Gå til innhold

Farmen 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bra Leif kom tilbake. Hadde vært kjedelig om han trakk seg. Håper han vinner kampen, kjedelig om alle som lager litt leven forsvinner. Jeg ler meg i hjel av det sure trynet hans! :hoho: 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gøy at farmen endelig blir litt kampen for tilværelsen. Syns det begynte å ligne mistenkelig mye på et luksushotell, ikke bare med maten men med vippeextensions, hårextensions og tattoobryn 

Anonymkode: e192d...8c3

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Janzypants skrev:

Det er nesten så en skulle tro at Leif var innhyret av Tv2 som skuespiller 😅 For å lage skikkelig drama! Jeg er utrolig spent på hva som skjer i morgen!!

 

8 minutter siden, smalls skrev:

Skulle nesten tro det ja. Dette blir veldig drøyt😱

Virkelig helt utrolig idiotisk oppførsel! Når man oppfører seg sånn på tv, hvordan er man da privat? :overrasket:

 

Anonymkode: 4ffab...235

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Virkelig helt utrolig idiotisk oppførsel! Når man oppfører seg sånn på tv, hvordan er man da privat? :overrasket:

 

Anonymkode: 4ffab...235

Synes det er tøft med folk som lager litt liv og røre, våger å være litt upopulær. Skal ikke være noen gladkristen sommerleir heller.

Anonymkode: ed42c...72d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er tøft med folk som lager litt liv og røre, våger å være litt upopulær. Skal ikke være noen gladkristen sommerleir heller.

Anonymkode: ed42c...72d

Blir kjedlig hvis Leif ryker, kjedelig når alle er venner og alt bare er kosemose...

Anonymkode: d9a8a...ed3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

95% sikker på Leif ryker ut dessverre, for hadde vært veldig morsomt å ha han der lenge. Kjedelig når alle er bff🙄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper Leif ryker. Utrolig provoserende menneske. Kan ikke tenke meg at familien hans kan vere noe annet enn flau når de sitter å ser på oppførselen hans. 

Anonymkode: e084e...7ae

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper Leif ryker. Utrolig provoserende menneske. Kan ikke tenke meg at familien hans kan vere noe annet enn flau når de sitter å ser på oppførselen hans. 

Anonymkode: e084e...7ae

Da blir Farmen kjedelig...

Anonymkode: d9a8a...ed3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper Leif ryker. Utrolig provoserende menneske. Kan ikke tenke meg at familien hans kan vere noe annet enn flau når de sitter å ser på oppførselen hans. 

Anonymkode: e084e...7ae

Uten provoserende mennesker blir det kosemoseoverdoseiensovepose-sommerleir hvor alle er bezztizzer og da blir det gørr kjedelig, så håper Leif blir. Tenk så mye mer faenskap han kan lage, håhå! Håper Leif blir lengst mulig og driver de andre til vanvidd! 😈😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper Leif ryker. Utrolig provoserende menneske. Kan ikke tenke meg at familien hans kan vere noe annet enn flau når de sitter å ser på oppførselen hans. 

Anonymkode: e084e...7ae

Heller en Leif i fri dressur enn det klisseshowet med storbonden og hjelperen hans. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, vintage skrev:

Heller en Leif i fri dressur enn det klisseshowet med storbonden og hjelperen hans. 

Helt enig !   Får håpe at han kommer seg inn igjen via Torpet.

Anonymkode: ed42c...72d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.10.2019 den 15.16, AnonymBruker skrev:

Enig !   Hadde håpa på kamp mellom pipestemme-Terje og sinna-Leif    :fnise:

Anonymkode: ed42c...72d

Unødvendig med personkarakteristikker! 

Håper Terje vinner alt! 

Anonymkode: 2feaa...8ac

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja folkens, hva synes vi om kveldens tvekamp? 

