Gå til innhold

Farmen 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flere som synes Leif minner ørlitegrann om Rune Rudberg?

Anonymkode: 3e3c6...965

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, kindagirl skrev:

Ingebjørg er hun med de store puppene og hun er hjelper

Ok, da er det to puppedamer (eller så har jeg fått boobs på hjernen så det går rundt for meg)  

Anonymkode: ed42c...72d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi drite i å diskutere pupper i denne tråden? Hvis dere vil diskutere pupper, så opprett en tråd til det! 

Fy fader, så ufyselig han Leif er! 😮  Jeg er utrolig spent på hva som skjer under andrekjempevalget på søndag! Det ser jo ut som at han stikker av?!  Barnslig oppførsel! 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 29.9.2019 den 22.16, Hedersbrukeren skrev:

Komisk å se at Ingebjørg finner en ny å krangle med i neste episode :)

Og hvor lys stemme han der Terje (?) fikk da han ble sint :)

Det kan ikke være tilfeldig at feil er anagram til Leif. For den mannen er ikke rett på en flekk. 

Anonymkode: a7893...28d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker Leif litt jeg. Har litt sans for folk som våger litt, som å gjøre seg upopulær. Skal ikke være en gladkristen ungdomsleir heller, blir kjedelig.

Anonymkode: ed42c...72d

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men si meg, er Ingebjørg veldig varm av seg, siden hun så og si alltid vaser rundt med puppene «løs», uten genser eller T-skjorte på??😅😅

Anonymkode: ad843...136

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leif er selve prakteksemplaret på gretten, gammel gubbe 😂 men håper han vinner kampen, ellers blir det jævlig kjedelig.  

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det kan ikke være tilfeldig at feil er anagram til Leif. For den mannen er ikke rett på en flekk. 

Anonymkode: a7893...28d

Det kom med et sitat som ikke skulle være med. Ikke helt rett jeg heller. :(

Anonymkode: a7893...28d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, jukkapalme skrev:

Leif er selve prakteksemplaret på gretten, gammel gubbe 😂 men håper han vinner kampen, ellers blir det jævlig kjedelig.  

Spørsmålet er om det blir noen tvekamp..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Fornuftig-mann skrev:

Spørsmålet er om det blir noen tvekamp..

Ja, så jo ut som han stakk av. Men håper han kommer tilbake etter å ha summet seg litt, som Erlend Elias gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Fornuftig-mann skrev:

Spørsmålet er om det blir noen tvekamp..

Ja, det blir spennende å se! 😕

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det episke skjer på Torpet, En villmann, ei som er lesbisk og en Sikh steller i stand kirkekaffe til menighetsrådet.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag først gikk det opp for meg at det er to blonde damer i 40-årene med. Jeg trodde begge var hun derre alternative før jeg plutselig merket at hun satt to steder ved frokostbordet. 😂 

Anonymkode: b5412...fe0

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg at Ingebjørg ikke gidder å uttale kj-lyden riktig. Høres så dumt ut når godt voksne folk ikke snakker rent. Det er så sjempefint på sjøkkenet azza og jeg har så sjelpelyst på sjøtt!

Jeg er like gammel som henne og da jeg var liten ble alle barn over en viss alder som ikke snakket rent sendt til logoped. 

Anonymkode: 38774...033

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Irriterer meg at Ingebjørg ikke gidder å uttale kj-lyden riktig. Høres så dumt ut når godt voksne folk ikke snakker rent. Det er så sjempefint på sjøkkenet azza og jeg har så sjelpelyst på sjøtt!

Jeg er like gammel som henne og da jeg var liten ble alle barn over en viss alder som ikke snakket rent sendt til logoped. 

Anonymkode: 38774...033

SÅ enig. Jeg er et par år yngre enn henne, og jeg husker da jeg var liten; hvis jeg f.eks sa schøttboller, så rettet storesøsteren min på meg😊 Det er 9 år mellom oss. Jeg er så utrolig glad for at hun gjorde det!  Som voksen burde man absolutt høre forskjell på sj-kj-sch-lyder! Hvis ikke får man rett og slett øve, for det er grusomt å høre på!! Jeg er stygt redd for at denne utviklingen til slutt vil bli det "riktige". Jeg grøsser ved tanken! :(  

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...