Gå til innhold

Farmen 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er så oppbrukt.... hver gang på marked: en konkurranse, deltakerne vinner, får en premie (enten kaffe og kake, eller vin/øl...) 

Anonymkode: b05d1...5cf

Ja, til og med jeg, som svoren farmen-fan, begynner å bli møkkalei akkurat det.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Farmen er oppbrukt, finish ferdig!

Jeg er så lei slike som melder seg på et program som handler om konkurranse, så blir de sure for å bli valgt som førstekjempe. Tar det personlig, håpløse mennesker.

"Jeg har fått venner for livet!!" Etter første episode, idiot.

Anonymkode: 9aae9...728

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig at både de andre deltakerne og Mathias var så bitre over at han ble valgt. Hvem skulle Asad ellers ha valgt? Å ta noen andre ville vært å be om å bli sendt hjem :)

Tåpelig å velge guttekamp nå uansett, måtte forstå at det ville føre til stor sannsynlighet for at den absolutt minst farlige konkurrenten ville ryke (men det får vi nå se på), og fare for å bli førstekjempe selv neste uke. Gutta har vært særdeles lite taktiske der inne de siste årene :)

Endret av Hedersbrukeren
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hedersbrukeren skrev:

Tåpelig å velge guttekamp nå uansett, måtte forstå at det ville føre til stor sannsynlighet for at den absolutt minst farlige konkurrenten ville ryke (men det får vi nå se på), og fare for å bli førstekjempe selv neste uke. Gutta har vært særdeles lite taktiske der inne de siste årene :)

Ja, både gutter og jenter har valgt guttekamp. Jentene fordi de vil være sammen, gutta fordi jentene har brukt kvinnelist.

Anonymkode: 70bf6...9ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får håpe at Mathias får sendt Asad hjem, men jeg har dessverre mine tvil.  Skal nå i tillegg han bli storbonde, ja da får de det uutholdelig stakkars.

Anonymkode: ed42c...72d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Får håpe at Mathias får sendt Asad hjem, men jeg har dessverre mine tvil.  Skal nå i tillegg han bli storbonde, ja da får de det uutholdelig stakkars.

Anonymkode: ed42c...72d

Det blir i så fall veldig gøy :)

Ikke at jeg tror Mathias vil holde «løftet» :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han dasstømmeren fra Nordfjordeid som er storbonde må vel være en av de med størst dratiltryne noen gang i farmens historie, får håpe han blir med så lenge som mulig!

Anonymkode: 3e3c6...965

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ingen inflasjon i starten av 1900-tallet?

Syns de har fått 20 kr til markedet ved fullført ukesoppdrag helt siden første sesong for atten år siden.

Anonymkode: 3e3c6...965

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hedersbrukeren skrev:

Hvorfor i all verden tror du det? :)

Han har samme væremåte og fremtoning som en homofil jeg kjenner. :)

Anonymkode: 7846c...7a3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han har samme væremåte og fremtoning som en homofil jeg kjenner. :)

Anonymkode: 7846c...7a3

Altså, mitt poeng er at det finnes vel ingen i hele verden som ikke skjønner at Mathias er homofil, noe han heller ikke legger skjul på, like opplagt som at Asad har sine røtter fra Midtøsten :)

Endret av Hedersbrukeren
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Var det ingen inflasjon i starten av 1900-tallet?

Syns de har fått 20 kr til markedet ved fullført ukesoppdrag helt siden første sesong for atten år siden.

Anonymkode: 3e3c6...965

Inflasjonen må ha vært ekstrem på den tiden da prisen for varene varierer mye fra uke til uke. Det kan virke som trenden er at den blir dyrere jo mindre mat de har på gården. Hvis det ikke er lenge siden de har hatt mat. Da blir den billigere. 

Det er nesten som man skulle tro at det er noen som trekker i tråder i kulissene. 

Anonymkode: a7893...28d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Alle hater Asad. Fint å se at frykten for muslimers trumfer frykten for homofile!

Anonymkode: 3e3c6...965

:klo: Ingen som hater noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har de lov til å ha med seg mascara inn på gården? Ser at noen av jentene har mascara på seg..

Anonymkode: cf963...18c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Utrolig tæn på Gaute. Silkemyk hud også.

Anonymkode: 3e3c6...965

Som et tranmarinert knekkebrød. 

Anonymkode: a7893...28d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...