Jeg var litt overraska over andrekjempevalget, men det er vel tross alt den eneste han ikke har hengt sammen med, så er nok ikke så rart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, RødeDrage skrev:

Ja folkens, hva synes vi om kveldens tvekamp? 

Jeg var litt overraska over andrekjempevalget, men det er vel tross alt den eneste han ikke har hengt sammen med, så er nok ikke så rart. 

Nei, det var nok ikke det,  selv om det var helt åpent etter min mening.

Anonymkode: ed42c...72d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Håper Leif ryker. Utrolig provoserende menneske. Kan ikke tenke meg at familien hans kan vere noe annet enn flau når de sitter å ser på oppførselen hans. 

Anonymkode: e084e...7ae

Det er bare et spill. Hvis noen blir fornærmet av at andre spiller, så burde de jo ikke meldt seg på.. 

Synes det er verre av de som fremstår som de skulle hatt litt mellom ørene å bruke 8!kr på ei kake isteden for slakt. 

 

Anonymkode: 2feaa...8ac

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun litt eldre blonde var skikkelig irritert på Leif, var det drittsekk hun kalte han når han måtte gå? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Apis skrev:

Hun litt eldre blonde var skikkelig irritert på Leif, var det drittsekk hun kalte han når han måtte gå? 

Ja, Indre-Sogninger har temperement.  Og her var det 2 som røk ihop, eller rettere sagt en som ble forbannet på den ande.

Anonymkode: ed42c...72d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit at dette er et spill, men Leif ligner mest en trassig liten unge som ble sur fordi han ble valgt som storbonde. Og at han da velger å ødelegge for hele gruppen, nei det blir for barnslig, og han ødelegger bare for seg selv. 

Farmen er jo også et sosialt spill, vil en komme langt er det bedre å være på godfot med de fleste, jobbe og stå på og bidra til felleskapet, ellers vil ikke de andre folkene ha deg værende. Så hadde Leif komt inn igjen, hadde nok han blitt valgt til førstekjempe ved første anledning, og livet hans inne på gården ville ikke akkurat blitt lett når alle misliker deg. Hadde han selv blitt storbonde, er det nok ingen som ville jobbet for han. 

Jeg liker best Mathias og noen av damene, Jan virker også som en bra kar. Mathias er en kjernekar, positiv og snill, håper han når langt! 

Syns den som bør vinne farmen bør være en som bidrar til fellesskapet, sprer humør og glede, står på og utvikler seg der inne mtp gårskunnskap og det som hører med. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Tortillas skrev:

Helt greit at dette er et spill, men Leif ligner mest en trassig liten unge som ble sur fordi han ble valgt som storbonde. Og at han da velger å ødelegge for hele gruppen, nei det blir for barnslig, og han ødelegger bare for seg selv. 

Farmen er jo også et sosialt spill, vil en komme langt er det bedre å være på godfot med de fleste, jobbe og stå på og bidra til felleskapet, ellers vil ikke de andre folkene ha deg værende. Så hadde Leif komt inn igjen, hadde nok han blitt valgt til førstekjempe ved første anledning, og livet hans inne på gården ville ikke akkurat blitt lett når alle misliker deg. Hadde han selv blitt storbonde, er det nok ingen som ville jobbet for han. 

Jeg liker best Mathias og noen av damene, Jan virker også som en bra kar. Mathias er en kjernekar, positiv og snill, håper han når langt! 

Syns den som bør vinne farmen bør være en som bidrar til fellesskapet, sprer humør og glede, står på og utvikler seg der inne mtp gårskunnskap og det som hører med. 

.......... Og gørra kjedelig    :sFun_sleeping:

Anonymkode: ed42c...72d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte meg at Leif ville ryke, typisk det :rolleyes:

Når vi har så lite mat, så hadde jeg blitt irritert om de kom hjem med en kake, når de heller kunne kjøpt mat for de 8 kronene 

Kan noen få sendt ut de to blondinene og Berit?? De er så kjedelige og glemmer de er der :Gjesp:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...