Gå til innhold

Kokkejævel

Fremhevede innlegg

Skrevet

han har jo fått en slags konkurent i en Toms matprat.    kanskje derfor?

• Liker 3
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kokken viser sin joviale og festlige side i Kjerringtankers kommentarfelt for tiden. Mannen kan ikke ha det helt bra med seg selv sånn som han holder på. 

• Liker 7
Skrevet
panzerpølsa skrev (10 minutter siden):

Kokken viser sin joviale og festlige side i Kjerringtankers kommentarfelt for tiden. Mannen kan ikke ha det helt bra med seg selv sånn som han holder på. 

Huff og huff… 

Har selv bitt meg merke i clickbait «KREFT»-overskriftene hans på egen blogg i det siste. Tror det er som du sier, han har det ikke helt bra med seg selv. 

• Liker 6
Skrevet
RachelGreen skrev (2 timer siden):

Huff og huff… 

Har selv bitt meg merke i clickbait «KREFT»-overskriftene hans på egen blogg i det siste. Tror det er som du sier, han har det ikke helt bra med seg selv. 

Sånn har han alltid holdt på

• Liker 9
Gjest Heartgirl
Skrevet

Hva i all verden er det som foregår på blogg. Voksne folk som sitter og lager drama i kommentarfeltene til hverandre. Han ligger jo ikke som nr.1. Jeg tok en titt men jeg så ham ikke men fant bloggen hans. 

• 2 uker senere...
Skrevet
Heartgirl skrev (På 17.4.2024 den 20.36):

Hva i all verden er det som foregår på blogg. Voksne folk som sitter og lager drama i kommentarfeltene til hverandre. Han ligger jo ikke som nr.1. Jeg tok en titt men jeg så ham ikke men fant bloggen hans. 

Han valgte selv å ikke bli inkludert i topplista selv om hadde mer enn nok lesere til å forbli nummer 1, men han mente det var for belastende å være på lista eller noe, om jeg ikke husker helt feil 😛

Skrevet
Heartgirl skrev (På 17.4.2024 den 20.36):

I 2019 når tråden ble opprettet, gjorde han nok det…

• Liker 6
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende innlegg. 

Sol, admin.

• 1 år senere...
Skrevet

Hva var det han skrev, som han slettet?

Skrevet

Han bør gjøre seg selv tjenesten å logge av og å kutte flaska. Få orden på livet sitt, dette er bare pinlig!

• Liker 3
  • Nyttig 8
Skrevet
HøOmPø skrev (9 minutter siden):

Han hadde vært borte fra kone og barn i en uke og la det fram som samlivsbrudd. Pluss noe om at damer må slutte å sende han bilder av underlivene sine. 

• Liker 1
Skrevet
lllll skrev (1 minutt siden):

Han hadde vært borte fra kone og barn i en uke og la det fram som samlivsbrudd. Pluss noe om at damer må slutte å sende han bilder av underlivene sine. 

Så litt dramatisering, har han følt for lite publisering i det siste..

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Bra han slettet det. Jeg følger ham ikke, men fikk det opp på FB. Han bekreftet mange ganger nedover i tråden at han ikke tøyset. Virker helt ute av vater. 

• Liker 6
Skrevet

Huff, stakkars mann. 

Skrevet
HøOmPø skrev (6 timer siden):

Huff, stakkars mann. 

Stakars mann? Han er ufin, belærende og ufyselig. Deler de mest absurde og usmakelig innlegg på en bedriftskonto, og har tydelig problemer med både sinn, sinne og alkohol. På tide å logge av å skaffe seg hjelp. 

• Liker 23
  • Nyttig 3
Skrevet
HøOmPø skrev (7 timer siden):

At kona har tatt med seg ungene og reist fra ham. At det er brudd. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Noen som vet om det er brudd eller om mannen bare trenger oppmerksomhet? Ville uansett blitt skeptisk hvis jeg var partneren hans ... 

• Liker 3
Skrevet
Lillesol70 skrev (4 minutter siden):

Noen som vet om det er brudd eller om mannen bare trenger oppmerksomhet? Ville uansett blitt skeptisk hvis jeg var partneren hans ... 

Om det er brudd, så skjønner jeg det. Mannen drikker masse øl hver dag, og jobber fra morgen til kveld 7 dager i uka, ut fra det han sier. Men stoler ikke på noe av det han skriver. Han burde nesten ikke ha tilgang til sosiale media. En skikkelig tøvpeis.

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet

Vet ikke om det er et ekte brudd. Jeg så at han skrev flere innlegg om at kona og barna hadde forsvunnet fra hjemmet, at han ikke ante hvor de var eller hvorfor de hadde dratt. Neste dag skrev han at barna hadde kontaktet ham på Messenger.

Virker jo helt rar 

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...