cppdude Skrevet 24. april #2741 Skrevet 24. april (endret) Jeg har drevet på med yo-yo slanking, type 115 kg ned til 80, opp til 120 kg, så ned til 78 kg. Jeg har fått opp innleggene hans på FB angående slankingen hans (eller antall smørpakker som han liker å markedsføre det som). Det er fint at han har gått ned i vekt, men 2 kg uken / 32 kg siden 2 januar er ekstremt - og ikke noe som kommer til å vare i det lange løp. Vi snakker om 2200 kcal i minus hver eneste dag. Enten så sulteslanker han seg, har blitt ekstremt aktiv, eller begge. Søkte han opp, og jammen kom det opp en tidligere artikkel med han der han har stått fram som Ozempic-bruker for et par år siden. Da hadde han gått ned en haug, som han tydeligvis har lagt på seg igjen de siste par årene. Kan forstå at han raste av seg vekt med såpass høy startvekt (148 kg), spesielt om han sluttet å drikke alkohol daglig. Men spent å se om han klarer å holde drivet nå som han kommer i den vekta der ukentlig vekttap blir å avta. Skal han fortsette med 2 kg uken så må han enten øke fysisk aktivitet mer, eller spise enda mindre. Endret 26. april av cppdude 2 4
panzerpølsa Skrevet 26. april #2743 Skrevet 26. april Når han på "tull" spør om han kanskje er narsisisstisk med alle disse selfiesene han legger ut, og noen faktisk sier at han har ett enorm t eksponeringsbehov, å han reagerer med å svare surt. Mannen er jo så narsisisstisk som du får det. 14 7
Vaati Skrevet 26. april #2744 Skrevet 26. april panzerpølsa skrev (6 minutter siden): Når han på "tull" spør om han kanskje er narsisisstisk med alle disse selfiesene han legger ut, og noen faktisk sier at han har ett enorm t eksponeringsbehov, å han reagerer med å svare surt. Mannen er jo så narsisisstisk som du får det. Det er jo veldig klassisk han, samt at flere har reagert på at han drikker øl hver eneste dag så poster han masse selfier der han sørger for å få med den isbjørn lite boksen sin. Han koser seg når han får provosert. Han har vært sånn helt siden bloggtidene da han lå på topplista. 9
panzerpølsa Skrevet 26. april #2745 Skrevet 26. april Vaati skrev (7 timer siden): Det er jo veldig klassisk han, samt at flere har reagert på at han drikker øl hver eneste dag så poster han masse selfier der han sørger for å få med den isbjørn lite boksen sin. Han koser seg når han får provosert. Han har vært sånn helt siden bloggtidene da han lå på topplista. Er nok en mann med lite nettverk, og lite impulser utenfor seg selv. 2 2
cppdude Skrevet 27. april #2746 Skrevet 27. april Der fikk jeg ny post opp i feeden, der han skriver om å kutte ned på kostholdet ytterligere fra 4 knekkebrød til 2 knekkebrød, samt middag ned til 200-300g fisk/kjøptt. Ser med andre ord som at han sulteslanker seg. Har veldig liten tro på at dette kommer til å holde i det lange løp. Den dietten han skriver om virker å være oppskriften til en fremtidig krasj. Den største utfordringen med permanent vektreduksjon er å finne kosthold man kan leve med resten av livet, samt legge om til sunn / aktiv livstil. Det å krasje vekten sin i noen måneder funker helt til det ikke er noe å hente igjen på diet, og man ser mindre vektreduksjon enn det man ønsker. Da kan det være veldig lett å ramle av. 5
Jaddah123 Skrevet 27. april #2747 Skrevet 27. april cppdude skrev (42 minutter siden): Der fikk jeg ny post opp i feeden, der han skriver om å kutte ned på kostholdet ytterligere fra 4 knekkebrød til 2 knekkebrød, samt middag ned til 200-300g fisk/kjøptt. Ser med andre ord som at han sulteslanker seg. Har veldig liten tro på at dette kommer til å holde i det lange løp. Den dietten han skriver om virker å være oppskriften til en fremtidig krasj. Den største utfordringen med permanent vektreduksjon er å finne kosthold man kan leve med resten av livet, samt legge om til sunn / aktiv livstil. Det å krasje vekten sin i noen måneder funker helt til det ikke er noe å hente igjen på diet, og man ser mindre vektreduksjon enn det man ønsker. Da kan det være veldig lett å ramle av. Hvorfor trenger han å opplyse folk om dette? 7 3
Sophie1988 Skrevet 27. april #2748 Skrevet 27. april Jaddah123 skrev (5 minutter siden): Hvorfor trenger han å opplyse folk om dette? Sånn at han kan få masse skryt og hjerteemojis fra Randi, Berit og Aslaug. 14 3
cppdude Skrevet 27. april #2749 Skrevet 27. april Jaddah123 skrev (7 minutter siden): Hvorfor trenger han å opplyse folk om dette? Tror det hovedsakelig er slankingen som gjør at innleggene hans trender på FB, og all PR er vel god PR, ettersom han også driver butikk. Når det er sagt, så ser jeg noen av kommentarene oppfordrer han til å kutte ned på pils, ta opp trening, osv.
