vakre for å få til en kjærlighetshistorie. Who cares??! Vil jeg se på kjærlighetskliss, så ser jeg på Ungkaren eller noe. 

Mathias og Ingebjørg får så mye tv tid jeg er lei de allerede. Hvorfor får Berit såå lite tv tid? 

Kjedelig episode 🤦‍♀️

Hvor er de vakre? Kristian er den eneste som er kjekk og sexy inne der. Ingen av jentene er spesielt vakre. Men mange fine personligheter. Men vakre, altså 😂

Anonymkode: 2feaa...8ac

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var det virkelig nødvendig å skrive det i denne tråden? Faen ta deg! Du kunne skrevet det i Torpet-tråden i stedet! Jeg skal se Torpet når jeg kommer hjem fra jobb og har derfor unngått den tråden. Så kommer du da og ødelegger spenningen ved å skrive det i denne tråden!!! Det er ikke alle som har mulighet til å sitte oppe og se Torpet kl tre på natta eller se det på dagtid vettu! Faen! Hold deg til riktig tråd! Hadde du skrevet i riktig tråd og jeg hadde lest i den hadde jeg ikke reagert, for da hadde jeg bare hatt meg selv å takke. Takk skal du FAEN meg ha! 

Anonymkode: 6f52a...9c9

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Unødvendig av deg. Synes du kunne tatt det i tråden om Torpet. 

Anonymkode: 61bdc...ae7

Beklager, fikk skrevet i feil tråd.

Anonymkode: 7846c...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var det virkelig nødvendig å skrive det i denne tråden? Faen ta deg! Du kunne skrevet det i Torpet-tråden i stedet! Jeg skal se Torpet når jeg kommer hjem fra jobb og har derfor unngått den tråden. Så kommer du da og ødelegger spenningen ved å skrive det i denne tråden!!! Det er ikke alle som har mulighet til å sitte oppe og se Torpet kl tre på natta eller se det på dagtid vettu! Faen! Hold deg til riktig tråd! Hadde du skrevet i riktig tråd og jeg hadde lest i den hadde jeg ikke reagert, for da hadde jeg bare hatt meg selv å takke. Takk skal du FAEN meg ha! 

Anonymkode: 6f52a...9c9

Hei, ro ned litt da🤭😂 Man kan jo bare la være å lese her inne. Anonym skulle posta under spoiler. Men samtidig er det ikke spoiler så lenge det er vist på sumo. Man kan takk seg sjæl for at man må logge på kg, nettaviser osv.. Torpet er uansett en del av farmen. Så neste gang..😜

Anonymkode: 2feaa...8ac

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor er de vakre? Kristian er den eneste som er kjekk og sexy inne der. Ingen av jentene er spesielt vakre. Men mange fine personligheter. Men vakre, altså 😂

Anonymkode: 2feaa...8ac

Jeg synes ikke de er vakre (for meg er de helt vanlig i utseende) men mente mer at tv2 caster de pga de mener sikkert de er vakre. Formulerte meg litt feil. Så er de unge alltid single 🙄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klok av skade går jeg aldri inn i Farmen/Torpet-trådene på kvinneguiden før jeg har sett det som kan avsløres. Alltid en eller annen sopp som synes det er gøy å spoile.

Anonymkode: 70bf6...9ae

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La hver å gå inn i både Torpet og Farmen tråden FØR man har sett episoden. Det er ikke uvanlig at det kan være spoiling i disse trådene (skjer hvert år) så derfor må man unngå trådene før man får sett episoden, om man ikke vil få spoilere 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.10.2019 den 14.35, RødeDrage skrev:

Hvem er hvem på Farmen 2019, en uoffisiell guide: 

Jentene: 

1434389552_ScreenShot2019-10-03at13_14_20.png.7961f86a4a30e8405ccd1b44550f3ed1.png

*snip*

 

Elsker alle strikkedetaljene😂

På 6.10.2019 den 21.34, jukkapalme skrev:

Uten provoserende mennesker blir det kosemoseoverdoseiensovepose-sommerleir hvor alle er bezztizzer og da blir det gørr kjedelig, så håper Leif blir. Tenk så mye mer faenskap han kan lage, håhå! Håper Leif blir lengst mulig og driver de andre til vanvidd! 😈😂

Hva er greia med åskrive bezztizzer? Ikke en gang jenter i verste fjortis og BFF tida skriver det. Bestis er ordet om du absolutt skal bruke det. Ser ut som du skal latterliggjøre folk som er gode venner og kanskje litt fnisete, men så latterliggjør du din egen skrivemåte i stedet..

19 timer siden, Janzypants skrev:

Tror hun heter Berit. Hun har jo ikke sagt et eneste ord denne sesongen? Har det i det hele tatt vært noe intervju med henne der de snakker til kamera, liksom? Jeg sliter sånn med å se for meg henne som autoritær politidame 😅

Joda, kan huske å ha sett noe en gang, kanskje 😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan de ikke få ut hu energi-dama? 

Årets sesong er en blanding av jakten på kjærligheten, Paradise hotel og åndenes makt. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra førstekjempevalg i kveld. Er så lei sutringa til hun og Mathias at jeg spyr snart.

Anonymkode: ed42c...72d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men jeg er veldig glad det ble jentekamp og ikke guttekamp igjen 🙄 Greit nok Ingebjørg ikke er redd for å si meningen sin, men bør noen ganger holde kjeft. Helt greit hun ble valgt, for jeg er lei både hun og Mathias nå

I går fikk vi endelig se litt mer til Berit.

Egentlig er det samme hvem Ingebjørg velger til andrekjempe. Merker jeg er litt care

Anonymkode: eba03...ec0

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg er veldig glad det ble jentekamp og ikke guttekamp igjen 🙄 Greit nok Ingebjørg ikke er redd for å si meningen sin, men bør noen ganger holde kjeft. Helt greit hun ble valgt, for jeg er lei både hun og Mathias nå

I går fikk vi endelig se litt mer til Berit.

Egentlig er det samme hvem Ingebjørg velger til andrekjempe. Merker jeg er litt care

Anonymkode: eba03...ec0

Hun velger vel antagelig Berit da, siden vi plutselig fikk se litt mer til henne. 

Anonymkode: 5540f...ecd

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.10.2019 den 21.54, Janzypants skrev:

Hva skjer med mannssjåvinisme denne sesongen? :P Først Leif, og nå Terje. "Mannfølk kæn æillt kvinnfølk får te! Kvinnfølk får'kje te mannfølkarbe!"  Hva faen, liksom? :P  Så ikke akkurat at Terje satt og strikka forrige uke? Samt at det mest sannsynligvis var første gang Ingebjørg hadde prøvd en ljå, men alt må jo læres. Hun fikk det jo mye bedre til da hun fikk prøve Terje sin ljå, da den var litt skjevere! 

Berit må være den minst tøffe politidama i Norge, ellers så er hun et psykologisk geni og har fortsatt ikke vist sitt sanne jeg, 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...