Gå til innhold

Farmen 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, vintage skrev:

Håper ikke han ryker enda. 

Merkelig det der; hvordan så mange vil få ut de som skaper liv og røre, for deretter å klage på at det er kjedelig.

Jeg kan godt ha han der litt lenger. Jo mer drama jo bedre 🙂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 timer siden, kindagirl skrev:

Jeg kjenner hun Ingebjørg. Man kan si mye om henne men "silikonpuppene" hennes er faktisk 100% ekte og naturlig. Ingen juks der. Sier seg jo selv at damen får kløft uansett hva hun går i med mindre hun har høyhalset genser. Hun er jo ikke mindre kledd enn resten av jentene så akkurat "puppehets" bør man spare seg for..

Det som derimot er jævli irriterende med den damen det er at hun leter etter ting å bli fornærmet av og krangle om.. men det er absolutt ingen "blond silikondukke".

Det ser ut som "gode", gammeldagse hengepupper som er noe som alle damer på 30 pluss har.

Hvis hun er lei av prat om hennes pupper, kan hun gå kledd som de gjorde i 1919, da. Puppene hennes er forøvrig ikke noe å snakke om. Da vil jeg heller snakke om de to andre jentene sine, yngre og flottere!

Anonymkode: 52371...ef0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest spennende med farmen er hvem av årets farmenjenter programlederen blir sammen med. 

Anonymkode: a7893...28d

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ser ut som "gode", gammeldagse hengepupper som er noe som alle damer på 30 pluss har.

Hvis hun er lei av prat om hennes pupper, kan hun gå kledd som de gjorde i 1919, da. Puppene hennes er forøvrig ikke noe å snakke om. Da vil jeg heller snakke om de to andre jentene sine, yngre og flottere!

Anonymkode: 52371...ef0

Har du litt store pupper, er det ikke uvanlig at du får heng på de, uansett hvor gammel du er. Alle over 30 år har henge pupper? Nei det stemmer hvertfall ikke 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ser ut som "gode", gammeldagse hengepupper som er noe som alle damer på 30 pluss har.

Hvis hun er lei av prat om hennes pupper, kan hun gå kledd som de gjorde i 1919, da. Puppene hennes er forøvrig ikke noe å snakke om. Da vil jeg heller snakke om de to andre jentene sine, yngre og flottere!

Anonymkode: 52371...ef0

Jeg er 40 og har ikke tegn til hengepupper.

Anonymkode: 7846c...7a3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 40 og har ikke tegn til hengepupper.

Anonymkode: 7846c...7a3

Kan dere som vil diskutere pupper starte en egen tråd?

Anonymkode: 70bf6...9ae

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg synes var mest komisk med 2014-sesongen var at Frank ble tekstet fordi seerne påsto at de ikke forsto rogalandsdialekta hans. Ærlig talt... 🤣 Hadde det vært Trøndelag eller Nord-Gudbrandsdalen kunne jeg skjønt at dialekta var vanskelig å forstå, men ærlig talt, en helt vanlig mann fra Hå i Rogaland... 🙄

Anonymkode: 414b1...c14

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg synes var mest komisk med 2014-sesongen var at Frank ble tekstet fordi seerne påsto at de ikke forsto rogalandsdialekta hans. Ærlig talt... 🤣 Hadde det vært Trøndelag eller Nord-Gudbrandsdalen kunne jeg skjønt at dialekta var vanskelig å forstå, men ærlig talt, en helt vanlig mann fra Hå i Rogaland... 🙄

Anonymkode: 414b1...c14

Hadde han ikke mumlet så forferdelig, hadde det vært enklere å forstå alt hva han sier. Jeg er egentlig glad de tekster uansett, pga blant annet hørselshemmede. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Janzypants skrev:

Hadde han ikke mumlet så forferdelig, hadde det vært enklere å forstå alt hva han sier. Jeg er egentlig glad de tekster uansett, pga blant annet hørselshemmede. 

Snart blir vel alle nordmenn som ikke kommer fra Oslo kommune tekstet på TV...

Anonymkode: d1c95...a90

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere vil snakke om Frank kan dere vel heller ta det i torpet-tråden. 

Anonymkode: b5412...fe0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 26.9.2019 den 16.48, Janzypants skrev:

Flere enn meg som syns Erik (storbonden) likner på Jakob Oftebro? 😅

Ja :)

Kanskje Nils Ole er faren? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.9.2019 den 22.21, Fornuftig-mann skrev:

Ekkel type han Asad. Og ikke minst stein, stokk dum.

Nå holder det! En hedersmann av rang :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.9.2019 den 16.17, AnonymBruker skrev:

Når kommer traktoren? De hadde vel traktor i 1919?

Anonymkode: 7846c...7a3

Traktoren var nok oppfunnet, men den var visst ikke vanlig på gårdene før etter 2 verdenskrig. Så det var hesten en måtte stole på.

Anonymkode: ad847...8a1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Traktoren var nok oppfunnet, men den var visst ikke vanlig på gårdene før etter 2 verdenskrig. Så det var hesten en måtte stole på.

Anonymkode: ad847...8a1

Så i Farmen i 2046, så får deltakerne tilgang til traktor :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To meget flotte prikklike blondiner i starten av 20-årene, og to prikklike kjekkaser med langt hår og strikk. Prøver produksjonen å lage datingprogram av dette?

Ser ut som de lyktes isåfall..

Anonymkode: ae05d...5b5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at deltakerne klarte ukesoppdraget sitt?

Det går som regel sånn. Hele sulamitten kan gå fullstendig på tverke, og selv om de ikke har løftet en finger, så får de fremdeles akseptert de aller fleste oppdragene sine.

Og i tillegg blir det vel flere konkurranser underveis, og tullete "skattejakter" hvor de får haugesvis med god mat og drikke. For ikke å glemme at de kanskje blir invitert på dugnad på andre gårder i området, og så får de kake, alkohol eller whatever der også..  

Anonymkode: 7e503...6fe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så oppbrukt.... hver gang på marked: en konkurranse, deltakerne vinner, får en premie (enten kaffe og kake, eller vin/øl...) 

Anonymkode: b05d1...5cf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...