Gå til innhold

Farmen 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Liker storbonden jeg, men håper puppedama snart ryker ut. Gud bedre så barnslig og dum. 

Anonymkode: 932a7...7c7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Liker storbonden jeg, men håper puppedama snart ryker ut. Gud bedre så barnslig og dum. 

Anonymkode: 932a7...7c7

Enig! Men samtidig ser jeg for meg at hun fort kan bli rota til mye drama. Kan jo være greit nå som dramakungen Leif er ute.

Anonymkode: cf535...487

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Tortillas skrev:

Helt greit at dette er et spill, men Leif ligner mest en trassig liten unge som ble sur fordi han ble valgt som storbonde. Og at han da velger å ødelegge for hele gruppen, nei det blir for barnslig, og han ødelegger bare for seg selv. 

Farmen er jo også et sosialt spill, vil en komme langt er det bedre å være på godfot med de fleste, jobbe og stå på og bidra til felleskapet, ellers vil ikke de andre folkene ha deg værende. Så hadde Leif komt inn igjen, hadde nok han blitt valgt til førstekjempe ved første anledning, og livet hans inne på gården ville ikke akkurat blitt lett når alle misliker deg. Hadde han selv blitt storbonde, er det nok ingen som ville jobbet for han. 

Jeg liker best Mathias og noen av damene, Jan virker også som en bra kar. Mathias er en kjernekar, positiv og snill, håper han når langt! 

Syns den som bør vinne farmen bør være en som bidrar til fellesskapet, sprer humør og glede, står på og utvikler seg der inne mtp gårskunnskap og det som hører med. 

Mathias er bare slitsom. Han er egosist på sin måte han også. Greit at Leif ødelegger for seg selv også. Men det heter "Farmen- kampen for tilværelsen." Og da er det dumt å forvente alt på sølvfat. De hadde ikke sikta, men hadde måttet skaffe seg mat på en annen måte som feks fisking. Men må jobbe for det. Virker ikke som de fleste damene og Mathias vet hva fysisk jobb er. 

Anonymkode: 2feaa...8ac

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, RødeDrage skrev:

Ja folkens, hva synes vi om kveldens tvekamp? 

Jeg var litt overraska over andrekjempevalget, men det er vel tross alt den eneste han ikke har hengt sammen med, så er nok ikke så rart. 

Synes den beste vant tvekampen. Liker Kristian. Han virker jordnær, arbeidsom og ikke så opptatt av drama. Heier på han eller Terje😊

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.10.2019 den 7.33, moreno skrev:

Er man homofil når man har lys stemme altså? 😅 da kjenner jeg mange skaphomser...

Mest sannsynlig gjør du det ja

Anonymkode: 78c47...5bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns Farmen er kjedelig, jeg. Ser bare på av "gammel vane" merker jeg. De interessante karakterene ryker ut og tilbake står vi med "blondiner og kjekkaser". Jeg ser ikke Farmen for å se romantikk og veltrente kropper. Synd at alle programmer skal ha det fokukset. Jeg vil ha vanlige, sære, kranglete, dyktige, morsomme og interessante folk, i alle aldre og med alle typer utseende. Føler mange av de unge er med for å bli kjendiser, få instafølgere og bli den neste Amalie Snøløs. Og helst finne kjærligheten også.

Anonymkode: 8f447...b60

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.10.2019 den 8.53, AnonymBruker skrev:

Liker storbonden jeg, men håper puppedama snart ryker ut. Gud bedre så barnslig og dum. 

Anonymkode: 932a7...7c7

Og helt forferdelig å høre voksne folk som ikke kan forskjell på kj og skj... 

Anonymkode: 9ea9c...7ab

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jammen ikke mye skjermtid hun unge med asiatisk utseende får.. Glemmer henne helt og blir overraakesket når hum dukker opp. Aner ikke hva hun heter en gang.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får helt vondt inni meg av å se de to fuglene inni det lille buret😳

Anonymkode: 0bda4...f85

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stine og Berit.. måtte google navnene deres.. har de i det heletatt fått sagt et eneste ord så langt i sesongen? De er jo bare i bakgrunnen og vi ser aldri noe til dem. Aner ikke hva de har hjulpet til med på ukesoppdragene, vet ikke hva de kan, eller hvem de er, eller noen ting. 

Anonymkode: 09a56...8cf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stine og Berit.. måtte google navnene deres.. har de i det heletatt fått sagt et eneste ord så langt i sesongen? De er jo bare i bakgrunnen og vi ser aldri noe til dem. Aner ikke hva de har hjulpet til med på ukesoppdragene, vet ikke hva de kan, eller hvem de er, eller noen ting. 

Anonymkode: 09a56...8cf

Enig!
Synes det er så merkelig at det fokuseres så veldig på noen deltagere, mens andre er helt usynlige. :klo: 

Endret av loffen
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stine og Berit.. måtte google navnene deres.. har de i det heletatt fått sagt et eneste ord så langt i sesongen? De er jo bare i bakgrunnen og vi ser aldri noe til dem. Aner ikke hva de har hjulpet til med på ukesoppdragene, vet ikke hva de kan, eller hvem de er, eller noen ting. 

Anonymkode: 09a56...8cf

Stine sin oppgave i år er å være en av dem som kan danne "Farmen-paret", tenker jeg, og vil ikke få særlig fokus ut over det.

Anonymkode: 660df...6ef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

55 minutter siden, kindagirl skrev:

Er jammen ikke mye skjermtid hun unge med asiatisk utseende får.. Glemmer henne helt og blir overraakesket når hum dukker opp. Aner ikke hva hun heter en gang.

Tror hun heter Berit. Hun har jo ikke sagt et eneste ord denne sesongen? Har det i det hele tatt vært noe intervju med henne der de snakker til kamera, liksom? Jeg sliter sånn med å se for meg henne som autoritær politidame 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med mannssjåvinisme denne sesongen? :P Først Leif, og nå Terje. "Mannfølk kæn æillt kvinnfølk får te! Kvinnfølk får'kje te mannfølkarbe!"  Hva faen, liksom? :P  Så ikke akkurat at Terje satt og strikka forrige uke? Samt at det mest sannsynligvis var første gang Ingebjørg hadde prøvd en ljå, men alt må jo læres. Hun fikk det jo mye bedre til da hun fikk prøve Terje sin ljå, da den var litt skjevere! 

Endret av Janzypants
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vanvittig kjedelig episode. 

Anonymkode: 70bf6...9ae

Ja, tragisk at Leif røk ut. De to kanskje mest lovende deltakerne ut de to første ukene, dumt! Men vi har jo Torpet, som er langt mer underholdende :)

Satser på at det kan bli litt bråk rundt Terje i stedet, eneste som har litt potensiale til å kunne skape konflikt, samt den kranglete Ingebjørg :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske tv2 kunne caste flere som faktisk kan lage litt drama og skiller seg ut, og ikke caste unge vakre for å få til en kjærlighetshistorie. Who cares??! Vil jeg se på kjærlighetskliss, så ser jeg på Ungkaren eller noe. 

Mathias og Ingebjørg får så mye tv tid jeg er lei de allerede. Hvorfor får Berit såå lite tv tid? 

Kjedelig episode 🤦‍♀️

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...