panzerpølsa Skrevet 27. april #2750 Skrevet 27. april cppdude skrev (27 minutter siden): Tror det hovedsakelig er slankingen som gjør at innleggene hans trender på FB, og all PR er vel god PR, ettersom han også driver butikk. Når det er sagt, så ser jeg noen av kommentarene oppfordrer han til å kutte ned på pils, ta opp trening, osv. Ble sikkert godt mottatt det om å kutte alkohol. Sier litt om tankegang når man heller velger bort mat, enn øl. 9
Jaddah123 Skrevet 27. april #2751 Skrevet 27. april panzerpølsa skrev (2 minutter siden): Ble sikkert godt mottatt det om å kutte alkohol. Sier litt om tankegang når man heller velger bort mat, enn øl. Han slipper å svare på det selv, for der fikser fanklubben. 4
Moongirl Skrevet 27. april #2752 Skrevet 27. april Han har jo sultet seg ned mange ganger og så fyker han opp igjen til 150 kg igjen, for det kostholdet varer ikke i lengden. Er jo helt manisk med alt! At en så stor mann skal kun spise en liten frokost og en middag hver dag..samt lange dager på jobb + tur/jogging..går ikke i lengden! Men, er jo noen kalorier i øl og..... 7 2
cppdude Skrevet 27. april #2753 Skrevet 27. april «Kokkejævel» er blitt singel. Han giftet seg for fem år siden, men delte nylig på Facebook at han og kona har gått fra hverandre. Sandøy forteller at han alltid er åpen på sosiale medier om livet sitt. – Hele konseptet med meg på sosiale medier, er å dele livets opp- og nedturer. – Jeg er lykkelig Bruddet ble offisielt for rundt to måneder siden. Sandøy forteller at han nå er på et godt sted i livet. – Jeg er inne i den beste perioden jeg har hatt i mitt liv. Jeg er lykkelig og har det veldig bra. Han har også brukt mer tid på å være aktiv i naturen i år. – Jeg har gått ned rundt 32 kg siden januar. Så nå består livet av jobb, og deretter rett opp på topptur etter jobb. Jeg har fått ekstremt mye energi! Han er ikke sikker på om vektnedgangen henger sammen med bruddet, men sier at det passet godt nå. 3
Seff Skrevet 28. april #2754 Skrevet 28. april Sophie1988 skrev (20 timer siden): Sånn at han kan få masse skryt og hjerteemojis fra Randi, Berit og Aslaug. Det er jo synd på ham. En eller annen nærstående burde være ærlig og fortelle ham hvordan han framstår. 2 2
panzerpølsa Skrevet 28. april #2755 Skrevet 28. april Seff skrev (1 time siden): Det er jo synd på ham. En eller annen nærstående burde være ærlig og fortelle ham hvordan han framstår. Det er nok ikke særlig lett å kommuniserer noe annet en ros og skryt til dette mennesket. Tar på ingen måte til seg konstruktiv kritikk, eller noe som han ikke vil høre. Kan heller ikke se at han har noe særlig nettverk, ser aldri noe om sosialt med andre. 7 1
Sol Rampelyset Skrevet 28. april #2756 Skrevet 28. april Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin.
Fnug Skrevet 2. mai #2757 Skrevet 2. mai Følger han ikke - men fb syns det er veldig morsomt å oppdatere meg jevnlig om da spesielt vektnedgangen og kostholdet hans, og må jo få si at det er kanskje ikke så rart om vekta går fort nedover - når han viser at kostholdet hans består av typ 1000kcal i døgnet.. 5
panzerpølsa Skrevet 2. mai #2758 Skrevet 2. mai Fnug skrev (11 minutter siden): Følger han ikke - men fb syns det er veldig morsomt å oppdatere meg jevnlig om da spesielt vektnedgangen og kostholdet hans, og må jo få si at det er kanskje ikke så rart om vekta går fort nedover - når han viser at kostholdet hans består av typ 1000kcal i døgnet.. Sykelig opptatt av dette slankegreiene sine, å ikke minst hvor lykkelig og flink han er. Mennesker som som til stadighet må påpeke hvor forbanna lykkelig de er, fremstår i allefall alt annet enn lykkelig. Og det enorme behovet for å fremheve hbor flink han er, å jaget etter ros og hyllest, er fryktelig usunt. 12
Jaddah123 Skrevet 2. mai #2759 Skrevet 2. mai Han kommer til å gå på en kjempesmell med denne slankingen som ikke er sunn på noen som helst måte. Og alle de damene som nærmest hyller han i kommentarfeltet🤢 9
Gjest Øyeblikk Skrevet 13. mai #2760 Skrevet 13. mai (endret) Han må jo ha bipolar lidelse eller noe slikt. Han er så høyt oppe nå at det er pinlig å se på. Selv om han kamuflerer det meste med «humor», så går det stadig i hvor deilig han er, hvor mye damer som er etter han og diverse. Selfies og bilder flere ganger per dag. Sier han ikke utleverer ungene, men det gjør han — med stor margin. Flaut å være fra kjenner jeg. Han burde jekke seg ned noen hakk og fokusere på å være Kokkejævel, ikke bruke merkevaren sitt som et talerør for krybbedød, skilsmisse, tigging av penger, selvskryt og i tillegg ikke takle kristiske kommentarer. Da blir han som han en trassig treåring og svarer deretter. Fysj. Endret 13. mai av Øyeblikk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå